Mulle saa merkitä tälle päivää dpo 1. Tuli taas ovis vähän myöhemmin eli taitaa taas mennä tämä kierto yli 30 päivää. Hassua kyllä, kun joka toinen kierto on n. 5 päivää pidempi.
Onnittelut plussanneille.
Onnittelut plussanneille.
Kuulostaa niin lupaavalta! Palelu oli mulla melkein ainoa oire tuossa km päättyneessä raskaudessa. Meillä on töissä ihan lämmin, mutta niin vaan istuin koneella takki päällä ja käsineet kädessä, niin kylmä oli.Mä oon täällä jossain syväjäässä. Varpaat ja kädet aivan kylmät, koko kroppa ihan kohmeessa ja ei paljoa auta, vaikka vilttiin kääriydyt. Lämmöt seilaa ihan miten sattuu. Ne on ollut tänään 36.9, 35.7 ja nyt 36.4
PahoittelutHeippa,
Minä liityn takaisin tänne. Tai me ei kyllä mitenkään ehditä enää vuodelle 2020.
Joko on uutta ketjua? Joko te ootte siellä?
Ehdin lokakuisissa höpistä noin kuukauden, plussatestistä on nyt 5 viikkoa kun alkoi runsas vuoto ja kivut. Aivan samalta tuntuu kuin menkat.
Nyt piinaviikot, kun ootellaan että millon lie vuoto loppuu ja sitten taas ovista etsimään, että pääsee oikeasti piinailemaan.
Tuntuu kuin raskautta ei olisi ollutkaan, toivoin sitä vain niin kovasti että kuvittelin olevani raskaana.
Ja hirveästi tsemppiä sinullekin. En ollut nyt ainakaan viikkoon käynyt kattomassa kaksplussalla, olin aktiivisempi fb:ssä, joten en ollut aiemmin huomannut että teidänkin matka päättyi@Ananas90 pahoittelut että säkin joudut palaamaan tänne
Mulla nyt km vuodosta laskien kp 8 ja mieskin nyt sittenkin haluaa alkaa yrittämään uudelleen. Eli joulukuun vauva vielä mahdollinen, jos ovulaatio tulee tässä kierrossa.
Tiesin kyllä että miehen mieli tulee muuttumaan, mutta onneksi näin nopeasti. Vuoto alkaa vihdoin vähenemään ja ma ajattelin tehdä raskaustestin, jos olisi jo nega ja ovulaatio mahdollisesti tulossa tähän kiertoon jo
Ihanaa, kiitos tiedosta. Olen muutaman kerran kerran käynyt hoitosuunnittelussa, mutta tällaisesta hoidosta ei ollut puhetta. Tämä vahvistaa päätöstäni vaihtaa klinikkaa. Tuliko sulle jotain sivuvaikutuksia noista hormoneista?Käydään Kotkassa Appelmedillä
Viime kierrossa mentiin ensikäynnille ja tehtiin aukiolotutkimus ja verikoetestit, joista ei löytynyt muuta vikaa, kuin matala AMH-arvo 0,78. Tähän kiertoon sain sitten ohjeeksi pistellä Pergoveris hormonipistoksia päivittäin kp 2:sta ovulaatioon saakka (12pv), jonka jälkeen Terolutia 1tbl aamuin illoin 14vrk eli ensi viikon tiistaihin asti. Eli kyseessä oli ovulaation induktio ilman inseminaatiota. Kotona tehtiin talletukset ja ultrassa näkyi, että kaksi munarakkulaa oli ovulaatiossa puhjennut eli kaksoisraskausriski on olemassa. Tällä hoidolla se nyt näyttää tärpänneen!
Kiitos! Ei tullut mitään sivuvaikutuksia onneksiIhanaa, kiitos tiedosta. Olen muutaman kerran kerran käynyt hoitosuunnittelussa, mutta tällaisesta hoidosta ei ollut puhetta. Tämä vahvistaa päätöstäni vaihtaa klinikkaa. Tuliko sulle jotain sivuvaikutuksia noista hormoneista?
Tosi paljon onnea ja toivottavasti tärppäsi kunnolla!
Noniin, kiitos tästä Arvaa aloinko googlettaa ja löyty luomupimu blogi, jossa oli kuvien kera kerrottu millaista lima millonkin onNo niin, selasin googlekuvahaun läpi erilaisia kuvia, joissa kuvataan valkovuodon muutoksia. Miten en ole aiemmin eksynyt katsomaan. Siis menin sekaisin, kun lääkäri peruuntui Jospa tämä puolen tunnin googlailu riittäisi tältä erää ja siirtyisin muihin aiheisiin.