Haaveena vauva 2022

Tabata
Jänniä aikoja... Täällä alkoi yritys ja tavallaan jo viime kuussa, mutta osittain oli suojaus käynnissä varmaankin juuri ennen ovista, mutta silti kun menkat alkoi niin tulipa harmitus olo, että miksi ei yritetty jo kunnolla. Ensimmäinen vielä aika pieni, mutta nyt on olo että voi alkaa tykittää. :D Saa nähdä alanko tikuttamaan ovista jossain vaiheessa, nyt mennään suurinpiirtein-tiedolla.

Tuli tuosta alkoholista mieleen, että itse vain kuullut näitä juttuja kavereilta, että vihdoin tullut raskaaksi kun on vetänyt kunnon perseet... :D liittyisikö jotenkin rentoutumiseen sitten.

Tsemppiä kaikille!
 
Jänniä aikoja... Täällä alkoi yritys ja tavallaan jo viime kuussa, mutta osittain oli suojaus käynnissä varmaankin juuri ennen ovista, mutta silti kun menkat alkoi niin tulipa harmitus olo, että miksi ei yritetty jo kunnolla. Ensimmäinen vielä aika pieni, mutta nyt on olo että voi alkaa tykittää. Saa nähdä alanko tikuttamaan ovista jossain vaiheessa, nyt mennään suurinpiirtein-tiedolla.

Tuli tuosta alkoholista mieleen, että itse vain kuullut näitä juttuja kavereilta, että vihdoin tullut raskaaksi kun on vetänyt kunnon perseet... liittyisikö jotenkin rentoutumiseen sitten.

Tsemppiä kaikille!
Mä oon 2 kertaa persettein avulla jäänyt raskaaksi joten toimii kyllä :ROFLMAO:
 
Tuosta Keksin viestistä tuli mieleen, että miten käytätte alkoholia näin yritysaikana? Itse tuppaan oleen välillä vähän ylisuorittaja ja mietityttää miten alkoholi vaikuttaa jo mahdollisuuksiin raskautua. Joka paikassa kun toitotetaan, että pitäisi olla tipaton jo kuukausia ennen yrittämisen aloittamista. Alunperin ajattelin, että ovikseen asti voisi olla levollisin mielin. Sitä ei kuitenkaan tiedä tuleeko sitä positiivista testiä ikinä omalle kohdalle, joten tuntuu hölmöltä jättää kaikki tilaisuudet väliin ihan vaan varmuuden vuoksi.
Käytän tosi vähän muutenkin, mutta nyt pari päivää sitten kävin pitkästä aika kaverin kanssa viineillä. Teki todella hyvää kiireisen arjen keskellä. Testasin ennen iltaa negan ja mulla oli muutenki kuukautiset menossa, joten päätin käydä. En kauheasti ottanut, enkä pode huonoa omaatuntoa. Se on elämää ❤ sitten jos ja kun joskus plussaan niin noudatan tietenkin nollatoleranssia alkoholin suhteen. Mutta jokainen tehköön yritysaikana kuten parhaimmaksi kokee :)

Omaa napaa.. Kp6 ja kuukautiset ohi. Nyt vaan odotellaan että aika matelee ja jossain kohti koitetaan saada ovis kiinni. Mies vaan lähtee maanantaina työreissulle ja on seuraavan 3 viikon aikana vain viikonloput kotona :( täytyy koittaa hyödyntää ne ja toivoa sitkeitä siittiöitä :D

Tuliko kesäkuussa yhtään plussaa tänne? :O toivotaan heinäkuulle oikein plussamyrskyä!
 
vierailija
Täältä taustalta huutelen, noi onestepin herkät on ehkä maailman huonoimmat! Monet saa niillä haamua, jos sitäkään kun toisen merkin testit on plussaa.

Herkistä predictor early on mielestäni oikeasti herkkä. Itse sain sillä plussan dpo 9 ja pregcheckillä dpo 11.

