Haaveena vauva 2022

Mä mietin nyt tota lääkkeen eli letrojen aloitusta, huomenna olis alotus päivä. Oviksen aikaan pitäisi olla kylpylässä, voikohan se tehdä pahaa? Ja voipi olla toimintakin siellä haastavaa mutta toisaalta en haluaisi siirtää kuukautta eteenpäin
 
Tein testin klo 14 päivällä, 4 h pidätyksellä. Digi näyttää pregnant 1-2. Voi ihanuus miten oon niin onnellinen. Ja mieskin otti tosi ilolla vastaan odotetun uutisen. Ensimmäinen plussa sitten vuoden 2018 marraskuun. Toivotaan nyt vaan että olis siellä alkio kehittymässä ja saataisiin kesävauva 2022 <3

Onnittelut kaikille plussanneille, nyt isompikin plussa aalto menossa. Luinkin netistä, että syksy ja lokakuu olis isoin raskautumiskuukausi.

Mun nimimerkin kohdalle (Kirjoh89) voi laittaa +
pakko munkin täältä ”sivusta” huudella että niin ihania uutisia ❤ Paljon paljon onnea teille! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89
vierailija
Taitaa olla jotain 30-40% se onnistumisprossa eli voi käydä tuuri et ekalla tai sit menee useampia mut ainakin on varmasti ees jollain osalla paremmat mahkut ku kertaakaan ennen tätä koska hedelmöittyneenä ainakin munasolu ollut

Vähän isommat prodentit onneksi!
Yksilöllisistä eroista ja käytetyistä menetelmistä riippuen todennäköisyysprosentti raskauden alkamiselle yhtä alkionsiirtokertaa kohden on seuraava:
 
Pitää minunkin onnitella vielä @KirJoh89 erikseen! :love: Aivan mahtavaa, että viimein oli teidän vuoro onnistua. Voi vain kuvitella, kuinka pitkä ja piinaava on ollut tuo odotusaika, että pääsisi edes varsinaisesti vauvaa odottamaan. Toivon, että kaikki menee hyvin teillä!

Täällä nyt kp 8 (olin vahingossa laittanut yhden päivän liian vähän tuohon listalle), ja pitäisi varmaan hyvinkin jo alkaa noita ovistestejä tekemään. Meillä on vaan menoa sekä tänä- että ensi viikonloppuna, joten hieman haasteellista on testaaminen muualla kuin kotona. Minulla on myös kierto sen verran epäsäännöllinen, että tuohon sovellukseen, mikä minulla on käytössä kierron seurantaa varten, en uskalla luottaa, vaikka se "tärppipäivät" näyttääkin. Sovellus ollut käytössä kylläkin jo 7 vuotta ( :eek: ), joten dataa on, mutta epäsäännöllinen kierto on ollut enemmän ja vähemmän koko ajan, sekä tuohon väliin raskaus + imetys, jolloin menkat olivat melkein 2,5 vuotta pois. Ovista en myöskään aina tunne. Ehkä pitää yrittää vain olla ahkerana makkarissa, ellei testaaminen onnistu. :D
 
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89
Jenttuu
Heippa! Täällä kirjottelee 31v 5 lapsen äippä ja nyt sit on piinaavat hetket menossa, kun on dpo 4. Meil uusioperhe ja tää olis ensimmäinen yhteinen ja (toivottu) lapsi, joten vois tää pari viikkoa kulua äkkiä. Edellisetkin siis näkynyt vasta rv 5-6.
 
Täältä myös onnittelut @KirJoh89 ! Luo uskoa ja toivoa, kun pitkään yrittäneet onnistuu. Ja todella, oli jo teidän aika plussata.
Voi jaksamista @Mansikka_maanantai surun keskellä, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, jospa se plussa sieltä tulisikin tähän kiertoon iloa tuomaan.
Luin Satu Lindholmin Projekti vauva kirjan, josta sai paljon hyvää tietoa hedelmällisyydestä ja hoidoista. Suosittelen, jos ylimääräistä aikaa ja intoa lukemiseen on.
Tänään oli pakko testata, vaikka alunperin oli tarkoitus vasta huomenna. Dpo 10 ja niin puhdas nega kun vaan voi, saa poistaa piinalistalta. Tuli negatestin jälkeen erityisen kiitollinen olo, että on edes tämä yksi pieni muru kotona halittavana.
 
