Haaveena vauva 2020

Te, jotka olette tarkemmin seuranneet oviksianne, tai muuten asiasta jotain tietävät: tuleeko kivut yleensä ennakoivasti vai juuri ovulaation aikana? Meillä siis yritystä ei ole takana vielä kovinkaan kauaa, joten en ole koittanut tikuttaa oviksia. (Yleensä kiertoni on aika säännöllinen) Tällä hetkellä kipu oikealla puolella on niin paha, että tekee melkein toimintakyvyttömäksi. Yleensä en oviksia edes tunne mutta nyt tämä on vähän kuin sellaista toispuoleista menkkakipuilua..
 
@Tingeli mulla tulee kyl kovimmat kivut oviksen aikana. Jossain kierrossa vaan vihloo jonkin verran, mut joskus on tosi kova kipu; täytyy olla kippurassa.. Mut jotain pientä tuntemusta voi tuntua vähän ennen ovista, edellisenä ja samana päivänä. Sit oviksen jälkeen voi tuntua semmosta lievää polttelua munasarjassa, mut ei se kovaa kipua ole.
 
@Tingeli mulla tulee kyl kovimmat kivut oviksen aikana. Jossain kierrossa vaan vihloo jonkin verran, mut joskus on tosi kova kipu; täytyy olla kippurassa.. Mut jotain pientä tuntemusta voi tuntua vähän ennen ovista, edellisenä ja samana päivänä. Sit oviksen jälkeen voi tuntua semmosta lievää polttelua munasarjassa, mut ei se kovaa kipua ole.
@Tingeli mulla tulee kyl kovimmat kivut oviksen aikana. Jossain kierrossa vaan vihloo jonkin verran, mut joskus on tosi kova kipu; täytyy olla kippurassa.. Mut jotain pientä tuntemusta voi tuntua vähän ennen ovista, edellisenä ja samana päivänä. Sit oviksen jälkeen voi tuntua semmosta lievää polttelua munasarjassa, mut ei se kovaa kipua ole.
Okei ☺ eilen ja toissapäivänä oli järkyttävä hormonaalinen päänsärky. Ja tänään nyt sitten tämä.. pitää varmaan sitten pupuilla tää päivä
 
Täälläkin vuoto alkoi, tosin vasta eilen kun olisi pitänyt alkaa keskiviikkona. Tiesin kuitenkin etten raskaana ole, loppuviikosta oli niin jäätävä ketutus fiilis :devil: ja kokoajan tunne että kohta vuotaa. Testiä en siis tehnyt laisinkaan. Lauantaina jo pienen hetken annoin itseni laskea mihin la osuu jne koska oli aamulla huono olo, tosin tiesin sen johtuvan jännityksestä kun oli uusi juttu edessä :ROFLMAO:

Jotenkin ei edes harmita niin kovin kun aiemmissa kierroissa. Ehkä alkaa usko hiipumaan joten odotukset ei ole suuria.

Mietin sitä gyneä, ajattelin itse että kannattais mennä n kp 10 tienoilla niin voisi saada jotain vihiä oviksesta? No eipä tietenkään tossa lähimmällä ole aikoja just ens viikolle mulle sopivasti :mad: Täytyy pari päivää pohtia et tikuttaako nyt eka yhen kierron vai mitä tässä tekisi.(n)
 
@Tingeli mulla viime kierrossa juuri todella kovat oviskivut oletettavasti ovispäivänä, oikeaa puolta jomotti ihan kunnolla, kesti useamman tunnin. En tikuttanut ovista kun ei vielä aloitettu varsinaista yritystä

Muoks. Mä aloitin nyt tässä kierrossa myös mammavitskujen syönnin (y) muita "apukeinoja" en vielä ajatellut ottaa tässä vaiheessa käyttöön
 
  • Tykkää
Reactions: Tingeli
Täällä myös kamala päänsärky heti aamulla herättyä, nyt kp 13/33. Myös pientä nippailua/kipuilua vasemmalla alavatsalla ja valkovuoto tosi vetistä. Eli varmaan ovulaatiota enteilee mutta en usko että ihan vielä kuitenkaan olisi. Mutta toki sekin on mahdollista (ja siksi tikutankin koko kierron ettei mene ohi) kun kierto varmaan sekoilee niiden muutaman e-pillerin takia ja nyt kun aloitin ne gelee royalet. Flo ennustaa ovulaatiota vasta sunnuntaille eli kp 19.
 