Se on kyllä normaalia, ettei dpo 9 välttämättä näy. Munasolu voi irrota myöhemmin / hedelmöittyä myöhemmin / alkio kiinnityä myöhemmin. Näiden lisäksi voi hcg eritys olla raskauksissa erilainen. Siinä missä jotkut plussaa dpo 9,toiset vasta dpo 14. Silti molemmat raskaudet voi mennä hyvin.

Tsemppiä
Kiitos viestistäsi. Mulla on nyt vaan nuita one step testejä. Enpä niillä oo saanut mitään näkymään. Menkat ne taitaa olla sieltä tulossa. Ihan aavistuksen rusehtavaa limaa oli ja luge kuurikin loppuu tänään. Sinne meni yk 12. Tuntuu että itkettää kun kaikki muut tutut ja kaverit saa vauvan. Sit tuntuu että en saa itkeö kun meillä on jo yksi ihana lapsi. Mutta tuntuu ihan kamalalta jos ei saadakaan sisarusta. Taidan soittaa maanantain perhesuunnitteluun että lähdetään tutkimaan mistä johtuu..
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★

4.7. Sunnuntai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Meemuli.........................kp 58/35-43
Skidi..................................kp 37/36-38
Marjusk...........................kp 28/32
Mamtobe.......................kp 22/28
Jonna_83......................kp 22/27
Scarletta.........................kp 22/28
Coguine...........................kp 22/28
Keksi82............................kp 20/28
Alinna86...........................kp 19/26
Esikoishaaveita.................kp 18/29
Eeva650..........................kp 18/28-36
Kirjoh89.......................kp 15/28
SandraB.........................kp 14/26
Petronella09................kp 13/27
Apustaja.........................kp 12/?
Minnix................................kp 11/34
Karen99...........................kp 10/27-34
Mannuska.....................kp 8/25-28
Ewa87..............................kp 7/30
Toiveikas1992..............kp 7/28
Elsa96............................kp 7/26-28
Twix.................................. kp 7/27-28
Eimy.................................kp 6/26-30
Iinanen.............................kp 5/23-24
*Tähtipölyä*................kp 3/30-32





★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mamtobe.......................dpo 12
Coguine............................dpo 11
Jonna_83.......................dpo 10
Keksi82............................dpo 7
Alinna86........................dpo 5
Esikoishaaveita............. dpo 3
Eeva650...........................dpo 0
Kirjoh89............................dpo 0



★★★★★★★★
 
Huomenta. Täällä epäilen oviksen olevan tänään tai sitten oli jo eilen:/ Aamuyöstä jomotellut ja talletellessa kovasti paineen tunnetta. Aamulämpö kumminkin tänä aamuna selvästi korkeampi..Jos tänään on ovis niin tallettelut meni vähän niin ja näin..pariin päivään ei ollut ollenkaan ennen tätä aamua,kun oltiin niin väsyneitä:( Toki simpat voi olla sitkeitä ja on niitä ollut ainakin odottamassa jonkun illan jäljiltä. Tässä kun jo vuosi ja pian 3kk takana,laskinkohan oikein yritystä,niin monenlaista rytmiä kokeiltu tallettelussa,eikä plussaa..niin arpapeliähän se on että kaikki lopulta menee nappiin ja raskaus alkaa ❤

Saa nähdä liitynkö piinalistalle,toisaalta ei tarvitsisi niin stressata ja miettiä jos ei laske päiviä :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Tosi epäuskoinen fiilis! Teen uuden testin varmasti joka päivä ens viikolla! Perjantaina ois menkkojen alkupäivä.
Tässä vielä toinen kuva aamun testistä
En ole koskaan testannut one step -tikulla, mutta sillä liuskalla mulla oli silloin dpo 12 vielä haaleampi kuin tuo sun tämän aamuinen! Kannattaa testata tuleeko muun merkkisellä vieläkin tummempi viiva! Mutta pysy kaukana rfsu:n testeistä, ne on ihan surkeita :ROFLMAO:
 
