Haaveena vauva 2022

Onnea @heidisofia , toivottavasti tosiaan pysyy matkassa. ♥

Mä olen syönyt ihan kaupan halvimpia monivitamiineja jo vuosia. Täytyy vaihtaa ne sitten, jos plussa tulee, koska niissä on a-vitamiinia.

On: kaikista limakalvoista päätellen ovis lähestyy. Gelee tuntuu turvottavan niitä kaikkia, mm. nenäkin on jo nyt tukossa, yleensä se menee tukkoon vasta lopummasta kiertoa. Ovislimat olivat myös jo vahvasti läsnä. Testailen sitten iltapäivällä, miltä viivat näyttää.
 

Kyllä se toissa aamun haamu enteili ihan oikein plussaa, tässä tän aamun testi:love:
Eli mut voi laittaa plussanneisiin. Oikein mitään oireita ei oo ollut, paitsi oviksen jälkeen finnejä ilmestynyt selkään, kuten kaikissa kierroissa. Ja eilen illalla alaselkä vähän kipuili ja säteili vähän vasempaan reiteen. Toivottavasti pysyy matkassa
 

Kyllä se toissa aamun haamu enteili ihan oikein plussaa, tässä tän aamun testi
Eli mut voi laittaa plussanneisiin. Oikein mitään oireita ei oo ollut, paitsi oviksen jälkeen finnejä ilmestynyt selkään, kuten kaikissa kierroissa. Ja eilen illalla alaselkä vähän kipuili ja säteili vähän vasempaan reiteen. Toivottavasti pysyy matkassa
Ja onnea tännekin! :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: summer21
Onnea plussanneille !!

ON:
Dpo1 naurettavat nippailut kiristykset ja säteilyt yhä. Tajusin että tämä on nyt eka kierto kun syön Gelee Royalea, josko sillä olisi vaikutusta oviksen vahvuuteen :)
Limat puuttuu kyllä lähes täysin. Viimekierrossa sitä nimittöin riitti, ja ihan loppuun saakka. Väsyttää ja ärsyttää yhä kuten jo ennen ovista. Mistä tämä pahantuulisuus oikein kumpuaa? Varsinainen kuningatar ampiainen... Ei vaan jaksaisi oikein kiinnostaa mitkään arjen velvoitteet. Voisipa vaan pysyä peiton alla horrostamassa muutaman viikon. Lisäksi peilistä katsoo joku todella tyhmän näköinen tyyppi, kaikki vaatteet näyttää rumalle, ja oma naama ärsyttää.
 

Kyllä se toissa aamun haamu enteili ihan oikein plussaa, tässä tän aamun testi
Eli mut voi laittaa plussanneisiin. Oikein mitään oireita ei oo ollut, paitsi oviksen jälkeen finnejä ilmestynyt selkään, kuten kaikissa kierroissa. Ja eilen illalla alaselkä vähän kipuili ja säteili vähän vasempaan reiteen. Toivottavasti pysyy matkassa
Paljon onnea! ❤❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: summer21
Niinpä! En tiedä muuttuuko tämä tästä kun lähtee kierrot pyörimään kunnolla, vähän veikkaan, että ei kun tällaisia ne kierrot oli luomuna vuosien ajan.

Ja kiitos, vaikkei tarvitse pahoitella
En mä oikein edes uskonut, että onnistuisi.

Ok, hyvä kun osaat suhtautua näin tyynesti :giggle:

mua on harmittanut tämä lyhyt luteaalivaihe tosi paljon kun meillä yritystä yhteensä jo n. 2 vuotta ja olen ravannut lääkärissä eikä kukaan ota siihen mitään kantaa. Letrozoleilla mennään vielä muutama kierros ja sitten jonottamaan ivf-hoitoja. Luomuna mahdollisuudet näiden yrityskierrosmäärien jälkeen varmaan aikalailla 0.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@Elsa96 kyllä uskaltaa, testi kehiin ehdottomasti!

@Hulda91 isot pahoittelut, toivottavasti pian tärppää.

Mut voi ottaa pois piinailijoista ja kiertolistalta. Eli täällä dpo13 ja nega odotetusti testattu, menkat alkaa kalenterin ja luteaalin pituuden mukaan torstaina ja sitten meidän yritys jää pienimuotoiselle kesätauolle seuraavan kierron ajaksi, alkaa olemaan stressaavaa tämä ja vaikea nähdä että tärppäisi.
 
