Haaveena vauva 2022

V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

4.6 perjantai
Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Myytta.........................kp 63/29
Daisy01.........................kp 31/35
Suhveli............................kp 29/27-29
Meemuli.........................kp 28/35-43
Gisella..............................kp 25/30
Leonida..........................kp 22/28-29
Jonna_83....................kp 21/27
Mamtobe...................kp 19/28
Eeva650…………………kp 19/28-36
Iinanen...........................kp 18/23-24
Alinna86.......................kp 18/26
Scarletta......................kp 18/28
Keksi82.........................kp 18/28
Vauuvasyliin2022......kp 17/26
Esikoishaaveita..........kp 16/29
Krippis..........................kp 14/25-28
Apustaja.....................kp 13/?
Piipaa93......................kp 10/31
Petronella..................kp 9/27
SandraB......................kp 8/26
Skidi..................................kp 7/36-38
Toiveikas1992............kp 6/28
Ewa87..............................kp 6/30
*Tähtipölyä*...................kp 5/30-32
Elsa96........................kp 3/28
Wintersun.................kp 3/34
Eimy........................kp 2/30
Karen99....................... kp 1/27-34


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mamtobe...........................dpo 10
Vauvasyliin2022..............dpo 10
Pip83.........…..........................dpo 9
Jonna_83......................dpo 8
Iinanen............................dpo 7
Alinna86......................dpo 6
Keksi82......................dpo 4
Scarletta....................dpo 3
Esikoishaaveita....dpo 2
Eeva650.....................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Heippa. Pitkästä aikaa! Ollut kiireistä, niin en ole täällä ehtinyt käymään. Nyt luen urakalla viestit läpi ❤

SUPER paljon onnea kaikille plussanneille. Toivon että kaikki menee hyvin! Piinailijoille tsemppiä ja uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut ja kovasti onnea seuraavaan kiertoon!

Täällä eilen kp1. Kierto kesti näköjään 34 päivää nyt. Ärsyttää, kun aina niin epäsäännöllistä, että kierto voi olla mitä vaan tytliin 24-36 päivän välillä.. Tässä kierrossa ajattelin aloittaa oviksen tikuttelum one stepin halpiksilla joskus kp8 tienoilla. Toivon niiin kovasti, että bongaisin oviksen ja saataisiin hyödynnettyä se. Miehen reissutyöt vähän luo haasteita hommaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Karen99 ja Jonna_83
Mä oon sekoamassa. Tein äsken uudestaan ovulaatiotestin, saman minkä 2 päivää sitten. Nyt viiva on vahvistunut kahden päivän takaisesta tosi vahvaksi viivaksi! En tosin tiedä käykö niin muutenkin kuin raskaana ollessa että viiva vahvistuu kierron lopulla.. Tiedän oon ihan hölmöläinen ku testaan ovistikuilla. Mutta voisko tää olla hyvä merkki kuitenkin?!
 
Mä oon sekoamassa. Tein äsken uudestaan ovulaatiotestin, saman minkä 2 päivää sitten. Nyt viiva on vahvistunut kahden päivän takaisesta tosi vahvaksi viivaksi! En tosin tiedä käykö niin muutenkin kuin raskaana ollessa että viiva vahvistuu kierron lopulla.. Tiedän oon ihan hölmöläinen ku testaan ovistikuilla. Mutta voisko tää olla hyvä merkki kuitenkin?!
Mulla on ovistestit loppukierrossa aina ns. Plussalla ilman raskautta.
Silloin kun olin raskaana ja tein ovistestin niin se testiviiva oli kirkuvan punainen heti.
 
Mä oon sekoamassa. Tein äsken uudestaan ovulaatiotestin, saman minkä 2 päivää sitten. Nyt viiva on vahvistunut kahden päivän takaisesta tosi vahvaksi viivaksi! En tosin tiedä käykö niin muutenkin kuin raskaana ollessa että viiva vahvistuu kierron lopulla.. Tiedän oon ihan hölmöläinen ku testaan ovistikuilla. Mutta voisko tää olla hyvä merkki kuitenkin?!
kyllä mulla ainakin on menkkojen aikaan tummempi kun tavallisesti, siitä se vaalenee eka ja sitlähtee uudestaan tummuun ovista kohden..
 
