Voi ei, @peanut_butter Voimia! Sulla on varmasti ihan hirveä olo. Toivon, että kaikki ois kuitenkin ultrassa hyvin... Tuntuu niin väärältä, jos sinulla on keskenmeno.
Kyllä kyselin paljon asiasta, enää en kaikkee muista Mutta siis tavoite akupunktio hoidossa lapsen saantiin on, että se aktivoi omaa kehoa toimimaan paremmin, jotenkin haima liittyi myös tähän. Se jotenkin avaa jotain kehon "tukoksia" jos on. Jos joku osaa kertoa tarkemmin/paremmin niin kiitos Kun tämä hoitaja kysyi, että kuinka kauan olemme miehen kanssa yrittäneet lasta, niin vuosi ei oo kuulemma vielä paljon Akupunktiolla kuulemma voi myös helpottaa runsaita vuotoja ja kuukautiskipuja. Reilu puoli tuntia olin siellä vastaanotolla neulat kehossa, että jos se oikeesti voi auttaa niin pieni vaiva mä en oo semmonen ihminen joka uskoo kaiken suodattamatta, mut oon avoin kokeileeHei muakin kiinnostaa tuo akupunktio! Kuulitko tältä hoitajalta mitään lisätietoja, mihin se mahdollinen hyöty perustuis? Haluan ehdottomasti kuulla raporttia että oliko apua!
No en oo todellakaan testannut@Minic etkö oo testannut tässä kierrossa vielä? Mä mietin kans, et millon sitä uskaltais tehdä ton clearbluen, menkat pitäis alkaa maanantaina ja nyt menossa dpo 12.. tosin meillä ei nyt tässä kierrossa oo kyse ainakaan yrityksen puutteesta mut silti vähän se negatiivinen vastaus pelottaa..
Sä taidat olla vähän mun eellä, mietin itekin et jos sitä tekis testin huomenna tai sunnuntaina. Vielä viikko sitten oli vahvat fiilikset et ois voinutkin olla mahdollista plussata nyt mut nyt jotenki tuntuu siltä ettei varmaan ookkaan onnistunut yritykset. Vaikka oireita on ollut, alavatsa kipuilua ja otsalla epänormaaleja näppyjä mut toisaalta voi olla ihan normaaliin kiertoon kuuluviakin oireita. Aikasemminkin on ollu rintojen arkuutta ja huonoa oloa kierron tässä vaiheessa enkä testiin oo saanut mitään, liekö olleet sit kuviteltuja vai todellisia "oireita". Noh, testin jälkeenhän sen sit näkee.No en oo todellakaan testannut
Ärsytti niin paljon koko kierto ja se oviksen tikuttaminen tai sen epäonnistuminen ja nää vuorotyöläisten yhteensopimattomat aikataulut, niin en oo edes halunnut ajatella koko testaamista. Sit heräsin tosa kp28 ku oli päivittynyt että no hitto niinhän se tosiaan on. Mut nyt ku ei oo vielä alkanut niin aattelin että kyl sunnuntaina pakko testaa jos ei silloinkaan vielä, koska mä haluan kyllä skumppaa kakun kanssa äitienpäivänä sit se on niinku win-win nega=skumppaa, plussa=jee!
Joo mun hermot ei kestä testaamista...
Mulla tuli kans niitä näppyjä ja olin jo että jes!!!! Nyt tärppäs ku ei semmosia ikinä ollu.. mut ei sitten tärpännyt.. mistä lie pulpahtivat tsemppiä piinailuunJoo no toi dpo voi olla periaatteessa nyt sit mitä vaan, päättelin sen siitä verisestä valkovuodosta ja tuntemuksista sit. Mut kp on nyt 31, niin se on kyl pisin mulla sen ensimmäisen pillereiden jälkeisen kierron. Toki se mietityttää, olispa ihanaa kyl jo plussata, ja toisaalta ku kattoo noita aiempia kuukausia flosta niin olis aika ironista että jyystät menee hulluna monta kuukautta eikä mitään ja sit yks yöllinen väsynyt akti toisi tulosta.
No katotaan...
Mulla muuten tuli semmosia valkoisia hormoninäppyjä nännien ympärille edellisessä kierrossa onkohan nää kaikki oudot oireet siitä greippimehusta?