Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 kovin on aikaista, toivotaan parasta! ❤ Kierrot voi vaihdella paljon :unsure:

Miten saisi lopetettua tämän yrityksen ajattelun. Ehkä seuraavalla lääkärikäynnillä saadaan jotain aikatauluja, esim. onko mahdollista aloittaa hoidot jo huhtikuussa tai toukokuussa ja päästäänkö jonoon julkiselle. Ja siihen asti lopettaisi kaikki, oviksen tikuttamisen ja kierron merkkaamisen. Ehkä kierron eka pv kannattaa kuitenkin kirjata. En ole yritystaukoa vielä ehtinytkään suunnitella, kun vasta vuosi yritystä takana. Mutta tämä päivä (tai oikeastaan koko viikko) on ollut raskas. Viikkoon on mahtunut liikaa uutisia, kertomuksia helpoista onnistumista, vauvajuhlia ja pienten synttäreitä. Liikaa ajatukset tämän yhden aiheen ympärillä. Huolimatta töistä, harrastuksista ja muista menoista - aikaa ajatella on liikaa. Greippimehu on kuitenkin valmiina seuraavaan kiertoon ja ovistikut, mutta ehkä pitää miettiä.

Vai voiko tämä epätoivo ollakin jotain muuta, kuin pms-oireita? Jos nyt onkin tärpännyt? Tai masennus alkaa hiipimään takaisin? Pohtimalla ja miettimällä asia ei kummemmaksi muutu. Mutta nyt on tämän aiheen äärellä yksinäinen olo.
 
Dpo1 ja oon jo 99% varma ettei tärppää! Viimeksi oli jo finnejä ym naamassa
Älä turhaan vielä masennu! Dpo1 ei kroppa todellakaan ole vielä tietoinen onko hedelmöittymistä tapahtunut. Ekat oireet voi tulla vasta kiinnittymisen jälkeen, sillä sitä ennen alkio ei yksinkertaisesti voi välittää mitään oireita kropalle :)

Täällä kp 10, ja mietin josko jättäisin tässä kierrossa oviksen tikuttamatta. Huomenna tai ylihuomenna hymynaama todennäköisesti vilkkuisi, joten ehkä en jaksa nyt tikuttaa. Enää kahdet menkat ennen ivf kiertoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun ja Riama
@Mohan mahtavaa, että ivf lähestyy :) (y) kauan teillä meni jonoon pääsystä suunnittelukäyntiin ja kauan siitä ivf aloitukseen? Varmaankin siitä ollut täällä mainintaa, mutta en muista nyt.

@Haavejuttu ihan selkeä ❤ mikä dpo nyt olikaan? (En uskalla selata ettei katoa viesti :D en tiedä käykö muilla niin. )

Joku täällä palstalla ehdotti viikkoja sitten, että voisiko käyttäjätunnukseen liittää jonkun kuvauksen tilanteestaan. Sellainen olisi hyvä, että kun teidän viestejä lukee, voisi katsoa kirjoittajasta samalla tietoa. On paljon porukkaa ja menee mulla sekaisin, kun luen eri palstoja. Tai sit muisti muuten vain pätkii :D
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Omaa napaa alkuun.

nyt jo n. 6 päivää ollut sellaista satunnaista tiputteluvuotoa.. ei tarvitse edes sidettä. Olen ihan pihalla ja väriltään vuoto on rusehtaava. Taitaa olla tyhjennysvuotoa, mutta luulin tyhjennysvuodon olevan runsasta. o_Oo_O

Me ostettiin nyt ekaa kertaa ovistestejä. Mietin, että onkohan ne ihan turhia kun on sellainen olo, että kroppa on sekaisin mirenan poistosta. En esikoista yrittäessä tai itseasiassa tjottailtaessa käyttänyt koskaan ovistestejä, joten ne on minulle ihan tuntemattomia...

Noista unista myös, että esikoista yrittäessä näin unia kaksosista. Nyt olen nähnyt vain unia siitä, kun teen raskaustestin ja tulos on positiivinen. ❤
 
@minttuni Dpo 12, 3h iltapissasta tehty.

