Haaveena vauva 2022

Onnea @heidisofia , toivottavasti tosiaan pysyy matkassa.

Mä olen syönyt ihan kaupan halvimpia monivitamiineja jo vuosia. Täytyy vaihtaa ne sitten, jos plussa tulee, koska niissä on a-vitamiinia.

On: kaikista limakalvoista päätellen ovis lähestyy. Gelee tuntuu turvottavan niitä kaikkia, mm. nenäkin on jo nyt tukossa, yleensä se menee tukkoon vasta lopummasta kiertoa. Ovislimat olivat myös jo vahvasti läsnä. Testailen sitten iltapäivällä, miltä viivat näyttää.
Mulla on sama suunnitelma vitamiinien kanssa. Foolihappoa saan niistä vitamiineista mutta myös sitä
A-vitamiinia.
ON: Kuvottava olo on jatkunut lauantaista, sunnuntaina vähän huippasi, leukaan on tulossa näppy ja mahassa on nippaillut. Kävin ostamassa ClearBluen early testin, ajattelin tehdä sen sunnuntaina. Eikös sen pitäisi silloin näyttää tulokset aika varmasti. Minulla on ollut edellisissä raskauksissa (keskenmenossa ja vauvan syliin tuoneessa) ollut viimeksi sama kuvottava olo, joten olen kohtuullisen varma raskaudesta. Mutta kroppa voi tietenkin temppuilla.
 
Heips! Mulla on ehkä vähän nolokin kysymys omaan kroppaan liittyen *apina emoji joka peittää silmänsä* Mulla toi lugesteroni turvottaa rintoja mut ilmiesesti nyt yöllä ne vaivas jotenkin oudosti kun heräsin yöllä siihen että pidin kiinni toisesta rinnasta.. Kuinka paljon teillä jotka ootte kyseistä lääkettä käyttäny rinnat turpos ja kipeyty käytön aikana?
 
@Alinna86 uskoisin, että jotain muuta teille kokeillaan, jos ei ole ovulaatio induktio kerran onnistunut. Ainakin meillä oli et tietty aika yritetään ja sit siirrytään.
Tsemppiä!
No tätä just pohdin kun siis meillä plussa saatiin kyllä aikaan 3. Oi-kierrossa mutta kesken meni että onko sit syy vielä jatkaa näitä samoja mutta nähtäväksi jää, hieman alkaa kyllä jo käynti jännittämään!
Kiitos tsempeistä :)
 
DPO 7, täällä alkoi vihdoin testausviikko! Aloitin kevyellä lämmittelykierroksella, Onestepillä, joten odotetusti nega. Hyvällä mielikuvituksella siihen saa jotain näkyviin, mutta johtuu varmasti siitä että liuskassa on tyylikkäästi lommoja juuri testiviivan paikan kohdalla.

Muistin väärin mun testitarpeet, mulla onkin Onestepejä ja RFSU:ta vaan, joten pitää käydä huomenna hakemassa PC ettei mene pelkäksi pelleilyksi ja vatuloinniksi testit.

Lämmöissä ei ole dippiä näkynyt, alavatsalla tänään ollut jotenkin jännittynyt olo. Tai sitten itse olen vain jännittynyt ja kuvittelen.
 
Jee eimy! Testilabra pyörii! ❤

Täällä dpo 6, kesälomalla ja ajatukset vauvoissa. Eilen olin aivan super itkuherkkä, mutta veikkaan että loma ja pysähtyminen saa sen aikaan. Ja eikai dpo 6 vielä oikein oireita vois ollakaan. Mulla ei oo minkäänlaista suunnitelmaa aionko testata ja milloin. On epäuskoinen olo että muka heti voisi tärpätä, vaikka tottakai voi. Rinnat ei oo vieläkään kipeytyneen vaikka yleensä tässä vaiheessa kiertoa jo on.
jännittäääää ja on semmonen vähän pelokaskin fiilis, että mihin me ollaan ryhdytty! Vaikka siis tuttua hommaa se lapsen saaminen. Mieli käy monia tunteita läpi jo valmiiksi.
 
Tsemppiä piinapäiviin piinailijoille!
Omalla kohdalla näyttää sama jatkuvan, ettei pääse edes piinailemaan. Luteaali oli nyt 8vrk ja eilen tosiaan tiputteli jo verta. Ei tainnut raskaus korjata tätä ongelmaa joka taitaa olla se mun "normaali".
Mut ei silleen yllätyksenä tullut. Harmittaa se, ettei pääse taaskaan piinailemaan. Hoitoja odotellessa..
Voi ei @Wintersun, olisin niin toivonut raskauden korjanneen sinun kiertosi.
Kiitos tsempistä, jännittää kovasti ja tuntuisi uskomattomalta tulla ekalla yrityksellä raskaaksi näin 41-vuotiaana.
 
