Haaveena vauva 2020

Huomennako piinailijoilla listan kärjessä on testipäivä? :)

Itselläni kp52. Testi nega. En voi olla testaamatta joka päivä, vaikka järki sanoo että se on turhaa. Päätin mennä pääsiäisen jälkeen verikokeisiin kilpirauhasen arvojen tsekkiin, jos samalla pyydän verestä myös raskaustestin. Ehkä sitten uskon että en ole raskaana ja voin alkaa tutkia tätä syytä pitkiin kiertoihin. Yksi syy toki voi olla vajaatoiminta joka ei ole hyvässä hoitotasapainossa, verikoehan sen kertoo.
Onko sinulla ollut kauan kilpirauhasen vajaatoiminta? Muistatko, mitä arvot ovat viimeksi olleet? Minulla koitetaan löytää oikeaa määrää lääkitykseen. Hoitoja varten pitää saada tsh 2, mutta edelleen on yli 3. Minulla löytyi vasta lapsettomuuden syitä tutkittaessa.
 
@minttuni On ollut jo 5 vuotta lääkitys vajaatoimintaan... Itse sairaus varmasti jo pidempään mutta tuolloin vasta löytyi kun kävin jatkuvasti lääkärissä kaikkien oireiden jatkumisen vuoksi. Huhtikuussa aina vuosikontrolli ja vuosi sitten oli ihan hyvät arvot tsh alle 2 ja t4v about 18. Mutta siitä tosiaan vuosi.. Ihan hyvä käydä nyt katsomassa taas. Ja resepti nyt tyhjä joten pakkokin mennä vaikka koronan takia olen venyttänyt nyt lähetteen pyytämistä ettei tarviis labraan mennä ennen kuin ihan vasta kun lääke alkaa loppua
.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mulla pitäis alkaa menkat viimeistään pe, se on dpo 13. Dpo 14 päivää en oo koskaan nähnyt, joten lupaan testata, jos sinne asti päästään, mutta tuskin päästään.

Onko muilla mennyt syöpöttelyksi/herkutteluksi tämä korona-aika? Mä syön aina terveellisen aamupalan ja töissä terveellisen lounaan, mutta loppupäivä meneekin sitten harakoille. Yleensä keskitän herkuttelut vkloppuun ja viikolla en syö makeaa. Mut nyt syön makeaa joka päivä ja aika paljon! Painoa on tullut 2 kg, mikä on positiivista raskautumista ajatellen kun sain painon nyt sinne viiteenkymppiin. Oon siis kova urheilee ja sirokokoinen muutenkin. Mut nyt varsinkin lihaskunto treeni on kovin vähäistä kun salille ei pääse ja suklaata menee :D Eli ei kovin terveellinen tapa nostaa painoa ja siitä vähän huono omatunto.... Aerobista liikuntaa tulee kyllä paljon jo ihan hyötyliikunnasta kun pyöräilen ja lenkkeilen paljon ja autoa käytän vain jos pakko. Ootteko muut löytäneet jotain tasapainoa liikunnan ja herkuttelun välillä nyt ja onkohan ketään jolla painonnousu olisi auttanut raskautumiseen?
 
Mulla pitäis alkaa menkat viimeistään pe, se on dpo 13. Dpo 14 päivää en oo koskaan nähnyt, joten lupaan testata, jos sinne asti päästään, mutta tuskin päästään.