@Lilmi89 En todellakaan odottanut mitään näin selkeää haamua! Edelliseen raskauteen verrattuna (joka päättyi keskenmenoon jo rv 4+6) viiva on tooosi vahva, viimeksi sain apteekin ultraan (10mlu) haamun dpo 12 aamulla. Tosi hyvä fiilis näin vahvasta haamusta dpo 12 iltapissasta ja vieläpä 25 herkkyinen testi.

Apua. Oon ihan sekaisin. En yhtään ajatellut että tässä kierrossa vihdoin tärppää, koska ajattelin ettei yksi dpo -1 tallettelu riitä. Mutta yksi siittiöhän riittää, ei siihen enempää tarvita. Edellisissä kierroissa on talleteltu useasti oviksen ympärillä ilman tärppiä. Nyt kun sitä vähiten odotti niin plussa tuli ❤ Töissä nippaili mahasta hieman eri tavalla kuin ennen, ja silloin tuli mieleen että hei, olen tuntenut tän ennenkin, sillon kun viimeksi plussasin. Ja sittenhän se testi oli tehtävä.
 
@minttuni Hei hyvin voi olla kiinnittymisestä johtuvaa tuo tiputtelu! Mä sanoisin, että oviksen tikutus ym. kierron "vahtaaminen" voi hyvinkin vain lisätä stressiä tärpistä jos mieli on muutenkin maassa. Niinhän ne monet sanoo, että kun koko homman vähän niinkuin unohtaa taka-alalle, niin siitä sitten raskaus lähtenytkin. Ja hormonien heittely myös erittäin mahdollista tai ihan vaan astetta p*skempi päivä! Toivottavasti huomenna parempi fiilis ja vaikkei oliskaan, niin tule tänne purkaan ❤ Nyt päätetään, että unet kaksosista on vähintäänkin enne tulevasta vauvasta (tai parista :love: )

@Haavejuttu Ooohhh mikä ihana todella lupavaasti punasteleva viiva!! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Kiitos kaikille tsempeistä ❤ usko onnistumiseen on huono ja omalla stressaamisella ei kovin väliä siinä mielessä ole, kun syy lapsettomuuten on miehessä. Ja tiputtelua on ollut joissain aiemmissakin kierroissa, jotain hormonihäikkää on itselläkin. Mutta kyllä tästä pitäisi saada kierroksia vähän alas. Toisaalta kesälläkin oli aika kova stressi ja sen jälkeen ihmeen tyyntä. Eiköhän tämä tasoitu ja tosiaan peukut pystyssä luomuyllärille (y)

@Lilmi89 mitähän olis tosiaan hyvä olla? Minua kiinnostaa aina ikä, milloin yritys alkanut ja onko ennestään lapsia. Ne toki näkyy tuolla eka sivulla. Ja se myös kiinnostaa, että onko lapsettomuutta tutkittu tai hoidot alkanut. Että sen vois jotenkin nopeasti tsekata, saisi kertoa kuka haluaa tai jättää kertomatta. Tai sit joku automaattinen allekirjoitus, missä olisi oleellisia asioita :D
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
@bellaella22050909 olikohan täällä jollain mirenasta kokemuksia? Voisko sitä ovista kuitenkin alkaa testata, jos kiinnostaa? Minun mielestä se testaaminen on mielenkiintoista. Toki jos on ihan sekaisin kierto, niin saako siitä mitään irti, en tiedä. Ehkä ainakin ite testailisin, jos vaan tuntuu hyvältä ajatukselta. Minulla menee liuskatestejä kierrossa n. 20 ja digejä 2-3. Se kuulostaa nyt mietittynä paljolta, mutta en ole onnistunut aiemmin bongaamaan niin nyt pari kiertoa olen yrittänyt olla huolellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: bellaella22050909
Olipa monella ikäviä ajatuksia, onneksi jotain iloakin näkyi, eli toi @Haavejuttu testi!! Varovaisesti voisin onnitella! <3


@W.we Yhdyn tohon ajan matelemiseen...

