Haaveena vauva 2020

Onnea @Shibali :love:

Mulla myös ajoittain huolen aiheena tää oma ikä. Nyt kun vihdoin alettiin yrittämään niin oon miettinyt että miten kauan sitä jaksaa jos ei tärppiä kuulu. Ei olla sovittu mitään takarajaa mutta kyllähän se raja jossain vaiheessa varmaan tulee vastaan. Vaikka oonkin niin onnellinen meidän kahdesta lapsesta niin toivon, ettei siitä kolmannen haaveesta tarvitsisi kuitenkaan luopua.
 
Onnea @Shibali :love:

Mulla myös ajoittain huolen aiheena tää oma ikä. Nyt kun vihdoin alettiin yrittämään niin oon miettinyt että miten kauan sitä jaksaa jos ei tärppiä kuulu. Ei olla sovittu mitään takarajaa mutta kyllähän se raja jossain vaiheessa varmaan tulee vastaan. Vaikka oonkin niin onnellinen meidän kahdesta lapsesta niin toivon, ettei siitä kolmannen haaveesta tarvitsisi kuitenkaan luopua.
Kiitos! :love: Mullahan on kans ikää jo 39v ja miehellä 46v niin toki tässä jännittää että meneekö kaikki hyvin ja kun kyse on meidän esikoisesta niin lisää vielä jännitystä. Mutta nyt on oudon tyyni ja onnellinen olo. Pitää nyt vaan nauttia ja toivoa parasta :love:
Toivottavasti teilläkin pian tärppää ja saatte kolmannen ihmeen luoksenne :love:
 
Kiitos! :love: Mullahan on kans ikää jo 39v ja miehellä 46v niin toki tässä jännittää että meneekö kaikki hyvin ja kun kyse on meidän esikoisesta niin lisää vielä jännitystä. Mutta nyt on oudon tyyni ja onnellinen olo. Pitää nyt vaan nauttia ja toivoa parasta :love:
Toivottavasti teilläkin pian tärppää ja saatte kolmannen ihmeen luoksenne :love:
Toivotaan niin:love:
Ja todellakin nyt vaan yrität miettiä hyviä juttuja ja nauttia:) se tunne kun on saanut plussan testiin on niin mahtava ja kutkuttava, kun on oma pikkusalaisuus kyydissä:love:
 
Onnea plussasta @Shibali (y) ja tsemppiä @nieve30, toivottavasti tulee seuraavaksi väriäkin! Peukut pystyssä myös @Pampula3 ja muut, joilla jännät hetket käsillä.

Täällä vihdoin kaikki vuoto ja oikeastaan muutkin oireet loppuneet. Täytyy tehdä toinen testi pois tuolta kuleksimasta vaikka maanantaina ja toivottavasti on vahvistunut. Vähän huolestuttaa tällä hetkellä, mutta kovin aikaistahan tässä vielä on.

Mäkin oon sekoillut nimimerkkien kanssa, kävin muokkaamassa oikein.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
Paljon voimia sinnekin ja kiitos tsempeistä. Kuinka pitkällä teillä raskaus oli silloin keväällä? Toivottavasti uusi plussa tulis teille jo pian :love:
Kiitos! :love: Kaiketi olisi pitänyt olla n. rv 8 (kiertoni oli tuolloin ihan sekaisin, mutta hedelmöitymispäivän mukaan tuo arvio). Alkio vastasi kuitenkin vain viikkoja 6+0 :confused: No, varhaisessa vaiheessa keskeytyi joka tapauksessa. Ihan hyvin päästiin siitä ylikin, mutta selvästi asia on noussut uudelleen pintaan nyt, kun tapahtumasta tuli puoli vuotta, eikä uutta raskautta ole kuulunut.
 
Onnea @Shibali :love:

Mulla myös ajoittain huolen aiheena tää oma ikä. Nyt kun vihdoin alettiin yrittämään niin oon miettinyt että miten kauan sitä jaksaa jos ei tärppiä kuulu. Ei olla sovittu mitään takarajaa mutta kyllähän se raja jossain vaiheessa varmaan tulee vastaan. Vaikka oonkin niin onnellinen meidän kahdesta lapsesta niin toivon, ettei siitä kolmannen haaveesta tarvitsisi kuitenkaan luopua.
Mulla ihan samanlaiset ajatukset! Minkä ikäiset lapset teillä on?
 