Onko muilla mennyt syöpöttelyksi/herkutteluksi tämä korona-aika? Mä syön aina terveellisen aamupalan ja töissä terveellisen lounaan, mutta loppupäivä meneekin sitten harakoille. Yleensä keskitän herkuttelut vkloppuun ja viikolla en syö makeaa. Mut nyt syön makeaa joka päivä ja aika paljon! Painoa on tullut 2 kg, mikä on positiivista raskautumista ajatellen kun sain painon nyt sinne viiteenkymppiin. Oon siis kova urheilee ja sirokokoinen muutenkin. Mut nyt varsinkin lihaskunto treeni on kovin vähäistä kun salille ei pääse ja suklaata menee Eli ei kovin terveellinen tapa nostaa painoa ja siitä vähän huono omatunto.... Aerobista liikuntaa tulee kyllä paljon jo ihan hyötyliikunnasta kun pyöräilen ja lenkkeilen paljon ja autoa käytän vain jos pakko. Ootteko muut löytäneet jotain tasapainoa liikunnan ja herkuttelun välillä nyt ja onkohan ketään jolla painonnousu olisi auttanut raskautumiseen?
Multa jäänyt myös salitreeni nyt koronan takia pois, mutta tällä viikolla alotin sellasen kotitreeni ohjelman, jossa 3-4 treeniä viikossa omalla kehonpainolla. Samalla alotin myös syömään paremmin ruokavalion avulla. Oon kyllä siis ihan normaalipainoinen (160cm/60kg) mutta tullut viime aikoina hieman herkuteltua liikaa. Mulla pitää olla tarkka ohjelma, että pysyn ruodussa:LOL: Noiden kotitreenien lisäksi tulee joka päivä koiran kanssa lenkkeiltyä:)
Itsellä ehkä helpompi tää koronan aika pitää syöminen kurissa, koska oon lomautettu, niin saan kotona ihan oman aikataulun mukaan syödä. Nyt ei myöskään tule käytyä kylässä niin paljon ja herkuteltua siellä ja myös kaupassa käyn paljon harvemmin, niin ostan kerralla vain sen mitä oikeasti tarvitsee(y)
 
Mulla pitäis alkaa menkat viimeistään pe, se on dpo 13. Dpo 14 päivää en oo koskaan nähnyt, joten lupaan testata, jos sinne asti päästään, mutta tuskin päästään.

Onko muilla mennyt syöpöttelyksi/herkutteluksi tämä korona-aika? Mä syön aina terveellisen aamupalan ja töissä terveellisen lounaan, mutta loppupäivä meneekin sitten harakoille. Yleensä keskitän herkuttelut vkloppuun ja viikolla en syö makeaa. Mut nyt syön makeaa joka päivä ja aika paljon! Painoa on tullut 2 kg, mikä on positiivista raskautumista ajatellen kun sain painon nyt sinne viiteenkymppiin. Oon siis kova urheilee ja sirokokoinen muutenkin. Mut nyt varsinkin lihaskunto treeni on kovin vähäistä kun salille ei pääse ja suklaata menee Eli ei kovin terveellinen tapa nostaa painoa ja siitä vähän huono omatunto.... Aerobista liikuntaa tulee kyllä paljon jo ihan hyötyliikunnasta kun pyöräilen ja lenkkeilen paljon ja autoa käytän vain jos pakko. Ootteko muut löytäneet jotain tasapainoa liikunnan ja herkuttelun välillä nyt ja onkohan ketään jolla painonnousu olisi auttanut raskautumiseen?
Mulla on lähtenyt ihan käsistä tää herkuttelu:LOL:
Ja salillekaan ei voi mennä, lenkillä tulee kyllä käytyä (y)
Nyt kun on aikaa tulee aika paljon leivottua ja kun ei voi kutsua ketään kylään tai mennä mihinkään niin itsellehän ne jää syötävää.. ja tietysti kun tahtoo tukea paikallisia yrittäjiä niin nouto ruokaa tullut syötyä.
Ja itsehän kuuluun taas siihen kategoriaan että jo pelkästään leivosten näkeminen lihottaa:ROFLMAO:
Nyt on tullut 4kiloo lisää painoa kuukaudessa, joku ryhtiliike täytyy kyllä tehdä, mut jos ensin leipois jotain :unsure::X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: Pampula3
Ai että ootte kyllä reippaita, kun jaksatte noin liikkua ja syödä terveellisesti normaalisti :D Mulla esikoisen imetyksen lopettamisen jälkeen noussu 8kg paino, nimittäin kotona olo on super tylsää vaikka se lapsi touhuaa siinä, koko ajan tulee syötyä ja herkuteltua, ja nyt korona-aikana herkkuja vielä kaksin käsin! Tänään oli taas miehen kanssa väääntöä, kun pää alkaa hajoileen kotona oloon, haluaisin niin töihin välillä... Samat kotityöt joka päivä tehtävä, yksinäisyys ymym, jota kestäny jo 1,5v :notworthy:
 