Kyselen taas ovistesteistä. Nyt näyttää tältä testit. Livenä vähän tummempi viiva mutta ei kyllä lähellekkään vielä plussa. Kuvassa vielä märkä. Ylempi siis eilinen ja alempi juuri äsken tehty. Pitäisikö testata jo 2x/pv? Miten nopeasti lähtee tuosta vahvistumaan, vai vaihvistuuko ovulaatiotestit edes tasaisesti kuten raskaustestit? :LOL: Anteeksi kun kyselen koko ajan mutta kun ihan uusi juttu minulle (n)
 
Pitäisköhän testata sittenkin ensi kierrossa tota gelee royalia. :D Ei tarvitsisi kikkailla mitään pahan maun takia. Tai sitten hankin molempia. :whistle:

@Haavejuttu Vaikea sanoa, koska ovistestien vahvistuminen on hyvin yksilöllistä. Joillakin voi tulla tuollaisia viivoja pitkin kiertoa, esim itselläni joskus. Mutta kyllä mä sinuna alkaisin jo tikuttaa kahdesti päivässä. :) yleensä mulla tulee ovisplussa muutaman päivän sisällä tommosesta viivan vahvistumisesta. Ootko sä aiemmin tikuttanut?
 
Viimeksi muokattu:
Pitäisköhän testata sittenkin ensi kierrossa tota gelee royalia. :D Ei tarvitsisi kikkailla mitään pahan maun takia. Tai sitten hankin molempia. :whistle:

@Haavejuttu Vaikea sanoa, koska ovistestien vahvistuminen on hyvin yksilöllistä. Joillakin voi tulla tuollaisia viivoja pitkin kiertoa, esim itselläni joskus. Mutta kyllä mä sinuna alkaisin jo tikuttaa kahdesti päivässä. :) yleensä mulla tulee ovisplussa muutaman päivän sisällä tommosesta viivan vahvistumisesta. Ootko sä aiemmin tikuttanut?
En oo koskaan aiemmin tikuttanut joten aloitin jo hyvissä ajoin kp 7 :D Ja kun en aiemmin ole testannut niin siksi kyselenkin täällä joka välissä että hei onks tämmönen tai tämmönen ihan normaalia ovistesteissä :LOL:
 
https://aijaa.com/NXFJQV

Siinä koko rivi, ylemmät on rfsu ja kaks alinta on raskauskeijun one step. Alin rfsu ja ylempi one step tehty samasta pissasta. Kuivuttuaan on kyllä aika tumma viiva jo, eli pitää kyllä tänään pupuilla ja testata vielä o_O(y) Ei kuvassa kyllä taida näkyä mutta näkyy hailura mutta selkeä viiva lähes joka testissä. Mutta tuo tämän päiväinen kyllä yllätti että miten nopeasti se viiva tosiaan tummuu :LOL:
 
https://aijaa.com/NXFJQV

Siinä koko rivi, ylemmät on rfsu ja kaks alinta on raskauskeijun one step. Alin rfsu ja ylempi one step tehty samasta pissasta. Kuivuttuaan on kyllä aika tumma viiva jo, eli pitää kyllä tänään pupuilla ja testata vielä o_O(y) Ei kuvassa kyllä taida näkyä mutta näkyy hailura mutta selkeä viiva lähes joka testissä. Mutta tuo tämän päiväinen kyllä yllätti että miten nopeasti se viiva tosiaan tummuu :LOL:
Se voi käydä tosi nopeesti! Itse en ois bongannut jos en olis tikuttanut kahta kertaa päivässä (y) toi näyttää kovasti siltä että päivä on ihan käsillä.

Omaanapaa mullakin tähän väliin: mut voi siirtää piinailemaan kp 25/ dpo 9.

