Haaveena vauva 2022

MÄ oon taas miettinyt sitä yli vastaanottavaista kohtua et kaikki paskatkin tarttuu vaan kyytiin mistä ei oo loppupeleissä mihinkään. Ärsyttää kun aina saa turhaa toivoa Jännä tän kanssa vaan et tuli niin myöhään, yleensä saan kemialliset kiinni dpo 11. Mulla edelleen plussa tikussa mutta haalea. Aloin jo miettii kohdun ulkoisenkin mahdollisuutta, toivottavasti ei kuitenkaan
Hyviä puolia sit taas on se että ei antanut sitä toivoa moneksi viikkoa, näistä pettymyksistä toipuu paljon nopeammin kuin niistä että oot monta kk turhaan raskaana ja oksennat ja sit menee kesken. Yritän myös ajatella positiivisesti että kemiallisesta seuraava kierto on aika hedelmällinen. Meillä kahden kemiallisen jälkeen on alkanu uus raskaus vaikkakin molemmat päättyi vk 11-12.
Mulle on kaksi tosi kokenutta lapsettomuuslääkäriä epäillyt syyks toistuviin km:iin liian vastaanottavaista kohtua.(y) Eli ei tarvita kuin se yks hyvälaatuinen teillekin sieltä matkaan mukaan :giggle:

@Alinna86 en muista tarkalleen sun tarinaa, mutta onko teillä tutkittu, onko toistuvien km:jen sekä biokemiallisten takana joku ns solutason ongelma, esim kromosomien balansonoitunut translokaatio? Tai taipumus tukoksiin.
Meillä tätä ei ole tutkittu, mutta joskus olen pohtinut.
Siskollani oli aikoinaan toistuvia keskenmenoja, ja onnistunut raskaus, kun lääkärit lopulta x:ssä (en muista mones raskaus) aloittivat heti Klexane-pistot.

mä kanssa mietin, voiko olla ylivastaanottavainen kohtu, mulle tehty eläissäni vain 2 alkionsiirtoa, jotka molemmat toi plussan, mutta toisessa tuulimuna. Sit nuo lukuisat kemialliset.. tuntuu kyllä et jotain yhteyttä näillä. Tuulimunassa alkio kuolee heti alkuunsa, et varmaan sitä samaa siinä…
Meidät on tutkittu. Ei kromosomi poikkeavuuksia eikä tukostaipumusta.
Voi kun olisikin joku hoito näihin ainaisiin pettymyksiin :( viime kkm oli mukana varmuuden vuoksi miniaspirin ja se raskaus etenikin pisimmälle kunnes keskeytyi vk 11.
Vaikea on uskoa että huonoa tuuria vain näin monesti :(

Voi ei @Alinna86 :( Olisi todellakin suonut teille vahvistuvan plussan.

On: on taas kaikenlaista oiretta. Uutena eilen vihloi kohdun seutua useaan kertaan vähän. Myös lämmöt teki eilen pienen pienen dipin. Mut vaikka epäilenkin, että dpo:t olisi päivän vähemmän (eli tänään olisi dpo 10), on dpo 9 kait vähän myöhäinen kiinnittymistä ajatellen?

Moikka pitkästä aikaa!

Täällä kierto venyi ja pakkui ja epäilinki vahvasti ovuloimatonta kiertoa. 4 negatestiä tein ja viimeisimmän n. Viikko sitten. Mutta tänään kp 63 (aivan oikein kp 63!!!) tulikin ylläri plussa testiin tunnin pidätyksellä Aivan puulla päähän lyötynä, sillä ei mitään uskoa ollut siihen, että tästä kierross enää voisi ovulaatiotakaan tapahtua, mutta niin vain kävi. Hui!
Onnea! Mulla kävi samoin esikoisen kanssa! Tein plussan joskus kp52, jollen väärin muista, ovulaatio tapahtui n kp35 tienoilla! Meillä vielä todettiin ultralla et ei tulis ovulaatiota ollenkaan siinä kierrossa. Joten kyllä niissä pitkissäkin kierroissa voi onnistua!

• Rakkaus
Reactions: Charrypie - 86
Pahoitteluni @Alinna kemiallisesta :(. Onnea muille plussanneille.

