Haaveena vauva 2022

Mulla alkaa kuukautiset noin, mutta onhan täällä monella ollut pientä vuotoa myös raskauden alussa
Nojoo. Oon tosiaan syöny ihan nuoresta asti e-pillereitä eli toosi monta vuotta eli ei mitään hajua millaiset kuukautiset mulla on. Pillerit lopetin helmikuussa ja kuukautisia ei oo kuulunu maaliskuun tyhjennysvuodon jälkee. Ovulaatioo oon tikuttanu mutta aina negatiivisesta ja nyt viime viikolla ekan kerran sain vilkkuvan naaman cb testiin mut ei se pysyväksi muuttunu ja tein la-su aamuna pc liuskatestin ja negatiivista näytti . Ja nyt sit eilen alko toi ruskeavuoto pyyhittäessä
 
Nojoo. Oon tosiaan syöny ihan nuoresta asti e-pillereitä eli toosi monta vuotta eli ei mitään hajua millaiset kuukautiset mulla on. Pillerit lopetin helmikuussa ja kuukautisia ei oo kuulunu maaliskuun tyhjennysvuodon jälkee. Ovulaatioo oon tikuttanu mutta aina negatiivisesta ja nyt viime viikolla ekan kerran sain vilkkuvan naaman cb testiin mut ei se pysyväksi muuttunu ja tein la-su aamuna pc liuskatestin ja negatiivista näytti . Ja nyt sit eilen alko toi ruskeavuoto pyyhittäessä
Minulla on ollut joskus outoja kiertoja, ja oviksen aikaan tullut useampi päivä rusehtavaa vuotoa. Ymmärtääkseni tuo ruskea vuoto voi olla myös raskaudessa. Tai sitten menkat alkamassa. Toivottavasti tilanne selkiää pian johonkin suuntaan (y)
 
Minulla on ollut joskus outoja kiertoja, ja oviksen aikaan tullut useampi päivä rusehtavaa vuotoa. Ymmärtääkseni tuo ruskea vuoto voi olla myös raskaudessa. Tai sitten menkat alkamassa. Toivottavasti tilanne selkiää pian johonkin suuntaan
Hmmm. Mitähän tässä pitäisi tehdä? En tehnyt tänään ovistestiäkään kun ajattelin että menkat alkaa mutta mutta jos onki ovulaatio tai...
 
Paljon onnea @minttuni !! ❤ Olette todellakin tämän onnen ansainneet ja koko sydämestäni toivon, että kaikki menee loppuun asti hyvin :)

Täällä on viimeiset piinapäivät menossa ja aina sitä vaan näillä päivillä jotenkin pimahtaa, kun jännittää niin että alkaako menkat vai ei. Eilen tuntui lieviä kuukautiskiputyyppisiä juilintoja ja illalla päätä särki. Tänään nuo juilinnat on lisääntyneet ja voimistuneet eli luulen, että menkat alkaa ihan näinä päivinä. Torstaina pitäisi Flon mukaan alkaa ja päätin, että testaan lauantaina, jos ei tätiä näy. On niin työntäyteiset arkipäivät tiedossa, että haluan testata rauhallisena aamuna viikonloppuna, jos yleensä testaamiselle on enää lauantaina tarve. Yritän olla nyt vaan realisti ja ajatella järkevästi, mutta tiedän jo etukäteen että tunne vie voiton ja negatesti tiputtaa taas niin korkealta.
Onko muita viimeisillä piinapäivillä kuumeilijoita?
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Hmmm. Mitähän tässä pitäisi tehdä? En tehnyt tänään ovistestiäkään kun ajattelin että menkat alkaa mutta mutta jos onki ovulaatio tai...
Riippuu siitä, kuinka paljon jaksat/haluat testailla :)

todennäköisesti joudut vain kärsivällisesti odottelemaan alkaako vuoto lisääntyä vai vähentyä. Ovulaatiotestithän näyttävät myös raskauden ja olen joskus hillinnyt pahimpia testauskuumeita niillä edullisillä Pregcheck-ovulaatioliuskoilla
 
Paljon onnea @minttuni !! Olette todellakin tämän onnen ansainneet ja koko sydämestäni toivon, että kaikki menee loppuun asti hyvin

Täällä on viimeiset piinapäivät menossa ja aina sitä vaan näillä päivillä jotenkin pimahtaa, kun jännittää niin että alkaako menkat vai ei. Eilen tuntui lieviä kuukautiskiputyyppisiä juilintoja ja illalla päätä särki. Tänään nuo juilinnat on lisääntyneet ja voimistuneet eli luulen, että menkat alkaa ihan näinä päivinä. Torstaina pitäisi Flon mukaan alkaa ja päätin, että testaan lauantaina, jos ei tätiä näy. On niin työntäyteiset arkipäivät tiedossa, että haluan testata rauhallisena aamuna viikonloppuna, jos yleensä testaamiselle on enää lauantaina tarve. Yritän olla nyt vaan realisti ja ajatella järkevästi, mutta tiedän jo etukäteen että tunne vie voiton ja negatesti tiputtaa taas niin korkealta.
Onko muita viimeisillä piinapäivillä kuumeilijoita?
Täällä kp28, dpo8, viikonloppuna pitäisi alkaa menkat. Tänään laitoin Ouran lentokonetilaan loppuviikoksi, jotten liiallisuuksiin tulkitse lämpöjä ja sykkeitä. Avaan sen sunnuntaiaamuna, jos ei menkkoja siihen mennessä ole näkynyt ja jos lämmöt edelleen plussalla, testailen sunnuntaina :D Itsellä myös työntäyteinen viikko, joten ei ole onneksi liikaa aikaa pohdiskella oireita tai oireettomuutta.
 
