Haaveena vauva 2022

Onpa täällä paljon kamalia kokemuksia ja henkistä taakkaa... En voi muuta kuin toivottaa aivan hurjasti jaksamisia kaikille menetyksiä kohdanneille :/ ❤

Täällä flon mukaan dpo-2, mutta en jotenkin usko ovuloivani ylihuomenna. Olot ei oo yhtään sellaiset ja ovistestit täysin blankkoja. Talleteltu on kuitenkin eilen ja varmasti myös tänään ja huomenna. :D
 
vierailija
Iltaa kaikille ja onnittelut plussanneille ja muille hurjasti tsemppiä !

Pakko tulla tänne avautumaan mun tilanteesta.. mähän tein sen pos testin sillo 31.5 ja otin sit viel töissä hcg: mikä oli 165 ja sen jälkeen olen aika usein sitä töissä ollessa kontrolloinut ja katsonut miten arvo nousee ja onhan se noussut mutta ei suinkaan kaksinkertaistunut vaadittavissa ajassa ja tämä huolettaa kovin. 7 päivää sitten hcg oli 1530 ja tänään 11200. Soitin eilen neuvolaan ja pyysin pääsyä gynen polille. Tänään sain ajan sinne ja he tosiaan määräs ton hcg: n otettavaksi ja tulos oli tuo viimeisimmäksi mainittu. Siellä ne ultrasi ja oikein kahden lääkärin voimin. Kohdussa näkyi raskausontelo ja ruskuaispussi muttei alkiota.. jos nyt tosiaan on viikot 6+5 mitä neuvolan laskujen mukaan, on tämä todennäköisesti tuulimuna.. harmittaa niin kamalasti. Toisaalta toivon vielä ettei olisi sittenkään noin paljon viikkoja. Ovulaatiota en saanut kiinni edellisessä kierrossa ja ne edelliset menkat on myös vähän mysteeri kun oli se kemiallinen ennen tätä.

Sattuuko olemaan kokemuksia tuulimunasta ja millä viikoilla selvinnyt/ mitä ultrassa näkynyt. Olen selannut kohta kaikki vanhat keskustelut netin syövereistä ja googlannut muutenkin hulluna tietoa asiasta.

Pahoittelut pitkästä avautumisesta
Hei kaikille! Haluan aluksi toivottaa onnea kaikille plussanneille ja kovasti voimia menetyksen kokeneille!
Heidisofia: eilen joku muisti sen sydäntäsärkevän tapauksen, missä aluksi ultrassa ei näkynyt mitään, ja keskeytyslääkkeet aiheuttivat sikiön kuoleman. Tarkastuta tilanteesi niin monta kertaa kuin suinkin vain voit, jos ovulaation hetki vielä epävarma, sulla kuitenkin on isot hcg:t ja hyvät nousut!
Itselläni todettiin tuulimuna ekassa ultrassa rv 9+jotain, hcg 8400, eli oli mennyt kesken jo n. vkolla 6-8. Ultrassa näkyi raskausontelo, pussi, istukkaa, muttei ketään asumassa. Olin kuin klapilla päähän lyöty, oli mun eka km, eikä mitään merkkejä, että jokin olisi vialla, ei kipuja, ei vuotoja. Se päivä muuttui pienokaisen ensikohtaamisesta epätodelliseksi murheen päiväksi. Tästä piina jatkui n. kuukauden verran (fyysinen), alkio ei lähtenyt neljälläkään lääkesetillä, ramppasin polilla koko joulunpyhät. Lopulta kaavittiin mva:lla. Siitä puolisen vuotta kärsin selittämättömistä vatsa/selkäkivuista, kaikki tutkittiin eikä mitään löytynyt. Luin myöhemmin tyhjän sylin syndroomasta, ja kaikki oireet täsmäsivät. Kroppani kehitti äärimmäisen stressireaktion, kaikki purkautui fyysisesti koska en antanut psyykkisesti itselleni lupaa surra. Minulla oli voimakkaana tunne, että en saa surra, koska km:t ovat niin yleisiä ja minulla on jo ennestään lapsia. Ammattilaiset kuitenkin herättivät minut ja antoivat luvan surra, pikku hiljaa olen armahtanut itseäni. Nyt en enää itke joka lenkillä (km oli toissa jouluna).
Mutta älä ota tyhjennyslääkkeitä ennen kuin on monta kertaa tarkastettu! Toivon, että tilanteesi menee parhain päin, jos ei, niin voimia ja halauksia! Tää on niin mahtava foorumi ja porukka...!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Täällä oli nyt paljon huonoja uutisia tullut, tsemppiä kovasti haastaviin tilanteisiin!

