Haaveena vauva 2020

mulle vois päivittää kp 2 tänään
niukkaa on vieläkin, mut niin mulla on normistikin, ja huomisen jälkeen sit varmaan loppuukin.
Aamulla taas itkettiin, kävin tunnin lenkillä ja olo koheni. Mut sovittiin nyt miehen kaa et keskitytään hyvinvointiin, lisää liikuntaa, ruokavalio kuntoon jne.
Ja nyt seuraavassa kierrossa yritän etten tikuta ollenkaan, flo mulla on kyl käytössä mut katotaa pystyisikö senkin jättää vähemmälle yhdeksi kierroksi.
 
Täälläkin valkovuoto kellertävää ja runsasta, ja dpo 6 . Pientä polttelua ollut alavatsalla dpo 4, 5 ja 6. (Syksyllä kun plussasin niin olen flo:hon kirjannut samoille päiville "pientä menkkajomottelua/polttelua alavatsalla")
"En kyttää oireita" joopajoo :ROFLMAO:Kyllähän sitä aina toivoo että olisi tärpännyt, mutta aika epätodennäköiseltä tuntuu tärppi kun ainoa tallettelu on dpo -1, ja edellisissä kierroissa vaikka talleteltu useita kertoja ovulaation ympärillä niin ei ole tärpännyt.

Täällä myös odotellaan @Kasikuus testaamista ;)
 
Jännittää kyllä @Kasikuus sun puolesta! Toivotaan että tärppi olis käynyt :love:

Kai tähän palstaan kohta alkaa tottua ja pystyy taas vähän kirjoittelemaankin.

Täällä piinaillaan kans kovasti. Hetken mielijohteesta tein tänään testin parin tunnin pidätyksellä. Puhdas nega oli. Silti vielä elättelen kyllä toiveita, että joskos se plussa vielä pärähtäisi. Mahassa on kyllä kaikenlaista tuntemusta, mutta saattaa olla kyllä alkavaa menkkajomoakin. Ärsyttää, kun oli alkukierrosta niin se fiilis, että nyt tää on se The kierto ja nyt jos ei olekaan. :confused: No tämä fiilis varmaan ihan tuttua kaikille meille. Seuraava laskettuaika menis jo joulukuulle!
 
Täälläkin odotellaan testaamista dpo 9. Ei ole kyllä yhtään sellainen olo, että voisi olla raskaana eikä mitään oireita.
Eilen autossa alavatsaa poltteli ja ajattelin, että no nyt, mutta arvatkaas mistä johtui? No siitä kun jännitän alitajuntaisesti alavatsaa. Rentoutin vatsan ja epämääräiset tuntemukset hävisivät.... että se siitä:(

Kuka testaa seuraavaksi ja milloin? Ite meinasin ke tai to jos menkkoja ei näy:)
 
Jaksaa taas kirjotella mutten ole vielä lueskellut tekstejä. Tuskin palaan tänne sen enempää enää aktiiviseksi, joten voi laittaa pois listoilta. Vauvaa ei ole tulossa. Ehkä joskus, muttei ainakaan nyt jaksa edes yritellä. Se vaan on henkisesti ja fyysisesti niin raskasta.
Ihanaa, että listoilla on tuttuja nimiä, onni muiden onnesta! Kaikkea hyvää ihan jokaiselle yritykseen, odottamiseen ja vauvan syntymisen ja sen jälkeiseen arkeen. <3 :)
 