@PumpuliNumpuli Olen pahoillani, toivottavasti teille vielä annetaan toivoa, uskoisin niin ainakin! Kaikkea hyvää teille <3

@minttuni uskon, että ottaa koville. Onneksi tänne voi purkaa niitä syvimpiökin surun tunteita. Toivottavasti teille tulis plussa pian! <3

On: Tänään maistui vähän "rauta" suussa ja pissa haissut voimakkaalle, mutta luulen, että oon juonut liian vähän. En osaa sano, että aristaako rintoja tavallista enemmän. Ihan hulluksi tässä tulee aina näin loppukierrosta. :D
En taida osallistua haasteeseen, joten ajattelin testailla tiistaina. :D Vaikka nega se varmasti on.


Unista: näin ite unta viime yönä, et mun menkat alko 6 päivää etuajassa. :cautious::D
 
@Lilmi89 katotaan, lähteekö toimimaan :) pitäis laittaa palautetta, että kun muutenkin palstaa muokattu, niin vois kehittää jonku allekirjoitussysteemin!

Ei tuohon kp listaan mahtuisi nuo asiat? Tokihan voi olla, että kaikki ei niitä halua näkyviin :) näitähän voi mietiskellä.

Oliko täällä muuten vuoden haaveilijoiden 2021 ketjua? Minä en osaa etsiä enää, mutta muistelen nähneeni ennen uudistusta. En ymmärrä miten kolmekymppinen kuitenkin lapsesta asti tietotekniikan kanssa värkännyt ihminen voi olla näin käsi. Ja olen myös kadottanut painonpudotusketjun.

minttuni 29+34/yk13/1./hoidot alkamassa
 
@marrrsipaani niin tutun kuuloista tuo kuvaamasi loppukierron sekoaminen. Nyt on ihan extrahulluus menossa täällä xD onko sulla mikä dpo silloin tiistaina? Minä olen hurjana haasteessa mukana, toki pelkään että hanat aukeaa viime kuun tapaan dpo 11.
Dpo12 oletettavasti. :)

Mäki voisin heittää jatkoa:

22 (vielä siihen tiistaihin asti :D) + 24 / ya 9/19 (yk6) / 2.

Katotaan tuleeko iloinen vai surullinen synttäripäivä. :D
 
@Mohan mahtavaa, että ivf lähestyy kauan teillä meni jonoon pääsystä suunnittelukäyntiin ja kauan siitä ivf aloitukseen? Varmaankin siitä ollut täällä mainintaa, mutta en muista
Me mentiin ekan kerran lapsettomuusklinikalle jo maaliskuussa 2019. Tammikuussa 2019 sain lähetteen yksityiseltä julkiselle, vaikka yritystä oli ollut vasta muutama kuukausi, koska lähisuvussa on lapsettomuuteen johtanutta endometrioosia. Tuolloin maaliskuussa siis oli ensikäynti, jonka jälkeen labrat, miehelle simppatesti ja mun piti alkaa tikuttaa ovista. Kun sain oviksen tikutettua (digillä), niin sovittiin vain että aloitetaan kesän jälkeen inseminaatiot jos ei ole luomuna tärpännyt. Miehen simpat todettiin heikosti liikkuviksi. Meillä ei koskaan ollut mitään hoitojen suunnittelukäyntiä erikseen, vaan suunniteltiin niitä jo ensikäynnillä ja sitten puhelimitse. Syksyllä ja tammikuussa käytiin yhteensä 4 inssiä, joista 2. tuli km 5+3. Tammikuun lopulla alkoi menkat vikan inssin jälkeen, jonka ilmoitin sen klinikalle, ja sieltä ilmoitettiin että ivf tehdään huhtikuun menkkojen perusteella.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
@bellaella22050909 olikohan täällä jollain mirenasta kokemuksia? Voisko sitä ovista kuitenkin alkaa testata, jos kiinnostaa? Minun mielestä se testaaminen on mielenkiintoista. Toki jos on ihan sekaisin kierto, niin saako siitä mitään irti, en tiedä. Ehkä ainakin ite testailisin, jos vaan tuntuu hyvältä ajatukselta. Minulla menee liuskatestejä kierrossa n. 20 ja digejä 2-3. Se kuulostaa nyt mietittynä paljolta, mutta en ole onnistunut aiemmin bongaamaan niin nyt pari kiertoa olen yrittänyt olla huolellinen.
kiitos vastauksesta ❤ En ole löytänyt muiden kokemuksia. Itselläni oli ennen esikoista, mutta tällaista ei ollut poiston jälkeen :)