  • Tykkää
Reactions: Lili_86
Mä oon sekoamassa. Tein äsken uudestaan ovulaatiotestin, saman minkä 2 päivää sitten. Nyt viiva on vahvistunut kahden päivän takaisesta tosi vahvaksi viivaksi! En tosin tiedä käykö niin muutenkin kuin raskaana ollessa että viiva vahvistuu kierron lopulla.. Tiedän oon ihan hölmöläinen ku testaan ovistikuilla. Mutta voisko tää olla hyvä merkki kuitenkin?!
Minulla on myös "ovisplussa" ollut juuri menkkoja odottaessa eli en luota niihin raskaustesteinä.
 
Hienot viiva jo! Paljon onnea!! <3
Oliko mitään oireita sulla? :)
Oireita on ollut paljon, nyt kun tuota oirepäiväkirjaa lukee. Todella kovaa kohtukipua tämä viikko, joka on iskenyt yllättäen, aaltomaisesti ja toimintakyvyn lamauttaen. Neljänä päivänä oon joutunut särkylääkettä ottamaan. Dpo 6 lähtien ollut armoton vitutus, joka ei ole ottanut laantuakseen. Oon ollut todella kauhea läheisille ja laukonut todella ilkeitä kommentteja, joita oon hävennyt iltaisin, mutta silti sama meno on jatkunut seuraavana päivänä.
Dpo 9 aattelin tämän kierron menneen pieleen, kun emättimen etuseinämä oli pullistunut ja kohdunnapukka alhaalla, kuten mulla on aina ennen menkkoja. Dpo 11 illalla kn oli ylhäällä ja valkovuoto hennon vaaleanpunaista, mutta päivän testi oli negatiivinen.
Sitten on ollut nivusten ja etureisien särkyä ja kolotusta, nenä on ollut todella tukossa ja parina iltana närästystä.
 
Mutta, pelottaa ja yritän vielä rauhoitella itseäni, kun nuo viivat ovat niin haaleat. Huomenna aamulla pitää uudelleen pissiä tikkuun. Päivittelen siis huomenna mikä tilanne. Oliko vain kiinnittymisyritys vai onko lähtenyt vahvistumaan.
 
Joo dpo 11 negatiivinen ja nyt dpo 13 haalea positiivinen! Huhhuh, en vielä käsitä tätä.
Ilmankos et ollut oma itsesi, nyt ei varmaan hormoni myskyt haittaa kun syy selvisi :love:

Olitko aivan varma oviksen ajankohdasta, plussasta irtoaminen voi tapahtua viiveellä..minusta kyllä viivat näyttää hyvältä, toivotaan et kuitenkin viivat vahvistuu❤

Ps. Täytyy tulla oma napailemaan, on ultrat ja polin käynti takana, miljoona asiaa kerrottavana, kunhan eka kerään itteni ja löydän sopivan hetken päivittämiseen, huh!
 
Ilmankos et ollut oma itsesi, nyt ei varmaan hormoni myskyt haittaa kun syy selvisi :love:

Olitko aivan varma oviksen ajankohdasta, plussasta irtoaminen voi tapahtua viiveellä..minusta kyllä viivat näyttää hyvältä, toivotaan et kuitenkin viivat vahvistuu❤

Ps. Täytyy tulla oma napailemaan, on ultrat ja polin käynti takana, miljoona asiaa kerrottavana, kunhan eka kerään itteni ja löydän sopivan hetken päivittämiseen, huh!
No niinpä. Toivottavasti saan myöhemmin anteeksi ilkeät sanani, jos tästä vauva tulisi :LOL:

Ovisplussan sain perjantaina kp 16, ensin onestepillä ja varmistin vielä clearbluella. Kaikki oireet oli myös siinä päällä, alavatsa- ja selkäkivut, etova olo ja ovislimat. Ovisplussan mukaan tallettelut meni dpo-1 ja dpo-4, ovisviikonloppuna olin kipeä ja vatsa sekaisin, niin ei voinut ajatellakaan talletteluja. Saattaahan se olla että irtosi vasta sunnuntaina ja sitkeät simpat olivat vielä kunnossa. Siinä tapauksessa nyt olisi vasta dpo 12.

Tämä oli muuten ensimmäinen kierto, kun kokeilussa oli royal gelee ja greippimehu, ehkä niillä jotain positiivista lisäpotkua tähän oli tai sitten kyseessä on lumevaikutus.
 

Yhteistyössä