Haaveena olisi päästä maatilalle asumaan kesäloman ajaksi ja lihomaan

  • Viestiketjun aloittaja Aika laiha
  • Ensimmäinen viesti
Aika laiha
Ihmistä ei voi auttaa jos hän ei itse ymmärrä hakea apua, minä olen antanut ne vastaukset mitä minulla on, jos se on välittämisen puutetta niin ok.
Olet varmaan oikeassa. Jos mulla tulee jotain mieleen niin voinko kysyä sinulta sitä?

Olisiko mun ainoo konsti minut lihottaa pakkosyöttö jossain lihajalostamosa tai jonkun Kokkin padan vieressä suu auki kun kaataisi kauhalla lihottavaa lientä suuhuni?
 
gggf
Olet varmaan oikeassa. Jos mulla tulee jotain mieleen niin voinko kysyä sinulta sitä?

Olisiko mun ainoo konsti minut lihottaa pakkosyöttö jossain lihajalostamosa tai jonkun Kokkin padan vieressä suu auki kun kaataisi kauhalla lihottavaa lientä suuhuni?
Tottakai voit kysyä, sitähän minä en voi luvata että osaan vastata. Todennäköistä myös tämän ketjun perusteella on että en pysty antamaan niitä vastauksia joita toivot. Joko en ymmärrä kysymyksiä tai sitten kyse on jostakin muusta.

Tuskin olisi vaihtoehto ollenkaan ongelmiisi kumpikaan. Lihajalostamossa ei muuten ketään syötetä pakolla tai ilman.
 
Aika laiha
Tottakai voit kysyä, sitähän minä en voi luvata että osaan vastata. Todennäköistä myös tämän ketjun perusteella on että en pysty antamaan niitä vastauksia joita toivot. Joko en ymmärrä kysymyksiä tai sitten kyse on jostakin muusta.

Tuskin olisi vaihtoehto ollenkaan ongelmiisi kumpikaan. Lihajalostamossa ei muuten ketään syötetä pakolla tai ilman.
Millainen se vaa'ala karsinnoissa punnitaan eläimiä?

Miten ne karsinassa mittaa mitta nauhalla eläinten lihan paksuudesta?

Tiedätkö mitä mä pelkään aika laihana kun oon liian laiha ja hoikka?
 
gggf
Millainen se vaa'ala karsinnoissa punnitaan eläimiä?

Miten ne karsinassa mittaa mitta nauhalla eläinten lihan paksuudesta?

Tiedätkö mitä mä pelkään aika laihana kun oon liian laiha ja hoikka?
Riippuu ihan eläimestä. Karsinassa tuskin millään.

Mittanauhaa käytetään ihan samoin kuin vaikka ihmisen vyötärön ymäryksen mittaamiseen. Suomen Maatalousmuseo Sarka

En tiedä mitä sinä pelkäät.
 
Aika laiha
Riippuu ihan eläimestä. Karsinassa tuskin millään.

Mittanauhaa käytetään ihan samoin kuin vaikka ihmisen vyötärön ymäryksen mittaamiseen. Suomen Maatalousmuseo Sarka

En tiedä mitä sinä pelkäät.
Millaisella vaa'ala minut olisi punnittu karsinassa kun oon konttaus asennossa ja isäntä olisi saanut minulle lihakasvatuksessa painoa?

Olisiko maatilan isäntä mitannut minun vatsan ympäryyden karsinassa kun olen saanut lihakasvatuksessa painoa ja oon konttaus asennossa ja mittaisiko se myös rinnan ympäryyden ja myös reidet, pohkeet, käsien ympäryyden?

Onko vaarana jos minut olisi kasvatettu mulle lihaa karsinassa niin isäntä olisi laittanut mut lihaisana teurastamolle teurastettavaksi ja lopuksi olisin isännän ja emännän joulu pöydässä joulu kinkkuna?

Mä pelkään että joku pistää minut liian laihana kukkakeppiksi jotain omena puuta tukemaan?

Ja myös pelkkään kun koulussa haukkuvat minua soppaluuksi niin olenko mä keitto luu silloin?
 
gggf
Millaisella vaa'ala minut olisi punnittu karsinassa kun oon konttaus asennossa ja isäntä olisi saanut minulle lihakasvatuksessa painoa?
- :) Eiköhän se riipu täysin siitä minkälainen vaaka sillä isännällä on. Etkö sä löytänyt yhtään niitä malleja netistä?

