Haaveena vauva 2020

Kiitos kaikille onnitteluista!

Siirryn nyt odottelemaan neuvola-aikaa sun muuta ja toivomaan että kaikki sujuu hyvin. Pahoinvointi oli yöllä sitä luokkaa että en saanut oikein nukuttua, ja olo väsynyt, toiveikas ja varovaisen onnellinen.

Tsemppiä kaikille valtavasti omaan taipaleeseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Täällä alkoi menkat ja aika tyhjä olo kun ovulaatio ja talletukset meni enemmän kuin kohdilleen tässä kierrossa. Tuli fiilis, että yrityksestä taitaa tulla pidempi projekti (n) Nyt alkaa toki vasta yk 4 mutta silti (n)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! :love::love:
 
Tänään on dpo 1, taitaa olla lyhkäisempi kierto siis luvassa. Ei aloitettu talletteluja ihan niin aikaisin kuin olisin toivonut, mutta perjantaista eteenpäin on nyt joka yö tehty talletus ja jos vielä pari yötä jaksaisi niin ehkäpä se olisi siinä tämän kuun osalta. En taida piinalistalle jaksaa, mitä sitä suotta siellä roikkumaan kun ei kumminkaan tärppää (jep jep, tämmönen tosi positiivinen maanantai täällä kaiken pahan mielen keskellä XD). Mä suunnittelen täällä jo kuinka voin ottaa alkoholia uutena vuotena kun ei tässä nyt kumminkaan tärppää sitä ennen, mikä on tietysti ihan hölmöä kun enhän mä mistään voi tietää vaikka tää kierto olis meidän tai vaikka seuraava!

Ihanaa kun plussia tulee! Vaikka välillä ottaakin koville, että no niin taas lähtee porukkaa ketjusta ja miksei meillä tärppää. Mutta kyllä meilläkin vielä, kaikki aikanaan. Luotan siihen, että viimeistään hoidoilla saadaan raskaus alkamaan.
 
Tänä aamuna dpo 14 aamupissasta nega. Eiköhän se tässä ollut. Ihmetyttää niin paljon kun nännit edelleen niin kipeet, samoin nivusiin nippaa. Koskaan ei oo ollut tällaista menkkojen aikaan tai jälkeen.. outoa...
 
Täälä kans yks "positiivisesti ajatteleva" :LOL: nimittäin ovistikus haalentunu viivat, ehkä ne tost tummenee tai ei. Oli miten oli, mies lähti eikä viikkoon nähdä... Eli melkeen plussa tikussa kp 9, ja nyt mitä tehny ni ei lähellekkään... vaik virallisesti huomen ois se todenäkösin ovis ajankohta:unsure:. Täs mietin kannattaako mun edes testailla enään, rupeis vaan ärsyttää enempi jos se kunnon plussa tuliskin parin pvä pääst, koska ei mitään mahiksii seksiin...
 
ON: En tiedä muistaako kukaan, kun kerroin, että aion kokeilla osteopaatilla käyntiä. Olen kuullut puhetta, että siitä on apua runsaisiin menkkoihin ja moni pari vuotta lapsettomuudesta kärsivä on käynyt siellä ja parin käynnin jälkeen on raskaus alkanut.
No minä kävin osteopaatilla 5pvä oviksen jälkeen ja mun menkat oli ei runsaat ja kesti vain 3.5päivää normaalin 5-7pvä sijaan Ai että kun oli kivaa, eikä tarvinnut menkkojen takia tällä kertaa saikkua hakea. Huomenna olisi uusi aika ja toivon, että siitä olisi myös hyötyä. Päänsärytkin helpotti :) Kallista lystiä, mut jos siitä tuollainen hyöty oli, ni mielellään sen maksan. Ei kiitos enää ikinä runsaita menkkoja :unsure:
 
Mulla alkoi tänään yk 21 ja kp1.

Itsekin huomasin silloin yrityksen alussa paljon noita negatiivisia tunteita ja epäreiluuden tunnetta. Sitten yhtäkkiä kävi niin että lähipiiristäni menehtyi neljä ihmistä pienessä ajassa ja olen varmasti edelleen shokissa ja siksi melko tunnekylmä mutta ainakin tuntuu että uutta elämää alkoi kyllä arvostamaan todella paljon. Vaikuttaa varmaan sekin että ystäväpiirissä on jonkinlainen vauvabuumi menossa.
 
