Haaveena vauva 2020

Kiitos tsempeistä.

@Wintersun ihana kuulla että siittiöiden laatua voi lääkkeillä parantaa, mutta harmi jos määrää ilmeisesti ei välttämättä. Mutta jos yksikin riittää, niin se on kiva. Mutta mistähän niitä munasoluja saa kaiveltua, kun niitäkin on vähän ja ne on jo heikkolaatuisia. Voi tätä epätoivon määrää. Ei meitä taida olla tehty lisääntymään. Ihan kohta heitän kyllä kirveen kaivoon. Ensi viikolla lääkärille aika.:notworthy::rolleyes:

@Pampula3 kiitos tsempeistä! Yksityiselle ollaan menossa. Huolettaa jo etukäteen millainen hinta mahdollisille hoidoille tulisi, siis jos jotain on tehtävissä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Shibali ja Lilmi89
Pakko avautua vähän johonkin, kun ärsyttää taas niin paljon. Nyt kp 38/36, mut menkat ei vain ala. Terolutit loppuneet keskiviikkona ja luteaalivaiheen mukaan eilen viimeistään olis pitänyt alkaa vuoto. Tiistaista asti ollut tosi kovia menkkakramppeja ja pientä tuhrua/limakalvoa, mutta kun ei niin ei... Ottaa päähän, kun kierrot venyy näin pitkiksi ja muuttaa jatkuvasti muotoaan. Aiemmin vuoto alkoi aina tuhrusta seuraavana päivänä ja sitten krampit. 5 päivää ja ne oli ohi. Nyt tuhruttaa ennen ja jälkeen, joten saattaa venyä pariinkin viikkoon, että on jonkinlaista tuhrua ja näköjään nää kramppailutkin alkaa jo hyvissä ajoin etukäteen. :rolleyes: :mad:(n)
 
En ole aiemmin tänään ehtinyt lukea, ollut kiire töissä ja monenlaista. Minäkään en ole testannut raskaustestillä kuin kolmessa kierrossa tässä vuoden yritysaikana.

@PumpuliNumpuli meillä oli tieto ennen ensikäyntiä, että miehen tilanne voi olla huono. Silti tuli järkytyksenä vähän, että turhaan yritetty. Hoidot kohta alkamassa. Näytteet parantuneet koko ajan. Vitamiineja käytössä, lisää liikuntaa, ruokavaliota paremmaksi, alkoholia vähemmäksi. Ovatko nämä vaikuttaneet vai sattumaa. Seuraava näyte ensi kuussa. Ilmeisesti kokeillaan inssejä eka, että on parantunut sen verran riittävästi. Jos siis mulla kaikki ok, että kevyempiä voidaan kokeilla. On auki vielä vähän. Tsemppiä teille ❤ tosiaan icsi ei tarvitse kuin yhden siittiön ja voidaan myös leikkaamalla tms. saada se tarvittava. Näin ymmärsin lääkärin puheista.
 
@Hypsy Onpa mälsää. Mulla kans loppui terolutit keskiviikkona. Yleensä on menkat alkaneet kuurin 8. pv, mut viimeksi meni kaksi viikkoa kuurin loppumisesta... Nyt on tosiaan munasarjojen ja kohdun tienoilla ollut ruljanssia pari viikkoa, mutta aamun raskaustesti niin blanco nega kuin vaan olla voi. Nyt saunassa huomasin, että kohtu on työntynyt eteenpäin ja tuntuu kovana möykkynä alavatsalla - ja kun oman kropan tuntee aika hyvin, niin tämä on ihan helvetin erikoista. Ei toisaalta ollut tällaista edes silloin kuin olin hetken raskaana, että eiköhän siellä joku kohtukasvain idä nyt sitten.

