Haaveena vauva 2020

Mut vois laittaa piinsilijoihin.
Dpo 5 lämpöjen mukaan.
Mennäään siis sillllä.

Oireita ei tietenkään tässä vaiheessa kiertoa ole.
Plussaan en tässä kierrodsa usko.
Jotenki mennynt toivo useammsn kemialisen jälkeen. Kemiallinen lugejenkin kanssa.

Np mutta mitäs tänne? Olen ollut laiska kirjoittamaan. Jotenkin tuktuu, et haluaa ottaa rennosti stressaanatta töb vauvahaaveen kanssa.
No helpommon sanottu, kun tehty.

Piti jo aiemmin kysyä, että laitanko piinailijoihin. (y)
Mulla ovistestit vielä negaa, mutta vahvistumassa päin eli plussaa vois näyttää aamulla ja huomenna päivällä. Tosin odotan ovulaatiota jo huomiselle; mulla kun se LH-piikki on nopee.
Turhauttaa tosin kun käytin kaksi vikaa digitestiä jo tänään, ja negaa näytti. pöh. Ollaan sit ilman niitä.
 
Täällä pitäs huomenna alkaa menkat.. tosin ei siis tässä kierrossa tosiaan yritetty vielä vaan mentiin keskeytyksellä :LOL: mutta silti mä tein testin kun ajattelin muka että josko olis! Mut ei nyt siis tietenkään ollu. Odotan kun kuuta nousevaa nyt tätä seuraavaa kiertoa että pääsee yrittämään!
 
Hei kaikki, näyttääkö teillä ovistestit tasavahvaa viivaa/plussaa montakin päivää? Mulla aamulla taas tasavahvat viivat... :eek: 4 päivä putkeen
Mulla oli to aamulla ja illalla ovisplussaa, sekä vielä pe aamuna, mutta sitten pe illalla ei enää. Muista kierroista ei ole vielä testikokemusta, mut oon nyt koittanu perehtyä ovistesti asiaan oikein kunnolla, josko auttaisi mahdollisimman paljon raskautumisessa. Miten muilla, onko ovisplussa monta päivää?

Käsittääkseni plussa ovistestissä kertoo lh huipun ja sen että ovis on lähenemässä. Kun munasolu on irronnut eli ovulaatio tapahtunut, lh taso laskee. Vaikka hedelmöittyminen tapahtuisi ja raskaus alkaisi, lh taso aluksi laskee. Loppukiertoa kohden lh taso usein taas nousee. Jollain naisilla se voi kertoa raskaudesta koska myös istukka erittää lh hormoonia. Monilla se taas nousee silloin tällöin ennen kuukautisia. Siksi ovulaatiotesti toimii huonosti raskaustestinä. Ja lh hormoonia on naisen elimistössä aina, siksi testiviiva haalemmat viivat ei tarkota mitään. Toki tummenevista viivoista voi varmaan vähän ennustaa.

Joissain tapauksissa lh-tason eritys voi häiriintynyt, esim. PCO:ssa. Silloin lh huippu voi tulla mutta jää päälle eikä ovulaatiota tapahdu. Usein näis tapauksissa on kyl muitakin oireita, kuten kuukautiset jää väliin ja pitkittyy jne.

Vieläkö sulla näyttää ovisplussaa?
 
Nonniin lämmöt laskenu siit 36,98 sta -
--> 36,16 asteeseen, joten eiköhän tuo kieli siitä että menkat ne tulee ens viikolle? Oon uus lämmön mittailus mut eikö se niin mee et lämmöt pysyy ylhääl jos raskaus alkaa ja laskee menkkojen lähestyessä?

eikä täs oo oikeen muitakaan oireit nyt ollu, ei ees niit kramppei enään No menkkoi ootelles ja sen jälkeen ovist bongaileen 2 vko odotuksen jälkeen ofc mä Ne 2 r-testii ja vikat 4 ovis tikkuu käytän lh laskun mittaukseen, ja r testit varmuuden vuoks vaik negahan sielt pomppaa.
 
