Omaa napaa. Mä alotin jo oviksen tikuttamisen vaikka on vasta kp 10 ja flo ennustaa ovulaatiota viikon päähän
Mutta kun oli se keskenmeno viikko sitten rv 4+6 niin ei tiedä miten kierto sen myötä muuttuu, joten mielummin tikutan reilusti liian ajoissa kuin sitten liian myöhään
Rautaa tosiaan olen nyt syönyt n. 1,5kk ja aivan kamala ummetus tullut sen myötä
Syön luumuja päivittäin ja silti on maha kovalla koko ajan, inhottavaa!
Ajattelin myös tehdä aika ison muutoksen elämässäni ja palata takaisin koulun penkille. Vaihdoin kesällä työpaikkaa ja uusi työpaikka onkin tosi mukava, mutta samalla olen ruvennut miettimään että olenkohan sittenkään oikealla alalla. Ei ehkä kaikkien mielestä paras ajoitus aloittaa opinnot nyt jos tärppääkin, mutta itse ajattelen sen niin että mielummin opiskelen nyt ja eletään vähän pienemmällä rahalla, valmistumisen jälkeen uudelta alalta saan 100% varmasti töitä (ja parempaa palkkaakin kuin nykykseltä alalta) ja kun haaveena meillä on ostaa talo, joten siihen tarvitaan vakituinen ja mieleinen työpaikka
Enkä myöskään halua elää niin että mietin kaiken sen kautta että entä jos nyt tärppää, moni asia saattaisi muuten jäädä tekemättä. Valinnat on kuitenkin sellaisia ettei maailma kaadu jos tärppää, toki opiskelujen aloitus heikentää taloudellista tilannetta, mutta ei talous siihen kaadu. Ja kun miettii pidemmälle niin uusi ala on paljon työllistävämpi ja tosiaan palkkakin on hieman parempi.
Tulipas pitkä sepustus, mutta toivottavasti joku jaksaa lukea ja vaikka kertoa omia näkemyksiä raha asioihin/opiskeluun liittyen