Haaveena vauva 2020

Mä yllätyin positiivisesti kun huomasin äsken, että vihdoin on palannut samanlainen runsas limailu jota mulla oli joskus teininä!!! :) Mutta että näin aikaisin, on vasta kp 9!? Sinällään en ihmettele, sillä vuotopäiviäkin oli tavallista vähemmän... Okei, en haluaisi etsimällä etsiä nyt tästäkin jotain negatiivista... Mutta aikaisemmin mulla tässä limailut on olleet ehkä kp 13-15 alkaen ja olleet sinne kp 16, jopa kp 22 asti. Tästä nyt voi kai päätellä, että lyhyt kierto voisi olla luvassa, mutta en voinut olla googlettamatta juttua aikaisesta ovulaatiosta. Ehtiikö mun limakalvo tässä paksuuntua, jos se ovis tulee jo!? :D Saatanpa mennä tänään ostamaan PC:n ovistestejä, nyt alkoi kiinnostaa niin paljon, vaikka kuukausiin en ole tikuttanutkaan.

@mimmi92 Ymmärrän mistä puhut. Tuntuu, että koko ajan on varautumassa mahdolliseen raskauteen. Itse juurikin eilen matkakuumeissani pohdin sitä, milloin päästäisiin miehen kanssa lähtemään Aasiaan. Viime kerralla tuli sellaiset vatsapöpöt, että jos raskautuisin, niin en uskaltaisi lähteä kyllä mitään riskeeraamaan minnekään Vietnamiin tai Indonesiaan :alien:... Sitten aloin pohtia vauvojen rokotuksia ja totesin, että alle 1-vuotiaan kanssa en uskaltaisi lähteä Eurooppaa pitemmälle. Ei sillä, odotellaan sitten niiden reissujen kanssa, ei me miehen kanssa muutenkaan päästäisi lähtemään tällä hetkellä töiden ja opiskelujen takia o_O
 
Ei tainnut tärpätä tästäkään kierrosta. Turhauttaa kun mies on kotona ensi kierrossa just pari päivää ovulaation jälkeen :cry: Googletin jo kuumeisesti millä pidentää kiertoa pari päivää :LOL: Onko kukaan kokeillut greippimehua tai vehnänalkioöljyä?
Mulla käytössä vehnänalkioöljy, otin heti käyttöön kun vauva sai luvan saada alkunsa. Edellinen raskaus alkoi myös nopeasti, kun otin öljyn käyttöön.
 
Tervetuloa uusille :love::)

Täällä kamalat kamppailut haenko ovistestejä vai en :D ei ne ennenkään ole auttaneet raskautumiseen niin miksi piinaisin itseäni ja stressaisin lisää, varsinkin kun luomuna yritetään kunnos ivf-aika tulee.. :whistle:
Tuntuu vain että siitä on vuosien saatossa tullut tapa uittaa liuskoja purkissa :D
 
Kehtaako tähän nyt heittää sen kliseen että tauko yrityksestä voi tuoda yllätyksen, kun stressaaminen vähenee... No en oikeasti kehtaa, mutta itse tässä vedän vauva-hommien suhteen lonkkaa maaliskuuhun saakka, alkoi niin masentaa ja raivostuttaa jatkuvat epäonnistumiset. Kyllä - tämä yritystaukokin pitää aikatauluttaa ja suorittaa :D
On kyllä jäänyt kummittelemaan mieleen, miten tulin syyskuussa yritystauolla heti raskaaksi, yli vuoden yrittämisen jälkeen. Voiko siinä olla jotain perää vai oliko vain sattumaa? Meni toki heti kesken, koska Murphyn laki, mutta silti.

Olen tässä yritystauolla ajatellut pudottaa jokusen kilon painoa, lapsettomuushoidoissa lääkärikin sitä suositteli (painoindeksi nyt 25,6 ja 24 olisi oma tavoite). Olisko kukaan muu kiinnostunut, jos perustaisin tsemppi- ja vinkkiketjun pudottajille?
 
Kehtaako tähän nyt heittää sen kliseen että tauko yrityksestä voi tuoda yllätyksen, kun stressaaminen vähenee... No en oikeasti kehtaa, mutta itse tässä vedän vauva-hommien suhteen lonkkaa maaliskuuhun saakka, alkoi niin masentaa ja raivostuttaa jatkuvat epäonnistumiset. Kyllä - tämä yritystaukokin pitää aikatauluttaa ja suorittaa :D
On kyllä jäänyt kummittelemaan mieleen, miten tulin syyskuussa yritystauolla heti raskaaksi, yli vuoden yrittämisen jälkeen. Voiko siinä olla jotain perää vai oliko vain sattumaa? Meni toki heti kesken, koska Murphyn laki, mutta silti.