  • Surullinen
Reactions: Alinna86
Mulla on lähtenyt ihan käsistä tää herkuttelu:LOL:
Ja salillekaan ei voi mennä, lenkillä tulee kyllä käytyä (y)
Nyt kun on aikaa tulee aika paljon leivottua ja kun ei voi kutsua ketään kylään tai mennä mihinkään niin itsellehän ne jää syötävää.. ja tietysti kun tahtoo tukea paikallisia yrittäjiä niin nouto ruokaa tullut syötyä.
Ja itsehän kuuluun taas siihen kategoriaan että jo pelkästään leivosten näkeminen lihottaa:ROFLMAO:
Nyt on tullut 4kiloo lisää painoa kuukaudessa, joku ryhtiliike täytyy kyllä tehdä, mut jos ensin leipois jotain :unsure::X3:
Just niinku mun elämästä :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
On tullut kyl herkuteltua, mut me liikutaan paljon metsässä. Nytkin käytiin 2h samoilee. Serkku pitää mulle ulkotreenejä 2-3krt/vko ja ne on ihan tappo treenejä :D Tänään taas mentävä hikoilee, vaikka edellisestäkin treenistä vielä jalat ihan kipeät :p

Hitto mulla on huono olo. Tuolla metässä koko ajan eto :( Autossa tosi inhottava olla, ku ei tiiä millon oksennus lentää :cautious:
 
Mistähän ite sais kipinän vaikka koti treenailuun? Kait se ois vaa tehtävä niska-perus ote
Hmm oon nyt muutaman tunnin ihmetellyt kun tuikkii tosi tonne alhaalle navan alapuolelle vasemmalle...tosi hämmentävää kun ei oo ennen moista ollut
Mua päivällä niin kiukutti ja väsytti, tehään keittiö remppaa ja miehen pinna on tosi kireellä, niin ei meinaa munkaan hermo kestää sitte taas sitä sen kiukuttelua:cautious::LOL:
Harkitsin jo päikkäreille menoa, mutta kiukku voitti väsyn ja lähdinkin juoksulenkille tuulettamaan hermoja. Helpotti kyllä fyysisesti ja henkisesti kun sai musiikit korvalla auringonpaisteessa juosta 5km(y):giggle:
 
Mua päivällä niin kiukutti ja väsytti, tehään keittiö remppaa ja miehen pinna on tosi kireellä, niin ei meinaa munkaan hermo kestää sitte taas sitä sen kiukuttelua
Harkitsin jo päikkäreille menoa, mutta kiukku voitti väsyn ja lähdinkin juoksulenkille tuulettamaan hermoja. Helpotti kyllä fyysisesti ja henkisesti kun sai musiikit korvalla auringonpaisteessa juosta 5km
Noniin kiitos tästä, nyt ylös ulos ja lenkille (y) :love::cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Kyl se kipinä sieltä @Alinna86 tulee, kun alkaa tekemään ja huomaa kuinka hyvä fiilis siitä tulee ❤ Minä kävin äsken taas serkun rääkättävänä. 50min tehokasta ulkotreeniä takana, jalat huutaa hoosiannaa ja etova olo muuttui ihan oksettavaksi oloksi :LOL:
Pikkusen kroppa varmaan kovilla sen ekan treenin jälkeen, kun nyt jo toinen pvä, et etoo ja oksettaa o_O
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Lilmi89 ja Alinna86
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