Jotenkin raivostuttaa, että koko ajan kiertoon tulee jotain uutta ihme venkulaa. Tällä kertaa menee näin, no ensi kerralla meneekin noin, hihii laitetaas tommosta ylläriä tolla kertaa. Mutta kai se johtuu näistä kaikenmaailman hormoneista, jotka on tietysti määrätty tarpeeseen, mutta jotka sitten yhdessä ja erikseen aiheuttavat näitä omituisuuksia. Eipä juuri vois enempää kyrsiä.
 
Jaiks,tänään lähti kierukka pois ja mieskin näytti vihreetä valoa,jottei haittaa vaikka tulis joulukuun vauva!!!
Toki,en ole aiemmissakaan raskauksissa heti tullut raskaaksi,mutta,olen kyllä stressannut mahdottomasti sitä tulenko raskaaksi ollenkaan ja veikkaan että se vaikuttaa itsellä paljon. Nyt ei ehkä ole sellaista stressiä raskaaksitulosta,sillä meillä on kuitenkin jo kolme tervettä lasta,joista ollaan hyvin kiitollisia❤ jos neljäs saadaan niin tietenkin ollaan ihan lovena❤
Kierukan poiston jälkeen on vähän tullut verta,ei nyt kyllä hirveästi. Mutta yritykset aloitettu heti mielenkiinnolla odotan millainen kierto on edessä. Ilmeisesti menkat tulevat kuukauden sisällä ellen tule raskaaksi heti.
 
@Hypsy Onpa mälsää. Mulla kans loppui terolutit keskiviikkona. Yleensä on menkat alkaneet kuurin 8. pv, mut viimeksi meni kaksi viikkoa kuurin loppumisesta... Nyt on tosiaan munasarjojen ja kohdun tienoilla ollut ruljanssia pari viikkoa, mutta aamun raskaustesti niin blanco nega kuin vaan olla voi. Nyt saunassa huomasin, että kohtu on työntynyt eteenpäin ja tuntuu kovana möykkynä alavatsalla - ja kun oman kropan tuntee aika hyvin, niin tämä on ihan helvetin erikoista. Ei toisaalta ollut tällaista edes silloin kuin olin hetken raskaana, että eiköhän siellä joku kohtukasvain idä nyt sitten.

Jotenkin raivostuttaa, että koko ajan kiertoon tulee jotain uutta ihme venkulaa. Tällä kertaa menee näin, no ensi kerralla meneekin noin, hihii laitetaas tommosta ylläriä tolla kertaa. Mutta kai se johtuu näistä kaikenmaailman hormoneista, jotka on tietysti määrätty tarpeeseen, mutta jotka sitten yhdessä ja erikseen aiheuttavat näitä omituisuuksia. Eipä juuri vois enempää kyrsiä.
Mä kans kuulostelen kroppaani koko ajan ja olisin varmasti vainoharhainen ellen juoksis ultrassa jatkuvasti. Jos jotain positiivista pitää tästä ikuisuusprojektista etsiä, niin se on se, että lääkkeiden maksukatto tuli täyteen ja loppuvuoden lääkkeet onkin melkein ilmaisia.
 
Mä kans kuulostelen kroppaani koko ajan ja olisin varmasti vainoharhainen ellen juoksis ultrassa jatkuvasti. Jos jotain positiivista pitää tästä ikuisuusprojektista etsiä, niin se on se, että lääkkeiden maksukatto tuli täyteen ja loppuvuoden lääkkeet onkin melkein ilmaisia.
Mulla se ultrassa ravaaminen ei oo auttanut, koska on paljastunut että oireet joko voi indikoida ovulaatiota, tai sitten ei :D Siis joskus tulee ja joskus ei, vaikka oireita olisi. Noh jospa ne kuukautiset sieltä parin viikon sisällä alkaisi ja pääsee kokeilemaan taas uusia aineita.