Mulla olot vaihtelee päivittäin, välillä olot vaikuttaa et olis plussa tulossa, mutta kierron edetessä jo tuntuu, et tää on sitä samaa vanhaa kauraa, ei tule plussaa. Flo-sovellus muuten laitto mulle ovisplussan 4 pv myöhemmäksi kuin mitä se oli olojen ja kiputuntemusten puolesta. Silloin kp 18 (flo:n ovisplussa) ei sit oltu sopivasti ku kolme päivää aiemmin talleteltu. Ja sen ovisplussan se sovellus heitti, kun tuli lämmöissä 0.3 asteen nousu, eli 36.5-36.8.
Ootan nyt seuraavaks et olis jo syyskuu et pääsis jatkaa hoitoja ja olis polyypin poisto jo tehty.

• Tykkää
Reactions: Alinna86
Tänään tehtiin alkionsiirto. Lääkäri, hoitaja ja labran väki kehuivat alkiota todella hyväksi. Siirto oli helppo, kiviton ja nopea juttu. Jäi hyvä fiilis tuosta. Testipäivä olisi ensi viikon lauantai. Onneksi on paljon kaikkea nyt niin aika menee nopeasti. Toivottavasti tarraisi kiinni lujaa <3
Olispa ihanaa kun saisitte juhannusplussan ❤

• Rakkaus
Reactions: Jonna_83 ja Krippis
Iltaa kaikille ja onnittelut plussanneille ja muille hurjasti tsemppiä !

Pakko tulla tänne avautumaan mun tilanteesta.. mähän tein sen pos testin sillo 31.5 ja otin sit viel töissä hcg: mikä oli 165 ja sen jälkeen olen aika usein sitä töissä ollessa kontrolloinut ja katsonut miten arvo nousee ja onhan se noussut mutta ei suinkaan kaksinkertaistunut vaadittavissa ajassa ja tämä huolettaa kovin. 7 päivää sitten hcg oli 1530 ja tänään 11200. Soitin eilen neuvolaan ja pyysin pääsyä gynen polille. Tänään sain ajan sinne ja he tosiaan määräs ton hcg: n otettavaksi ja tulos oli tuo viimeisimmäksi mainittu. Siellä ne ultrasi ja oikein kahden lääkärin voimin. Kohdussa näkyi raskausontelo ja ruskuaispussi muttei alkiota.. jos nyt tosiaan on viikot 6+5 mitä neuvolan laskujen mukaan, on tämä todennäköisesti tuulimuna.. harmittaa niin kamalasti. Toisaalta toivon vielä ettei olisi sittenkään noin paljon viikkoja. Ovulaatiota en saanut kiinni edellisessä kierrossa ja ne edelliset menkat on myös vähän mysteeri kun oli se kemiallinen ennen tätä.

Sattuuko olemaan kokemuksia tuulimunasta ja millä viikoilla selvinnyt/ mitä ultrassa näkynyt. Olen selannut kohta kaikki vanhat keskustelut netin syövereistä ja googlannut muutenkin hulluna tietoa asiasta.

Pahoittelut pitkästä avautumisesta

Pakko tulla tänne avautumaan mun tilanteesta.. mähän tein sen pos testin sillo 31.5 ja otin sit viel töissä hcg: mikä oli 165 ja sen jälkeen olen aika usein sitä töissä ollessa kontrolloinut ja katsonut miten arvo nousee ja onhan se noussut mutta ei suinkaan kaksinkertaistunut vaadittavissa ajassa ja tämä huolettaa kovin. 7 päivää sitten hcg oli 1530 ja tänään 11200. Soitin eilen neuvolaan ja pyysin pääsyä gynen polille. Tänään sain ajan sinne ja he tosiaan määräs ton hcg: n otettavaksi ja tulos oli tuo viimeisimmäksi mainittu. Siellä ne ultrasi ja oikein kahden lääkärin voimin. Kohdussa näkyi raskausontelo ja ruskuaispussi muttei alkiota.. jos nyt tosiaan on viikot 6+5 mitä neuvolan laskujen mukaan, on tämä todennäköisesti tuulimuna.. harmittaa niin kamalasti. Toisaalta toivon vielä ettei olisi sittenkään noin paljon viikkoja. Ovulaatiota en saanut kiinni edellisessä kierrossa ja ne edelliset menkat on myös vähän mysteeri kun oli se kemiallinen ennen tätä.

Sattuuko olemaan kokemuksia tuulimunasta ja millä viikoilla selvinnyt/ mitä ultrassa näkynyt. Olen selannut kohta kaikki vanhat keskustelut netin syövereistä ja googlannut muutenkin hulluna tietoa asiasta.

Mulla todettiin kolme viikkoa sitten tuulimuna alkuraskauden uässä, taisi olla suunnilleen 6+2 viikkoja...osasin jo odottaa silloin ikäviä uutisia, koska hcg ei ollut noussut riittävästi, vaikka koko ajan nousikin. Uän lisäks otettiin sit viel kerran hcg ja koska edelleen nousi huonosti niin tyhjennyslääkityksen sain..