12.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Helmiii..............................kp 53/29-43
Mandariinilohko.......kp 41/xx
Masu90............................kp 39/27-30
Krippis..............................kp 36/22-24
BonBon88.....................kp 35/30-32
Amadecasa.................kp 33/34-55
Keltasirkku-.................kp 29/28-32
Nieve30..........................kp 27/29
Loree................................kp 27/23-28
Wanti................................kp 27/30-48
Alinna86.........................kp 24/28
Kasikuus........................kp 21/27-28
Jjenn................................kp 21/30-31
Futurmama.................kp 21/29-34
Pampula3.....................kp 20/21-26
Hipposka......................kp 19/30
LaTiLa..............................kp 19/27
Brunet82.......................kp 17/26-28
Shibali...............................kp 17/23-28
Ilona Eloisa...................kp 15/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86.................................dpo 12
Loree........................................dpo 12
Kasikuus.................................dpo 8
Pampula3.............................dpo 8
Wanti........................................dpo 6
LaTiLa.......................................dpo 5

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Jos kiinnittyminen tapahtuu myöhäisillä päivillä, niin voisko se merkitä, että myös testissä näkyy jotain vasta myöhemmin?

Pahoittelut negoista!
Voihan se olla, keskenmenneet on aina ilmestynyt testeihin tosi ajoissa mut niissä ollutkin häiriöitä niin siinäkin voi olla syy et hcg nousee nopeesti. Ja jos oletetaan et toi mun lämpötilan notkahdus olis tarkoittanut jotain ni se oli vasta toissapäivänä...
Kylhän tässä pieni toivon kipinä siintää vielä kun norm. Raskauksista sain plussat vasta kun menkat myöhässä eli meillä olis ne saunan lauteiden pikaset vielä pelastus tähän kiertoon :LOL:
 
Nega.
Ke. Pitäs alkaa menkat
Ja viime yön unessa oli niin ihana tyttövauva
Ainii muoks.
Aamulämpö edellee Korkee 37.3 mut jos vanhat merkit paikkansa pitää tippuu huomenna...
Mulla aamulämpö tippu tänä aamuna ja flon mukaan menkat alkais kans keskiviikkona:unsure: En oo edes varma kumpaa toivon, ollu niin kummallisia vuotoja ja kiertoja nyt muutaman kuukauden, että toisaalta haluaisin sieltä vain alkavan ne normaalit menkat ja sitte jos pääsis taas ovista tikutteleen ja jos bongais senkin ihan oikeasti, tietäis että kroppa toimii(y). Toki ei raskaus kyllä yhtään haittaisikaan:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mulla aamulämpö tippu tänä aamuna ja flon mukaan menkat alkais kans keskiviikkona En oo edes varma kumpaa toivon, ollu niin kummallisia vuotoja ja kiertoja nyt muutaman kuukauden, että toisaalta haluaisin sieltä vain alkavan ne normaalit menkat ja sitte jos pääsis taas ovista tikutteleen ja jos bongais senkin ihan oikeasti, tietäis että kroppa toimii. Toki ei raskaus kyllä yhtään haittaisikaan
Kiinnittymisdippi? :unsure:
Mul oli nyt vasta tää kierto suht norm. Joulukuussa tapahtuneen kkm jälkeen. Voihan se olla ettei vieläkään kroppa oo valmis uuteen raskauteen, vaikka itse olisinkin :X3:
Noh täytyy ootella:D
Meinaatko testata uudelleen vielä?
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
@Alinna86 kyllä mä varmaan sillon dpo 15 testaan JOS ei oo menkat alkanu siihen mennessä
Nyt on nuo lämmöt kyllä seilannu ylös alas koko kierron, ajattelin jo kiinnittymisdipiksi tuota viime keskiviikkoa kun silloin laski ja sen jälkeen on ollut vain nousussa, mutta nyt tippu uusiksi
itsekin aattelin silloin ellei ne menkat ehi ennen tai tuu joku muu mielenhäiriö ennen sitä, näistä kun ei aina tiiä :LOL:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Loree ja Kasikuus

Yhteistyössä