Olen tässä yritystauolla ajatellut pudottaa jokusen kilon painoa, lapsettomuushoidoissa lääkärikin sitä suositteli (painoindeksi nyt 25,6 ja 24 olisi oma tavoite). Olisko kukaan muu kiinnostunut, jos perustaisin tsemppi- ja vinkkiketjun pudottajille?
Mä olen kiinnostunut, täällä tarkoitus pudottaa bmi n. 24->22
 
  • Tykkää
Reactions: Disco Volante
Kehtaako tähän nyt heittää sen kliseen että tauko yrityksestä voi tuoda yllätyksen, kun stressaaminen vähenee... No en oikeasti kehtaa, mutta itse tässä vedän vauva-hommien suhteen lonkkaa maaliskuuhun saakka, alkoi niin masentaa ja raivostuttaa jatkuvat epäonnistumiset. Kyllä - tämä yritystaukokin pitää aikatauluttaa ja suorittaa :D
On kyllä jäänyt kummittelemaan mieleen, miten tulin syyskuussa yritystauolla heti raskaaksi, yli vuoden yrittämisen jälkeen. Voiko siinä olla jotain perää vai oliko vain sattumaa? Meni toki heti kesken, koska Murphyn laki, mutta silti.

Olen tässä yritystauolla ajatellut pudottaa jokusen kilon painoa, lapsettomuushoidoissa lääkärikin sitä suositteli (painoindeksi nyt 25,6 ja 24 olisi oma tavoite). Olisko kukaan muu kiinnostunut, jos perustaisin tsemppi- ja vinkkiketjun pudottajille?
kiinnostaa myös :) bmi 27, tavoite 25. Jos tästä ei tärppää niin lähtisin mukaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Disco Volante
Entiä vaikuttiko itellä raskautumiseen, mut raskaiduin ekan gelee royal kuurista. Oliko niin että niitä pysty syyä myös raskaana ollessa?
Mulla tuli gelee royalen aloittamisen jälkeen heti selkeät ovisoireet, mitä ei koko yritysaikana ole tuntunut! Kierto myös pysyi säännöllisenä. Mietin, oisko johtunut gelee royalesta. Mitään muuta erilaista ei nimittäin ollut. En nyt uskalla syödä
tyroksiinilääkityksen takia.
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Oliko sulla @Wintersun tänään virallinen testipäivä vai muistanko väärin? :) Ihanasti on kyllä tuo Rfsun viiva vahvistunut :love:

Voi ei @Alinna86 oon niin pahoillani keskenmenoista :cry: voimia sinne kovasti teille ja toivottavasti saatte plussan pian ja pieni pysyy matkassa loppuun asti :love:

Hmm, en malttanut oottaa huomiseen ja testasin jo äsken. Koska en oo tikuttanut ovista, on vaan veikkaus oireiden perusteella että ois noin dpo 10. Selkeä nega tuli. Nyt sit mietin, että koskahan kannattaa testata seuraavaks. Milloin te muut ootte testailleet? Ja koska ootte saaneet ekan haamun? Nyt kun ei oo vielä tullut ekoja menkkoja kkm:n jälkeen vaan niitä tässä oottelen, niin ei oo ees tietoo koska niitten pitäs alkaa. Joten ei oikeen sitäkään voi tässä pitää merkkinä. Jospa tässä nyt parin päivän välein testailis kunnes menkat alkaa jos alkaa. Kaikenmaailman "raskausoireita" muka on, mutta pelkään et on vaan toiveajattelua... Mm. mulla on flunssa, ja eilen oli myös kuumetta muutama kymmenys. Yleensä mulla ei ikinä nouse kuume. Normilämpö noin 36.4 ja jos kuumeinen olo, niin lämpö on ollu max. jotain 36.9. Nyt sit tietty eilen olin varma että koska oli lämpöö 37.4, että oon raskaana, jollon mun "peruslämpö" ois korkeempi ja selittäis miks on nyt kuumetta yli 37. Mut aivan yhtä hyvin voi olla vaan ärhäkämpi tauti :ROFLMAO: tietty on sit lisäks alavatsavihlontaa ja itkuherkkyyttä myös. Mut nekin voi olla vaan tulossa olevista menkoista oireilua. Mut katotaan miten käy...
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@Wintersun niinpä tietysti, mä muistin et samana päivänä kun mä aion testata ja nyt menin sekasin kun testasin ite päivää liian aikasin :ROFLMAO: Onpa kyllä jännää, vaikka lopputulos selkeä jo onkin sulla :love:

