Haaveena vauva 2022

vierailija
https://aijaa.com/67pGxe

Minkäslaista viivanpaikkaa noi normit RFSU:t antaa yleensä?
Tää tuli ihan testiajalla näkyviin, nyt siis 7 DPO.

Ja toki, jatkan testailua vielä tulevat päivät että lähteekö tuo tuosta muodostumaan selkeämmäks vai oliks joku touch and go vaan.

Muoks. Ei toi kyl oo viivanpaikka, nyt kun värit tasottu niin se on kyllä vaaleanpunanen.
Mut nyt sit tuleeki paniikki et miks se jo nyt näkyy noin selvästi, mä ny odotin et ehkä huomenna vois jotain supersuperhaaleeta näkyä.
Mulla on tullut punertava viivan paikka. Ja se tuli testiajan jälkeen. Testasin aamulla ja menkat alkoi parin tunnin päästä. Dpo 7 on ehkä liian aikaisin haamulle.
 
Mitenkäs sitä Royal geeleä piti syödä? Kokeilin sitä esikoista yrittäessä, kuten maca-jauhetta ja greippi mehua, mutta en nyt muista oliko siinä joku määrä paljon ja kui pitkään...:unsure:
Vaikkakin vähän välillä tuntuu, että kannattaako haaveilla useammasta lapsesta. Onko musta sit kuitenkaan siihen... :cry:
 
Eipä tullut ClearBlue earlyyn toista viivaa…. Teen sen sitten seuraavan kerran sunnuntaina aamulla (5 päivää ennen menkkojen alkua) niin kuin alunperin suunnittelin. Minun kroppani reagoi raskauteen tosi aikaisin, ehkä ikäni (41) vaikuttaa siihen myös. Eli minulla jännitys jatkuu. Tsemppiä kovasti muille testailuun!
 
On kyllä kroppa sekasin näköjään!
Eilen illalla alavatsatunne muuttui menkkajomotukseksi ja jatkui läpi yön, tänään näköjään täti tuli käymään. Eli ei se eilinen mitään kiinnittymisvuotoa ollut. :poop:
Tuli elämäni lyhyin luomukierto ja luteaalin pituus lyheni edellisestä kymmenellä päivällä. Kroppa näköjään hakee paikkaansa vielä pillereiden jäljiltä. :poop:

Tein Onestepin ja RFSU:n vielä aamulla, jälkimmäinen näyttää edelleen valehaamua. (n)

KP1 saa siis päivittää jos joku listaa tekee.
 
On kyllä kroppa sekasin näköjään!
Eilen illalla alavatsatunne muuttui menkkajomotukseksi ja jatkui läpi yön, tänään näköjään täti tuli käymään. Eli ei se eilinen mitään kiinnittymisvuotoa ollut.
Tuli elämäni lyhyin luomukierto ja luteaalin pituus lyheni edellisestä kymmenellä päivällä. Kroppa näköjään hakee paikkaansa vielä pillereiden jäljiltä.

Tein Onestepin ja RFSU:n vielä aamulla, jälkimmäinen näyttää edelleen valehaamua.

KP1 saa siis päivittää jos joku listaa tekee.
Uskomaton viivanpaikka kyllä! Oli niin selkee ja punertava. Johtaa varmasti montaa ihmista harhaan :(
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
On kyllä kroppa sekasin näköjään!
Eilen illalla alavatsatunne muuttui menkkajomotukseksi ja jatkui läpi yön, tänään näköjään täti tuli käymään. Eli ei se eilinen mitään kiinnittymisvuotoa ollut.
Tuli elämäni lyhyin luomukierto ja luteaalin pituus lyheni edellisestä kymmenellä päivällä. Kroppa näköjään hakee paikkaansa vielä pillereiden jäljiltä.

Tein Onestepin ja RFSU:n vielä aamulla, jälkimmäinen näyttää edelleen valehaamua.

KP1 saa siis päivittää jos joku listaa tekee.
Olen pahoillani

todella raivostuttavia nuo rfsu:n testit! Myös ovulaatiotestit eivät mulla näyttäneet koskaan oikeaa viivaa. Harmittaa, kun näitä myydään lähes joka paikassa.

tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan, että kierto tasaantuisi ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
On kyllä kroppa sekasin näköjään!
Eilen illalla alavatsatunne muuttui menkkajomotukseksi ja jatkui läpi yön, tänään näköjään täti tuli käymään. Eli ei se eilinen mitään kiinnittymisvuotoa ollut.
Tuli elämäni lyhyin luomukierto ja luteaalin pituus lyheni edellisestä kymmenellä päivällä. Kroppa näköjään hakee paikkaansa vielä pillereiden jäljiltä.

Tein Onestepin ja RFSU:n vielä aamulla, jälkimmäinen näyttää edelleen valehaamua.

