Suosittelen vhh:ta kaikille lyhentämään kiertoa ja auttamaan ovuloimaan. Vhh:ssa parasta on se ettei tarvi nähdä nälkää ja sillä on paljon hyviä vaikutuksia. Lisäksi lisäravinteista folaattia ja inositolia luontaistuotekaupasta. Itse tilaan iHerbistä mut Lifestä saa myös; tosin paljon kalliimpia. Näistä lisäravinteista löytyy paljon tutkimuksia englanniksi juuri ovuloimattomuuden ja huonojen munasolujen hoidossa. Pco on monien naisten ongelma.
Harvemmin Suomessa lapsettomuushoidoissa lisäravinteita suositellaan, mutta ulkomailla kyllä. Toki yksityisillä Suomessakin ne myönnetään toimiviksi. Folaatti pitää tosiaan olla luonnollista ei foolihappoa; inositolissa toimii tavallinen inositol, vaikka sitä markkinoidaan myös myo-inositol - nimellä. Lisäksi innostuneimmat voivat ottaa käyttöön vielä reilut D-vitamiinit sekä Q10-tuotteet + macan. Mä oon luontaislääkinnän puolesta puhuja, vaikka olen itsekin joutunut kokemaan IVF ja ICSI - hoitoja muiden kevyempien lisäksi. Silloin aikanaan en tiennyt mistään luonnollisista jutuista. Jos lapsettomuusongelmat olis johtuneet vain minusta, uskon että olisin raskautunut luonnollisesti näillä keinoilla kuten raskauduin 2016.
Tiedän miltä tuntuu pettyä kuukausittain, eikä oikein voi lohduttautua sillä, että kyllä se sieltä vielä onnistuu.
sitä ei voi kukaan luvata. Toki hoidot ovat huippuja mutta silti.
toivon todellakin teille pitkään yrittäneille plussia ja nopeasti!