@Karvakorvat mikä dpo sulla siis on? Mulla näytti plussaa kkm-raskaudessa vasta kun menkat oli jo myöhässä pari päivää, sillonkin vaan haalee plussa, vahva plussa tuli vasta noin viikko siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa. Käsittääkseni eri ihmisillä nousee toi taso eri tahtiin eli ei välttämättä näy vielä ollenkaan ennen kuin menkkojen pitäs alkaa. Eli jospa sullakin ois vielä toivoa? :love:

@Alinna86 Mä testasin jollain apteekin omalla testillä, herkkyys 10. Ostin tänään lisää testejä mut ne onkin herkkyys 25, eikä mulla oo nyt enää herkempiä testejä ollenkaan. Jos nyt sit testailis vaikka joka toinen päivä. Jos maltan :D Kiitos peukuista :love:
 
@Wintersun niinpä tietysti, mä muistin et samana päivänä kun mä aion testata ja nyt menin sekasin kun testasin ite päivää liian aikasin :ROFLMAO: Onpa kyllä jännää, vaikka lopputulos selkeä jo onkin sulla :love:

@Karvakorvat mikä dpo sulla siis on? Mulla näytti plussaa kkm-raskaudessa vasta kun menkat oli jo myöhässä pari päivää, sillonkin vaan haalee plussa, vahva plussa tuli vasta noin viikko siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa. Käsittääkseni eri ihmisillä nousee toi taso eri tahtiin eli ei välttämättä näy vielä ollenkaan ennen kuin menkkojen pitäs alkaa. Eli jospa sullakin ois vielä toivoa? :love:

@Alinna86 Mä testasin jollain apteekin omalla testillä, herkkyys 10. Ostin tänään lisää testejä mut ne onkin herkkyys 25, eikä mulla oo nyt enää herkempiä testejä ollenkaan. Jos nyt sit testailis vaikka joka toinen päivä. Jos maltan :D Kiitos peukuista :love:

Dpo 11, kolmessa edellisessä oon saanu haamun dpo10 ja dpo 11 selkeen. Toi oli herkistä herkin testi, joka anto mulle toissapäivänä haamun. Epäilen, että mahdollisesti jokin yrittäny sillon kiinnittyä, koska tässä kierrossa on poikkeavan turvonneet rinnat, mikä mulla yleensä liittyy raskauteen. Nyt kun ei mitään haamua tullut, tiedän että kuukautiset alkaa :)
 
@Shibali Arvot onneks tuplaantuu joka toinen päivä(y) Jänniä aikoja :love:
Mul oli kans se herkkä testi alkuu, muutaman päivän kuluttua jo kaikki muutkin testit näytti positiivista..
Nyt aattelin etten jatkossa käytä herkkiä lainkaan, ettei tulis pettymyksiä..mut helpommin sanottu ku tehty :D
Tuuhan kertoo kuinka käy kun ylihuomen testaat..tai huomen, eiku.. :ROFLMAO:
 
Sormet ristissä @Shibali että seuraavaan testiin jo ilmestyisi haamu (y)

@W.we mikä tilanne siellä on?

Kävin hakemassa rfsu:n ovistestit. Niitä en oo ennen kokeillut.
Nyt kp11 ja odotan ovista kp15.
Mut jotenkin jo valmiiksi sellainen fiilis että ei tärppää, vaikka vasta yk3.
Kuitenkin vielä muistissa kuopuksen tehtailu, kun siinä meni se kaksi vuotta. Pari kemiallista ja yksi keskenmeno mahtui siihen aikaan.
On tää kyllä yks suo :cry:
 
@Ananas90 Tsemppiä! Toivotaan parasta (y)

Mistälähtien muuten kp :t vois laskea keskenmenon jälkeen, mullahan ei lähtien itekseen vuotaa vaan tehtiin lääkkeellinen parikin kertaa, ennenku vuoto alkoi.. ei siis mitään hajua missä nyt mentäisiin. Himoista päätellen ovis vois jo ollakin ja näin kuulinkin että keskenmenon jälkeen voi tulla useitakin, mietin vaan et milloin ois järkevää alkaa tikuttamaan...o_O
 
Mä kävin tänään ostamassa sitä vehnänalkioöljyä kun joku sitä täällä suositteli (y) Sitä gelee royaleakin katoin mut se oliki kapselimuodossa, ja kapselimuotoiset vitamiinit ja luontaistuotteet nostaa mulla jostain syystä maksa-arvot korkeelle, joten ne on multa kielletty. Mut ajattelin et tuskin tämmöisistä nyt ainakaan muuten haittaa on, joten se öljy lähtee nyt kokeiluun, kaikki keinot käyttöön :)

@Shibali ja @Karvakorvat voi kumpa plussaksi muuttuisi vielä molemmilla. Kaikille muillekin tsemppiä :love:
 
Sormet ristissä @Shibali että seuraavaan testiin jo ilmestyisi haamu (y)

@W.we mikä tilanne siellä on?

