Minulle myös kp 1/29.
Minulla myös ihmeen rauhallinen olo, ei kamalasti ota päähän, toistaiseksi ainakaan..
Minulla myös ihmeen rauhallinen olo, ei kamalasti ota päähän, toistaiseksi ainakaan..
Oletko tehnyt lisää testejä jos kuukautisia ei nyt kuulunutkaan?Paljon lämpimiä halauksia surujen kanssa kulkijoille <3 Itsellä myös edelleen km aiheuttaa tunteet pintaan, vaikka sen jälkeen ollaan onnellisesti lapsi saatukin. Mutta ei se lapsi korvannut menetettyä ja olen antanut itselleni luvan surra ja haikailla jos siltä tuntuu, vaikka tunnistan tuon että "ei saisi kun keskenmenot on nii yleisiä" jne. Jokainen tunne on todellinen ja vakavasti otettava, ihan kauheaa aina kun aletaan vähättelemään. @minttuni Onnea matkaan pienen kanssa, ihanaa että kaikki oli hyvin <3
On. menkat ne vaan ei meinaa tulla Kierto olllut lähiaikoina 23-24, nyt on jo kp29 ! Joko mulla oli kiinnittymisyritys, jonka se predictor early paljasti tai sitten ne ovisplussat kertoi OIKEASTI myöhäisestä oviksesta ja tää on nyt luteaali Don't know. Tai sit kroppa hakee nyt taas omaa luonnollista kiertoaan, kun ei ole letrot varhaistamassa mitään. Tsemppiä kaikille!
En ole tehnyt! Ei oo mitään oireita Ja seksiä ollut niin heikosti tässä kierrossa arjen kiireiden takia et suoranainen ihme ois Mutta voisi sen kyllä varmuudeksi tehdä, että voi hyvin mielin ottaa lasillisen tai kaks kesälomajuomaa viikonloppunaOletko tehnyt lisää testejä jos kuukautisia ei nyt kuulunutkaan?
Oon ite miettinyt kans et pitäiskö himmailla vai ei.Tämä on ehkä ihan tyhmä kysymys, mutta oletteko välttäneet jotakin liikuntaa mahdollisen kiinnittymisen aikana? Esim. Hyppyjä sisältävää jumppaa tai voimakasta tärinää?
normaalisti ei kai kehoteta välttämään mitään, mutta toisaalta joidenkin alkionsiirtojen jälkeen taas kehotetaan. Kävelen kyllä muutenkin vähän varpaillani siinä mahdollisen kiinnittymisen aikana
Alkion siirron jälkeen suositellaan ihan normaalia elämää, mutta jos on vaikka ivf ja tuoresiirrto niin siksi kielletään kaikki kiertoliikkeet, pomppimiset ym. Koska on riski munasarjojen kiertymiselle.Tämä on ehkä ihan tyhmä kysymys, mutta oletteko välttäneet jotakin liikuntaa mahdollisen kiinnittymisen aikana? Esim. Hyppyjä sisältävää jumppaa tai voimakasta tärinää?
normaalisti ei kai kehoteta välttämään mitään, mutta toisaalta joidenkin alkionsiirtojen jälkeen taas kehotetaan. Kävelen kyllä muutenkin vähän varpaillani siinä mahdollisen kiinnittymisen aikana
Tsemppiä odotukseen, toivottavasti on vaan viikoista kiinniPäivittelen taas omia kuulumisia. Eli tiistaina olin siellä ultrassa ja hcg oli 11200 tänään kävin ottamassa uuden hcg:n ja nyt se oli 14800 ja gynenpolin lääkäri soitti, ettei ton perusteella osaa sanoa vielä mitään, eli tiistaina nyt sitten uudestaan ultraan. Toivon todella et olis vaan viikkoja vähemmän mitä neuvola laski. Tänään tajusin, että tein sen positiivisen testin vasta 2,5viikkoa sitten ja silloin tosiaan se hcg oli veressä 165. Lääkärin mukaan kuitenkin hyvin noussut tässä reilussa kahdessa viikossa tuo arvo.
Ei voi muuta sanoa kuin että odottavan aika on kyllä pitkä..
