Haaveena vauva 2020

Siirsin mirenan poiston jo ensi viikolle ja yksityiselle gynelle. Mulle sanottiin jo sillon pian mirenan laiton jälkeen että lankoja ei juuri näy joten luotan siihen että gyne saa mirenan pois paremmin kuin terkka neuvolassa.. ja jostain luin että jos on yhdynnässä ilman kondomia viikko ennen mirenan poistoa niin on mahdollisuus raskautumiseen mä luulin että aikaisintaan nyt sitte ku mirena on otettu pois.. oon myös miettinyt että kun tuntuu että mirenan jälkeen on moni raskautunut helposti mutta saanut aikaisen keskenmenon niin onko tällä jokin yhteys mirenaan
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :( ❤

@Kasikuus meillä kans mies tekee tuota, silittelee mun mahaa ja sanoo vauvalle asioita. Useassa kierrossa tehnyt tässä vuoden aikana. Niin toivoo ja luulee, että vauva tulisi. Ehkä vielä jonain päivänä ❤ vaikka tällä hetkellä se tuntuu jopa absurdilta.

@Päärynä5 minun serkulla oli mirena ja ei edes vuotoa tullut vaan heti raskaana. Kohta laskettu aika. Toivottavasti tärppäisi nopeasti :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
@Kasikuus pahoittelut menkoista tuo on hirveää, kun mieskin elättelee toivoa... Oli kyllä pitkä ja jännittävä kierto sinulla kaikkine oireineen, jaksamisia. Tänne saa vuodattaa, ei tarvi reipasta esittää jos ei siltä oikeasti tunnu! <3 Ja @Alinna86 sama homma jaksamisia :cry:

Koska @Hypsy menkat pitäis alkaa?

Mies kotiutu reissusta ja mulla kp9 ja himottais tosissaan kuten joka kierrossa tästä päivästä alkaen, mutta en saa taas oikein miestä innostuun. Tai siis, en viitti edes ehdottaa jos saakin pakit. On tämäkin kyllä veemäinen tilanne..... Perjantaille Flo näyttää ovista, saapa nähä onnistuuko tässä kuussa mikään. :cautious:
 
@Lilmi89 voi ei, toivottavasti saat miehen innostettua. En muista oliko tästä jo puhetta, mutta pystyttekö puhumaan siitä, miksi mies ei haluakaan? Meillä jouduttu keskustelemaan yrityksen aikana naisen kuukautiskierrosta ja siitä ylipäätänsä, miten raskaus saa alkunsa ja mikä kaikki vaikuttaa. Mutta aina ei ole haluja ja väkisin ei onnistu. Minulle siitä tulee surullinen mieli. Vaikka hoitoihin jo menossa ollaan, silti toivoisin yrittämistä. Tsemppiä sinne, koitahan ehdottaa miehelle puuhastelua ❤
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

24.2.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Nerthus..........................kp 54/28
linneah........................... kp 51/26
Mmohini.........................kp 41/32
Nenskuli........................kp 36/28-33
Hypsy..............................kp 34/34
Koodikissa......................kp 34/24
Vauvameille....................kp 34/28-35
Minttara.............................kp 34/26
Mandariinilohko..............kp 33/xx
taikinatonttu....................kp 31/28
Mirella92......................... kp 30/29
niinaj91.............................kp 29/26-28
Persikka123....................kp 27/32
Vaniljapulla.....................kp 27/30
Snanniska.......................kp 27/28
Amadecasa....................kp 26/34-55
Tupsahus.........................kp 25/x
Shibali................................kp 24/23-28
Janet88............................kp 24/28-38
Ilona Eloisa....................kp 23/xx
Brunet82........................kp 23/26-28
pehmis26........................kp 21/27-29
PumpuliNunpuli.............kp 21/26
Lina87...............................kp 21/28
Haavejuttu....................kp 20/29
Masu90............................kp 20/27-30
Napsunen......................kp 18/35
minttuni...........................kp 18/23-32
Marrrsipaani..................kp 18/28
Zennuli.............................kp 18/26-28
lolu......................................kp 15/28
Piipaa93..........................kp 13/25-27
Keltasirkku-....................kp 11/28-32
Hipposka.........................kp 11/30
Lilmi89..............................kp 10/29
Jjenn..................................kp 10/30-31
W.we..................................kp 9/25
Nieve30...........................kp 9/29
Krippis..............................kp 8/22-24
Korallikala.....................kp 8/32-36
Magnolia89.....................kp 5/26
Helmiii............................kp 5/29-43
Alinna86.........................kp 3/28
Töppönen_..................kp 2/26-28
Futurmama......................kp 2/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 2/28
Kasikuus..........................kp 1/27-28
Bellaella22050909.........kp 1/x

