Mulla ei oo helpottanut
melkein joka kierto kyttään oireita ja aina ne on muka erilaiset kuin ennen eli tärppi käynyt
selaan Flo: ta ja lasken päiviä ja oireita. Toki muutama kierto on mennyt piinailun suhteen rauhallisemmin, riippuu jos on paljon töitä ym. on muut ajateltavaa.
Ookei eli siis hulluus jatkuu siihen asti, että plussa tulee ja sit voikin alkaa ihmetellä ja miettiä alkuraskauden pelkoja ja juttuja XD. Puhallapa tännekin päin rennon yrittämisen tuulta. Tuntuu että hullummaksi vaan tulee kun nyt saa rauhassa kelailla ja jännäillä kun yritys on päällä.
Tervetuloa mukaan
@ZanMa ! Toivottavasti teillä lähtee asiat etenemään pian!
@Aluut90 mä oon kyllä näkevinäni siinä ihan selkeästi väriä! Eli voisko jo varovasti onnitella ja toivottaa tarrasukkia!
ON: Mahassa on tuntemuksia, mutta mistäpä mä nyt sen tietäisin, että onko ne suolistossa vai kohdussa ja onko vaan lähestyviin menkkoihin liittyvää XD. Olen hulluuden puuskassani käynyt lukemassa jo ketjua alkuraskauden oireistakin
. Tarvittaisiin aimo annos rauhallisuutta ja muihin asioihin keskittymistä mulle. Nyt sitä toden teolla ymmärtää termin piinaviikot, kuluu hirmusen hitaasti päivät sunnuntaita odotellessa. Silloin pitäisi tädin tulla kylään, jos on kalenterin mukaan ajallaan kuten usein on ollut.
Tsemppiä hirmuisesti sinne
@Wintersun ! Sitä niin kovasti toivoo teille plussaa!
@KukkaSosuli taidetaan samoissa päivissä aika lailla mennä, jäänkin odottelemaan sun testaus raportteja