Itsekin oon nyt tällä yrityskerralla jo siirtynyt vahvasti pessimismin puolelle ja ajatus omasta raskaudesta kuulostaa lähinnä scifiltä. Oon kuitenkin ollut tuntevinani arkuutta ja sellaisia jänniä pistoja rinnoissa. Lisäksi vatsa on ollut sekaisin, mitä ei ole pillerien lopetuksen jälkeen juurikaan tapahtunut. Oonkin sitten raivogooglannut tätä ja ilmeisesti sekin voi olla alkuraskauden oire. Tosin, ilmeisesti mikä vaan voi olla alkuraskauden oire... joten en toivo liikoja. Ihan hauska kuitenkin odotella, oon kans rakentanut itselleni vain hyviä vaihtoehtoja: jos oon raskaana niin jee se on mahdollista, jos en niin jee saan viettää kesää roseviinin ja sushin parissa :cool:

Nyt sitten mietin että milloin viittisin testata. Mulla on jemmassa 3-4 raskaustestiä joten ehkä ekan voisi käyttää jo ylihuomenna, joka olisi laskureiden mukaan aikaisin testauspäivä. Ja hauska seurailla ja tutkailla muiden ovis- ja raskaustestejä täällä!
 
Saanko purkaa vähän omanapaa (n)
Selkä on kipuillut nyt viikonlopusta lähtien, samoin maha. Tänään vatsa tuntunut turvonneelta ja kipuillut aina välillä. Olo ollut huono koko päivän, aamupäivä oli pahin. Ei ole oikein ruokahalua ja finnejä tulee koko ajan lisää :confused: rinnat on turvonnut vähän lisää. Päänsärkyä ei ollut kuin yhtenä päivänä lauantaina ja aika märkä olo on. Kp 17, ovulaatio ollut ehkä mahdollisesti viime viikolla joskus. Tämmöistä ei ole ollut kyllä aiemmilla kierroilla. Koitan pysyä tässä rauhallisena vielä hyvän tovin :censored:
 
Sori omanapailu, täällä ei menkkoja kuulu, eilen aamupissasta tein pc:n, oli viallinen, ei tullut mitään viivoja. Tokasta pissasta tein onestepin, tuli ihan selkeä toinenkin viiva, huomis aamuksi kävin ostamassa digin, jännittää. Ennen r.testejä oli paljon enemmän oireita, vaikka vähäisiä, niin nyt tuntuu ettei ole oikeen mitään oireita, sen takia jännittää onko kaikki ihan ok. Laskurin mukaan 4+3 olisi tänään.
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!
 
No niin, soitin tänään terveysasemalle kierukan poistosta ja pääsin jonoon. Sieltä tulee sitten kutsu kun suvaitsevat ottaa vastaan. Jos ei vielä heinäkuulle kuulu kutsua niin voi olla että piipahdan yksityisellä :cautious: (Siksi heinäkuulle, kun kesäkuussa mulla on työt silleen että en pääse virka-aikaan yhtään mihinkään. Että jos ei toukokuulle kerkiä niin se ois sit heinäkuulle.) Nooo, ainakin tää ajanvarausasia on nyt hoidettu.
 
Tässä aamunen digi https://aijaa.com/GNvbln
Mut voi siirtää plussanneisiin:) tuun takas jos kaikki ei mee hyvin. Ja taustaa vielä pikkusen, että meilläkin oli yritystä yli vuosi takana, yhtäkään haamua en edes sinä aikana saanu, ja tämä kierto mistä tärppäsi, oli se kierto kun lääkäri soitti ja sano että laittaa lähetteen lapsettomuuspolille! Uskon vahvasti että joku stressi väheni ja sitten tärppäsi. Aikasemmin joku puhuinkin juuri siintä että monilla tärppää kun asia menee eteenpäin hoidoissa. :) siirryn kirjottelemaan tammikuisiin, toivottavasti moni tulisi perässä, keillä yritys alkanut jo:)
 
Tässä aamunen digi https://aijaa.com/GNvbln
Mut voi siirtää plussanneisiin:) tuun takas jos kaikki ei mee hyvin. Ja taustaa vielä pikkusen, että meilläkin oli yritystä yli vuosi takana, yhtäkään haamua en edes sinä aikana saanu, ja tämä kierto mistä tärppäsi, oli se kierto kun lääkäri soitti ja sano että laittaa lähetteen lapsettomuuspolille! Uskon vahvasti että joku stressi väheni ja sitten tärppäsi. Aikasemmin joku puhuinkin juuri siintä että monilla tärppää kun asia menee eteenpäin hoidoissa. :) siirryn kirjottelemaan tammikuisiin, toivottavasti moni tulisi perässä, keillä yritys alkanut jo:)
Onnea paljon, kaikkea hyvää odotus aikaan:love:
 

Yhteistyössä