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 40
Ninnunannu...................dpo 31
Mandariinilohko..........dpo 19
Hypsy..................................dpo 12
Snanniska........................dpo 12
Vaniljapulla.....................dpo 10
Brunet82...........................dpo 9
Tupsahus..........................dpo 8
PumpuliNumpuli............dpo 8
Pehmis26..........................dpo 8
Haavejuttu......................dpo 7
Lina87.................................dpo 5
Zennuli................................dpo 4
Marrrsipaani....................dpo 4
Janet88...............................dpo 4
Minttuni................................dpo 2
Piipaa93..............................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Kyl mä sit eilen romahdin. Itkin, itkin ja itkin, enkä saanut miehelle sanottua mitään :( Painelin vain nukkumaan. Yö meni aika huonosti ja nyt silmät ristissä lähdössä töihin. Pikkusen meinaa vielä ottaa koville ja taas tekis mieli lopettaa yritys, mut kunhan pari pvä menee eteenpäin, ni sitä saattaa olla jo taas eri mieltä. Luen taka-alalla, mut saatan pariksi päiväksi jättää kommentoinnin pois.

Ihanaa alkavaa uutta viikkoa kaikille, pitäkää mieli korkealla ❤
 
Tänään alko aamu mielenkiintoisissa merkeissä kun yhtäkkiä kesken hammaspesun alkoi kurkussa tuntumaan todella inhottavalta ja meinasinkin, että nyt tulee oksennus. Syöksyin lavuaariin ja yskin ja syljin sinne ja veden purskuttelu ei myöskään hirveästi auttanut. Sain vain jotenkin estettyä oksennuksen, vaikka yskinkin tovin.

En voi sanoa etteikö mulla olis koskaan käynyt noin, mutta tooodella harvoin. Oispa nyt jotain.... ilkeetä kyllä käydä tällanen näillä dpoilla jos nyt ei raskauteen liitykään :devil:
 
@Kasikuus Oon niin pahoillani sun puolesta! Tsemppiä! ❤

@Lilmi89 Ikävä tilanne sulla.:confused: Mun menkat pitöis alkaa vasta torstaina, mutta ei ole fiilikset kovin korkealla.

@Mirkkuli26 Toivottavasti olis hyvä merkki toi yökötys. :love:

Mun viiva tältä aamulta taitaa olla hivenen vaaleampi kuin eilinen eli luultavasti kemiallinen tai sit noi ultrat näyttää mulle aina jonkinlaista viivaa. :rolleyes:
 
Vielä yksi kuvakoonti testeistä dpo10-dpo13 (2x 10 ja 2x 11) kovasti odottelen, että joku aloittaisi marraskuisten pinon

@Hypsy pystytkö ostamaan toisen merkkistä testiä? Mulle ei ainakaan pregcheck oo koskaan näyttänyt turhia viivoja

Pahoittelut uuteen kierton joutuneille
Hienot viivat! :love:

Mulla on pregcheckejä, ei viivan viivaa eli eiköhän tämä ole tässä. :rolleyes:
 
Meinaan kysyä mieheltä suoraan että mikä vaivaa, kunhan tulee semmonen hetki.. Kuvittelin että meillä olis seksiä kun hän kotiutuu, niin en eilen viittiny alkaa kyselemään mutta ei. Ja meillä seksi on vielä aivan mahtavaa niin en ymmärrä! Vaikkei yritystä oliskaan niin ei tää määrä vaan riitä mulle......

@Hypsy laita kuvaa meille! Oli kyllä niin selkeitä viivoja, en saata uskoa ettei olis oikea raskaus?!
 
Voisin liittyä takaisin listalle mutta enhän mä saa enää tehtyä punaista tekstiä näin mobiililla... Antakaa meille se vanha palsta takaisin, siellä oli kaikki paremmin! Plaah.

Viikko sitten alkoi km vuoto ja tänään sain RFSUn normitestiin jo negan. Nyt sitten vaan uuteen nousuun. Macan käyttö mulla on kyllä jäänyt heti alkuunsa, kerran laitoin sitä puuroon, mutta totesin, ettei se ollut hyvä tapa. Seuraavaksi ajattelin miksata sen greippimehuun, jospa kaksi pahaa muuttuisi yhdessä hyväksi. Mutta mun greippimehukin on vielä kaupassa... Nyt täytyy ottaa ryhtiliike!
 
