Haaveena vauva 2020

@Päppyrä meidän kierto meneekin näköjään sitten aika käsikädessä :D toivottavasti ollaan molemmat sitten 9kk päästä samaan aikaan synnärillä(y)

@Wintersun pahoittelut, ja vielä enemmän pahoittelut kun tiedän sen henkisen tuskan kun tuttavat kysyy koska lapsia ja vielä teillä on aikaa kun olette nuoria ym. Samat typerät kommentit ja mitään tarkoittamattomat tsemppilauseet (no siis onhan se mukavaa että tuttavat tsemppaa ja yrittää herättää toivoa muttei sitäkään loputtomiin jaksa esittää positiivista)
Sydämmellisesti onnea teidän yritykseen ja todella arvostan miten luja suhteenne on kun kestää tämän kaiken ! :love:

Tsemppiä piinailijoille ja onnea pupuiluvaiheessa oleville (y)
 
Onko kukaan muu niin hölmö että tekee raskaustestejä vaikka menkat edelleen käynnissä ?
En siis näillä vuodoilla luultavasti todellakaan ole raskaana, mutta jätän nyt tämän rfsu:n viivanpaikka esimerkin tänne koska kp3 nyt :cautious:IMG_20190517_111526.jpg
 
@W.we Niimpä muuten mennäänkin :D Toivotaan joo toooodella kovasti pysyviä plussia molemmille pikaisesti:love: Teidänkin matkaa oon seuraillut eikä sekään helppo ole ollut :( Oliko teillä hoitojen aloitus/jatko ajankohtainen tässä pian myös?
Meillä ensikäyntiin tuli aika elokuun alkuun :)

Kirjotin pitkän sepustuksen omaanapaa kunnes tajusin tarkistaa, mitä oon aamulla kirjottanu ja kappas sama asia eri sanoin olis tullu:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Tässä aamun One Step ovistesti(kuivana) ja r-testi (kuivana)
Haamu vai törkee viivanpaikka? (n)
https://aijaa.com/utpWyV
https://aijaa.com/JgvTvQ
Haamuks mää sanoisin. Noi onestepit varsinki noi herkät on tosi epäherkkiä ja ei anna viivaa kovin helposti. Viivanpaikkojakaan en oo ite niihin saanu koskaan. Nää testit on kuuluisia huonoudestaan, mutta just ton epäherkkyyden takia :) Eikä esim törkysten valeviivojen niinku rfsu.
 
  • Tykkää
Reactions: Binky
Haamuja munkin mielestä @Binky !! :)

Miten te toimitte seksin jälkeen? Nousetteko heti ylös vai jäätte sänkyyn pylly ylhäällä? :p Mä jäin eilen ehkä kaheks minuutiks löhöämään, mutta huomenna kun on luvassa taas tallettelua, niin ajattelin jäädä sänkyyn pidemmäksi aikaa. Mutta onkohan sillä väliä? Musta ainakin eilen tuntui että valui kaikki ulos heti kun nousi ylös.. Mutta kai ne simpat silti sisälle jäi. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Binky
Heippa, tulen minäkin tänne kuikuilemaan.
Kierron päivä 30 menossa ja ehkä DPO 15?

Nyt päätettiin että saa tulla jos on tullakseen mutta kalenterin kanssa ei päivystetä (eipä, olen nyt jo toivonkipinän kanssa kun sopiva ”hupsista” tuli vähän ennen oletettua ovista ja nyt toki kaikki nippailut ja oireet ) .

Qmeilija / 31 / kolmas / 5/19

Qmeilija..........dpo15
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Hei kaikki! <3 Lueskelen edelleen teidän kuulumisia välillä ja jännitän mukana. Ajattelin tulla vielä lisäämään sen, mikä meillä plussakierrossa oli erilaista kuin muissa. Olin tosiaan aloittanut KSM66 -tuotteen noin 1-1,5 kk ennen plussaa, mieskin söi sitä mutta tosi epäsäännöllisesti. Kannattaa lukea ashwagandhan vaikutuksista hedelmällisyyteen, jos kiinnostaa. :) En tiedä oliko sillä mitään merkitystä, mutta mainitsen sen nyt kuitenkin. Lisäksi oltiin oviksen aikaan ulkomailla, ehkä aurinko ja lämpö teki tehtävänsä. :) Mulla oli plussakierrossa tosi oireeton ovis, epäilinkin että tulikohan sitä ollenkaan. Ja ennen plussaa mulla ei juuri oireita ollut, paitsi väsymystä muistan ja munasarjakipua. Ei tuntunut rinnoissakaan miltään.

Multa kaikki sympatiat ja tsempit plussaa toivoville <3 Toivon niin että tämä pieni pysyy matkassa, mutta yrityksestä ja pettymyksistä opin kyllä tosi paljon, ja uskon että osaan asennoitua tähän raskauteen vähän erilailla kuin jos olisi heti tärpännyt. VOIMIA yritykseen, se on oikeasti aika rankkaa touhua mutta lopputulos palkitsee <3
 
@peanut_butter mäkin söin pari purkkia ksm66 tossa talvella, mut ne loppu enkä ostanut uusia. Mä otan nyt sitä inositolia ja macaa. (ymymym)
Kaapissa on kyl ashwakandaa jauheena (vai pillerinä) - pitäskö vielä tähän kiertoon ottaa. :sneaky:
 
Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?

Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.

Oliko jollai muulla näin räikeetä väärää viivaa?
 

Attachments

Mulla ei ovistesti nyt tummene vieläkään.
. aamulla oli vähän tummentu mut nyt illal taas ihan normihailukka. En ala jos taas ovis jättää tulematta just kun on tallettelutkin niin hyvin ajoitettu ennustettuun ovikseen. Maanantaina pitäs olla ovis, eli huomenna pitäs tulla ovisplussa...:(
 
Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?

Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.

Oliko jollai muulla näin räikeetä väärää viivaa?
Oon vähän pihalla tästä rfsu-dissauksesta, onko se sit näyttänyt usein viivaa vaikkei ole raskaana? :eek:
 
Kiitos vastauksista! Oispa siistiä jos tuo oiski plussa :love: kävin ostamassa Cb earlyn ja ajattelin sen tehdä huomenna :whistle:

@Kiemura Tohon makoilemiseen sen verran että mun mummo ja äiti joskus aikoinaan kerto et ne on aina maannu sängyssä jalat kohti kattoa ja itse tein nyt tässä kierrossa samoin! :ROFLMAO: Ja mitä ovis plussaan tulee niin siis mulla oli kaikki ihan todella haaleita ja sit ovis päivänä pärähti tummat viivat.

@satsuma13 kyllä mä sanoisin et toi on jo plussa! (y)

@Karvakorvat toi on kyllä jo hävytön jos ei oo plussa :eek: :alien:
 

Yhteistyössä