@Nessu87 mulla laskee lämmöt vasta menkkoja edeltävänä päivänä tai jopa vasta samana päivänä. Vain yhdessä kierrossa laski 3 päivää ennen.
 
Nonniin lämmöt laskenu siit 36,98 sta -
--> 36,16 asteeseen, joten eiköhän tuo kieli siitä että menkat ne tulee ens viikolle? Oon uus lämmön mittailus mut eikö se niin mee et lämmöt pysyy ylhääl jos raskaus alkaa ja laskee menkkojen lähestyessä?

eikä täs oo oikeen muitakaan oireit nyt ollu, ei ees niit kramppei enään No menkkoi ootelles ja sen jälkeen ovist bongaileen 2 vko odotuksen jälkeen ofc mä Ne 2 r-testii ja vikat 4 ovis tikkuu käytän lh laskun mittaukseen, ja r testit varmuuden vuoks vaik negahan sielt pomppaa.
Katsoin just vanhoja tietoja Oviasta kierrosta kun tulin raskaaksi. Ovulaation aikaan ei ollut lämpöjen nousua eikä lämmöt nousseet/laskeneet, vaikka niitä menkkoja ei koskaan tullut. En luota yhtään tähän lämpöjen mittaukseen :cautious:
 
Nyt dpo 8 ja alamaha juilinut niinkuin ennen menkkoja ja menkkojen aikaan. Ehkä ne sit noin viikon päästä alkaa.. heti meni mieli matalaksi tästä, vaikka eihän sitä vielä tiedä, voihan nämä olla raskausoireitakin. En halua liikaa uskoa raskauteen vaikka sitä tosi paljon toivonkin. Äh, sori hiukan sekava teksti ja avautuminen..
 
Törkeesti tuun vaan omaa napaa kertoilemaan. Niin ärsyttävä tää kroppa kun ei toimi. Sen takia taka-alalla oon ollu, kun ei tää oo edenny mihinkään. Paitsi nyt outooo..

Äsken (lauantaina) näytti ovistesti plussaa. Mutta oudoks tästä tekee sen, että alotin primolutit perjantaina kun menkat ei loppunu millään. Nyt mennään kp 15 ja edelleen tihkuttaa verta primoluteista huolimatta. En yhtään arvannu että ees ovuloin ku aattelin kropan olevan aivan sekasin taas kerran. Sen takii en oo pahemmin viime päivinä testannu ovista, juonu greippiä tms.. tän päivän halut vaan laitto testaamaan.
Voiko tässä nyt ees raskautua kun edelleen verta tulee ja syön primoja?? :eek:

En ymmärrä taas mistään mitään.. pääseekö siittiöt verisen liman ohi hollille..

Syönkö nyt kuitenki ton kuurin loppuun, enköhän.. pakkohan se on :oops:

Muoks. Eikä oo muuten seksiäkään ollu viikkoihin, kohta mies tulee töistä niin se on sit ainoo kerta oviksen tienoilla.
 
Mullakin menkat alkoivat vihdoin, joten yk 1 alkaa! Kp 2/28. :)

Itse en aio tikutella. Tunnistan oviksen muutenkin. :) Ennakoidaan kyllä.

Oli juttua koska kannattaa testata. Esikoisesta sain tasavahvat viivat jo 5 päivää ennen oletettua menkkojen alkua (tuli vaan se the tunne, ni testasin). Tais ovis sillon olla ajoissa tai jotain. Viikon oli ollut vahvoja oireita. Yritän nyt pitää järjen, koska luulen ntietäväni millaisia oireita mulle tulee. Mut katotaan vaan, tuun varmaan hulluksi jo tässä kierrossa. :ROFLMAO:



