Haaveena vauva 2020

@marrrsipaani ipaani Juu aikasta vielä :X3:

@Hypsy onko sulla kierrot tasasia vaikka välillä ei ovuloikkaan?

Mulla olikin kp14 vähän ovisoloja, jomottelua finnejä vuotoa ym, mutta halut ajottu kp8-9 niin tiiä näistä nyt sitten.. Nyt on jotain ihme inhottavaa vihlontaa alakerrassa joka on kyllä uutta o_O
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen kyllä sellainen testi hullu, että pahaa tekee kun en aio ovista edes tikuttaa tässä kierrossa :D
Katson YouTubesta noita live pregnansy test videoita, mutta en tiedä helpottaako se omaa testailun halua vai pahentaako.. :rolleyes:
 
@marrrsipaani ipaani Juu aikasta vielä :X3:

@Hypsy onko sulla kierrot tasasia vaikka välillä ei ovuloikkaan?

Mulla olikin kp14 vähän ovisoloja, jomottelua finnejä vuotoa ym, mutta halut ajottu kp8-9 niin tiiä näistä nyt sitten.. Nyt on jotain ihme inhottavaa vihlontaa alakerrassa joka on kyllä uutta o_O
Siis ei ole, kun tosiaan on nää monirakkulaiset munasarjat. Heittelee 30-150 päivään ja siks onkin nyt noi terolutit käytössä. Siksi hieman epäilen ovuloimista, kun harvoin sitä on ennenkään tapahtunut. Mutta toivotaan parasta! :)
 
Kävin tänään verikokeissa ja arvoissa näyttää kaikki olevan mallillaan. Positiivinen yllätys, sillä syöminen on pitkään ollut mitä on. Jopa ferritiini oli kohdillaan. :eek: Ei tässä varmaan auta muu kuin lisätä vähän liikuntaa ja kasviksia elämään sekä toivoa parasta. Ovulaatio on kyllä ovela ketku: kierrot on olleet nyt lyhyitä ja aika tasaisia 29-31 päivää, mutta liuskat ne pysyy täysin valkoisina, vaikka tikuttaisin koko kierron. Heinäkuussa punertumista kuitenkin tapahtui n. viikko ennen h-hetkeä. o_O
 
Mä tulin tänne taas omaa tilannetta päivittämään. Talleteltu kp 6 ja tänään (kp8) kovia mahakipuja mutta luultavasti suolistossa ja ekat limat. Ollaan mökillä niin seuraavat tallettelut aikasintaan kp 10 ja testailut on samasta syystä jäänyt tässä kierrossa. Eipä sillä että luotto tähän raskautumiseen kovin hyvä olisi kun kierto 23 jo menossa. En ole saanut aikaseksi soittaa vieläkään tk:hon noista lapsettomuusasioista mutta ensi viikolla sitten.

Uusi vuosi ja uusi kalenteri. Aiemmin oon kalenteriin suht kryptisesti ja ujostellen kirjottanut juttuja siinä pelossa että joku esim töissä vahingossa näkisi mutta nyt on kyllä kiertopäivistä oireisiin kaikki siellä.
 
Heipsan, uskaltaisikohan tänne liittyä mukaan? Meidän esikoistaapero aloittelee juuri näemmä tahtoikäänsä oikein kunnolla ja siitä huolimatta ( :ninja::p) huomaan, että vähän meinaa vauvakuumetta pukata. Mulla pysyi kuukautiset poissa kunnes lapsi oli 1,5 v ja nyt hitaasti kierto näyttäisi lyhentyvän, alussa oli 36 päivää, nyt mennään jo 32 pvä. Muistelisin, että ennen raskautta kierto olisi ollut aika tarkasti 28 pvä. Taustalla on myös kilpirauhasen vajaatoimintaa, raudanpuutetta ja muuta mukavaa, mitkä ei taida ainakaan helpottaa raskaaksi tulemista.

Nyt on meneillään kp3 ja ajattelin tässä kierrossa ekaa kertaa ikinä kokeilla oikein ovulaatiotestejä. Aloitan varmaan jo varuilta ihan hyvissä ajoin, ettei vahingossakaan mene ohi. :LOL:
 
Nyt tulee omanapainen teksti, varoitus :D

Mä en oo saanu ovista kiinni tässä kierrossa. Ei MITÄÄN oireita edes, mihinkään suuntaan. Ihan kuin koko kroppa olis menny johonkin lepotilaan. :unsure: Ei mitään limoja, rintojen arkuuksia, nippailuja, ei mitään. Tuntuu että ei edes vv tule ollenkaan :confused: En tiedä, mitä nyt on sitten meneillään.