Hei! Mäkin aattelin tänne kirjoittaa! Mä siis 32v, ja meillä lapset syntyneet vuonna 2016 ja 2018. Oon jo pidempään haaveillut kolmannesta lapsesta, mutta mies ei oo vielä samoilla linjoilla. Miettii taloudellista tilannetta yms, oon siis ite ollut kotona esikoisen syntymästä lähtien, joten onhan se tietty tärkeä pointti. Vaan ei auta mun vauvakuumeiluun, tuntuu kuin meidän joukosta puuttuisi vielä joku <3
Onko teillä muilla ollut tällaista, joilla kolmas tai useampi haaveissa, että mies ei oo heti samoilla linjoilla? Kauanko meni että oli?

Ikionnellinen olen meidän kahdesta pienestä, he ovat rakkainta maailmassa<3 se tunne kolmannesta vain on kova <3
kommnetoin vaikka sama tilanne ei olekaan. Meillä olis vasta esikoinen haaveissa. Tai no minulla... olen kuumeillut helmikuusta lähtien ja lähipiirissä muutamia vauvauutisia ja kuume vaan pahenee. Miehen mielestä meillä ei ole vielä kiire, mutta olen eri mieltä. Täytän ensi vuonna 28. Tilanne alkaa olla sikäli inhottava kun haluan sitä vauvaa niin kovasti, että hermot menee :D väitän että ei se mies vaan voi ymmärtää sitä miltä se tuntuu kun kroppa ja mieli huutaa raskautta. Meillä molemmilla hyvät vakityöt, omistuskämppä ja kaikki mallillaan. Mutta ei kuulemma vielä ja rahaakin tulisi säästää. Ja en suuttumuksellani todellakaan halua painostaa häntä, mutta en vaan voi näille tunteille mitään. Enkä kyllä halua luopua haaveilustakaan..
 
Apua, vaikuttaako letrot ovistesteihin !?
Mulla jo kp8 testi näyttää tältä :eek:IMG_20191111_182818.jpg
Meillä on ultra torstaille ja inssi perjantaille, mutta ei välttämättä nyt sitten ja huomenna ei kyllä ehdi, kun aamulla mies "tyhjennetty" :notworthy:
 
@amadecasa Se väänteli ja käänteli mua ihan ihme asentoihin. Etti kireänä olevat kohdat (selästä) ja paineli niitä ihmeellisesti, että niistä tuli joustavat :ROFLMAO: .. Sen eron huomas itsekin heti. Lantion virheasennon korjas myös. Sit lopussa se hoiti koko kehoa pitämällä päästä kiinni 10min o_O Piti pysyä tosi rentona silmät kiinni. Meinasin nukahtaa :D:eek::ROFLMAO: Mut kyllä sillä näköjään joku vaikutus oli, kun päänsäryt helpotti ja menkat tosiaan eka kertaa yli puoleentoista vuoteen normaalit. Sitä on tosi hankala selittää millaista se käynti siellä oli. Se pitää itse kokea. Puoli vuotta kaveri mua sinne sai suostutella menemään, kunnes ne viime kierron menkat oli se ratkaiseva juttu, et nyt en enää jaksa ja varasin ajan. Kyllä kannatti :)
 
@Snanniska Mä päätin myös, että jätän tikuttelut pois ja menen oman fiiliksen mukaan. Liikaa stressiä milloin sen aloittaa ja sit pitää koko ajan kytätä, et jokohan se nyt ois tarpeeksi vahva ja siltikin löydät itsesi taaaaas tikuttamassa, jos se siitä vaikka vielä tummenisi :ROFLMAO:
En myöskään aio tehdä yhtäkään raskaustestiä ennen kuin menkat on myöhässä pidemmän kierron mukaan. Ellei tule sit sellainen olo, että olisi sata varma, että on raskaana. Tähän asti kuitenkin joka kierrossa ollut olo, ettei ole raskaana ja paikkaansa se on pitänyt. Jospa tämä kierto menisi rennommin :whistle:
 
Mä tulin gynelt... Ei herunu edes teroluteja mitä kyl ennen oon saanu ku kierto sekoillut :unsure: no eikai auta ku tyytyy jatkaan näin. Ovista tuskin ollu ollenkaan... TänäänKIN oli kyl niin halee ja olematon viiva testissä etten muista millon viimeeks, yleensä näyttää ees selvää haaleeta... Tää kierto lienee kyl kuopattu
 