Mites sulla muuten menee nyt kierto, samoillako yritetään?
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

29.2.2020

Nimi Kiertopäivä

Nerthus..........................kp 59/28
linneah........................... kp 56/26
Nenskuli........................kp 41/28-33
Hypsy..............................kp 39/36
Koodikissa......................kp 39/24
Vauvameille....................kp 39/28-35
Minttara.............................kp 39/26
Mandariinilohko..............kp 38/xx
taikinatonttu....................kp 36/28
Mirella92......................... kp 35/29
niinaj91.............................kp 34/26-28
Persikka123....................kp 32/32
Vaniljapulla.....................kp 32/30
Amadecasa....................kp 31/34-55
Tupsahus.........................kp 30/x
Shibali................................kp 29/23-28
Janet88............................kp 29/28-38
Ilona Eloisa....................kp 28/xx
Brunet82........................kp 28/26-28
pehmis26........................kp 26/27-29
Lina87...............................kp 26/28
Haavejuttu....................kp 25/29
Masu90............................kp 25/27-30
Napsunen......................kp 23/35
minttuni...........................kp 23/23-32
Marrrsipaani..................kp 23/28
Zennuli.............................kp 23/26-28
Riama................................kp 21/28-29
lolu......................................kp 20/28
Piipaa93..........................kp 18/25-27
Keltasirkku-....................kp 16/28-32
Hipposka.........................kp 16/30
Lilmi89..............................kp 15/29
Jjenn..................................kp 15/30-31
W.we..................................kp 14/25
Nieve30...........................kp 14/29
Krippis..............................kp 13/22-24
Korallikala.....................kp 13/32-36
Magnolia89.....................kp 10/26
Helmiii............................kp 10/29-43
Alinna86.........................kp 8/28
Töppönen_..................kp 7/26-28
Futurmama......................kp 7/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 7/28
Kasikuus..........................kp 6/27-28
Mmohini.........................kp 5/32-42
Snanniska.......................kp 5/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 44
Ninnunannu...................dpo 35
Mandariinilohko..........dpo 24
Vaniljapulla.....................dpo 15
Brunet82...........................dpo 14
Tupsahus..........................dpo 13
Pehmis26..........................dpo 13
Haavejuttu......................dpo 12
Lina87.................................dpo 10
Zennuli................................dpo 9
Marrrsipaani....................dpo 9
Janet88...............................dpo 9
Minttuni................................dpo 7
Riama...................................dpo 5
Piipaa93..............................dpo 4
w. we......................................dpo 2
Lilmi89..................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mulla se ultrassa ravaaminen ei oo auttanut, koska on paljastunut että oireet joko voi indikoida ovulaatiota, tai sitten ei Siis joskus tulee ja joskus ei, vaikka oireita olisi. Noh jospa ne kuukautiset sieltä parin viikon sisällä alkaisi ja pääsee kokeilemaan taas uusia aineita.

Mites sulla muuten menee nyt kierto, samoillako yritetään?
Gonalia pitäis alkaa taas piikittämään, kun vaan menkat alkais. Viimeeks aloitettiin 75IU ja nostettiin asteittain sataan. Nyt aloitetaan suoraan sadalla. Toivottavasti kypsyis vähän nopeammin, kun viimeeks ovis oli vasta kp 22, mut toivottavasti ei kypsy sitten liian monta. Aikamoista arpapeliä tämäkin. :rolleyes:
 
Mut voi poistaa listoilta kokonaan.

Tälle vuodelle on ihan turha enää haaveilla yhtään mitään. Toivottavasti mahdollisimman moni teistä onnistuu vielä saamaan la:n marras-joulukuulle. Ja jos ei, niin toivottavasti näemme 2021 haaveilijoiden listoilla jälleen, jos minulla on enää sinne tulemista.

Käyn välillä kurkkimassa miten teillä täällä menee ja toivon ihan kaikille pian plussia. :love:
 
@PumpuliNumpuli :( Vielä paljon tsemppejä ja voimia tulevaan. Tulehan kertomaan kuulumisia välillä, kun tiedät miten hommat etenee ja onko jotain tehtävissä ❤
Haluan uskoa ja toivoa, että näemme 2021 ryhmässä ja pääsemme yhdessä jännäilemään ❤ Itse olen ainakin siinä uskossa, että sinne ryhmään joudun siirtymään parin kk sisään.
 
