Nyt tulee viikottain raskausuutisia! Jopa miespuolinen kaveri ilmotti saavansa ekan lapsensa, 50 vuotiaana!
Älä turhaan vielä masennu! Dpo1 ei kroppa todellakaan ole vielä tietoinen onko hedelmöittymistä tapahtunut. Ekat oireet voi tulla vasta kiinnittymisen jälkeen, sillä sitä ennen alkio ei yksinkertaisesti voi välittää mitään oireita kropalleDpo1 ja oon jo 99% varma ettei tärppää! Viimeksi oli jo finnejä ym naamassa
Dpo12 oletettavasti.@marrrsipaani niin tutun kuuloista tuo kuvaamasi loppukierron sekoaminen. Nyt on ihan extrahulluus menossa täällä xD onko sulla mikä dpo silloin tiistaina? Minä olen hurjana haasteessa mukana, toki pelkään että hanat aukeaa viime kuun tapaan dpo 11.
Me mentiin ekan kerran lapsettomuusklinikalle jo maaliskuussa 2019. Tammikuussa 2019 sain lähetteen yksityiseltä julkiselle, vaikka yritystä oli ollut vasta muutama kuukausi, koska lähisuvussa on lapsettomuuteen johtanutta endometrioosia. Tuolloin maaliskuussa siis oli ensikäynti, jonka jälkeen labrat, miehelle simppatesti ja mun piti alkaa tikuttaa ovista. Kun sain oviksen tikutettua (digillä), niin sovittiin vain että aloitetaan kesän jälkeen inseminaatiot jos ei ole luomuna tärpännyt. Miehen simpat todettiin heikosti liikkuviksi. Meillä ei koskaan ollut mitään hoitojen suunnittelukäyntiä erikseen, vaan suunniteltiin niitä jo ensikäynnillä ja sitten puhelimitse. Syksyllä ja tammikuussa käytiin yhteensä 4 inssiä, joista 2. tuli km 5+3. Tammikuun lopulla alkoi menkat vikan inssin jälkeen, jonka ilmoitin sen klinikalle, ja sieltä ilmoitettiin että ivf tehdään huhtikuun menkkojen perusteella.@Mohan mahtavaa, että ivf lähestyy kauan teillä meni jonoon pääsystä suunnittelukäyntiin ja kauan siitä ivf aloitukseen? Varmaankin siitä ollut täällä mainintaa, mutta en muista
kiitos vastauksesta En ole löytänyt muiden kokemuksia. Itselläni oli ennen esikoista, mutta tällaista ei ollut poiston jälkeen@bellaella22050909 olikohan täällä jollain mirenasta kokemuksia? Voisko sitä ovista kuitenkin alkaa testata, jos kiinnostaa? Minun mielestä se testaaminen on mielenkiintoista. Toki jos on ihan sekaisin kierto, niin saako siitä mitään irti, en tiedä. Ehkä ainakin ite testailisin, jos vaan tuntuu hyvältä ajatukselta. Minulla menee liuskatestejä kierrossa n. 20 ja digejä 2-3. Se kuulostaa nyt mietittynä paljolta, mutta en ole onnistunut aiemmin bongaamaan niin nyt pari kiertoa olen yrittänyt olla huolellinen.