Olisiko maatilan isäntä mitannut minun vatsan ympäryyden karsinassa kun olen saanut lihakasvatuksessa painoa ja oon konttaus asennossa ja mittaisiko se myös rinnan ympäryyden ja myös reidet, pohkeet, käsien ympäryyden?
- :) Mistäs minä sen tiedän mistä isäntä sinut mittaa. Epäilen kyllä vahvasti ettei mistään, vaan sinut mitattaisiin ja punnittaisiin sairaalassa, terkkarissa tms. jos tarpeen.

Onko vaarana jos minut olisi kasvatettu mulle lihaa karsinassa niin isäntä olisi laittanut mut lihaisana teurastamolle teurastettavaksi ja lopuksi olisin isännän ja emännän joulu pöydässä joulu kinkkuna?
- :) Epnpä oikein usko että vaaraa teurastamolle joutumisesta on. Eläinkuljetuksista huolehtivat kyllä hyvin huolehtivat mitä ottavat kyydittävikseen.

Mä pelkään että joku pistää minut liian laihana kukkakeppiksi jotain omena puuta tukemaan?
- :) Ei pidä mennä liian lähelle omenapuuta.

Ja myös pelkkään kun koulussa haukkuvat minua soppaluuksi niin olenko mä keitto luu silloin?
- :) En ainkaan söisi sitä keittoa.
:)
 
Aika laiha
En löytänyt kuvia googlesta. Millä hakusanalla niitä kuvia löytyy?

Voiko maatilan isäntä ja emäntä kasvattaa minusta jättimäisen lihavan maatilan pojan tilalle niin missä joutuisin olemaan?

Mutta olisiko se mahdollista että maatilan isäntä voisi kasvattaa minulle rehuilla niin jättimäisen isoksi karsinassa että olisin heidän lemmikkinä maatilan pihalla?

Voisiko olla vaarana että maatilan isäntä saattaisi itse teurastaa minut?

Joudunko mä omena puun kepiksi jos meen lähelle omena puuta?

Millaista olisi olla keitto luuna padassa?

Voiko joku tehdä minusta nyt liian laihana tai pitääkö olla pulleutta ja pyöreyttää että pääsen leikisti joulu kinkkuksi joulu pöytään?

Arvaa kumpi minua kiinnostaa emännän lihotuksen jälkeen saada itselleni läskimakkarat vai isännän karsinan lihakasvatukseen että saa paljon rehua että kasvaisi paljon lihaa?

Voiko maatilalla isäntä aluksi syöttää minulle rehua niin että mulle kasvaisi lihaa karsinassa ja emännän keittiössä emäntä lihottaisi minua niin että mulle tulisi vähän vai sopivasti vai liikaa läskiä?
 
gggf
En löytänyt kuvia googlesta.
- En oikein usko etteikö 13 v poika niitä löytäisi.
Millä hakusanalla niitä kuvia löytyy?
- Eläinvaaka mm. Eläinvaaka / Palkkivaaka : Vaakatalo Oy

Voiko maatilan isäntä ja emäntä kasvattaa minusta jättimäisen lihavan maatilan pojan tilalle niin missä joutuisin olemaan?
- En tiedä, en tiedä kuka sinut pojan tilalle kasvattaisi, enkä tunne jättimäisen lihavia poikia, joten valitettavasti en osaa auttaa.

Mutta olisiko se mahdollista että maatilan isäntä voisi kasvattaa minulle rehuilla niin jättimäisen isoksi karsinassa että olisin heidän lemmikkinä maatilan pihalla?
- Toki lemmikkien pitäminen maatiloilla on mahollista.

Voisiko olla vaarana että maatilan isäntä saattaisi itse teurastaa minut?
- Jaa-a. Miksi ne sinut teurastaisi. En tunne isäntiä jotka mitään kotona teurastaisi.

Joudunko mä omena puun kepiksi jos meen lähelle omena puuta?
- Missä ja miksi? Omenapuut ei kukkakeppejä kaipaa, niiden tuet on yleensä vankempaa tekoa.

Millaista olisi olla keitto luuna padassa?
- Miksi minun se pitäisi tietää, en koskaan ole ollut padassa.

Voiko joku tehdä minusta nyt liian laihana tai pitääkö olla pulleutta ja pyöreyttää että pääsen leikisti joulu kinkkuksi joulu pöytään?
- Se kai riippuu ihan siitä kenen kanssa leikit joulupöytä leikkejäsi.

Arvaa kumpi minua kiinnostaa emännän lihotuksen jälkeen saada itselleni läskimakkarat vai isännän karsinan lihakasvatukseen että saa paljon rehua että kasvaisi paljon lihaa?
- Sama suomeksi? En ymmärrä. Joko se emäntä nyt sinut lihotti?