En ole koskaan testannut one step -tikulla, mutta sillä liuskalla mulla oli silloin dpo 12 vielä haaleampi kuin tuo sun tämän aamuinen! Kannattaa testata tuleeko muun merkkisellä vieläkin tummempi viiva! Mutta pysy kaukana rfsu:n testeistä, ne on ihan surkeita :ROFLMAO:
Ajattelin huomenna aamulla testata Pregcheckillä, se ei kyllä oo herkkä testi mutta muita herkkiä mulla ei nyt enää oo. Heräsin kasilta kun muut vielä nukkui ja menin tekee testin. Mulla on ollut sitä kovaa uupumuksen ja huimauksen tunnetta ajoittain. Testiin piirtyi vaan se kontrolliviiva ja iski jo tosi kova pettymys. Jäin vielä istuu vessaan ja päässä pyöri vaan se että miten hölmö olin ku ees toivoin että tässä iässä vois nopeasti tulla raskaaksi. Sitten tosi hitaaaaaaasti siihen ilmestyi toi haalea viiva. Pettymys vaihtui tosi suureen epätodellisuuden tunteeseen. Aivan hullua! Ystävälle lähetin kuvan ja se vastasi että toi on kyllä plussa. Tuleeko meille maaliskuussa vauva?!
 
En mä sitten pystynyt enää olee testaamatta! Tänään vasta dpo 10 ja katsokaa millanen tuli:


Haamu!! Voisko tää olla haamu!
Muoks. Ihan selvä mutta hyvin haalea toinen viiva siinä on. Testi on one stepin herkkä puikko.
Wau Jonna!
Toi on ihan tosi selkeä, ei tarvi tihrustella tai heilutella näyttöä edes yhtään!
Onnittelut! <3
 
Tuolla olikin jo maaliskuun ketjua vähän aloitettu:) Sinne itsekin vielä pääsisin jos plussan saisin.

Piinapäivät osuu heti kesälomani alkuun ..todella kurja aloittaa loma mikäli jälleen mennään uuteen kiertoon :(

@Jonna_83 olet kyllä todella onnekas kun noin pian raskauduit kierukan poistosta ❤ Kumpa me muutkin iäkkäämmät tultaisiin perässä pian :)

Nuoremmille yrittäjille myös todella isot tsempit että mahdollisimman moni pääsee maaliskuisiin vielä ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Okei, eli ei siis ehkä anna vääriä positiivisia.
Mulla tuolla testillä kokemusta sekä negasta että positiivisesta. Nega aivan blankko testiviivan osalta ja positiivinen vielä hiukan sun testiäkin vaaleampi. Liuskoilla tuli dpo 12 vielä ihan tosi hailura viiva, kun Apteqin testillä tuli jo selvä vaikkakin haalea punertava viiva.

Onnea, ja toivottavasti viiva vahvistuu! ❤
 
ON: mä täällä en jaksa enään ees jännittää tätä kiertoo kun jos kaikki menee hyvin ollaan ens kierrossa jo hoidoissa. T-testin teen joko pe tai la että osaan lopettaa luget jos raskaana olis.. jos en oo jatkan sinne 18.7 asti että tää kierto venyis ja toivon että menkat pysyis luggejen avulla sinne saakka pois. :)

Eilen kun olin käymässä nukkuun ja aivastin tuli joku ennen kokematon voimakas kipu alavatsalle selkeesti vasempaan reunaan veti mut ihan kaksin kerroin. Ja vähän hassu jomottelu tuntuu vieläkin.. mikähän lie oli :unsure:
 
Tein vielä kahden tunnin pidätyksellä äsken Pregcheckin puikkotestin (25 herkkyys) ja haamu siihenkin tuli. Haalea mutta selkeä toinen viiva. En pysty uskomaan tätä todeksi. Aivan tosi hämmentynyt ja hullu olotila!
Mies on varovaisen onnellinen myös. Tuo mulle huomisaamua varten Predictor early-testin. Pitäkää peukkuja! Ja kiitos kaikille ihanista viesteistä. Ootte ihania kaikki! ❤ Ja josko tää tarkottais sitä uutta plussa-aaltoa tänne meille!
 

Yhteistyössä