Sain tosiaankin oviksen tikutettua, ja myös hyödynnettyä, toivottavasti sillä olisi positiiviset seuraukset. Nyt dpo 8. Dpo5 tuli oikealle puolelle voimakkaita nippailuja, dpo 7 repäisytuntemuksia oikealle ja tänään heräsin jatkuvaan nippailuun oikealta. Eilen tuli myös pieni läntti veren sekavaa juttua pikkuhousun suojaan ja tais toiveet tälle kierrolle herätä aika suuriksi. Jospa tää kierto olis se meidän plussa kierto . Kierto pääsääntöisesti 28 vrk, nyt kp 21. Ehkä to pääsee jo innokkaana testaamaan, vaikka kp 28 vasta 17.11 su.
 
Satutäti83
Heippa!

täällä kovasti harmittelin alkuviikosta, kun näytti, että menkat alkaa. Muutamana päivänä pari tippaa ja se oli siinä. Tein negatiivisen ovistestin maanantaina dpo9 (kun muuta ei löytynyt sillä hetkellä) ja se oli niin negatiivinen kuin olla voi...

En uskaltanut testata kun vasta eilen, kun menkat 4 päivää myöhässä. Viime kierrossa olivat 5 päivää myöhässä, joten en viitsinyt hätäillä. Ettei taas tarvitse pettyä...
Outo hengästyminen ja etova olo sai mut kuitenkin testaamaan jo eilen. Ja plussahan sieltä tuli!!! OneStep näyttää tänään edelleen suht haaleaa viivaa, mutta CB näytti tänä aamuna ”raskaana 2-3”. Pakko se kai on uskoa! <3

Kuvassa onestep testit eiliseltä (aamu ja ilta) + tämä aamu:
https://aijaa.com/9VpO8S

Niinpä laitoin kaikki positiiviset kolme testiä lahjalaatikkoon ja annoin miehelle tänä aamuna isänpäivälahjaksi!

Nyt toivotaan parasta, että pysyy mukana. Mulla siis ikää 36v. ja olin valmistautunut pitkään odotukseen. Toisesta yrittämästä tärppäsi!

Tsemppiä ihan hullunlailla teille kaikille! Ja onnea muille plussanneille!
 
Onnea plussaneille! Hyväettä täältä väki vähenee... Itellä On kp 12, jotenkin fiilis ettei täat kierrostakaan nappaa. Mähän näin sillon elokuus unta että mun laskettu aika oli 5-6 elokuuta, olin raskaana ku näin ton unen (sillon oli toukokuun 11pvä LA) , ois ollu kyl jännä jos tärppäistäs kierros, mä tarkistin nimittäin laskurilla niin 5 pvä olis laskettu jos plussa tulis tälle kuulle  :p:LOL:noh, katotaan miten käy, ovis testeis ei plussaa oo näkyny ja kuivaa on :unsure: oon oikeestaan pistäny tosi pienelle mun toivon kipinät, mut gynelle tiistaina ja yritän saada terolutit tai letrot avuksi. Mieluten letrot tietty :ROFLMAO:
 
HaaveetKaatuu
Mä oon nyt huomannu, että tänne tulee porukkaa suunnilleen dpo5 tai dpo7 että "oon taustaillu, mut nyt meillä kyllä alkaa yritys" Kun on ihan selvästi jo hajulla, että saattaa olla tärpänny. Ja sitten kas kummaa, dpo 11 jälkeen näiltä ihmisiltä tulee viesti et "siis omg positiivinen testi"
Kyllä tänne varmasti saa kaikki tulla ketkä haluaa, mut teille on omatki ryhmänne. Menkää suoraan odottajiin. En ymmärrä, että pitää tulla leijumaan tähän ketjuun kuinka mystisesti tärppäs heti, vaikka on liitytty kaksplussalle ja tähän ketjuun dpo9. Täällä on kuitenkin porukkaa jotka on kurjotellu näihin haaveina vauva -ketjuihin monta vuottakin.
Tää on vaan mun mielipide, ei tarvii sit vetää suunnattomia herneitä nenään
 
