Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 Emme vielä tiedä miehen siittiöiden tilannetta, kun ei ole näytettä vielä vienyt, emmekä tiedä, että onko minulla hedelmällisyyden laskua. Itselläni on tietenkin se ferritiini vielä alhainen ja sektioarpi niin syvällä, että sekin kuulemma hankaloittaa.
Limoja minulla ei ole ikinä tullut oppikirjojen mukaan (paitsi silloin kun greippimehua joi yhden kierron) ja tosiaan ovisvuoto on rusehtavaa, eikä yhtään sellaista limaista, että se mitenkään edistäis siittiöiden pääsyä eteenpäin :( Että onhan tässä näitä syitä..

Mä oon nyt 3 yötä valvonut keskellä yötä, uni ei vaan tuu. Viime yönä kävin syömässä 2 kertaa kun oli koko ajan nälkä (ei oo mitään uutta. Joskus kausia, et saatan kerran yössä syödä.) Ja edelleen maha aivan löysällä. Ei mitään viitteitä et ois raskaana, taaskaan! :mad:
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89 ja minttuni
Huono yö täälläkin :cautious:
Heräsin jo puol 2 painajaisiin ja haahuilin juomas, pissil ja oli jotenkin tosi ahdistunut olo. Toivottavasti mul ei ala joku paniikki häiriö uusimaan, sykekin pamppaili hurjaa tahtia.
Ylihuomenna pitäs sit alkaa menkat, ei mitään jomotteluja edelleen mut jos ei muuten ois tarpeeks piinaavaa ni mun lämmöt menikin ylös, wtf?!:oops:
[url=https://aijaa.com/fxdElq][/URL]
 
Täällä aika varma olo ettei taaskaan tärpännyt. Ihan kuin rintojen arkuus olisi hippasen hellittänyt. Aamulla heiluteltiin miehen kanssa peittoja kun hän oli lähes koko pääsiäisen töissä ja tuli tänään kotiin. Ja alapää oli samanlainen hiukan arka kuin aina ennen menkkoja, eli tuntuu kuin seinä ois ollu vastassa. Onko kellään muulla tämmöstä et alapää muuttuu selkeästi kierron mukaan?

No, roikun listoilla vielä muutaman päivän, menkkojen pitäisi alkaa to tai pe kun luteaali mulla yleensä noin 12 pv. Vähän haikea ja surullinen olo, kun mun kierroilla 15 mahista oli saada vuoden 2020 vauva. Toivottavasti kesällä pääsisi hoidot jatkumaan. Olen miettinyt et ainakin yksi kierto kokeiltaisiin pistoshoitoja ja yksi kierto ivf:ää, niin ei jää harmittamaan ettei yritetty kaikkeamme. Taloudellisesti toki tuntuu kun yksityisellä ollaa ja vieläpä tässä koronatilanteessa, oivoi :(
 
Katoin mielenkiintosen dokkarin Dplaysta "Why is Sex Fun?" Siinä tutkittiin siis naisen orgasmia, että miksi nainen ylipäänsä saa orgasmin ja mihin sillä on vaikutusta, siis jos ajattelee evoluution kannalta. Tutkimusten mukaan orgasmilla on vaikutusta positiivisesti aivojen toimintaan, kumppanin valintaan, suhteen pysyvyyteen ymsyms. ja mikä oli mielenkiintosta, niin sillä tutkittiin olevan positiivinen vaikutus myös hedelmöittymiseen. Orgasmin aikana supistelut vei sperman ns. oikeeseen osoitteeseen, eli vauhditti sperman kulkua munasarjoihin ja jostain syystä vielä sinne oikealle puolelle, josta munasolu oli irtoamassa ovulaation aikana.
Vaikutti ihan luotettavilta tutkimuksilta ja mun mielestä oli mielenkiintoinen dokkari muutenkin:unsure:(y)
 
@Pampula3 Mulla kans tosi varma olo ei tärpistä ja siksi kävinkin jo pistämässä itseni 2021 ryhmän listoille :( Täällä kans rinnan patti rauhallisempi ja sehän merkkaa menkkoja alkvaksi parin pvä sisään.. Mut eihän ne voi vielä alkaa, ku nyt menossa vasta kp22 ja dpo9 :eek: Yleensä menkat alkaa dpo13-14.

@Alinna86 Tekikö viini sinun olon tuollaiseksi? ;) Ja jos kuitenkin olet raskaana, kun lämmötkin vain nousee :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Pampula3 Mulla kans tosi varma olo ei tärpistä ja siksi kävinkin jo pistämässä itseni 2021 ryhmän listoille Täällä kans rinnan patti rauhallisempi ja sehän merkkaa menkkoja alkvaksi parin pvä sisään.. Mut eihän ne voi vielä alkaa, ku nyt menossa vasta kp22 ja dpo9 Yleensä menkat alkaa dpo13-14.