@minttuni lla onneksi ihania uutisia ja @Krippis nyt on peukut ja varpaat pystyssä.

Täällä koitetaan keskittää ajatuksia muualle vauvakuumeesta, mutta hieman haastavaa kun kunnon oviskivut päällänsä. :X3:
 
Täällä oli muutama kk sitten ihan järkky esimerkki siitä, kun epäiltiin KU:a, annettiin metotreksaattia ja todellisuudessa raskaus ei ollutkaan niin pitkällä ja terve vauvan alku kuoli siihen lääkkeeseen. Kannattaa vaatia tuplavarmistusta ja kontrolliultraa, ennenkuin tuomitaan tuulimunaksi, jos ovulaatiopäivä ei oo selvillä.
Jooo onneks oli niin ihania ne molemmat lääkärit mitkä ultras et tosiaan huomenna viel hcg ja sit tiistaina ultraan ainakin siinä tapauksessa jos hcg ei ole noussut tarpeeksi
 
Täälläkin alkaa varmaan pian uusi kierto:( alavatsaa alkoi nyt illalla tuikkimaan ihan kunnolla :/ Viime kierto vain 25 päivää,pelottaa kuinka lyhyt kierto tulee nyt.

Plussa tuuli on ollut kovin tyyni viime aikoina :( Jospa pian se taas yltyisi ja tulisi uusi aalto ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Kp3.

Ja mä odotan sua ja luotan et sä mua
Vaik kesät viilenee ja kasvot vanhenee
Ja mä uskon ihmeisiin, tai ainakin sanon niin
Olihan joskus tääl lentävii dinosauruksii

Voimia Alinna ja muillekin uuteen kiertoon
Ihana kirjoitus ❤ olipa osuvat sanat:) Omalla kohdalla ei voi enää muuta kun uskoa ihmeisiin, kun kuukausi toisen jälkeen alkaa uusi kierto.

Haluatko tuonne kierto listalle?
 
Luin useamman sivun viestejä, kun olen taas itselleni tyypillisesti saanut kierron alkupuolen pidettyä ajatukset poissa vauvajutuista. Pahoittelut huonoista uutisista ja uusista kierroista, joita ne ovat kohdanneet ja hurjasti onnea uusille plussatestin tehneille ja ultrassa hyviä uutisia saaneille ❤

Mä aloitin eilen oviksen metsästämisen, ensimmäistä kertaa ikinä! Flo ennustaa ovulaatiota vasta sunnuntaille, mutta kun kierto on ollut kaikkea välillä 35 ja 41, niin päätin aloittaa ajoissa. Latasin Premom-sovelluksen ja olen sinne tallentanut näiden kahden päivän testauksien kuvat. En vaan tiedä tulkitseeko sovellus testejä oikein, kun mulla on Onestepin puikkotestit käytössä, onko kokemuksia? Jos ja toivottavasti kun viiva lähtee vahvistumaan, niin testaan vielä digillä jos saisin varmistettua oviksen ajankohdan.