 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

22.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Minic..............................kp 53/28
Persikka123.................kp 46/34
EnkeliRinkeli.................kp 44/28
Hipposka.......................kp 32/30
Lastunen.......................kp 30/xx
Lumihiutale_................ kp 29/28
taikinatonttu...................kp 29/28
Keltasirkku..................... kp 28/28-32
mimmik..........................kp 28/28-32
vauvahaaveilija2396......kp 28/28-30
Vaniljapulla....................kp 26/30-32
Vauvameille...................kp 26/28-35
Veevavi.........................kp 24/28-30
rosemarie......................kp 24/xx
Lapseton87...................kp 24/26-27
taatelinen......................kp 23/27-30
Pilvinentaivas...............kp 23/28-30
Mammakatri.................kp 23/22-41
nessu87........................kp 22/28
Millimetrii...................... kp 19/28-29
Hope91.........................kp 18/32-37
Mahaotus......................kp 18/24-26
Amadecasa..................kp 16/34-55
Helmiina1978...............kp 16/30
Marilainen.....................kp 16/28
Haaveilija-31.................kp 16/38
Mirella92.......................kp 15/34
Kasikuus.......................kp 11/28-31
Lennis...........................kp 11/28-34
Haavejuttu.....................kp 10/29
Tingeli...........................kp 9/34-36
Daana........................... kp 9/23
W.we.............................kp 7/25
FaBuu...........................kp 6/28
nieve30.........................kp 5/28
Tiukuliina89.................. kp 5/31
Marrrsipaani..................kp 3/28



★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:



pallomaha123..............dpo 25
papuma.......................dpo 23
Nessu87......................dpo 12
Vauvameille.................dpo 10
Vaniljapulla..................dpo 9
Veevavi........................dpo 9
Lapseton87..................dpo 9
Mammakatri.................dpo 6



★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@haaveilija-31 siis mitä? Sulla vaan vuodellut tähän asti? Eikä mitään syytä sille? Onko ennen tehnyt tota?
Ei kai se mahdotonta oo silti raskautua. Toivotaan!!



oma napa. En oo noilla rsfu:n testeillä saanut ovis-plussaa kiinni; oon tehnyt 3krt päivässä testin. Kovin oli eilen limaiset ja kosteat olot. Talleteltu on. Saa nähdä mitä tämä päivä tuo tullessaan.
 
Jatkan ovulaatiotesteistä. Täällä sellanen ketutus päällä, ettette arvaa... :mad: oon testannut ovista tässä kierrossa aikasin, kun kierto ollut mitä sattuu.

Viime viikon alavatsalla munasarjoissa pienii, toiveita herttävii tuntemuksiin. Samaan aikaan kolme eri ovistesti näyttää tältä. Pc antaa näköjään koko kierron samanlaista haileeta viivaa, rfsu vahvistu eilen ekaa kertaa ni testasin useesti ja sain vahvimmillaanki haaleen viivan (en kyllä ennenkään tällä oo vahvoja saanu, mutta kyllä nyt tota vahvemman!). Ja samaan aikaan cb vilkuttaa high fertilityä :rolleyes: mitähän tässä nyt aattelis taas :poop: kp14 menos. Talletteluja tehty niin, että puuduttaa..
 

Attachments

@Effis turhauttaa täälläkin ... ymmärrän tuskasi. Mä luulen et mun ovis on tänään tai ainakin kahden päivän sisällä, kuten aiemminkin ollut yleensä kp16. Ja tänään on kp16.
Ei vaan tuu ovisplussaa. Ennen oon kyl testaillut ainakin 3 eri merkillä ja nyt on vaan toi rsfu sekä 2 digiä tein eilen.
 
Tismalleen sama tilanne täällä, dpo 8 + menkkajomot :unsure::unsure: kaikissa kieroissa sama juttu. Mietin jättäiskö terolutit tähän että ei turhaan ainakaan pidättele vuotoa.
Ainut mikä on erilaista niin v.vuotoa yleensä tässä kohtaa jo ollut, nyt ei vielä juurikaan näy

Inhottaa olla epätietoisuudessa. Yöllä minulla oli menkkamaista juilimista edelleen. Tänään ei ole vielä ollut. Mulla tulee välillä aika paljon valkovuotoa. Menkat pitäusu alkaa pe-su, toivon kyllä että ei ala. Aikaisintaan testaan lauantaina.
 
@Helmiina1978 kiitos vertaistuesta!