@Lilmi89 Tulin jo töihin, niin en pysty ottamaan kuvaa. Kyllä siinä edelleen halju haamu näkyi, mutta... Alaselkää polttelee siihen malliin, että laitoin varoiksi siteen. Tutkin myös paljonko Gonalia on jäljellä eli ihan olen valmistautunut uuteen kiertoon. :D

Toivottavasti saisit mieheltä jotain vastauksia ja tilanne paranisi. ❤
 
Siirsin mirenan poiston jo ensi viikolle ja yksityiselle gynelle. Mulle sanottiin jo sillon pian mirenan laiton jälkeen että lankoja ei juuri näy joten luotan siihen että gyne saa mirenan pois paremmin kuin terkka neuvolassa.. ja jostain luin että jos on yhdynnässä ilman kondomia viikko ennen mirenan poistoa niin on mahdollisuus raskautumiseen mä luulin että aikaisintaan nyt sitte ku mirena on otettu pois.. oon myös miettinyt että kun tuntuu että mirenan jälkeen on moni raskautunut helposti mutta saanut aikaisen keskenmenon niin onko tällä jokin yhteys mirenaan
Meillä kolmas lapsi tärppäsi yk 3 mirenan poiston jälkeen. Kierukka ehti tosin olla vain 4kk ja oli siinä ajassa jo langat kadonnut. Jotain erikoistyökaluja terkka lähti hakemaan, ja melko nopeasti ja kivuttomasti sai sen silti poistettua.
Nyt 6+1 raskaana ja mirenan poistosta yk 4 tärppäsi, vielä ei tosin tietoa onko norm. raskaus :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
Voisin liittyä takaisin listalle mutta enhän mä saa enää tehtyä punaista tekstiä näin mobiililla... Antakaa meille se vanha palsta takaisin, siellä oli kaikki paremmin! Plaah.

Viikko sitten alkoi km vuoto ja tänään sain RFSUn normitestiin jo negan. Nyt sitten vaan uuteen nousuun. Macan käyttö mulla on kyllä jäänyt heti alkuunsa, kerran laitoin sitä puuroon, mutta totesin, ettei se ollut hyvä tapa. Seuraavaksi ajattelin miksata sen greippimehuun, jospa kaksi pahaa muuttuisi yhdessä hyväksi. Mutta mun greippimehukin on vielä kaupassa... Nyt täytyy ottaa ryhtiliike!
Tämä uudistunut palsta ei vielä toimi täysin oikein. Vastaa vaikka tähän viestiin, niin huomaan lisätä kp-listalle. Tsemppiä yritykseen ❤
 
Heippa naiset!
Minäkin vaikka olen plussannut niin käyn vielä tätä lukemassa lähes päivittäin.
En ees hoksannu että täällähän on erikseen tuo plussanneet lista, minut vois lisätä siihen eli Kuumeilija23/ 23v. / 1./ ya. 7/19/ la. 10/20
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille, jospa teilläkin vielä tärppäisi.
Kiva huomata kuitenkin että plussanneissa on jo nuin paljon väkeä.
Ja tästä päivityksestä sen verran, että en tykkää yhtään, vanha oli parempi!! Nuita hymiöitä ei saa pysymään tässä tekstissä ja jotenkin hankalampi seurata keskustelua..
 
Ensinnäkin pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! On tää vaan aina niin rankkaa :cry:Ja tsempit seuraavaan kiertoon❤
Mun fiilis jo huomattavasti parantunut, ei tarvinnut tätä päivää aloittaa enään itkemällä. Illalla vielä itkettiin mut mies oli ihana ja tsemppaava ja piti kainalossa❤
Ihmetyttää noi ns menkat. Kun yöllä ei tullukaan enään mitään eikä nyt vieläkään että siinäkö ne oli sitten :unsure:
Olisin kuvitellut km jälkeisten menkkojen olevan jotenkin runsaanlaiset...No katotaan mitä lääkäri on mieltä, yritän kohta soittaa ja samalla pyydän et jos vois ne ferritiini arvot kattoo samalla. Luulen et oisin enemmän hajalla jos meillä ei alkaisi nää tutkimukset nyt, jotenkin sekin tuo vähän lohtua tällä hetkellä.
 

Yhteistyössä