Mä oon nyt huomannu, että tänne tulee porukkaa suunnilleen dpo5 tai dpo7 että "oon taustaillu, mut nyt meillä kyllä alkaa yritys" Kun on ihan selvästi jo hajulla, että saattaa olla tärpänny. Ja sitten kas kummaa, dpo 11 jälkeen näiltä ihmisiltä tulee viesti et "siis omg positiivinen testi"
Kyllä tänne varmasti saa kaikki tulla ketkä haluaa, mut teille on omatki ryhmänne. Menkää suoraan odottajiin. En ymmärrä, että pitää tulla leijumaan tähän ketjuun kuinka mystisesti tärppäs heti, vaikka on liitytty kaksplussalle ja tähän ketjuun dpo9. Täällä on kuitenkin porukkaa jotka on kurjotellu näihin haaveina vauva -ketjuihin monta vuottakin.
Tää on vaan mun mielipide, ei tarvii sit vetää suunnattomia herneitä nenään
Minusta tämä ”haaveena vauva 2020” on yleinen ketju ihan kaikille vuoden -20 vauvasta haaveileville. Halutessaan voi kirjoitella tarkemmin eriteltyihin ryhmiin, esim. itse olen kirjoitellut myös keskenmenon jälkeen kuumeilevien ryhmässä. On myös lapsettomuusryhmää jne.. Monet kirjoittelee oviksen jälkeen sen takia, että haluaa jakaa jännitystä muiden kanssa ja oviksen jälkeiset ajat on sellaisia joista on enempi kirjoitettavaa, ei leijuakseen. Toivoisin että tässä ryhmässä säilyisi hyvä henki ja tämä pysyisi ryhmänä, johon kaikenlaisessa tilanteessa olevat ovat tervetulleita❤
 
Mä oon nyt huomannu, että tänne tulee porukkaa suunnilleen dpo5 tai dpo7 että "oon taustaillu, mut nyt meillä kyllä alkaa yritys" Kun on ihan selvästi jo hajulla, että saattaa olla tärpänny. Ja sitten kas kummaa, dpo 11 jälkeen näiltä ihmisiltä tulee viesti et "siis omg positiivinen testi"
Kyllä tänne varmasti saa kaikki tulla ketkä haluaa, mut teille on omatki ryhmänne. Menkää suoraan odottajiin. En ymmärrä, että pitää tulla leijumaan tähän ketjuun kuinka mystisesti tärppäs heti, vaikka on liitytty kaksplussalle ja tähän ketjuun dpo9. Täällä on kuitenkin porukkaa jotka on kurjotellu näihin haaveina vauva -ketjuihin monta vuottakin.
Tää on vaan mun mielipide, ei tarvii sit vetää suunnattomia herneitä nenään

Miten sulla menee itsellä tällä hetkellä, onko tilanteeseenne löytynyt joku ratkaisu?
 
Dpo15, kp32/26-33 (yleisin kierto 30 pv), yk12.

Ja uskomatonta mutta totta: Tänään isänpäivänä tein positiivisen raskaustestin. Apteekin oman ja viiva aivan selkeä punainen, lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Oltiin viikonloppu hotellissa jossa myös pieni kylpylä. Siteet ja tampoonit mukana. Koko ajan oli olo että nyt ne kuukautiset alkaa. Mut ei mitään vuotoa ole tullut. Aamuisin huonoa oloa, myös iltaisin vähän. Viime viikolla parina päivänä töissä kahvitauolla nousi oksennus kurkkuun. Tosi väsynyt olin myös töissä viime viikon lopun. Viikonloppuna en hotellissa voinut ajatella edes viinilasillisen juomista ja jotenkin ällötti. Olen tähän asti juonut normaalisti vaikka yritys ollut päällä.

Isoin oire ehkä kuitenkin paleleminen. Kylpylässä istuin pääosin kuumassa porealtaassa ja saunassa.

Oisin tehnyt testin vasta huomenna tai ti kun kuukautiset varmasti myöhässä mutta päätin tehdä lopulta tänään, kun ajattelin että jos sattuisikin olemaan plussa mihin siis en ole uskonut oireista huolimatta, niin oishan se hienoa kertoa se miehelle isänpäivänä.