Eli varmaankin minä aloitan myös testailemaan, jos löytäisin ovista.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mulla meinas tulla itku tänään kun huomasin aivan täysin selkeät ovislimat päivällä. Olin jo arponut että menikö ovis jo, vai onko vielä tulematta kun mulla on kiertojen pituudessa niin paljon heittoa. Mut tais siis olla nyt, oli sopivat kivutkin. Mutta tietenkin ollaan nyt oltu reissussa, eli ei seksiä yli viikkoon. Paitsi äsken piti sit pikaiset, vaikka limat tais jo loppua, nipistelyä alavatsan sivulla on kyllä. Eli sanokaa kiltit että on vielä jotain mahdollisuuksia? Jooko?
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

1.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nerthus..........................kp 60/28
linneah........................... kp 57/26
Nenskuli........................kp 42/28-33
Koodikissa......................kp 40/24
Vauvameille....................kp 40/28-35
Minttara.............................kp 40/26
Mandariinilohko..............kp 39/xx
taikinatonttu....................kp 37/28
Mirella92......................... kp 36/29
niinaj91.............................kp 35/26-28
Persikka123....................kp 33/32
Amadecasa....................kp 32/34-55
Tupsahus.........................kp 31/x
Shibali................................kp 30/23-28
Janet88............................kp 30/28-38
Ilona Eloisa....................kp 29/xx
Brunet82........................kp 29/26-28
pehmis26........................kp 27/27-29
Lina87...............................kp 27/28
Haavejuttu....................kp 26/29
Masu90............................kp 26/27-30
Napsunen......................kp 24/35
minttuni...........................kp 24/23-32
Marrrsipaani..................kp 24/28
Zennuli.............................kp 24/26-28
Riama................................kp 22/28-29
lolu......................................kp 21/28
Piipaa93..........................kp 19/25-27
Keltasirkku-....................kp 17/28-32
Hipposka.........................kp 17/30
Lilmi89..............................kp 16/29
Jjenn..................................kp 16/30-31
W.we..................................kp 15/25
Nieve30...........................kp 15/29
Krippis..............................kp 14/22-24
Korallikala.....................kp 14/32-36
Magnolia89.....................kp 11/26
Helmiii............................kp 11/29-43
Alinna86.........................kp 9/28
Töppönen_..................kp 8/26-28
Futurmama......................kp 8/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 8/28
Kasikuus..........................kp 7/27-28
Mmohini.........................kp 6/32-42
Snanniska.......................kp 6/28
Vaniljapulla.....................kp 1/30
Hypsy..............................kp 1/36

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 45
Ninnunannu...................dpo 36
Mandariinilohko..........dpo 25
Brunet82...........................dpo 15
Tupsahus..........................dpo 14
Pehmis26..........................dpo 14
Haavejuttu......................dpo 13
Lina87.................................dpo 11
Zennuli................................dpo 10
Marrrsipaani....................dpo 10
Janet88...............................dpo 10
Minttuni................................dpo 8
Riama...................................dpo 6
Piipaa93..............................dpo 5
w. we......................................dpo 3
Lilmi89..................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@minttuni Paljon sydämiä ❤ Tämä palsta on kyllä pelastus, kun voi purkaa ajatuksia, oli ne hyviä tai huonoja ❤ Tiedän niin miltä tuollaiset päivät tuntuu ja se ei ole herkkua :( Minulla ne päivät on sellaisia, että ei meinaa saada mistään kiinni ja velloo vaan niitä negatiivisia ajatuksia päässä ja tottakai päivä, kaks tai enemmän pilalla. Voimia ❤

@Haavejuttu Minähän sanoin (ja tais muutkin sanoa) että se yksi kerta riittää ja se oli just oikein ajoitettu :p ❤

Ei näin aamusta kyl yhtään muista kelle piti vastata, joten kahlaan uudestaan läpi ja vastaan jälkeenpäin :D

Kasikuus 33v ja 25v /yk12 /ensikäynti 04/20 / 3 lasta + enkelipoika
 

Yhteistyössä