  • Surullinen
Reactions: Hope91 ja Lilmi89
Jaksaa taas kirjotella mutten ole vielä lueskellut tekstejä. Tuskin palaan tänne sen enempää enää aktiiviseksi, joten voi laittaa pois listoilta. Vauvaa ei ole tulossa. Ehkä joskus, muttei ainakaan nyt jaksa edes yritellä. Se vaan on henkisesti ja fyysisesti niin raskasta.
Ihanaa, että listoilla on tuttuja nimiä, onni muiden onnesta! Kaikkea hyvää ihan jokaiselle yritykseen, odottamiseen ja vauvan syntymisen ja sen jälkeiseen arkeen. <3
Voimia raskaassa tilanteessa ja hyvää jatkoa <3 keskustelemaan olet tervetullut takaisin, jos siltä joskus tuntuu <3

toivotaan kaikille onnistumista <3
 
Voikohan ruokahaluttomuus tai no ehkä enemminkin nälän puute olla oire? Kyllä ruoka siis maistuu kun syön, mutta tää on jo toinen päivä kun olen syönyt vain aamupalan ja lounaan ja nälkää ei juurikaan ole. Normaalisti syön 4-5 krt päivässä ja jos ruokaväli venyy niin nälkä on hirmuinen :unsure:
 
@Mirkkuli26 kai se voi olla siinä missä muutkin :)
Mulla yleensä vain kerran kaks päivässä nälkä, mut nyt ollut useammin nälkä. Tosin en siltikään syö kovin useasti, vaan vetelen pari isoa annosta ja silti ei maha täyty :D

..Mä tulin itkee teille. Nyt on aika tunteellinen hetki ja koitan kyyneliä pidätellä. Mies silitellyt mahaa ja puhunut nyytistä ja mä näissä alaselkä ja alavatsa polttelujen keskellä vain mietin, että kohta ne menkat alkaa, ihan kohta, jopa jo huomenna. Voi kuinka pahalta tuntuu tuottaa pettymys miehelle, jos nää polttelut menkkoja merkkaa :(
 
Ompas mukavaa lueskella näitä teidän testailuja ja muita. Toivon sydämestäni kaikille niitä plussia.
Mä en saa näitä hymiöitä pysymään mitenkään... tai sit en vaan osaa...
Itsellä tuntuu koko ajan enemmän että olisi tärpännyt näinkin nopeasti.... ja siis todennäköistähän on että menkat sieltä alkaa kohta...
Silti toivoa on vielä ja ihanaa oloa kun tuntee että omassa kropassa selkeesti tapahtuu jotain.
Itku ollut herkässä eilis illasta asti ja selkä on toooodella kipeä ja rinnat myös... eivät siis ole kosketusarat tavallaan mutta pistelee jotenkin tuolta sisältä.....ja huimaa useasti. Itsellä matala verenpaine normaalisti että kai se siihen vaan jotenki sit liittyy... en tiiä mut jännää on...ihan ku ekaa kerta olisi tässä tilanteessa :D Kolmatta raskautta tässä kuitenkin jo yritän... viime kerrasta on vaan niin pitkä aika ...melkein 7 vuotta...dpo 8 tai 9 voi olla.... en ole ihan varma
Aina ollut tosi herkkä kaikille kropan muutoksille ja tuntemukset tulleet tosi aikaisin aikaisemmissa raskauksissa...sen verran muistan:)
 
Mä en nyt osaa päättää alotanko clomit tässä kierrossa vai vasta seuraavassa.. ja hitsi kun ei saa mistään lääkäriä kiinni että vois kysyy ees mielipidettä. Periaatteessa menkat oli just sen 5 pv myöhässä (jos oviksesta laskee) joten en välttämättä olis tienny plussasta ellen olis testannu ajoissa :censored:
 
Mä en nyt osaa päättää alotanko clomit tässä kierrossa vai vasta seuraavassa.. ja hitsi kun ei saa mistään lääkäriä kiinni että vois kysyy ees mielipidettä. Periaatteessa menkat oli just sen 5 pv myöhässä (jos oviksesta laskee) joten en välttämättä olis tienny plussasta ellen olis testannu ajoissa
En ihan ymmärtänyt, mutta miks epäröit niiden clomien kanssa? Vaikuttaako edellinen kierto siihen?
 

Yhteistyössä