Mä tiesin ovulaatiopäivän, joten peli oli selvä, mutta sulla ehkä vielä toivoa jos ei siitä tietoa? Pidän peukkuja ja toivotan jaksamista <3

Mulla todettiin 7+4 varhaisultrassa, ovulaatiopäivä oli tiedossa lapsettomuushoitojen takia. Kaksi viikkoa ehti olla pienen pientä vuotoa, ei muita oireita. Siellä ultrassa annettiin heti ekat tyhjennyslääkkeet ilman mitään varmistuksia.

pahoitteluni sun tilanteesta:cry:

Mulla todettiin kolme viikkoa sitten tuulimuna alkuraskauden uässä, taisi olla suunnilleen 6+2 viikkoja...osasin jo odottaa silloin ikäviä uutisia, koska hcg ei ollut noussut riittävästi, vaikka koko ajan nousikin. Uän lisäks otettiin sit viel kerran hcg ja koska edelleen nousi huonosti niin tyhjennyslääkityksen sain..

Mä tiesin ovulaatiopäivän, joten peli oli selvä, mutta sulla ehkä vielä toivoa jos ei siitä tietoa? Pidän peukkuja ja toivotan jaksamista <3
Nojoo ei ole ovulaatiosta tietoa, millaisia hcg arvoja siulla oli tai millasta se nousu tahti oli ?

Mulla todettiin 7+4 varhaisultrassa, ovulaatiopäivä oli tiedossa lapsettomuushoitojen takia. Kaksi viikkoa ehti olla pienen pientä vuotoa, ei muita oireita. Siellä ultrassa annettiin heti ekat tyhjennyslääkkeet ilman mitään varmistuksia.

pahoitteluni sun tilanteesta
Pahoittelut myös sinne päin, tosi ikäviä nää tälläset mulla ei nyt ainakaan vielä mitään vuotoa ole ollut et kai se edes vähän positiivista. Näkykö siulla siel ultrassa myös sekä toi raskausontelo ja ruskuaispussi?

Pahoittelut myös sinne päin, tosi ikäviä nää tälläset mulla ei nyt ainakaan vielä mitään vuotoa ole ollut et kai se edes vähän positiivista. Näkykö siulla siel ultrassa myös sekä toi raskausontelo ja ruskuaispussi?
Joo kyllä kuulemma näkyi, mutta jotenkin jäi siitä käynnistä jälkeenpäin tosi ikävä fiilis kun se lääkäri ei meinannut nähdä aluksi kunnolla. Jotenkin söi uskottavuutta. Jos en olisi ollut niin tunnekuohussa niin olisin pyytänyt toisen tarkastuksen, mutta siinä tilanteessa olin niin rikki, että halusin vaan päästä pois siitä tilanteesta kotiin itkemään.

Miten sulla kontrolloidaan, onko viikon päästä uusi ultra?

Joo kyllä kuulemma näkyi, mutta jotenkin jäi siitä käynnistä jälkeenpäin tosi ikävä fiilis kun se lääkäri ei meinannut nähdä aluksi kunnolla. Jotenkin söi uskottavuutta. Jos en olisi ollut niin tunnekuohussa niin olisin pyytänyt toisen tarkastuksen, mutta siinä tilanteessa olin niin rikki, että halusin vaan päästä pois siitä tilanteesta kotiin itkemään.

Miten sulla kontrolloidaan, onko viikon päästä uusi ultra?
Joo no uskon et oli vähä tunteet pinnassa, erikoista kyllä etteivät sit halunneet edes vielä tarkistaa asiaa. Mulla joo torstaina otetaan hcg uudelleen ja sit jos se ei oo riittävästi noussut niin sit ainakin se uusi ultra, meinaan kyllä pyytää joka tapauksessa et pääsen ultraan uudelleen tarkistaa mikä tilanne. Yritin myös tänää miettiä et jos tämä on tuulimuna niin parempi et selviää nyt eikä siellä nt ultrassa rv12

Joo no uskon et oli vähä tunteet pinnassa, erikoista kyllä etteivät sit halunneet edes vielä tarkistaa asiaa. Mulla joo torstaina otetaan hcg uudelleen ja sit jos se ei oo riittävästi noussut niin sit ainakin se uusi ultra, meinaan kyllä pyytää joka tapauksessa et pääsen ultraan uudelleen tarkistaa mikä tilanne. Yritin myös tänää miettiä et jos tämä on tuulimuna niin parempi et selviää nyt eikä siellä nt ultrassa rv12
Toivottavasti selviää pian, aivan kamalaa olla tuossa epätietoisuudessa ❤

Nojoo ei ole ovulaatiosta tietoa, millaisia hcg arvoja siulla oli tai millasta se nousu tahti oli ?
Nousi alkuun suht normisti, mutta sitten kahdessa päivässä vain 3400 - - >4300 ja sitten sen jälkeen neljän päivän päästä oli reilu 7000, eli ei ollu kaksinkertaistunut sitte enää edes neljässä päivässä.