Talleteltu on myös ihan tosi vähän tässä kierrossa, joten tuskinpa tärppää. (n) Toivottavasti menkat tulis nyt kuitenkin ihan melko inhimilliseen aikaan, eikä kierto kovin venyis. Et pääsis sit enskierrossa yrittään kunnolla :whistle:
 
Nyt tulee omanapainen teksti, varoitus :D

Mä en oo saanu ovista kiinni tässä kierrossa. Ei MITÄÄN oireita edes, mihinkään suuntaan. Ihan kuin koko kroppa olis menny johonkin lepotilaan. :unsure: Ei mitään limoja, rintojen arkuuksia, nippailuja, ei mitään. Tuntuu että ei edes vv tule ollenkaan :confused: En tiedä, mitä nyt on sitten meneillään.

Talleteltu on myös ihan tosi vähän tässä kierrossa, joten tuskinpa tärppää. (n) Toivottavasti menkat tulis nyt kuitenkin ihan melko inhimilliseen aikaan, eikä kierto kovin venyis. Et pääsis sit enskierrossa yrittään kunnolla :whistle:
Meillä on talleteltu tässä viikon aikana nyt joka toinen päivä, mutta ei minkäänlaisia tuntemuksia oviksesta. Tänään pitäisi olla floun mukaan dpo 0 eli nyt vain pitää jännittää onko tapahtunut mitään. :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

4.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


vauvahaaveilija2396......kp 63/28-30
HMami............................kp 61/28
Elllla...............................kp 60/30
Tingeli............................kp 48/34-36
Nenskuli..........................kp 46/ ?
tupsahus.........................kp 37/30
Karvakorvat....................kp 28/28
Haavejuttu......................kp 26/29
Pikkuhaave....................kp 26/32
Jjenn..............................kp 26/30-31
Marrrsipaani...................kp 25/27-28
Tiukuliina89................... kp 23/31
Mustikka89.....................kp 20/25
hemuliina90....................kp 20/28
mimmi92.........................kp 18/30
Pampula3........................kp 18/22-27
Keltasirkku..................... kp 18/28-32
Hypsy..............................kp 17/28-30
Lilmi89............................kp 16/28-30
Ananas90.......................kp 13/25-28
Vauvameille....................kp 13/28-35
Snanniska.......................kp 11/28
taikinatonttu....................kp 11/28
niinaj91...........................kp 11/26-28
Koodikissa......................kp 9/24
Mirella92........................kp 7/34
Kasikuus........................kp 6/28-31
Kuumeilija23...................kp 6/25/27
Helmiina1978.................kp 5/29
Amadecasa....................kp 5/34-55
Hipposka........................kp 5/30
Unimaa...........................kp 5/27
Masu90..........................kp 4/27-30
linneah........................... kp 1/26


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Höpsykkä......................dpo 13
Karvakorvat...................dpo 13
Marrrsipaani..................dpo 11
Pampula3......................dpo 6
mimmi92.........................dpo 5
Lilmi89...........................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Tässä onkin syy miksi vauva on mielessä koko ajan eilen ja tänään. Ovis on ihan lähellä.
Mutta tästä aiemminkin pohdin, kun saan tälläisen tai aavistuksen vielä tummemman joka kierrossa ja seuraavana päivänä testiviiva on kirkuvan punainen. Eli onko tämä nyt plussa ja ovis on huomenna vai onko se seuraava vasta plussa?
Oon laskenut itse vasta siitä seuraavasta, jolloin luteaali on 11 päivää.

Eipä sillä niin päivän päälle väliä ole, täytyy miestä vietellä joka päivä :whistle:
 

Attachments

Sama juttu, argh!
Täällä myös sama juttu ollut jo viikon :ROFLMAO: koko ajan päivitän tätä ketjua, jos jollain olisi jotain vauva aiheisia juttuja kerrottavana, selaan vauvanvaatekauppoja, tutkin vaunuja, istuimia, sänkyjä torista.. Ihan hullun hommaa, kun ei olla vielä edes kunnolla yrittämässä. Miehellä ollut vähän vaikeampaa päästä tähän intoon mukaan, sille puski hirveä ressi eikä uskaltanut tulla sisään :oops: juteltiin sitten lisää asiasta ja oli hänkin nyt sitä mieltä, että kyllähän se olis kiva. Hän siis stressasi että miten se elämä sitten kolmen kanssa sujuu, miten ekaluokan alottavan kouluunmeno onnistuu (ei ihan tajunnut eka, että helpomminhan se onnistuu jos mä oon kotona, kun voin saattaa, muute joutuu kävelemään yksin :D), miten jaksan jos hän on välillä reissutöissä muutaman päivän putkeen.

