Haaveena vauva 2020

Joo, ovistestit on sen verran epäluotettavia et ihan pelkästään niihin ei kannata luottaa. Lh voi olla koholla loppukierrosta muutenkin kuin sen takia että reagoisi hcg:hen. Mutta sulla vielä hyvin aikaa saada plussaa! Tsemppiä!
Voi hitsi mä jotenki luulin et niihinki vois luottaa... :( Mulla oli ihan semmonen tunne et on tärpännyt mut seki tunne on kyllä nyt jo hiipunut... Ehkä odottelen vaan tän viikon ja pe/la alkaa menkat. :ninja:
 
Mulla oli vain näitä ilmeisesti pahamaineisia rfsu:n testejä, mitä mieltä me ollaan tästä? :coffee:
Omaan silmään tuo näyttää ihan plussalta! Itsekin olen saanut tuolla viivanpaikkoja mutta ne on aina ollut huomattavasti vaaleampia ja värittömämpiä. Toivottavasti vahvistuu! :love:

Omasta tilanteesta: pessimistin mieli on nyt alkanut pelätä että ei nämä vuodot ja kivut nyt mistään raskaudesta voi johtua vaan ihan varmasti oireilen jonkun kohtutulehduksen/polyypin/myooman/keltarauhasen vajaatoiminnan/syövän ym seurauksena :rolleyes: pelottaa että jotain on oikeasti vialla ja sivuutan oireet raskauden toiveessa kun ne myös siihen sopisi :cry:
 
Paniikissa tein jo rfsun herkän testi oikeuttaen sen itselleni "jos vaikka ovulaatio oiskin ollut useita päiviä aiemmin" :oops:Tietenkin se oli täysin nega, ei onneksi mitään viivanpaikkaa joka ois voinu sekoittaa päätä entisestään :LOL: kauhee kun oon jo nyt ihan helisemässä vaikka piinailu on vasta ihan alkumetreillä

Onneksi ei ole enempää testejä kaapissa, yritän olla ostamatta lisää ihan heti vaikka kuinka mieli tekisi. Itseni tuntien olen varmaan jo parin päivän päästä testikaupoilla..:notworthy:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kiemura
Mulla ei oo helpottanut :ROFLMAO: melkein joka kierto kyttään oireita ja aina ne on muka erilaiset kuin ennen eli tärppi käynyt:D selaan Flo: ta ja lasken päiviä ja oireita. Toki muutama kierto on mennyt piinailun suhteen rauhallisemmin, riippuu jos on paljon töitä ym. on muut ajateltavaa.
Ookei eli siis hulluus jatkuu siihen asti, että plussa tulee ja sit voikin alkaa ihmetellä ja miettiä alkuraskauden pelkoja ja juttuja XD. Puhallapa tännekin päin rennon yrittämisen tuulta. Tuntuu että hullummaksi vaan tulee kun nyt saa rauhassa kelailla ja jännäillä kun yritys on päällä.

Tervetuloa mukaan @ZanMa ! Toivottavasti teillä lähtee asiat etenemään pian!

@Aluut90 mä oon kyllä näkevinäni siinä ihan selkeästi väriä! Eli voisko jo varovasti onnitella ja toivottaa tarrasukkia!

ON: Mahassa on tuntemuksia, mutta mistäpä mä nyt sen tietäisin, että onko ne suolistossa vai kohdussa ja onko vaan lähestyviin menkkoihin liittyvää XD. Olen hulluuden puuskassani käynyt lukemassa jo ketjua alkuraskauden oireistakin :eek:. Tarvittaisiin aimo annos rauhallisuutta ja muihin asioihin keskittymistä mulle. Nyt sitä toden teolla ymmärtää termin piinaviikot, kuluu hirmusen hitaasti päivät sunnuntaita odotellessa. Silloin pitäisi tädin tulla kylään, jos on kalenterin mukaan ajallaan kuten usein on ollut.

Tsemppiä hirmuisesti sinne @Wintersun ! Sitä niin kovasti toivoo teille plussaa!

@KukkaSosuli taidetaan samoissa päivissä aika lailla mennä, jäänkin odottelemaan sun testaus raportteja :)
 
@Wintersun verikokeet ym on hoidettu ja odotetaan simppanäyteaikaa. Et suht alussa tää jonotus vielä, varottelivat jonosta.

Jotenkin vaan sitä vaan kuvittelee taas oireita, olen siinä tosi hyvä satunnaisesti, ja tässä kuussa ne on normaaliakin sitkeemmät joten siksi päädyin tänne. Eli siis menkkoja odotetaan alkavaksi päivänä minä hyvänsä, ovat siis myöhässä ja en ole testannut kun kierto on vähän hyppinyt viimeaikoina.
 
@ZanMa oispa sun oireet raskautta kuitenkin! Oot kyllä sissi kun et testaa! :D

Täällä oli yölläkin kovia oviskipuja, heräsin jopa pahimpaan kipuun hetkeksi. Yritin just googlailla onko ihan normaalia tuntea noin selkeästi ja kaippa se on. Tosin mullakin se pcos epäilys niin voi olla myös siihen liittyvää. No mutta kivahan se on olla kartalla.

Mä oon myös todella kova kehittelemään itselleni raskausoireita, viimekierto oli ihan kamala kun olin ihan varma raskaudesta. Mulla oli dpo3 kauhea vatsatauti ja halusin uskoa sen olevan kiinnittymisoire jne. Esikoisesta muistan ikuisesti sen, kun kiinnittymisen aikoihin mulle nousi parin tunnin ajaksi 38 asteen kuume, ja nukahdin ja se meni ohi. Tätä kuumepiikkiä toivon siis tähänkin kiertoon. Siitä olen aika varma että oli oikea kiinnittyminen.

Nyt töihin, onneks kiirettä tiedossa. Tää yritys käy selkeästi mun pääkopan päälle kun lähtee "vähän lapasesta" kuumeilu. Töissä ei ole mahdollista tarkkailla oireita jne vaan pitää olla ajatukset valppaana. :LOL:
 
Huomenta, tämä aamu alkoi yökkiessä :sick: ja ahdistus iski jo heti herätessä. Tuntuu että kuitenkin nyt on vaan iskenyt pahimmat pmsät ikinä, ei mulla mitenkään voi olla raskausoireilua näin aikasin kierrossa! pms on myös liian aikasin ja liian vahvasti liikenteessä joten aivot vääntää tämän siten että nyt on jotain varmasti vialla :cautious: oon ollut nyt useamman päivän aivan tajuttoman väsynyt ja saamaton ja nyt tuo olotila alkaa jo herätessä niin eipä kauheasti innosta odottaa menkkoja jos se tulee tälläistä olemaan koko viikon :cry: turvotus on myös niin paha että näytän oikeasti raskaana olevalta mutta se ajatus lähinnä itkettää kun en kumminkaan ole... :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Keltasirkku-

Yhteistyössä