@Alinna86 Tekikö viini sinun olon tuollaiseksi? Ja jos kuitenkin olet raskaana, kun lämmötkin vain nousee
Ainii se viinihän voi ton nousun tehdäkin, unohin :D
 
Täällä tuli joku hetkellinen romahdus. Pyysin miestä halaamaan ja kyyneleet alko valumaan ihan urakalla ja itkin miehelle, että miksi vauva odotuttaa näin kauan :( Mies lohdutti ja sanoi, että se odottaa meidän yhteistä uutta kotia, johon on helppo syntyä, eikä keskelle rakentamista ❤ Hänelläkin ottaa koville, kun ei tiedä löytyykö vika hänestä vai onko meillä vain niin huono tuuri, että ei tartu matkaan mukaan. Se rento fiilis katos ihan yht'äkkiä ja pms-oireet näköjään taas nostaa päätään :(
Tämä on minulla aina loppukierrosta! :( Ja viime kierroissa muutenkin, kun tullut lähipiiriin niin paljon vauvauutisia. Koko ajan itkettää ja muistuttaa siitä, että meillä ei onnistu :( tsemppiä ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Tämä on minulla aina loppukierrosta! Ja viime kierroissa muutenkin, kun tullut lähipiiriin niin paljon vauvauutisia. Koko ajan itkettää ja muistuttaa siitä, että meillä ei onnistu tsemppiä
Mulla ei tätä romahdusta viime kierrossa tullut missään vaiheessa ja se oli niin mukavaa. En yhtään kaivannut kyl näitä romahduksia :( Minä en onneksi ole nyt hetkeen kuullut vauvauutisia, niin on vähän helpompi olla. Tsemppiä myös sinulle ❤ Toivottavasti saamme piakkoin molemmat plussan testiin ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Sun käyrä on samanlainen, kuin mulla toista lasta kuumeillessa plussa kierrossa. Mulla oli vain matalammat lämmöt, mutta nyt näyttää kyllä todella hyvältä
Voi eikä :love:
Enteilispä tää munkin käyrä hyvää, aina on toivoo:giggle:
Vv on lisääntynyt kyl ihan huimasti nyt kans, toinen omituinen havainto täs vaihees kiertoo...:X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Lilmi89
@Kasikuus Hienosti pysyy ylhäällä sullakin
Näin se on tainnut aiemminkin pysyä :( Kiinnittymisdippiä sitä jotenkin vielä odottelee, mut tuskinpa tulee enää tapahtumaan.
Täällä mä itkeä vollotan, kun tehtiin teinin kanssa muffineja kotitalouden tehtävänä ja sit kun mentiin laittamaan kuvaa, niin tajuttiin, ettei oltu luettu tehtävänantoa kunnolla ja nyt koko homma pitää tehdä uusiksi.. Ensin suunnitelma tehtävä ja sit hyväksyttävä se opettajalla ja sit vasta saa kyseisen leipomuksen tehdä.. Voihan kymmenen kirosanaa! Mä oon tänään askarrellut lasten kanssa rästi kouluhommia urakalla, leiponut ym. vaikka on koko ajan huono olo. Sit kun tajus et yks homma meni ketuiks, ni itku pääs :( Pakko myös jättää treeni väliin, kun ei vaan kykene.
Toissapäivänä treenissä en voinut edes vatsoja tehdä, ku tuntu et joku vetää puukolla mahaa auki :eek: Ja äsken repäs kans tosi pahasti alavatsaa..
 
@Kasikuus Kuulostaa niin minun normi kierrolta, paitsi oksentaminen
En minäkään kovin usein oksenna. Tää taitaa olla nyt 3 kierto kohta vuoden aikana, kun oksennan :( Tää pvä on kyl mennyt vaan itkemiseksi. Ihan kauhea pvä. Oispa jo ilta, ni voi käpertyä miehen kainaloon nukkumaan ja huomenna sit aloittaa uusi "viikko" kotiopettajana *huoh*

Miten lämpöjen mittailijat, oletteko mittailleet iltalämpöjä?
Mä olen parissa kierrossa ja yleensä iltalämpö on 0.5 astetta alempi kuin aamulämpö. Mut nyt eilen ja tänään iltalämpö on ollut 37, eli melkein sama kuin aamulämpö (0-0.1 heitto)
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
En minäkään kovin usein oksenna. Tää taitaa olla nyt 3 kierto kohta vuoden aikana, kun oksennan Tää pvä on kyl mennyt vaan itkemiseksi. Ihan kauhea pvä. Oispa jo ilta, ni voi käpertyä miehen kainaloon nukkumaan ja huomenna sit aloittaa uusi "viikko" kotiopettajana *huoh*

Miten lämpöjen mittailijat, oletteko mittailleet iltalämpöjä?
Mä olen parissa kierrossa ja yleensä iltalämpö on 0.5 astetta alempi kuin aamulämpö. Mut nyt eilen ja tänään iltalämpö on ollut 37, eli melkein sama kuin aamulämpö (0-0.1 heitto)
Mittailen, mul on nyt 37.0, alempi ku aamulla. Paitsi sillon viime to. Muistan et pomppas ihan ykskaks 37.9 päiväl ja sit illal ei ollukkaa enää ku 37.0, mystisiä nää lämmöt :D
 

Yhteistyössä