Täällä kp28, dpo8, viikonloppuna pitäisi alkaa menkat. Tänään laitoin Ouran lentokonetilaan loppuviikoksi, jotten liiallisuuksiin tulkitse lämpöjä ja sykkeitä. Avaan sen sunnuntaiaamuna, jos ei menkkoja siihen mennessä ole näkynyt ja jos lämmöt edelleen plussalla, testailen sunnuntaina Itsellä myös työntäyteinen viikko, joten ei ole onneksi liikaa aikaa pohdiskella oireita tai oireettomuutta.
Tavallaan loppupään piinapäiviä eletään täälläkin dpo 5, koska mulla alkaa yleensä vuoto dpo 8-11 enkä usko luomukierrossa olevan paljon mahdollisuuksia raskauteen.

keskittymiskyky työhön aikalailla 0% ja yritän keksiä iltaisin jotakin tekemistä jotta saisin ajatuksia vähän muualle
 
Paljon onnea @minttuni !! Olette todellakin tämän onnen ansainneet ja koko sydämestäni toivon, että kaikki menee loppuun asti hyvin

Täällä on viimeiset piinapäivät menossa ja aina sitä vaan näillä päivillä jotenkin pimahtaa, kun jännittää niin että alkaako menkat vai ei. Eilen tuntui lieviä kuukautiskiputyyppisiä juilintoja ja illalla päätä särki. Tänään nuo juilinnat on lisääntyneet ja voimistuneet eli luulen, että menkat alkaa ihan näinä päivinä. Torstaina pitäisi Flon mukaan alkaa ja päätin, että testaan lauantaina, jos ei tätiä näy. On niin työntäyteiset arkipäivät tiedossa, että haluan testata rauhallisena aamuna viikonloppuna, jos yleensä testaamiselle on enää lauantaina tarve. Yritän olla nyt vaan realisti ja ajatella järkevästi, mutta tiedän jo etukäteen että tunne vie voiton ja negatesti tiputtaa taas niin korkealta.
Onko muita viimeisillä piinapäivillä kuumeilijoita?
Mulla Flo ennustaa lauantaiksi menkkoja. Oon niin hermoheikko että jos ei lauantaina ala niin sit teen kyllä heti sunnuntaiaamuna testin. Piinapäivät on kyllä nimensä veroisia varsinkin tämmöselle hätähousulle. Mitään oireita raskaudesta tai menkkojen alkamisesta ei vielä ole. Odotellaan siis..
 
Riippuu siitä, kuinka paljon jaksat/haluat testailla

todennäköisesti joudut vain kärsivällisesti odottelemaan alkaako vuoto lisääntyä vai vähentyä. Ovulaatiotestithän näyttävät myös raskauden ja olen joskus hillinnyt pahimpia testauskuumeita niillä edullisillä Pregcheck-ovulaatioliuskoilla
Joo täytyy vaan seurailla mihin suuntaan vuoto menee. Nyt ei mitää tullu edes paperiin ja ovulaatiotestinki tein, tosin 2h pidätyksellä ja negaa näytti
 
Paljon onnea @minttuni ! ❤ Ja @Irtokehys onnittelut kaksosista!

Toivottavasti kaikkien plussanneiden raskaudet sujuvat hyvin ❤

Mulla on menkat alkaneet vähän niukentua tänään ja toivon mukaan huomenna olisi viimeinen päivä. Eilen oli vähän tavallista runsaampaa vuotoa, mikäli oikein muistan kuukautiseni ennen esikoisen raskautta. Jos tulkitsin ovulaatiopäivän oikein, niin luteaalivaihe jäi vain 9 päivän mittaiseksi, mikä on kolme päivää lyhyempi kuin ennen. Toivottavasti kierto tästä säännöllistyisi entisenlaiseksi. Voi kyllä olla, että otan melko pian tähänkin yritykseen mukaan greippimehut ja gelee royalet. Niiden avulla sain muistaakseni viimeksi luteaalivaiheen pidentymään 10 päivästä 12 päivään.
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

26.5. Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
Karen99, 10/19,
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Summer2021, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Myytta.........................kp 54/29
Skidi................................kp 36/35-36
Sinisilmät....................kp 36/29
Ewa87..........................kp 29/30
Heidisofia.................kp 28/29-32
Wintersun.............kp 28/?
Karen99.....................kp 27/27-34
Petronella09.............kp 25/27
SandraB....................kp 25/26
Elsa96.......................... kp 24/26
Daisy01.........................kp 23/35
Toiveikas1992............kp 22/28
Mozart.............................kp 21/28
Suhveli............................kp 20/27-29
Meemuli.........................kp 19/35-43
Eimy.................................kp 19/30
Gisella..............................kp 16/30
Leonida..........................kp 13/28-29
Jonna_83....................kp 12/27
Mamtobe...................kp 10/28
Eeva650…………………kp 10/28-36
Iinanen...........................kp 9/23-24
Alinna86.......................kp 9/26
Scarletta......................kp 9/28
Keksi82...................kp 9/28
Vauuvasyliin2022......kp 8/26
Esikoishaaveita..........kp 7/29
Krippis..........................kp 5/25-28
Apustaja.............kp 4/?
Piipaa93..............kp 1/31
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Petronella09..........dpo 13
SandraB..................dpo 12
Toiveikas1992...……dpo 9
Ewa87............……………dpo 9
Mozart......................dpo 7
Summer2021...........dpo 6
Karen99......................dpo 6
Wintersun.................dpo 2
Mamtobe.................dpo 1
Vauvasyliin2022.....dpo 1
Eimy..............................dpo -1






★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Eimy ja Alinna86

Yhteistyössä