Haaveena vauva 2022

Ei apua! Oonkohan seonnu? Menettäny järkeni?


Haamu?!!?!!
Nyt on lämpöjen mukaan todnäk 9 dpo, toi tuli heti kun olin testin uittanu, näyttää vaaleanpunaselta ja näkyy siinä edelleen, kuvakulmasta riippumatta.

Pidä pintasi pikkunen!!!
Pliis sanokaa etten oo hullu?
Eilen vielä itkin silmät päästäni ku luulin ettei plussaa tullu. Okei toi voi vieläkin jäädä kemialliseks ja se covid-piikkikään ei varmasti ainakaan auta.
 
Ei apua! Oonkohan seonnu? Menettäny järkeni?

Haamu?!!?!!
Nyt on lämpöjen mukaan todnäk 9 dpo, toi tuli heti kun olin testin uittanu, näyttää vaaleanpunaselta ja näkyy siinä edelleen, kuvakulmasta riippumatta.

Pidä pintasi pikkunen!!!
Pliis sanokaa etten oo hullu?
Eilen vielä itkin silmät päästäni ku luulin ettei plussaa tullu. Okei toi voi vieläkin jäädä kemialliseks ja se covid-piikkikään ei varmasti ainakaan auta.
Kyllä mä nään tossa haamun! Mikä testi tuo on? Toivotaan vahvistumista, sulla vielä aikainen dpo.
 
@Eimy No ihan selvä haamuhan se siinä! 😍 Pregcheckiin ei viivanpaikkoja saa parhaimmallaIhana juttu, tarrasukkia pienelle! 🥰

@Hulda91 no sieltähän tuli räikeä viiva, onnea! 😍 Ei taida tarvita aamulla enää toista testiä tehdä. 😄 Mielenkiintoista kuulla että miten pitkällä raskaus oikeasti onkaan!

Täällä odotellaan vielä kuumeisesti ensimmäistä ovista. Nyt vähän reilu 2 viikkoa viimeisestä pilleristä.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Eimy
@Eimy No ihan selvä haamuhan se siinä! Pregcheckiin ei viivanpaikkoja saa parhaimmallaIhana juttu, tarrasukkia pienelle!

@Hulda91 no sieltähän tuli räikeä viiva, onnea! Ei taida tarvita aamulla enää toista testiä tehdä. Mielenkiintoista kuulla että miten pitkällä raskaus oikeasti onkaan!

Täällä odotellaan vielä kuumeisesti ensimmäistä ovista. Nyt vähän reilu 2 viikkoa viimeisestä pilleristä.
Kiitos :) joo ei tarvitte, eiköhän tää ollut tarpeeks selkeä :D Joo sekin mua kiinnostaa! Just laitoin neuvolaan spostii ku soittoaika oli ja meni jo. Pelkään et se sanoo vaa et kunta ei mtn tollasii ultrii kustanna :/ mut sit meen kyl yksityiselle..
Nyt vaan pelottaa aivan tajuttomasti et meneekö tääkin kesken :(
 
vierailija
Kiitos joo ei tarvitte, eiköhän tää ollut tarpeeks selkeä Joo sekin mua kiinnostaa! Just laitoin neuvolaan spostii ku soittoaika oli ja meni jo. Pelkään et se sanoo vaa et kunta ei mtn tollasii ultrii kustanna :/ mut sit meen kyl yksityiselle..
Nyt vaan pelottaa aivan tajuttomasti et meneekö tääkin kesken
Itseasiassa kyllä kunnan pitää tällaisissa tilanteissa ultrata. Olishan se, jos np ultrassa olisikin 2-4vkoa (tai enemmän) pidemmällä. Eli kun tilanne epäselvä niin heidän kuuluu tarkistaa raskauden kesto.
 
Itseasiassa kyllä kunnan pitää tällaisissa tilanteissa ultrata. Olishan se, jos np ultrassa olisikin 2-4vkoa (tai enemmän) pidemmällä. Eli kun tilanne epäselvä niin heidän kuuluu tarkistaa raskauden kesto.
Hyvä tietää! Joo mietin kanssa et miten ne voi verikokeet ja ultrat tehdä arvauksen varassa.
Pelkään vaan et se terkka ei koe tätä epäselvänä koska mulla oli menkat viime kierrossa.. vaikka noin räikeetä plussaa ei millään voi saada kp 22. Tai se on mun mielipide.
No jos se alkaa hankalaks niin soitan toiselle terkalle..
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
vierailija
Hyvä tietää! Joo mietin kanssa et miten ne voi verikokeet ja ultrat tehdä arvauksen varassa.
Pelkään vaan et se terkka ei koe tätä epäselvänä koska mulla oli menkat viime kierrossa.. vaikka noin räikeetä plussaa ei millään voi saada kp 22. Tai se on mun mielipide.
No jos se alkaa hankalaks niin soitan toiselle terkalle..
Sanot että sulla on menkat olleet normaalisti ja nyt sitten plussa..
 
Ihanaa @Hulda91!!! Onnea!!

Noi on kyllä niin tummat leffaviivat että varmaan huitelee jossain siellä yli 5 viikon jo :D :D
Ihan mahtavaa!

Ja kuten joku sanoikin, sun pitää päästä ultraan/verikokeisiin, koska se 8 viikon raja häämöttää jo missä pitää tutkia se veriryhmäjuttu!

Muoks, katoin vielä uudelleen sen testin niin on kyllä niin tummat viivat että viikkodigi antaa väkisinkin sen 3+ jo.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
vierailija
Ihanaa @Hulda91!!! Onnea!!

Noi on kyllä niin tummat leffaviivat että varmaan huitelee jossain siellä yli 5 viikon jo
Ihan mahtavaa!

Ja kuten joku sanoikin, sun pitää päästä ultraan/verikokeisiin, koska se 8 viikon raja häämöttää jo missä pitää tutkia se veriryhmäjuttu!

Muoks, katoin vielä uudelleen sen testin niin on kyllä niin tummat viivat että viikkodigi antaa väkisinkin sen 3+ jo.
Mikä veriryhmäjuttu?
:eek:

Raskauden ainoat verikokeet olleet rv 10/11 kun otetaan ne riskijutut.
 
Ihanaa @Hulda91!!! Onnea!!

Noi on kyllä niin tummat leffaviivat että varmaan huitelee jossain siellä yli 5 viikon jo
Ihan mahtavaa!

Ja kuten joku sanoikin, sun pitää päästä ultraan/verikokeisiin, koska se 8 viikon raja häämöttää jo missä pitää tutkia se veriryhmäjuttu!
Kiitos! :)

Joo tollasii viivoja en saanu esikoisesta varmaa ikinä :D
Soitan neuvolaan huomenna jos se ei viitti vastata mun spostiin ennen sitä.
 
Joo just toi vasta-ainejuttu.
En ite siihen ehtinyt joten en tarkemmin tiedä, mutta meillä neuvola soitteli mun perään että se pitää käydä tekemässä ennen 8. viikkoa ja siks olis 7. viikolla pitänyt jo varata aika.
 

Yhteistyössä