KP1 saa siis päivittää jos joku listaa tekee.
Voi ei, kurja homma! Minusta siinä testissä oli kyllä plussa. Tsemppiä uuteen kiertoon joutumisesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Eipä tullut ClearBlue earlyyn toista viivaa…. Teen sen sitten seuraavan kerran sunnuntaina aamulla (5 päivää ennen menkkojen alkua) niin kuin alunperin suunnittelin. Minun kroppani reagoi raskauteen tosi aikaisin, ehkä ikäni (41) vaikuttaa siihen myös. Eli minulla jännitys jatkuu. Tsemppiä kovasti muille testailuun!
Harmi juttu, toivotaan, että muuttuisi vielä plussaksi ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Vauvasyliin2022
Eipä tullut ClearBlue earlyyn toista viivaa…. Teen sen sitten seuraavan kerran sunnuntaina aamulla (5 päivää ennen menkkojen alkua) niin kuin alunperin suunnittelin. Minun kroppani reagoi raskauteen tosi aikaisin, ehkä ikäni (41) vaikuttaa siihen myös. Eli minulla jännitys jatkuu. Tsemppiä kovasti muille testailuun!
No voi harmi ettei näkynyt vieläkään. Toivotaan että toinen viiva suostuu näyttäytymään sunnuntaina ja silloin hyvin selvästi! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauvasyliin2022
Eli jos joku uusi kuumeilija lukee tätä: älä ikinä tuhlaa rahojas RFSU:n testeihin vaikka mikä olis! Sekä se normi että early on ihan paskoja. :poop:

Ja kai ne niiden ovistestitkin on susia, en tosin oo itse koittanut.

Tosi tympeetä kun nimenomaan niitä RFSUita on kaikki lähikaupat ja "helpot paikat" täynnä, mut mitä sä teet testillä joka ei kerro sulle kuitenkaan mitään siitä, ootko paksuna vai et. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: daisy01 ja Jonna_83
Pahoittelut @Lili_86 :(
Itsestäni tuntuu samalta, en oo oma itteni ja hirveet hormooni ailahtelut, peilistä katsoo joku vieras jne.
Kyllä tää projekti syö niin paljon energiaa ja voimavaroja...tsempit sinne❤
@Eimy Hurja viivanpaikka jos ei ollut totta, oli kyllä aika selkeä :( itsekin kyllä todennut niitten olevan huonoja ja liputan pc ja clearblue puolesta (y)
Pikaista paranemista @petronella09 ❤

On.
Tänään dpo 5, pari päivää menny ihmeen nopeasti, havahduin siihen etten herännyt päänsärkyyn enkä hikoiluun, mikä on joka kierrossa tässä vaiheessa ja viime yönä päinvastoin palelin läpi yön :D silti pessimisti minussa ei usko tärppiin kun miten muutenkaan tää erois muista kierroista, luomuraskaus oli 2vuotta sitten mutta sekin päättyi kkm.
No onneksi luottoa löytyy kuitenkin hoitoihin vaikka samalla vähän harmittaa turvautua niihin, ei nekään helppoja ole ja kroppa on kovilla kaikista lääkkeistä.
Toivottavasti voi kuitenkin joskus ajatella että kaikki tän läpikäyminen olisi sen arvoista ❤
 
Voi harmi eimy. Mä kun aikanaan lopetin pillerit mulla meni jopa 5 kk ennen kuin kierto tasaantui säännölliseksi. Sen jälkeen ollut kellon tarkka. Kyllä se siitä!
Rfsu ovisliuskoilla en muuten ikinä saanut selvästi tasavahvoja viivoja, Pregcheck liuskoilla sain.
 
Mulla oli eilen eka ultra tässä IVF-kierrossa ja siellä näkyi 4 isompaa follia ja 4 pienempää. Sain lisää piikkejä pistettäväksi, Menopuria ja rinnalle jarrua Fyremadelista. Tätä teen nyt 5 pv ja maanantaina taas uusi ultra. Toivottavasti nuo pienemmätkin ehtisi mukaan. Ensi viikon lopulla sitten punktio. Kauhea kun on niin paljon jänniteltävää tässä.
 
Mulla oli eilen eka ultra tässä IVF-kierrossa ja siellä näkyi 4 isompaa follia ja 4 pienempää. Sain lisää piikkejä pistettäväksi, Menopuria ja rinnalle jarrua Fyremadelista. Tätä teen nyt 5 pv ja maanantaina taas uusi ultra. Toivottavasti nuo pienemmätkin ehtisi mukaan. Ensi viikon lopulla sitten punktio. Kauhea kun on niin paljon jänniteltävää tässä.
Toivotaan parasta, tsemppiä ❤ En nyt muista mutta oliko tämä nyt ihan eka ivf?

Bytheway, päivittikö kukaan listaa eilen?
Voin yrittää jossaa vaiheessa tänään tehä ellei joku muu ehi :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Krippis
Täällä jatkuu jomottelu kohdussa, alkoi oviksesta ja ei lopu. Jännittävää miksi.

