Kaikki viestit yritetty lukea läpi, pahoittelut ja voimia rankkoihin tilanteisiin, ainakin
@PumpuliNumpuli ja
@W.we ja muillekin tietysti
@Haavejuttu Ihanaa! Nyt on Selkee haamu! Varovaiset onnittelut
Muistelen kun viimeks meillä molemmilla tais olla kemialliset samaan aikaan, toivotaan että perästä tullaan
@minttuni tuttuja ajatuksia kun luin viestiäsi läpi, mutta siis toivotaan että tuo välivuoto olisikin kiinnittymistä, jännä jos ei oo aiemmin tullut, jännityksellä odotan ja peukutan et tuloskin plussa
Ryhmät saa haettua tuolta ylhäältä tai sitten vasen sivu keskustelut ja sieltä olikohan se lapsi kohta ja näytä kaikki
@Shibali Pahoittelut negasta ja epätietoisuudesta
Mullakin km sekoitti kaikki, ja mukamas sen jälkeen tulis helpommin raskaaksi, niin varmaan
Tulis ees ne menkat
Mä kohtaan raskaana olevia työkavereita ja huomaan että iloitsen hetken ja yritän kovasti mutta välillä mieli miettii miksi ei meille suoda sitä onnea ja se haikeus iskee kun pääsee kotiin
Toki olen kiitollinen kun olen saanut 2 lasta mutta se yhteinen kruunaisi meidän perheen
Sitten omaa napaa..
Lämpöjä oon mitannu ja ihmettelen miks ne on edellee koholla siis kemiallisen tyhjennysvuoto oli ja meni mut tänäänkin lämmöt oli edellee 37.6
En oo testejä tehny en ovis enkä r.testiä ehkä viikkoon, jotenkin se nega ahdistaa nyt niin paljon
Salin alotin ja oonki käyny 3x nyt viikon sisään, yritän keskittyä muihin juttuihin vaikka takaraivossa tiedostan oviksen tulevan ensi viikolla, mut jos yrittäisin nyt ottaa tällee semirennosti
Sori pitkästä viestistä, tästä syystä pitäs vissiin useimmin kirjotella
Ja mieki voisin listata itsestäni
Alinna86 33v+40v/ya 6/19/1.yhteinen lapsi/3km (+ pari kemiallista) joista tutkimukset aloitettu 2/20