Dpo 3 tänään, palelee ja nivuset kipeytyi, minkä pistin merkille. Hetihän sit miettii onko oire jostain vaikka ei tässä vaiheessa mitään oiretta ees voi olla :D viime plussa kierrossa nivuset kipeytyi kp 26 vasta.

Onko muilla ovulaation jälkeen heti huono unisuutta? Viime yö oli tosi levoton ja rikkinäinen ja nyt päivällä meinaaki sammuu pystyyn.
Hikoilu ja päänsärky ei vielä oo tullut kuvioihin mutta luultavasti loppuviikosta.
Oottelen vaan seuraavaa kiertoa jo et pääsis alottaa hoidot, ei enää malttaisi yhtään oottaa.
 
Dpo 3 tänään, palelee ja nivuset kipeytyi, minkä pistin merkille. Hetihän sit miettii onko oire jostain vaikka ei tässä vaiheessa mitään oiretta ees voi olla viime plussa kierrossa nivuset kipeytyi kp 26 vasta.

Onko muilla ovulaation jälkeen heti huono unisuutta? Viime yö oli tosi levoton ja rikkinäinen ja nyt päivällä meinaaki sammuu pystyyn.
Hikoilu ja päänsärky ei vielä oo tullut kuvioihin mutta luultavasti loppuviikosta.
Oottelen vaan seuraavaa kiertoa jo et pääsis alottaa hoidot, ei enää malttaisi yhtään oottaa.
mitäs hoitoja teille on tulossa? En enää muista, olitko jo kertonut.

aikaisilla dpo-päivillä voi olla oireita ainakin siitä, että munasolun irrotessa voi vatsaonteloon päästä vähän nestettä.

keltarauhasen pitäisi kai lisätä unta, mutta mä olen ainakin nukkunut tosi huonosti aina piinapäivät, en tiedä johtuuko se sitten jännityksestä vai mistä:unsure:
 
mitäs hoitoja teille on tulossa? En enää muista, olitko jo kertonut.

aikaisilla dpo-päivillä voi olla oireita ainakin siitä, että munasolun irrotessa voi vatsaonteloon päästä vähän nestettä.

keltarauhasen pitäisi kai lisätä unta, mutta mä olen ainakin nukkunut tosi huonosti aina piinapäivät, en tiedä johtuuko se sitten jännityksestä vai mistä
Veikkaan että samoilla mennään kun viime vuonna (oltiin yksityisellä) eli ovulaation induktio, meillä vasta nyt loppuviikosta on ensi käynti niin tietää suunnitelmista vähän enemmän :)
Se ero on nyt et ollaan valmiit kokeilee jo rankempiakin hoito muotoja jos niitä suositellaan mut en tiiä täyttyykö kriteerit, tai edes mitkä ne ois.
No tän viikon jälkeen ollaan taas vähän viisaampia :D
 
Veikkaan että samoilla mennään kun viime vuonna (oltiin yksityisellä) eli ovulaation induktio, meillä vasta nyt loppuviikosta on ensi käynti niin tietää suunnitelmista vähän enemmän
Se ero on nyt et ollaan valmiit kokeilee jo rankempiakin hoito muotoja jos niitä suositellaan mut en tiiä täyttyykö kriteerit, tai edes mitkä ne ois.
No tän viikon jälkeen ollaan taas vähän viisaampia
Kiva kun pääsette hoitoon

Meillä kävi ensikäynnillä niin, että lääkäri oli laittamassa meitä heti seuraavaan jonoon erikoislääkärille, koska ”vikaa” ei löytynyt. Kätilö kuitenkin huomautti, että voidaan laittaa suoraan ovulaation induktioon terveyskylän kautta. Oli tosi kiva, kun päästiin vihdoin aloittamaan hoidot pitkän odotuksen jälkeen. Toivottavasti teillä käy yhtä hyvin ❤
 

Kyllä se toissa aamun haamu enteili ihan oikein plussaa, tässä tän aamun testi
Eli mut voi laittaa plussanneisiin. Oikein mitään oireita ei oo ollut, paitsi oviksen jälkeen finnejä ilmestynyt selkään, kuten kaikissa kierroissa. Ja eilen illalla alaselkä vähän kipuili ja säteili vähän vasempaan reiteen. Toivottavasti pysyy matkassa
Onpas hienoa, paljon onnea ja tarrasukkia :love:
 

Yhteistyössä