Voiko maatilalla isäntä aluksi syöttää minulle rehua niin että mulle kasvaisi lihaa karsinassa ja emännän keittiössä emäntä lihottaisi minua niin että mulle tulisi vähän vai sopivasti vai liikaa läskiä
- En edellenkään ymmärrä mitä kysyt.
 
Aika laiha
En löytänyt kuvia googlesta.
- En oikein usko etteikö 13 v poika niitä löytäisi.
Millä hakusanalla niitä kuvia löytyy?
- Eläinvaaka mm. Eläinvaaka / Palkkivaaka : Vaakatalo Oy

Voiko maatilan isäntä ja emäntä kasvattaa minusta jättimäisen lihavan maatilan pojan tilalle niin missä joutuisin olemaan?
- En tiedä, en tiedä kuka sinut pojan tilalle kasvattaisi, enkä tunne jättimäisen lihavia poikia, joten valitettavasti en osaa auttaa.

Mutta olisiko se mahdollista että maatilan isäntä voisi kasvattaa minulle rehuilla niin jättimäisen isoksi karsinassa että olisin heidän lemmikkinä maatilan pihalla?
- Toki lemmikkien pitäminen maatiloilla on mahollista.

Voisiko olla vaarana että maatilan isäntä saattaisi itse teurastaa minut?
- Jaa-a. Miksi ne sinut teurastaisi. En tunne isäntiä jotka mitään kotona teurastaisi.

Joudunko mä omena puun kepiksi jos meen lähelle omena puuta?
- Missä ja miksi? Omenapuut ei kukkakeppejä kaipaa, niiden tuet on yleensä vankempaa tekoa.

Millaista olisi olla keitto luuna padassa?
- Miksi minun se pitäisi tietää, en koskaan ole ollut padassa.

Voiko joku tehdä minusta nyt liian laihana tai pitääkö olla pulleutta ja pyöreyttää että pääsen leikisti joulu kinkkuksi joulu pöytään?
- Se kai riippuu ihan siitä kenen kanssa leikit joulupöytä leikkejäsi.

Arvaa kumpi minua kiinnostaa emännän lihotuksen jälkeen saada itselleni läskimakkarat vai isännän karsinan lihakasvatukseen että saa paljon rehua että kasvaisi paljon lihaa?
- Sama suomeksi? En ymmärrä. Joko se emäntä nyt sinut lihotti?

Voiko maatilalla isäntä aluksi syöttää minulle rehua niin että mulle kasvaisi lihaa karsinassa ja emännän keittiössä emäntä lihottaisi minua niin että mulle tulisi vähän vai sopivasti vai liikaa läskiä
- En edellenkään ymmärrä mitä kysyt.
Käytin haku sanaa lihaskasvatus vaaka tuli vaan ihmiset ja vaaka.

Jos maatilan pitäisi minua lemmikkinä niin olisiko mä tilalla liian laiha vai jättimäisen lihavaksi syötetty lemmikki vaikka olisin 13v poika niin kumpana luulisit että emäntä ja isäntä tilalla pitäisi minua lemmikkinä niin olisiko mä tilalla liian laiha vai jättimäisen lihavassa kunnossa?

Voiko lemmikkin lihottaa läskimakkara vatsaiseksi vai lihottaa lihakasvatuksessa lihaa sille lemmikille kumpaa luulet?

Voiko maatilan isäntä kun on saanut mulle lihakasvatuksessa lihaa niin voiko se punnita minut koukku vaa'assa niin että nosto vyö tulisi koukusta alas ja isäntä pujottaisi ne lenkit minun käsien kautta ylös kainaloihin ja ottaisi lopuksi tuolin alta että roikkuisin koukku vaa'assa niin voisiko isäntä samalla kun oon roikkumassa niin voiko se mittaa minun vatsan ympäryyden kun roikkun koukku vaa'assa?

Pitääkö isäntä minua karsinassa ilman vaatteita vai pikku housut jalassa?

Olisiko mä lemmikkinä ilman vaatteita vai pikku housut jalassa?

Voiko ne maatilalla käyttää lemmikkiä syöttöporsaana?

Mietin kun nyt oon liian laiha ja litteä niin millaista on olla läskimakkarana oleminen olisiko muualla myös läskimakkaroita?

Mietin kun nyt oon liian laiha ja litteä niin millaista on olla lihakasvatuksen jälkeen olisiko mä enään liian laiha kun olisi saatu lihaa niin olisiko mä pulleampi ja pyöreämpi ja missä kohtiin olisi minulla sitä lihaa tullut lisää?