Hei,
Olen tovin(muutama kk) lueskellut, mutten ole uskaltanut osallistua.
Olen 29v ja meillä on kaksi lasta, vanhin jo koululainen, mutta vauvakuume on hirveä.
Meillä on ollut ehkäisynä keskeytetty nuorimman syntymän jälkeen ja hän täyttää helmikuussa 2v.
Nyt viime kuussa tein haalean positiivisen testin kp24/25-28 ja kp26 alkoi vuoto. Kemiallinen siis.
Siitähän se vauvakuume villiintyi ja sain myös miehen puolelleni.
Siispä nyt yk1 ja kp11.

Eilen aamupäivällä, kp10, sain ovistestiin lähes tasavahvat viivat. Tänään aamulla samanlaiset. Eli joko se huippu oli siinä välissä tai vasta tulossa.
Eikös tämä ole aika aikaisessa vaiheessa kiertoa (n)

Mutta tulen tänne jännäilemään, jos sopii. Tuossa oli aiemmin vähän kärkkäämpiä mietteitä monilapsisten haaveilusta ja loppukierrossa liittymisestä.
Tämä two week wait vaan on hirveän pitkä yksin :unsure::eek:

Mukavaa tiistaita kaikille :love::love:
 
Täällä uusi palstalainen!

Kolmannesta haaveillaan, yk3 menossa. Kierukka poistettu elokuussa, jonka jälkeiset kaksi kiertoa olleet suht säännölliset, mutta luteaalit jääneet mun mielestä lyhyiksi, vain 8 päivää kestäneiksi. Muissa asioissa lääkärissä käydessäni kyllä kysyin niistä, mutta tk lääkäri oli sitä mieltä että riittäisi raskautumiseen.
Tähän kiertoon aloitin royal geleet mielenkiinnosta, ja ainakin ovis aikaistui, edellisissä kierroissa sen tapahduttua vasta kp 20, nyt oli kp 12. Onko kenelläkään kokemusta noista? Olikohan ihan sattumaa, vai voisko geleillä olla vaikutusta asiaan
Nyt siis menossa kp 14 ja dpo 2.

Mä olen vähän malttamaton luonne ja aina välillä pitää muistutella itseään että vasta lyhyt aika yritetty. Etenkin kun lähipiiristä tulee koko ajan vauvauutisia, on tosi hankalaa odotella maltillisesti

Meillä tosiaan ennestään kaksi lasta, esikoinen tärppäsi ekasta yrityskierrosta, toinen viidennestä.
 
Moniko käyttää flow sovellusta?... Ku tota mun mielest se on vähä omia juttuja lataileva? Esim nyt kun tein muistiinpanon (omasana) ni yht äkkiä kaleenteris siirty ovis pvä torstaille, jpka oli keskiviikos aikasemmin. Ja laskujen mukaan se ovis kohokohta pitäs ollakp 14 eli tänään... Sen lisäks niit mahdollisuus tulla raskaaksi päiviä On tullu 10 päivää ja joissain kk on 7.mitä helvettiä? :unsure::confused::ninja:siis ja huomannu aikasrmminkin et merkkaa välil miten sattuu noi kp jutut. Tekeeko muilla noin?
 
Tässä esimerkki. Oli aikasemmin 9-15 ne mahollisuustulla raskaaksi päivät, nyt pomppas extra päiviä edellisiin kuukausiin srkä tuleviin. Lisäain siis sinne omaan muistiinpanoon minkä ei mun mielest luulis vaikuttavan kiertoon
Mun ainakin heittelee kanssa... tai välillä näyttää kierron pituudeksi jotain 22 päivää vaikka selasin viimeiset puolitoista vuotta merkintöjä taaksepäin ja aina ollut 24-27 välillä ja usein se 25'.'
Nyt kun ovis oli aikaisin letrojen takia, näyttää että kierron pituus on 20 päivää, joten hämää aika paljon...:rolleyes:

No mutta jos flo:ta on uskominen, ainakin sinulla pitäisi olla hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi :D(y)

Edit. Selasin myös nuo hyvät päivät ja näyttää kyllä aika lailla sitä 10 päivää, välillä yhseksä..
 

Yhteistyössä