Oon vaan niin kyllästynyt tähän arvailuun. Joka kierto sama: alkaa toiveikkaana ja on kiva koittaa selvitellä kierron vaihetta, kunnes tajuaa ettei tästä tuu taas mitään ja alkaa vaan ärsyttään.

Mitå tuumaatte, jos toi cb nyt kuitenki vilkuttaa hymynaamaa ja rfsu anto tollaisen hetken vahvemman hailuran kunnes taas näemmä katos, niin oisko ollu ovis viime yönä? Voisko olla? Vetistä vuotoo ollu nyt nelisen päivää, mut sitäkin vähän eli kuivaa menoo kaiken kaikkiaan.. :poop: no muutaman päivän sisäs kai toi selviäisi, jaksais vaan oottaa. :unsure::rolleyes:
 
Mulla on jo kp 28 menossa (24-27 kierto ollut yleensä), mutta ei ole ollenkaan fiilis että haluaisin testata. Menkkaoireet on niin selvät, ja odotan että hetkenä minä hyvänsä menkat holahtaa. Testasin sillon tiistaina sen haamujen haamun, mutta keskiviikkona sama testi oli puhdas nega.. Mulla oli edellinen kierto 27 pv, ja sitä ennen oli sitä 24-25 pv. Ärsyttää jos tää kierto nyt yhtäkkiä piteneekin hulluna.
 
Mulla oli to aamulla ja illalla ovisplussaa, sekä vielä pe aamuna, mutta sitten pe illalla ei enää. Muista kierroista ei ole vielä testikokemusta, mut oon nyt koittanu perehtyä ovistesti asiaan oikein kunnolla, josko auttaisi mahdollisimman paljon raskautumisessa. Miten muilla, onko ovisplussa monta päivää?

Käsittääkseni plussa ovistestissä kertoo lh huipun ja sen että ovis on lähenemässä. Kun munasolu on irronnut eli ovulaatio tapahtunut, lh taso laskee. Vaikka hedelmöittyminen tapahtuisi ja raskaus alkaisi, lh taso aluksi laskee. Loppukiertoa kohden lh taso usein taas nousee. Jollain naisilla se voi kertoa raskaudesta koska myös istukka erittää lh hormoonia. Monilla se taas nousee silloin tällöin ennen kuukautisia. Siksi ovulaatiotesti toimii huonosti raskaustestinä. Ja lh hormoonia on naisen elimistössä aina, siksi testiviiva haalemmat viivat ei tarkota mitään. Toki tummenevista viivoista voi varmaan vähän ennustaa.

Joissain tapauksissa lh-tason eritys voi häiriintynyt, esim. PCO:ssa. Silloin lh huippu voi tulla mutta jää päälle eikä ovulaatiota tapahdu. Usein näis tapauksissa on kyl muitakin oireita, kuten kuukautiset jää väliin ja pitkittyy jne.

Vieläkö sulla näyttää ovisplussaa?
Kiitos kattavasta vastauksesta! :) ovisplussa haaleni eilen. Vihdoin :LOL: mulla ollut nyt jokaset kolme kiertoa pillerien jälkeen vähän erilaiset..
 
@haaveilija-31 siis mitä? Sulla vaan vuodellut tähän asti? Eikä mitään syytä sille? Onko ennen tehnyt tota?
Ei kai se mahdotonta oo silti raskautua. Toivotaan!!
Vuodellu joo, joku päivä sen lusikallisen ja seuraavana taas holahtau side täyteen. On ollu ennenkin, se on tää pcos. Ei limis tyhjene kunnolla, tuttua siis popsia primolutia saamaan vuoto stoppaa ja kierto kunnolla käyntiin. Mutta ei oo ennen ovista pukannu kuurin aikana.

Mulle voi päivittää kp16/29 ja dpo 0

Laitan vielä kuvan eilisestä plussasta, kiina testi ei oo ikinä näyttäny noin tummaa, ihan hitusen haaleempi ku kontrolli. Mutta hyvin plussaksi voi laskea.
 

Attachments

Yhteistyössä