Pohdin kans ite ton vikan arvon ja ultran jälkeen että ottaisko vielä yhden ultran ennen tyhjennystä, mut lääkäri sanoi et 99.9 %varma, että ei tuu tästä lasta, joten luotin siihen ja otin lääkkeet, raskasta oli kyllä varsinkin kun tää oli mulle jo kolmas km. Mutta mul oli kuitenkin hyvin selvä tilanne sekä ultran et hcg puolesta.

Toivottavasti saat selvyyttä pian <3

Hei taas, täällä ollaan.
Vähän päälle viikon sitä plussaonnea kesti, kunnes alkoi vuoto ja kipu, joka vei polille asti. Tänään oon käynyt mittauttamassa hcg:n, joka on lähtenyt laskusuuntaan parin päivän takaisesta tuloksesta. Kohtuun sattuu yskiessä ja kävellessä, taitaa olla tulehtunut. Pitää mainita asiasta, kun soittavat huomenna labratuloksesta. Tunteet ja ajatukset ovat tällä hetkellä solmussa, välillä ajattelen asiaa kylmän analyyttisesti, välillä itken silmät päästäni. Lisäksi harmittaa vaikuttaako tämä hoitoon pääsyyn, kun vuosikin olisi kohta täynnä kierukan poistosta.
Plaah. Tyhjenisipä tämä nyt nopeasti, vaikka tällä hetkellä tuntuu, etten jaksa enää tikkurallia.

Nousi alkuun suht normisti, mutta sitten kahdessa päivässä vain 3400 - - >4300 ja sitten sen jälkeen neljän päivän päästä oli reilu 7000, eli ei ollu kaksinkertaistunut sitte enää edes neljässä päivässä.

Pohdin kans ite ton vikan arvon ja ultran jälkeen että ottaisko vielä yhden ultran ennen tyhjennystä, mut lääkäri sanoi et 99.9 %varma, että ei tuu tästä lasta, joten luotin siihen ja otin lääkkeet, raskasta oli kyllä varsinkin kun tää oli mulle jo kolmas km. Mutta mul oli kuitenkin hyvin selvä tilanne sekä ultran et hcg puolesta.

Toivottavasti saat selvyyttä pian <3
Jeees mulla nous silleen et 1.6 hcg 165, 3.6 hcg 375 8.6 hcg 1537, 14.6 hcg 8230, 15.6 hcg 11232.

Mutta joo kiitos tsempistä ♥

• Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
Itselläni näköjään kp 20,kauheesti en ole seurannut päivien kulumista :) sain kun sainkin korona rokoteajan ennen viikonloppua kesken työpäivän ,en aio testata mahdollista raskautta ennen rokotteeseen menoa.Olen kovin varma, että uusi kierto alkaa viimeistään viikon päästä:( Naama kukkii kokoajan ja aamulämmöt sahaa ylös alas,näyttää hurjalta käyrällä,vaikka vaihtelu on 36,6 -36,8 :/ Vietämme myös 10v hääpäivää, enkä halua pilata sitä nega testillä:)

Hei taas, täällä ollaan.
Vähän päälle viikon sitä plussaonnea kesti, kunnes alkoi vuoto ja kipu, joka vei polille asti. Tänään oon käynyt mittauttamassa hcg:n, joka on lähtenyt laskusuuntaan parin päivän takaisesta tuloksesta. Kohtuun sattuu yskiessä ja kävellessä, taitaa olla tulehtunut. Pitää mainita asiasta, kun soittavat huomenna labratuloksesta. Tunteet ja ajatukset ovat tällä hetkellä solmussa, välillä ajattelen asiaa kylmän analyyttisesti, välillä itken silmät päästäni. Lisäksi harmittaa vaikuttaako tämä hoitoon pääsyyn, kun vuosikin olisi kohta täynnä kierukan poistosta.
Plaah. Tyhjenisipä tämä nyt nopeasti, vaikka tällä hetkellä tuntuu, etten jaksa enää tikkurallia.
Olen pahoillani:(

Yhteistyössä