Viimeyönä tuli tuttu paniikki mikä on jokaisessa omassa raskaudessa ollut alussa, ja uudestaan loppuraskaudessa. Eli iskee tosi vahva tunne että haluaa perua koko jutun, toivoo ettei olekaan raskaana ja epäilee kaikkea, mieleen tulee vaan mustimmat skenaariot. Sellainen totaalinen turn around hetki.
Joten jos tuo voisi enteillä että tärppi on käynyt. Niin voisin lisätä "paranoian" aikaisiin raskausoireisiin. :I
Dpo taitaa olla 3.
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Täällä jatkuu jomottelu kohdussa, alkoi oviksesta ja ei lopu. Jännittävää miksi.

Viimeyönä tuli tuttu paniikki mikä on jokaisessa omassa raskaudessa ollut alussa, ja uudestaan loppuraskaudessa. Eli iskee tosi vahva tunne että haluaa perua koko jutun, toivoo ettei olekaan raskaana ja epäilee kaikkea, mieleen tulee vaan mustimmat skenaariot. Sellainen totaalinen turn around hetki.
Joten jos tuo voisi enteillä että tärppi on käynyt. Niin voisin lisätä "paranoian" aikaisiin raskausoireisiin. :I
Dpo taitaa olla 3.
Tuttuja fiiliksiä, mul oli eilen sellain olo et ei täs oo mitään järkeä ja en ees haluu raskautuu ku on niin hiton iso taival. Varmaa siks tuntuu näin ku on niinku välitilassa missä vaan oottaa et mitä tapahtuu milloinkin oviksen tikutus, piinapäivät, uuden kierron alkua, raskautumista..vaikee yrittää elää normi elämää tai ainakin mulla. Hiton vaikee suunnitella mitää ku täytyy kyttää kaikkia ajankohtia ja entäs sit jos oon raskaana. Nyt tosin tein jo sen että kesätapahtumiin oon menossa ellei korona peru ja JOS sattuisi niin et oliskin raskaana ni se on sit sen ajan murhe. Enemmän harmittais jos koronan takii jäis menemättä kun raskauden:D
Mut hei toi jomottelu on kyl hyvä merkki, pidetään peukkuja :)
 
❤V A U V A 2022❤

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

3.6 Torstai
Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19,
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Myytta.........................kp 62/29
Daisy01.........................kp 30/35
Suhveli............................kp 28/27-29
Meemuli.........................kp 27/35-43
Gisella..............................kp 24/30
Leonida..........................kp 21/28-29
Jonna_83....................kp 20/27
Mamtobe...................kp 18/28
Eeva650…………………kp 18/28-36
Iinanen...........................kp 17/23-24
Alinna86.......................kp 17/26
Scarletta......................kp 17/28
Keksi82.........................kp 17/28
Vauuvasyliin2022......kp 16/26
Esikoishaaveita..........kp 15/29
Krippis..........................kp 13/25-28
Apustaja.....................kp 12/?
Piipaa93......................kp 9/31
Petronella..................kp 8/27
SandraB......................kp 7/26
Skidi..................................kp 6/36-38
Toiveikas1992............kp 5/28
Ewa87..............................kp 5/30
*Tähtipölyä*...................kp 4/30-32
Karen99....................... kp 4/27-34
Elsa96........................kp 2/28
Wintersun.................kp 2/34
Eimy........................kp 1/30


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mamtobe...........................dpo 9
Vauvasyliin2022..............dpo 9
Pip83.........…..........................dpo 8
Jonna_83......................dpo 7
Iinanen............................dpo 6
Alinna86......................dpo 5
Scarletta....................dpo 2
Keksi82......................dpo 3
Esikoishaaveita....dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kun päivitit. Oon miettinyt että vois kyllä itekin osallistua, mutta millanen savotta toi ois sit kännykällä päivittää. Pelottaa että sotkisin koko listan ihan totaalisesti.

Et jos jollain on antaa vinkkejä, kuinka listan kännypäivitys onnistuu (parhaiten) niin saa jakaa!
 
Kiitos kun päivitit. Oon miettinyt että vois kyllä itekin osallistua, mutta millanen savotta toi ois sit kännykällä päivittää. Pelottaa että sotkisin koko listan ihan totaalisesti.

Et jos jollain on antaa vinkkejä, kuinka listan kännypäivitys onnistuu (parhaiten) niin saa jakaa!
Ihan noilla ohjeilla paras mitä tuossa listan alussa lukeekin. Itse päivitän aina kännykällä, ja ei ole iso homma. Jos sotkee niin helppohan se on vaan muokata viestiä vaikka kerkeäisi jo lähettääkin. Ei siis voi suurta vahinkoa käydä. Eikä ole iso operaatio koko päivitys muutenkaan :)
 
Kiitos kun päivitit. Oon miettinyt että vois kyllä itekin osallistua, mutta millanen savotta toi ois sit kännykällä päivittää. Pelottaa että sotkisin koko listan ihan totaalisesti.

Et jos jollain on antaa vinkkejä, kuinka listan kännypäivitys onnistuu (parhaiten) niin saa jakaa!
Joo ei oo paha, ite päivitän aina kännykällä :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83

Yhteistyössä