Tuolla aiemmin olitte kirjoitelleet siitä, että on ennemmin raskauskuume kuin vauvakuume. Ja mulla on tällä hetkellä juurikin tuo raskauskuume, haluaisin niin päästä kokemaan raskausajan ja uskon, että raskausaikana se raskauskuume kyllä vaihtuu varmasti vauvakuumeeksi :D

Lähipiiristä on kovasti kuulunut taas vauvauutisia, jotka on vetäneet mielen matalaksi, mutta josko saisi oviksen kiinni ja sillä tulisi toivottu tulos. Toivossa on hyvä elää ja jos ovis on viikonloppuna, niin juhannuksena sais juoda kiinnittymisviinit :D
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Meillä se ei tallettelu onnistunut tänään, ei vaan homma pelittänyt loppuun saakka. Mies jokseenkin nolona tästä. :( Luin niistä sen lääkkeiden pakkausluetteloista, niin niissä olikin et voi tälläistä aiheuttaa.
En tosiaan letroja ottanukkaa tässä kierrossa, enkä ees ovista tikuttanu. Mut kyllähän mie oireista oon tuntenut et tänään/huomenna se on. Päätettiin kuitenkin yrittää, mut tosiaan ei onnistunut seksi. Saa nähdä uskaltaako se huomenna ees yrittää...äh!
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

17.6. Torstai
Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Daisy01.........................kp 44/35
Meemuli.........................kp 41/35-43
Gisella..............................kp 38/30
Krippis..........................kp 27/25-28
Apustaja.....................kp 26/?
Piipaa93......................kp 23/31
Petronella..................kp 22/27
SandraB......................kp 21/26
Skidi..................................kp 20/36-38
Toiveikas1992.................kp 19/28
Ewa87..............................kp 19/30
*Tähtipölyä*...................kp 18/30-32
Elsa96...............................kp 16/28
Eimy...............................kp 15/30
Karen99....................... kp 14/27-34
Marjusk...........................kp 11/32
Iinanen............................kp 10/23-24
Mamtobe.....................kp 6/28
Jonna_83....................kp 5/27
Scarletta.......................kp 5/28
Keksi82.........................kp 3/28
Alinna86......................kp 2/26
Esikoishaaveita...........kp 1/29
Eeva650......................kp 1/28-36


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Petronella09................dpo 10
Toiveikas1992..............dpo 3
Eimy...................................dpo 2
Karen99..........................dpo 2
Elsa96...............................dpo 1
Ewa87...............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Ärsyttää kun oviksen metsästys osaa olla niin vaikeeta. Tuli se CB digin hymy jo muutama päivä sitten, mutta aamulämmöt ei oo vieläkään lähteneet kunnon nousuun ja ovisolo jatkuu edelleen.
Mieskin alkaa kohta juoksemaan mua karkuun kun oon sitä nyt ahdistellu seksuaalisesti kohta viikon.:ROFLMAO::cool:
Ei oo kyllä miehillekään helppoa, eka joutuu vuosikaudet kattelemaan pillereitä syövää naista joka harvemmin tekee aloitetta ja nyt kun pillerit on veks, niin oonkin kuin toinen ihminen. :LOL:
 
ON: dpo 3 ja alaselässä tuttu menkkamainen jomottelu, uutena muutamia finnejä naamassa.
Ristiriitaiset fiilikset tästä kierrosta, dpo -6 & dpo -1 vain tallettellut.
Odotan vain uutta kiertoa taas, flo ennustaa alkavaksi 8 päivän kuluttua...
 
Olen tosi pahoillani surullisia uutisia saaneiden puolesta Voimia teille.❤ Teitä oli nyt lukuisia.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille. ❤

Minulla on tänään dpo 7. Ollaan reissussa lapsen kanssa ja olen yhden halpis-one stepin varannut mukaan sunnuntaille, vaikka raskaus onkin hyvin epätodennäköinen väärään aikaan osuneen talletuksen vuoksi. Viime kierrossa luteaalivaihe jäi todella lyhyeksi ja jännittää, käykö nytkin niin. Siinä tapauksessa kuukautiset alkaisivat jo ehkä lauantaina tai sunnuntaina.
 
ON: dpo 3 ja alaselässä tuttu menkkamainen jomottelu, uutena muutamia finnejä naamassa.
Ristiriitaiset fiilikset tästä kierrosta, dpo -6 & dpo -1 vain tallettellut.
Odotan vain uutta kiertoa taas, flo ennustaa alkavaksi 8 päivän kuluttua...
Musta toi dpo -1 on ihan riittävä. Eihän siihen oikeesti pitäisi tarvita kuin se 1 kerta ja loput on vain plussaa. :geek:
 

Yhteistyössä