Otatko mut ensi kesänä kompostiksi tilalle?

Pidätkö minua kompostina sisällä talossa vai ulkona niin missä siellä?

Pitääkö kompostin olla tosi lihava ja läskimakkara jolloin on kompostiksi sopiva?

Saako ostettua jostain niitä eläinten mitta nauhaa?
 
gggf
Otatko mut ensi kesänä kompostiksi tilalle?

Saako ostettua jostain niitä eläinten mitta nauhaa?
Näköjään tuollaisia on vielä myynnissä Faba - Elopainomittanauha, mutta en usko että siitä olisi sinulle hyötyä mittaustulos ei taida olla luotettava 13v pojan kohdalla.

Muutamaan esitettyyn kysymykseen olen mielestäni jo vastannut enkä ajatellut vastata niihin uudelleen vaikka jankuttaisit niitä kuinka monta kertaa. Opettele mieluummin lukemaan (ja sisäistämään lukemasti). Muutamaan kysymykseen en valitettavasti osaa vastata.
 
Aika laiha
mm. komposti kysymykseen olen mielestäni jo vastannut.
Jos maatilan pitäisi minua lemmikkinä niin
olisiko mä tilalla liian laiha vai jättimäisen
lihavaksi syötetty lemmikki vaikka olisin 13v
poika niin kumpana luulisit että emäntä ja
isäntä tilalla pitäisi minua lemmikkinä niin
olisiko mä tilalla liian laiha vai jättimäisen
lihavassa kunnossa?

Voiko lemmikkin lihottaa läskimakkara
vatsaiseksi vai lihottaa lihakasvatuksessa lihaa
sille lemmikille kumpaa luulet?

Voiko maatilan isäntä kun on saanut mulle
lihakasvatuksessa lihaa niin voiko se punnita
minut koukku vaa'assa niin että nosto vyö tulisi
koukusta alas ja isäntä pujottaisi ne lenkit
minun käsien kautta ylös kainaloihin ja ottaisi
lopuksi tuolin alta että roikkuisin koukku
vaa'assa niin voisiko isäntä samalla kun oon
roikkumassa niin voiko se mittaa minun vatsan
ympäryyden kun roikkun koukku vaa'assa?
 
gggf
Miksi jankutat samoja asioita joihin olen jo vastannut?
Miksi sinä muuttuisit lemmikkinä joksikin muuksi kuin mitä olet?
Toista kysymystä en ymmärrä koska en tiedä että lemmikkiä kasvatettaisiin lihoiksi. Miksi lemmikin pitäisi lihottaa? Miksi lemmikkiä ei olisi mahdollista lihottaa?
Miksi sinut pitäisi punnita koukkuvaa'alla? Miksi minun pitäisi tietää voiko vai eikö?
 
Aika laiha
Miksi jankutat samoja asioita joihin olen jo vastannut?

V. Omasta mielestä sinä et ole vastannut näihin kysymyksiin.

Miksi sinä muuttuisit lemmikkinä joksikin muuksi kuin mitä olet?

V. Haluaisin kokea olevan lemmikkinä?

Toista kysymystä en ymmärrä koska en tiedä että lemmikkiä kasvatettaisiin lihoiksi. Miksi lemmikin pitäisi lihottaa?

V. Olisi se kiva saada lemmikille lihaa luiden päälle.

Miksi lemmikkiä ei olisi mahdollista lihottaa?

V. Onko lemmikkiä mahdollista lihottaa pulleamaksi?

Miksi sinut pitäisi punnita koukkuvaa'alla?

V. Haluaisin kokea millaista on roikkua koukku vaa'assa?

Miksi minun pitäisi tietää voiko vai eikö?

V. Mihin toi kysymys oikeen kuuluu?

Vastasin ylempänä merkillä V. vastaus.

Omasta mielestä et ole vastannut näihin kysymyksiin.

Pitääkö isäntä minua karsinassa ilman vaatteita
vai pikku housut jalassa?

Olisiko mä lemmikkinä ilman vaatteita vai
pikku housut jalassa?

Voiko ne maatilalla käyttää lemmikkiä
syöttöporsaana?

Mietin kun nyt oon liian laiha ja litteä niin
millaista on olla läskimakkarana oleminen
olisiko muualla myös läskimakkaroita?