Nyt vaan suuri toive ja rukous että pysyy matkassa. Pitänee ottaa rennosti oikeasti nyt.

Mulla isoin muutos aiempaan viime kuukausina on ollut tietty sisäinen rauha ja sen hyväksyminen että tässä nyt vaan meillä kestää eikä se lopulta ole maailmanloppu jos kestää. Ja olen suunnannut ajatukset hoitojen alkuun ja joulun odottamiseen ja käynyt läpi elämääni ja sitä miten lopulta minulla on juuri nytkin kaikki mahdolliset syyt olla onnellinen vaikkei saataisi miehen kanssa yhteistä lasta. Toinen muutos on että söin rautakuurin nestemäistä rautaa. En tiiä auttoiko se. Oikeastaan kaikki muut vitamiinit ja muut sun muut oon unohtanut kun oon kokenut et vaan stressaan niiden ottamista. Tässä kierrossa talletteluja oli kolmesti vain, dpo-2, dpo0 ja dpo1. Sekin on vähentänyt stressiä minulla kun ei oo väkisin yritetty enää niin montaa kertaa joka kierrossa. Meillä siis käytössä ollut koti-inssi joka on kyllä syönyt seksin nautintoa välillä.

Tämä siis minun kokemus asiasta.
 
Hirveesti on eilisestä viestejä tullut!
Onnea plussanneille minunkin puolestani❤
Vastaan nyt tällä viestillä ketkä oli kysellyt. Dpo 10 tein negatestin. Voi olla että nämä on ihan normi menkat, mutta jostain syystä tosi vahva tunne että tuolla jo jotain tapahtui.
Nyt vuoto on loppumassa, vuosin siis paljon 1-2pv, kipuja yhtenä aamuna. Nyt ei siis muuta kuin ihan pientä nippailua oik.puolella munasarjoissa, mutta nännit ihan älyttömän kipeät. Ei koskaan ole ollut menkkojen aikaan. Tämä nostaan siis vielä toiveita, vaikka varmaan turhaan. Tuli sitä verta kuitenkin niin paljon. Mutta klimppejä ei tullut, eikä veri ollut tumman punaista vaan ihan tuoretta.
Jään nyt ainakin pariksi päiväksi kuulostelemaan tilannetta, enkä välttämättä tänne kirjoittele. Mut jos uusi kierto alkoi, niin eikun uutta yritystä putkeen☺
 
Paljon onnea @kukapakuka ja satutäti83!

Plaah oma kierto taitaa olla kierukan poiston jäljiltä ihan sekaisin. Ovistesti senkuin haalenee ja tänään pyyhkiessä tippa vertakin havaittu. Saas nähdä mihin suuntaan menossa, alkaako kohta uusi kierto vai tekeekö ovis vasta jossain vaiheessa tuloaan.
 
Mä muistan kans yhen joka tuli n. Kk sitten tänne että "oon hetken seurannut palstaa ja plussasin juuri "  :unsure::confused:ei siinä mitään kiva juttu mit eikö sillon mennä raskaana olevien ryhmiin eikä niiden jotka yrittää? Tottakai jokanen tervetullut jotka vauvast haaveilee mut toki pidän outona jos ite menisin vaik kirjotteleen: vauva 2020 joulukuisiin vaikken oo sillon lasta saamas, en liity haave ryhmiin jos olen plussannut (eri asia jo ryhmäs olleena kun plussa tullut eikä vielä uskalla poistuu ryhmäst) :alien: ym.

sitähän ei tiiä millon tärppi käy, mulle itsel kävi kuopuksen kohalla etten tainnu keritä olla ryhmäs varmaan ku kk ajan niin tärppäs, olin kyl varautunu siihen perus 5-6kk mikä itel yleensä menny, että yllätyin itekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92 ja Hedvig
Mä muistan kans yhen joka tuli n. Kk sitten tänne että "oon hetken seurannut palstaa ja plussasin juuri "  :unsure::confused:ei siinä mitään kiva juttu mit eikö sillon mennä raskaana olevien ryhmiin eikä niiden jotka yrittää? Tottakai jokanen tervetullut jotka vauvast haaveilee mut toki pidän outona jos ite menisin vaik kirjotteleen: vauva 2020 joulukuisiin vaikken oo sillon lasta saamas, en liity haave ryhmiin jos olen plussannut (eri asia jo ryhmäs olleena kun plussa tullut eikä vielä uskalla poistuu ryhmäst) :alien: ym.

