Mulla käytössä vehnänalkioöljy, otin heti käyttöön kun vauva sai luvan saada alkunsa. Edellinen raskaus alkoi myös nopeasti, kun otin öljyn käyttöön.Ei tainnut tärpätä tästäkään kierrosta. Turhauttaa kun mies on kotona ensi kierrossa just pari päivää ovulaation jälkeen Googletin jo kuumeisesti millä pidentää kiertoa pari päivää Onko kukaan kokeillut greippimehua tai vehnänalkioöljyä?
No mutta kun oireet katos ajat sit niin olin aivan varma etten raskaana ole, niin parempi tämäkin kun joka päivä varmistella ja tehdä nega testejä. Eli uusi kierto uusi yritys. Ei tartte ainakaan epävarmuudessa elää enään.Pahoittelut menkoista @masu90
Mä olen kiinnostunut, täällä tarkoitus pudottaa bmi n. 24->22Kehtaako tähän nyt heittää sen kliseen että tauko yrityksestä voi tuoda yllätyksen, kun stressaaminen vähenee... No en oikeasti kehtaa, mutta itse tässä vedän vauva-hommien suhteen lonkkaa maaliskuuhun saakka, alkoi niin masentaa ja raivostuttaa jatkuvat epäonnistumiset. Kyllä - tämä yritystaukokin pitää aikatauluttaa ja suorittaa
On kyllä jäänyt kummittelemaan mieleen, miten tulin syyskuussa yritystauolla heti raskaaksi, yli vuoden yrittämisen jälkeen. Voiko siinä olla jotain perää vai oliko vain sattumaa? Meni toki heti kesken, koska Murphyn laki, mutta silti.
Olen tässä yritystauolla ajatellut pudottaa jokusen kilon painoa, lapsettomuushoidoissa lääkärikin sitä suositteli (painoindeksi nyt 25,6 ja 24 olisi oma tavoite). Olisko kukaan muu kiinnostunut, jos perustaisin tsemppi- ja vinkkiketjun pudottajille?
kiinnostaa myös bmi 27, tavoite 25. Jos tästä ei tärppää niin lähtisin mukaan!Kehtaako tähän nyt heittää sen kliseen että tauko yrityksestä voi tuoda yllätyksen, kun stressaaminen vähenee... No en oikeasti kehtaa, mutta itse tässä vedän vauva-hommien suhteen lonkkaa maaliskuuhun saakka, alkoi niin masentaa ja raivostuttaa jatkuvat epäonnistumiset. Kyllä - tämä yritystaukokin pitää aikatauluttaa ja suorittaa
On kyllä jäänyt kummittelemaan mieleen, miten tulin syyskuussa yritystauolla heti raskaaksi, yli vuoden yrittämisen jälkeen. Voiko siinä olla jotain perää vai oliko vain sattumaa? Meni toki heti kesken, koska Murphyn laki, mutta silti.
Olen tässä yritystauolla ajatellut pudottaa jokusen kilon painoa, lapsettomuushoidoissa lääkärikin sitä suositteli (painoindeksi nyt 25,6 ja 24 olisi oma tavoite). Olisko kukaan muu kiinnostunut, jos perustaisin tsemppi- ja vinkkiketjun pudottajille?
Mulla tuli gelee royalen aloittamisen jälkeen heti selkeät ovisoireet, mitä ei koko yritysaikana ole tuntunut! Kierto myös pysyi säännöllisenä. Mietin, oisko johtunut gelee royalesta. Mitään muuta erilaista ei nimittäin ollut. En nyt uskalla syödäEntiä vaikuttiko itellä raskautumiseen, mut raskaiduin ekan gelee royal kuurista. Oliko niin että niitä pysty syyä myös raskaana ollessa?
@Wintersun niinpä tietysti, mä muistin et samana päivänä kun mä aion testata ja nyt menin sekasin kun testasin ite päivää liian aikasin Onpa kyllä jännää, vaikka lopputulos selkeä jo onkin sulla
@Karvakorvat mikä dpo sulla siis on? Mulla näytti plussaa kkm-raskaudessa vasta kun menkat oli jo myöhässä pari päivää, sillonkin vaan haalee plussa, vahva plussa tuli vasta noin viikko siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa. Käsittääkseni eri ihmisillä nousee toi taso eri tahtiin eli ei välttämättä näy vielä ollenkaan ennen kuin menkkojen pitäs alkaa. Eli jospa sullakin ois vielä toivoa?
@Alinna86 Mä testasin jollain apteekin omalla testillä, herkkyys 10. Ostin tänään lisää testejä mut ne onkin herkkyys 25, eikä mulla oo nyt enää herkempiä testejä ollenkaan. Jos nyt sit testailis vaikka joka toinen päivä. Jos maltan Kiitos peukuista
Täällä mä makaan koivet kohti kattoa ja toivon parasta nyt kp6 ja ovis yleensä 8-12 välillä.Sormet ristissä @Shibali että seuraavaan testiin jo ilmestyisi haamu
@W.we mikä tilanne siellä on?
Kävin hakemassa rfsu:n ovistestit. Niitä en oo ennen kokeillut.
Nyt kp11 ja odotan ovista kp15.
Mut jotenkin jo valmiiksi sellainen fiilis että ei tärppää, vaikka vasta yk3.
Kuitenkin vielä muistissa kuopuksen tehtailu, kun siinä meni se kaksi vuotta. Pari kemiallista ja yksi keskenmeno mahtui siihen aikaan.
On tää kyllä yks suo
Ois ihanaa, jos tärppäisi ennen hoitoja! Ja toivotaan, ettei kyhmykään mitään pahaa ole.Täällä mä makaan koivet kohti kattoa ja toivon parasta nyt kp6 ja ovis yleensä 8-12 välillä.
Odotellaan sitä aikaa julkiselle, mut saan käyttää letroja vielä, niin jos vaikka irtoisi kaksi tai kolme joista yksi tärppäisi
Aika hailuraa toiveajattelua meidän taustoilla, mutta turha itkeä ainakaan jos ei edes yritä
Syöpätutkimuksiin pääsen 17 päivä, ja stressitaso kyllä aika kova vaikka luotan siihen että olisi hormonikyhmy.
Tsemppiä teille kovasti. Joo ei tää helppoa ole, miten sitä joskus olikin niin naivi, ja kuvittelin et kun jätetään ehkäisy pois niin parissa kierrossa onnistuu, varauduin tuolloin henkisesti että luultavasti eka menee kesken, mutta uusi tärppää muutaman yrityksen jälkeen taas.. no ei mennyt ihan niin...