  • Rakkaus
Reactions: PumpuliNumpuli
Täällä samat fiilikset kuin W.we:llä, mikäs aikapysähdys tähän kierron loppuvaiheeseen aina iskee :cautious: Matelee matelee...

Tulihan ne tutut toispuoleiset ovis tuikinnatkin vielä eilen illalla. Ovistikussa edelleen tasavahva viiva aamulla. Sen kerran kun oviksen sai tikkuihin kiinni, niin se olis sitten tällaiseen kummalliseen aikaan mukamas :rolleyes: Ja kuvittelinko sen ekan oviksen vai oliko se jotain alkuhämäystä..

Oh well, tilasin raskaustestejä ja ne saapunee keskiviikon tienoilla, tuskin maltan näppejäni niistä erossa pitää. Nekin testit ehtii jo kuluttaa, jos se ovis olikin vasta tänään ja testailun aika oikeasti paljon myöhemmin... :poop: Oivoih.

En tiedä miksi mulla on jotenkin kaksoset koko ajan ajatuksissa. Esikoisen raskausaikana näin unen, jossa sain kaksospojat :whistle: Lähisuvusta löytyy ei-identtiset kaksoset, oon tämmönen pitkä (ja hyvinsyönyt) ja yli 30v. Ihan kyllä yksönenkin riittäisi vallan mainiosti ❤

Ps. Hiton hymiöt kun eivät meinaa ikinä suostua yhteistyöhön
 
Viimeksi muokattu:
@W.we täällä samat fiilikset. Ekat reilut 2 vk meni nopeasti. Nyt vasta dpo 7 ja tuntuu, että oviksesta on ikuisuus.

@Riama minä olen myös nähnyt unia kaksosista. Olen luullut unen jälkeen sen koskevan kolmea eri raskaana olevaa ystävää/läheistä, mutta kaikilla heillä yksi tulossa. Jospa meille sitten?

Tänään on ollut pitkästä aikaa todella raskasta. Huomasin aamulla, että verta tulee. Ihan liian aikaista, jos meinaa alkaa uusi kierto. Mutta entä jos onkin kiinnittymisestä johtuvaa? Tätä olin arponut muutaman tunnin, epätoivoisena ja toisaalta toiveikkaana. Sitten kuulin, että viimeinenkin sisaruksistani saa lapsen. Olen iloinen heidän puolestaan. Mutta kun kuulin uutisen, valahdin kalpeaksi, alkoi oksettamaan, silmissä sumeni ja korvissa humisi. Ahdistaa ja hävettääkin nämä reaktioni uutisiin. Tämä on nykyisin aina, kun joku läheinen kertoo ilouutisen. Haluaisin olla vain iloinen asiasta, en aina surra omaa tilannetta. Olen tänään itkenyt sitten moneen otteeseen omaa surua ja vitutusta siitä, että aina muiden onnea ja siitä iloitsemista varjostaa oma suru ja pettymys.

Milloin on meidän vuoromme?
 
Oliko muuten täällä kukaan missään lapsettomuuden vertaistukiryhmissä tai muuta? Löytyyköhän netistä jotain tai sitten olisiko ainakin isoilla paikkakunnilla ihan ryhmiäkin? Onko ne tarkoitettu vielä yrittäville vai lapsettomiksi jääneille? Ehkä voisin yrittää googlata ja kysyä lääkäriltä seuraavalla kerralla.

Tsemppiä kaikille ❤ Vaikka tuntemattomia olettekin, täältä palstalta saa vertaistukea. Yritän olla mahdollisimman positiivinen tämän asian äärellä. Mutta tänään se ei onnistu. Pahoittelut siis matalavireisestä viestittelystä. Huomenna uusi päivä.
 

Yhteistyössä