@Tiutiti Toivottavasti olisi kiinnittymisvuotoa.
@Tingeli Onpa lupaavia oireita! Mä oon ollut "huolissani" tuosta rintojen arkuuden puutteesta, kun se oli niin selkeä oire ekan kanssa. Mutta en mä siinä kemiallisessakaan sitä tuntenut. Ehkä edelleen jatkuva imetys vaikuttaa rintoihin.
@Wintersun Tsemppiä. Kuulostaa tosi rankalta.
Mä en tiedä psyykkaanko mä itelleni oireita vai onko mulla jotain oikeastikin. Lisänä aiempiin pissa haisee normaalia makeammalle (vois kait se johtua syömisistäkin), väsyttää/uuvuttaa (no voi tehdä sitä toki ihan muutenkin vaan), saatoin ripauksen jotain huimausta/kevytpäisyyttäkin tuntea ruokaa laittaessa.
Kamppailen joka aamu itteni kanssa kun tekis jo mieli aloittaa testirumba. Mut molemmat raskaudet on näkyneet vähän myöhemmin testissä (ekan kans testasin kp26 negan ja sit seuraava testi tais olla vasta tyyliin kp34-36 ja oli selkeä plussa, kemiallisen kohdalla sain plussan ja digiin 1-2 kp32). Tänään kp 27, dpo 10? Menkkojen pitäis alkaa la tai su.
Meillä on myös koko lapsiajan toinen yövapaa tulossa pe-la, joten tavallaan tekis hirmusesti pe-iltana mieli maistella vähän skumppaa, käydä ravintolassa syömässä jotain hyvää lasillisen kanssa jne. Mut en mä nyt sit tohdi, etten pilaa mitään mahdollista alkua.
Vaikka tekisin pe negatestin, niin en mä uskalla luottaa et se pysyy negana.