Kiitos jännityksestä <3 mutta kyllä testi negaa näytti! Eli kierto on oikutteleePahoittelut uusista kierroista @Eeva650 ja @Esikoishaaveita
Tsemppiä uuteen kiertoon
@chili_ odotan jännityksellä sinun testiäsi
Voi harmiKiitos jännityksestä <3 mutta kyllä testi negaa näytti! Eli kierto on oikuttelee
Tsemppiä kovastiNiinhän siinä kävi ettei mies halunnut tänään edes kokeilla. Sen verran vissiin miehisyys sai kolauksen. Ymmärrän kyllä. Minkäs noille mahtaa, eiköhän tilanne korjaannu kunhan kivut hellittää ja pystyy vaihtaa toisiin lääkkeisiin/ jättää lääkkeet pois.
Miuta itteeni kyl harmittaa et meni tää kierto nyt tähän. Vaikka joo pyörittelinki itekki mielessäni niitä mahdollisia taukojuttuja työtilanteen takia, mut nyt kun tuli oikeesti pien tauko yritykseen niin ketuttaa.
Ainakin lapsettomuushoidoissa ovista seurataan vain siihen cb-hymynaamaan asti ilman mitään lämpöjen seurailua. Luulisi, että ovis olisi tapahtunut silloin? Mun mielestä se ovistesti on tarkempi kuin lämpöjen seurailu mutta tietenkin tunnet oman kroppasi paremminMulla tää oviksen metsästys jatkuu edelleen. Alavatsan paineentunne alkaa olla poissa, aamulämmöt laski tänään kunnolla alas ja ovistesti näyttää semivahvaa viivaa muttei kuitenkaan plussaa.
CB digi tosiaan hymyili kerran jo monta päivää sitten. Nyt on enää 1 CB jäljellä joten uitan sen ehkä iltapäivällä.
Ärsyttää kun ei tiedä että onkohan jotain häikkää vai hakeeko kroppa vain paikkaansa pillereiden jäljiltä. Lääkäriinhän ei meilläpäin pääse (yritetty on) ellei tyyliin kohtu tipahda jalkojen välistä. Pk-seudulla julkinen on iso vitsi.
Korjaan tuota mun dpo-päivää piinalistalla sit kun on varmistunut todellinen ovis (jos se suvaitsee edes tulla). Harmi vaan sekin, että jos ovis onkin nyt vklp, ei päästä edes tekemään optimaalisia talletuksia.
@Iinanen, tosi kurja homma. Kunpa miehesi paranisi pian ja pääsisitte jatkamaan yritystä.Niinhän siinä kävi ettei mies halunnut tänään edes kokeilla. Sen verran vissiin miehisyys sai kolauksen. Ymmärrän kyllä. Minkäs noille mahtaa, eiköhän tilanne korjaannu kunhan kivut hellittää ja pystyy vaihtaa toisiin lääkkeisiin/ jättää lääkkeet pois.
Miuta itteeni kyl harmittaa et meni tää kierto nyt tähän. Vaikka joo pyörittelinki itekki mielessäni niitä mahdollisia taukojuttuja työtilanteen takia, mut nyt kun tuli oikeesti pien tauko yritykseen niin ketuttaa.
Mullakin on kerran käynyt niin, että digi hymyili yllättäen. Mitään muita ovikseen liittyviä oireita ei ollut eikä liuska ollut aivan plussa. Siitä viikon päästä alkoi ovislimailu ja uteliaisuuttani testasin uudestaan, jolloin myös liuska oli selkeä plussa ja toki digilläkin taas iloinen ilme. Lämmötkin tuki sitä, että se eka digi+ oli vasta jotain harjoittelua. Hankalaa tää tulkinta kyllä välillä on.Mulla tää oviksen metsästys jatkuu edelleen. Alavatsan paineentunne alkaa olla poissa, aamulämmöt laski tänään kunnolla alas ja ovistesti näyttää semivahvaa viivaa muttei kuitenkaan plussaa.
CB digi tosiaan hymyili kerran jo monta päivää sitten. Nyt on enää 1 CB jäljellä joten uitan sen ehkä iltapäivällä.
Ärsyttää kun ei tiedä että onkohan jotain häikkää vai hakeeko kroppa vain paikkaansa pillereiden jäljiltä. Lääkäriinhän ei meilläpäin pääse (yritetty on) ellei tyyliin kohtu tipahda jalkojen välistä. Pk-seudulla julkinen on iso vitsi.
Korjaan tuota mun dpo-päivää piinalistalla sit kun on varmistunut todellinen ovis (jos se suvaitsee edes tulla). Harmi vaan sekin, että jos ovis onkin nyt vklp, ei päästä edes tekemään optimaalisia talletuksia.