Ompa kyllä todella jännää seurailla teidän testailuja, tää on mulle tosi mielenkiintoista kun en itse testaa (vielä) mitään! Tietää ainakin valmiiksi mitä ei ainakaan osta, jos/kun yritys venyy. Ollaan sovittu miehen kanssa, että tehdään raskaustesti vasta kun on menkat 2 päivää myöhässä flown mukaan. Jotenkin sitä kuitenkin käy aina tarkistamassa että moniko on saanut plussan jo näillä päivillä xD. Ja vaikka järkipuoli sanoo, että en oo raskaana, että ei se meillä näin helposti voi käydä niin silti se toinen puoli mielestä miettii monta kertaa päivässä, että saatan hyvinkin olla raskaana. Ja näköjään jokaista mahatunnetta sitä kyttää ihan liikaa vaikka niitä tuntemuksia on normaalistikin saati kun menkat lähestyy.
Helpottaako nämä, jos/kun yritys venyy? Onko teillä pidempään yrittäneillä helpottanut vai auttaako asiaan vasta raskaus?
Mulla ei oo helpottanut
melkein joka kierto kyttään oireita ja aina ne on muka erilaiset kuin ennen eli tärppi käynyt
selaan Flo: ta ja lasken päiviä ja oireita. Toki muutama kierto on mennyt piinailun suhteen rauhallisemmin, riippuu jos on paljon töitä ym. on muut ajateltavaa.
Omaa: ovis on nyt
juuri nyt aamulla tuli kunnon limat pyyhittäessä. Tallettelut oli jos nyt ois dpo0 niin dpo -3 ja -2. Nyt mies lähti työreissuun joten näillä mennään. En tikuttanut ovista kun se lisää tressiä.
Sovittiin miehen kanssa, että otetaan nyt kesä rennosti yrittämistä. Eli en tikuta ovista, vähennän Flo:n käyttämistä ja tätä ihanaa palstaa koitan myös vähentää
en tiedä onnistuuko
Toki me koitetaan pupuilla myös oviksen aikaan, tai siis minä seuraan että tulee hyödynnettyä.
En juonut tässä kierrossa greippimehua kun musta tulee niin kamalan märkä, ei onnistu kunnolla edes pupuilu
eli parempi ilman. Jos syksyyn mennessä ei tärppää niin sitten meen ite tutkimuksiin yksityiselle, mut nyt katotaan kesä ja kärpäset
myös yksi syy on se, että sain hyvän kesätyön, siis tarkoittaa että säästän rahaa, jos tarvii yksityiselle mennä
Tsempit kaikille plussan metsästykseen, ovistikuille vahvoja viivoja
ja kaikkiin tilanteisiin tsempit.