Mä täällä edelleen pyörin. Ei oikein meinaa pc:n viivat tummua haluttuun tahtiin. Nyt 3 testiä about saman vahvuisia kuivana. Mutta ei tässä muuta voi, kun odottaa ja luottaa. Mulla on sellainen muistikuva, et esikoisesta olisin saanut iltaisin tummempia testejä, joten pitänee kokeilla sitäkin. Mulla on ensi viikolla äitiyspolille aika lääkityksen säätämistä varten, joten jos ei ala tummuun niin pitää pyytää verikoe.

Mitäs digin pitäis nyt näyttää, kun viikot on siinä 4+2 tuntumassa?
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
vierailija
Mä täällä edelleen pyörin. Ei oikein meinaa pc:n viivat tummua haluttuun tahtiin. Nyt 3 testiä about saman vahvuisia kuivana. Mutta ei tässä muuta voi, kun odottaa ja luottaa. Mulla on sellainen muistikuva, et esikoisesta olisin saanut iltaisin tummempia testejä, joten pitänee kokeilla sitäkin. Mulla on ensi viikolla äitiyspolille aika lääkityksen säätämistä varten, joten jos ei ala tummuun niin pitää pyytää verikoe.

Mitäs digin pitäis nyt näyttää, kun viikot on siinä 4+2 tuntumassa?
2-3 pitäisi näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: SannuB
@SannuB mulla näytti noilla päivillä vielä 1-2 viikkoa digi, mutta se raskaus menikin kesken, enkä toiste testannut digillä vahvistuuko viikot.

Täällä on nyt joko jomotellut tai olen kuvitellut jomottelun alamasulla eilisestä asti. Ihme kyllä dpo9 ja en ole vielä testannut!
Sovittiin miehen kanssa että testataan ekan kerran yhdessä jos menkat ovat myöhässä maanantaina :)
 
  • Tykkää
Reactions: Martta83
Tänään olis kp 28/28, eli menkat pitäis alkaa, mutta uskon, että ei kyllä vähään aikaan ole alkamassa. Elämäni ensimmäistä kertaa kunnolla menkat jäämässä pois.
Testailen vielä aamuisin siihen saakka, kunnes molemmat viivat yhtävahvat. Hyvin on nyt jo selkeä plussa ja toivottavasti pysyis loppuun asti matkassa kesäkuun puoleen väliin menee la.

Tsemppiä kaikille lasta haaveileville yritykseen ja onnistumisia toivotaan ❤
 
vierailija
Mä täällä edelleen pyörin. Ei oikein meinaa pc:n viivat tummua haluttuun tahtiin. Nyt 3 testiä about saman vahvuisia kuivana. Mutta ei tässä muuta voi, kun odottaa ja luottaa. Mulla on sellainen muistikuva, et esikoisesta olisin saanut iltaisin tummempia testejä, joten pitänee kokeilla sitäkin. Mulla on ensi viikolla äitiyspolille aika lääkityksen säätämistä varten, joten jos ei ala tummuun niin pitää pyytää verikoe.

Mitäs digin pitäis nyt näyttää, kun viikot on siinä 4+2 tuntumassa?
Mulla taisi näyttää 1-2. Jollain hcg nousee hitaasti. Jos en väärin muista niin Digi näytti RV 4+5 vasta 2-3 ja +3 RV 5+4.
 
  • Tykkää
Reactions: SannuB ja pandanen
Mä täällä edelleen pyörin. Ei oikein meinaa pc:n viivat tummua haluttuun tahtiin. Nyt 3 testiä about saman vahvuisia kuivana. Mutta ei tässä muuta voi, kun odottaa ja luottaa. Mulla on sellainen muistikuva, et esikoisesta olisin saanut iltaisin tummempia testejä, joten pitänee kokeilla sitäkin. Mulla on ensi viikolla äitiyspolille aika lääkityksen säätämistä varten, joten jos ei ala tummuun niin pitää pyytää verikoe.

Mitäs digin pitäis nyt näyttää, kun viikot on siinä 4+2 tuntumassa?
Minä panikoin kuopuksen raskaudessa näistä viivojen tummumattomuuksista, mutta hyvin elinvoimainen taapero täällä nyt mennä viipottaa. :D Pc:llä testailin myös. Tältä näytti kuivuneena m liuskat.


rv 4+4 alkoi vasta minulla kunnolla tummumaan (se on tuo dpo 16):giggle:
 
vierailija

Yhteistyössä