Mietin ihan samaa kuin Jonnakin, @Vauvasyliin2022, jos sulla kroppa antaa jo oireita niin varmaan näkyisi jo testissäkin!

Järkätääs tytöt kunnon plussa-aalto loppuviikolle! (No okei ei oo ehkä asia jonka voi tosta vaan päättää, mutta siis pidetään peukkuja että kesätuulet tuo paljon plussia mukanaan!)
Hitsi, pitäisköhän sitä uskaltaa testata jo huomenna? Nyt alkoi jännittämään…
 
Mietin ihan samaa kuin Jonnakin, @Vauvasyliin2022, jos sulla kroppa antaa jo oireita niin varmaan näkyisi jo testissäkin!

Järkätääs tytöt kunnon plussa-aalto loppuviikolle! (No okei ei oo ehkä asia jonka voi tosta vaan päättää, mutta siis pidetään peukkuja että kesätuulet tuo paljon plussia mukanaan!)
Clear Blue ohjeissa lukee, että testin tarkkuus on 79% 6 päivää ennen menkkojen alkua tehdyssä testissä. Eli voisin ehkä tehdä testin perjantaina aamulla. Oireita minulla on, mutta tuntuisi vaan niin uskomattoman upealta jos heti tärppäisi uuden vauvan kanssa.
 
Clear Blue ohjeissa lukee, että testin tarkkuus on 79% 6 päivää ennen menkkojen alkua tehdyssä testissä. Eli voisin ehkä tehdä testin perjantaina aamulla. Oireita minulla on, mutta tuntuisi vaan niin uskomattoman upealta jos heti tärppäisi uuden vauvan kanssa.
Mutta eikös oireet aiheudu nimenomaan HCGn rajusta noususta, niin luulis et jos on oireita niin HCG olis yli sen 10-25 :unsure:
Voisko ovis olla ollu aikasemmin ?
 
Olin menossa tekemään vessaan päivän toista testiä koska jotenkin tuli sellainen tunne. Avasin r-testipaketin ja labra ja kaikki oli valmiina, mutta unohdinpa kusaista purkkiin kun huomasin että oli tullut ilmeisesti kiinnittymisvuotoa! :eek:o_O

Ollut tosiaan koko päivän jotenkin omituinen tunne alavatsalla ja menkat ei mulla koskaan tule näin etuajassa.
Eikä normisti ennen pillereitäkään tiputellut kuin juuri päivää ennen menkkoja.

Jännää jännää jännää! Siellä nyt ihan tosissaan taitaa olla yritys käynnissä!
Yritä tässä nyt sit ite pysyä rentona. :D
 
Jännää eimy!
Mulla tuli joku tilapäinen mielenhäiriö ja tein ovistestin äsken, ihan kuin dpo 6 siinä jotain näkyis!
Oon siis lukenut et ovistesti joskus näyttäis raskauden jo ennen testiä. Haalea testiviiva tuli.
Nimimerkillä liikaa aikaa
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
vierailija
Jännää eimy!
Mulla tuli joku tilapäinen mielenhäiriö ja tein ovistestin äsken, ihan kuin dpo 6 siinä jotain näkyis!
Oon siis lukenut et ovistesti joskus näyttäis raskauden jo ennen testiä. Haalea testiviiva tuli.
Nimimerkillä liikaa aikaa
Ovistesti näyttää usein aina pientä viivaa ja usein tummuu kierron loppua kohti, sen käyttäminen r-testinä vaatii hyvää kokemusta (siitä mitä testi näyttää normistikin kierron lopussa). Suosittelen kyllä r-testiä mieluummin.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Olin menossa tekemään vessaan päivän toista testiä koska jotenkin tuli sellainen tunne. Avasin r-testipaketin ja labra ja kaikki oli valmiina, mutta unohdinpa kusaista purkkiin kun huomasin että oli tullut ilmeisesti kiinnittymisvuotoa!

Ollut tosiaan koko päivän jotenkin omituinen tunne alavatsalla ja menkat ei mulla koskaan tule näin etuajassa.
Eikä normisti ennen pillereitäkään tiputellut kuin juuri päivää ennen menkkoja.

Jännää jännää jännää! Siellä nyt ihan tosissaan taitaa olla yritys käynnissä!
Yritä tässä nyt sit ite pysyä rentona.
Tsemppiä jännitykseen! Meinaatko tehdä testin huomenna aamulla?
 

Yhteistyössä