sitähän ei tiiä millon tärppi käy, mulle itsel kävi kuopuksen kohalla etten tainnu keritä olla ryhmäs varmaan ku kk ajan niin tärppäs, olin kyl varautunu siihen perus 5-6kk mikä itel yleensä menny, että yllätyin itekin.
Mua henk. koht. ärsyttää vielä enemmän ne, jotka ovat siirtyneet jo plussaineisiin, ja tulee ”kertomaan kuulumisia” kuinka eka ultra takana/tulossa, eka neuvola takana/tulossa, juuri saatu nyytti sylissä tms. Tuntuu suoranaiselta vittuilulta, vaikka sitä ei varmasti ole silleen tarkoitettu. Mutta kuten me kaikki yrittävät koemme erilaisia ärsytyksen tunteita eri asioista, eikä näillä tunteille mitään mahda. Koen myös suurta epäreiluutta siitä, että jotku raskautuu ekasta kierrosta, vaikka hyvin tiedän että se ei ole minulta pois! No tästä syystä olen päättänyt käydä täällä enää 1-2x viikossa (sen 10x päivässä sijaan...), koska en voi näille tunteilleni mitään, ja ne tuskin ainakaan auttaa omassa tilanteessani!
 
Sydämelliset onnittelut ja tarratöppösiä @kukapakuka ! Ihana kuulla, että pitempään yrittäneilläkin tärppää :love::barefoot:

Juu-u, kieltämättä itselläkin kirpaisee sellaiset tapaukset, jotka tulevat lähinnä ilmoittamaan että plussasivat juuri, varsinkin jos on raskautunut "kertalaakista". Mutta kaikki tavallaan, ja hienoahan se tietysti on jos tärppää nopeasti. Ehkä kuitenkin itsekin toivoisin, että valitsisivat mieluummin suoraan plussanneiden ketjun, elleivät sitten aio osallistua muuten keskusteluun täällä.

Piis änd laav joka tapauksessa kaikille! :D
 
Mä oon nyt huomannu, että tänne tulee porukkaa suunnilleen dpo5 tai dpo7 että "oon taustaillu, mut nyt meillä kyllä alkaa yritys" Kun on ihan selvästi jo hajulla, että saattaa olla tärpänny. Ja sitten kas kummaa, dpo 11 jälkeen näiltä ihmisiltä tulee viesti et "siis omg positiivinen testi"
Kyllä tänne varmasti saa kaikki tulla ketkä haluaa, mut teille on omatki ryhmänne. Menkää suoraan odottajiin. En ymmärrä, että pitää tulla leijumaan tähän ketjuun kuinka mystisesti tärppäs heti, vaikka on liitytty kaksplussalle ja tähän ketjuun dpo9. Täällä on kuitenkin porukkaa jotka on kurjotellu näihin haaveina vauva -ketjuihin monta vuottakin.
Tää on vaan mun mielipide, ei tarvii sit vetää suunnattomia herneitä nenään
Harmi kuulla, kun on ihan vaan aidosti halunnut tulla mukaan kirjoittelemaan ja haaveilemaan. Meillä nyt meni niin, ettei yritystä voitu aloittaa vielä kierron alusta ja enpä tiedä, mitä sanottavaa olisi sitä ennen tänne ollut. Mutta ymmärrän kyllä hyvin senkin, että tällaisia ajatuksia voi tulla. Eniten lähinnä harmittaa se, että ei missään nimessä ole ollut tarkoitus mitenkään leijua tai pahoittaa kenenkään mieltä. Ei sitä kukaan tiedä, milloin tärppää. Eli on sekin outoa, jos ei voi tulla kirjoittelemaan ennen kuin tietää, ettei varmasti ole tärpännyt. Mutta juu, tämä olkoon viimeinen viestini tähän ryhmään. Paljon plussatuulia ja tsemppiä kaikille jatkoon :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minic

Yhteistyössä