Tikuttelen ovista, pitäisi olla maanantaina, eli eikös Tikkuun pitäisi viiva tulla huomenna o_O Pitääkö oikeasti odottaa 10min ennen testin lukua? En jaksa odottaa ku pari minuuttia ja katon että haalee viiva, roskiin.. :LOL: Enkä saa koskaan pidätettyä sitä 4h joista 2h juomatta (n)
 
Täällä myös sama juttu ollut jo viikon :ROFLMAO: koko ajan päivitän tätä ketjua, jos jollain olisi jotain vauva aiheisia juttuja kerrottavana, selaan vauvanvaatekauppoja, tutkin vaunuja, istuimia, sänkyjä torista.. Ihan hullun hommaa, kun ei olla vielä edes kunnolla yrittämässä. Miehellä ollut vähän vaikeampaa päästä tähän intoon mukaan, sille puski hirveä ressi eikä uskaltanut tulla sisään :oops: juteltiin sitten lisää asiasta ja oli hänkin nyt sitä mieltä, että kyllähän se olis kiva. Hän siis stressasi että miten se elämä sitten kolmen kanssa sujuu, miten ekaluokan alottavan kouluunmeno onnistuu (ei ihan tajunnut eka, että helpomminhan se onnistuu jos mä oon kotona, kun voin saattaa, muute joutuu kävelemään yksin :D), miten jaksan jos hän on välillä reissutöissä muutaman päivän putkeen.

Tikuttelen ovista, pitäisi olla maanantaina, eli eikös Tikkuun pitäisi viiva tulla huomenna o_O Pitääkö oikeasti odottaa 10min ennen testin lukua? En jaksa odottaa ku pari minuuttia ja katon että haalee viiva, roskiin.. :LOL: Enkä saa koskaan pidätettyä sitä 4h joista 2h juomatta (n)
Tuo on ihana ajoitus olla kotona kun esikoinen aloittaa koulutaipaleen! Minäkin olin, enkä kyllä käsitä miten se olisi edes onnistunut muuten :ROFLMAO:
Sen verran huithapeli tuo meidän joulukuinen koululainen ja niin pienikin.

Ja ovistesteistä: kyllä vaan täytyy odottaa koko 10min, se viiva piirtyy tooosi hitaasti oikeaan tuummuuteen! :sleep::poop:
 
Tässä onkin syy miksi vauva on mielessä koko ajan eilen ja tänään. Ovis on ihan lähellä.
Mutta tästä aiemminkin pohdin, kun saan tälläisen tai aavistuksen vielä tummemman joka kierrossa ja seuraavana päivänä testiviiva on kirkuvan punainen. Eli onko tämä nyt plussa ja ovis on huomenna vai onko se seuraava vasta plussa?
Oon laskenut itse vasta siitä seuraavasta, jolloin luteaali on 11 päivää.

Eipä sillä niin päivän päälle väliä ole, täytyy miestä vietellä joka päivä :whistle:
Ehkä toi ei vielä oo plussa vaan se tummempi sitten, jos semmosen saat.
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Tässä onkin syy miksi vauva on mielessä koko ajan eilen ja tänään. Ovis on ihan lähellä.
Mutta tästä aiemminkin pohdin, kun saan tälläisen tai aavistuksen vielä tummemman joka kierrossa ja seuraavana päivänä testiviiva on kirkuvan punainen. Eli onko tämä nyt plussa ja ovis on huomenna vai onko se seuraava vasta plussa?
Oon laskenut itse vasta siitä seuraavasta, jolloin luteaali on 11 päivää.

Eipä sillä niin päivän päälle väliä ole, täytyy miestä vietellä joka päivä :whistle:
Uskoisin et huomenna plussa ja ma sitten ovis. Joten nyt just varmaan parhaat hetket houkutella mies hommiin (y)

Mullakin nimenomaan oli toiveena et oisin jo sillon muutama vuosi sitten ollu kotona vauvan kanssa kun esikoinen aloitti koulun. Silloin ei mies suostunut yritykseen vielä. Mut hyvin meni koulun aloitus sitten kuitenkin ja tein siinä vuoden lyhennettyä työviikkoa, mikä auttoi paljon. Nyt oli myös toive et oisin ollu vauvan kanssa kotona ensi syksynä kun pienempi aloittaa koulun mut eipä nämä tosiaan mene niin kuin itse toivoo. Ellei sitten jollain ihmetuurilla tästä kierrosta tärppäisi, niin äitiysloma alkaisi sopivasti elokuussa.

Mullakin on vauva-asia mielessä joka päivä, mutta viime ja tämän kierron oon ollut vähän rauhallisemmalla mielellä. En voi tämän enempää asiaan itse vaikuttaa kuin mitä nyt teen, joten yritän olla murehtimatta, vaikka ei se helppoa ole.

Mistäköhän saisin sitä gelee royale hunajaa? Katoin et lähin Ruohonjuuri on liian kaukana. Joku luontaistuotekauppa meidän kaupungissakin on, täytyy käydä sieltä kyselemässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Mä olin esikoisen ekan luokan äippävapailla, ja kyl se helpottaa niin omaa jännitystä ja myös sen ekaluokkalaisen. Nyt toiveena olisi, et ku toinen aloittaa ekan niin voisin kans olla kotona ♥

Mä selailen rattaita ja mietin sänkyä ym meidän huoneeseen. Miehen kanssa mietittiin jo huonejärjestystä, ja miehellä nyt sit iski autokuume. Haluaisi nyt mun pikkufarkun tilalle 7 hengen auton. Yritän nyt toppuutella sitä.
 

Yhteistyössä