Kävin hakemassa rfsu:n ovistestit. Niitä en oo ennen kokeillut.
Nyt kp11 ja odotan ovista kp15.
Mut jotenkin jo valmiiksi sellainen fiilis että ei tärppää, vaikka vasta yk3.
Kuitenkin vielä muistissa kuopuksen tehtailu, kun siinä meni se kaksi vuotta. Pari kemiallista ja yksi keskenmeno mahtui siihen aikaan.
On tää kyllä yks suo :cry:
Täällä mä makaan koivet kohti kattoa ja toivon parasta :D nyt kp6 ja ovis yleensä 8-12 välillä.
Odotellaan sitä aikaa julkiselle, mut saan käyttää letroja vielä, niin jos vaikka irtoisi kaksi tai kolme joista yksi tärppäisi :love:

Aika hailuraa toiveajattelua meidän taustoilla, mutta turha itkeä ainakaan jos ei edes yritä (y)

Syöpätutkimuksiin pääsen 17 päivä, ja stressitaso kyllä aika kova vaikka luotan siihen että olisi hormonikyhmy. :notworthy:

Tsemppiä teille kovasti. Joo ei tää helppoa ole, miten sitä joskus olikin niin naivi, ja kuvittelin et kun jätetään ehkäisy pois niin parissa kierrossa onnistuu, varauduin tuolloin henkisesti että luultavasti eka menee kesken, mutta uusi tärppää muutaman yrityksen jälkeen taas.. :cautious: no ei mennyt ihan niin... :whistle:
 
Täällä mä makaan koivet kohti kattoa ja toivon parasta :D nyt kp6 ja ovis yleensä 8-12 välillä.
Odotellaan sitä aikaa julkiselle, mut saan käyttää letroja vielä, niin jos vaikka irtoisi kaksi tai kolme joista yksi tärppäisi :love:

Aika hailuraa toiveajattelua meidän taustoilla, mutta turha itkeä ainakaan jos ei edes yritä (y)

Syöpätutkimuksiin pääsen 17 päivä, ja stressitaso kyllä aika kova vaikka luotan siihen että olisi hormonikyhmy. :notworthy:

Tsemppiä teille kovasti. Joo ei tää helppoa ole, miten sitä joskus olikin niin naivi, ja kuvittelin et kun jätetään ehkäisy pois niin parissa kierrossa onnistuu, varauduin tuolloin henkisesti että luultavasti eka menee kesken, mutta uusi tärppää muutaman yrityksen jälkeen taas.. :cautious: no ei mennyt ihan niin... :whistle:
Ois ihanaa, jos tärppäisi ennen hoitoja! Ja toivotaan, ettei kyhmykään mitään pahaa ole. :love:


Aattelin testata huomenna. Oon edelleen oudossa fiiliksessä. Ku tuntuu, et voisin olla, mut sit taas ei. :LOL: Vatsa sattui tänään tosta navan alta pitkittäin alas. Mitä lie.
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

3.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


vauvahaaveilija2396......kp 62/28-30
HMami............................kp 60/28
Elllla...............................kp 59/30
Tingeli............................kp 47/34-36
Nenskuli..........................kp 45/ ?
tupsahus.........................kp 36/30
Karvakorvat....................kp 27/28
linneah........................... kp 26/26
Haavejuttu......................kp 25/29
Pikkuhaave....................kp 25/32
Jjenn..............................kp 25/30-31
Marrrsipaani...................kp 24/27-28
Tiukuliina89................... kp 22/31
Mustikka89.....................kp 19/25
hemuliina90....................kp 19/28
mimmi92.........................kp 17/30
Pampula3........................kp 17/22-27
Keltasirkku..................... kp 17/28-32
Hypsy..............................kp 16/28-30
Lilmi89............................kp 15/28-30
Ananas90.......................kp 12/25-28
Vauvameille....................kp 12/28-35
Snanniska.......................kp 10/28
taikinatonttu....................kp 10/28
niinaj91...........................kp 10/26-28
Koodikissa......................kp 8/24
Mirella92........................kp 6/34
Kasikuus........................kp 5/28-31
Kuumeilija23...................kp 5/25/27
Helmiina1978.................kp 4/29
Amadecasa....................kp 4/34-55
Hipposka........................kp 4/30
Unimaa...........................kp 4/27
Masu90..........................kp 3/27-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


linneah..........................dpo 14
Höpsykkä......................dpo 12
Karvakorvat...................dpo 12
Marrrsipaani..................dpo 10
Pampula3......................dpo 5
mimmi92.........................dpo 4
Lilmi89...........................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 

Yhteistyössä