Mietin kun nyt oon liian laiha ja litteä niin
millaista on olla lihakasvatuksen jälkeen olisiko
mä enään liian laiha kun olisi saatu lihaa niin
olisiko mä pulleampi ja pyöreämpi ja missä
kohtiin olisi minulla sitä lihaa tullut lisää?
 
gggf
Pitääkö isäntä minua karsinassa ilman vaatteita
vai pikku housut jalassa?
EN TIEDÄ! Miksi minun pitäisi tietää siihen vastaus? En ole isäntä.

Olisiko mä lemmikkinä ilman vaatteita vai
pikku housut jalassa?
EN TIEDÄ! Miksi minun pitäisi se tietää? Meidän lemmikkejä ei sen paremmin riisuteta kuin puetakkaan.

Voiko ne maatilalla käyttää lemmikkiä
syöttöporsaana?
EN TIEDÄ! Kaiketi, mutta miksi pitäisi?

Mietin kun nyt oon liian laiha ja litteä niin
millaista on olla läskimakkarana oleminen
olisiko muualla myös läskimakkaroita?
EN TIEDÄ! En ymmärrä edes kysymystä.

Mietin kun nyt oon liian laiha ja litteä niin
millaista on olla lihakasvatuksen jälkeen olisiko
mä enään liian laiha kun olisi saatu lihaa niin
olisiko mä pulleampi ja pyöreämpi ja missä
kohtiin olisi minulla sitä lihaa tullut lisää?

EN TIEDÄ! En taaskaan edes ymmärrä kunnolla koko kysymstä. Miksi oletat että tiedän vastauksen kysymykseen? Meillä ei ole lihakasvatusta kuten jo aikaisemminkin olen kirjoittanut.
 
Aika laiha
Pitääkö isäntä minua karsinassa ilman vaatteita
vai pikku housut jalassa?
EN TIEDÄ! Miksi minun pitäisi tietää siihen vastaus? En ole isäntä.

Olisiko mä lemmikkinä ilman vaatteita vai
pikku housut jalassa?
EN TIEDÄ! Miksi minun pitäisi se tietää? Meidän lemmikkejä ei sen paremmin riisuteta kuin puetakkaan.

Voiko ne maatilalla käyttää lemmikkiä
syöttöporsaana?
EN TIEDÄ! Kaiketi, mutta miksi pitäisi?

V. Olisihan se kivaa jos lemmikistä olisi tullut syöttöporsas.

V. En ymmärrä tätä sanaa kaiketi mitä se tarkoittaa?

Mietin kun nyt oon liian laiha ja litteä niin
millaista on olla läskimakkarana oleminen
olisiko muualla myös läskimakkaroita?
EN TIEDÄ! En ymmärrä edes kysymystä.

Mietin kun nyt oon liian laiha ja litteä niin
millaista on olla lihakasvatuksen jälkeen olisiko
mä enään liian laiha kun olisi saatu lihaa niin
olisiko mä pulleampi ja pyöreämpi ja missä
kohtiin olisi minulla sitä lihaa tullut lisää?

EN TIEDÄ! En taaskaan edes ymmärrä kunnolla koko kysymstä. Miksi oletat että tiedän vastauksen kysymykseen?

V. Kun asut maatilalla niin ajattelin että olet ja tiedät asioita.

Meillä ei ole lihakasvatusta kuten jo aikaisemminkin olen kirjoittanut.
Ajattelin elopainomittanauhalla mitata minun ympäryyden ja katsoa mitä merkintöjä siinä mitta rauhassa on?

Haluaisin takas vanhaan kouluun siellä on mun parhaat kaverit ja ystävät uudessa koulussa on kiusaajat ja haukkuvat minua koko ajan.

Olen nähnyt ruoka kaupassa jättimäisen lihavan perheen joiden lapset ja nuoret ovat tosi lihavia ja heidän mukana oli liian laiha lapsi ajattelin että oliko se liian laiha lapsi heidän oma vai lasten kaveri vai serkkun lapsi?

Voisiko joku jättimäisen lihava perhe lihottaa minut oikeen jättimäisen lihavaksi että olisin tosi lihava poika?
 
gggf
Ajattelin elopainomittanauhalla mitata minun ympäryyden ja katsoa mitä merkintöjä siinä mitta rauhassa on?
- Niin? Onko tämä kysymys? Ihan vapaasti voit tutkia merkintöjä, en kylläkään takaa että ne sinulle avautuvat.

Haluaisin takas vanhaan kouluun siellä on mun parhaat kaverit ja ystävät uudessa koulussa on kiusaajat ja haukkuvat minua koko ajan.
- Okei. Tässä asiassa en voi auttaa, vaikeaa se varmasti on muillekaan palstalla vierailevalle.

Olen nähnyt ruoka kaupassa jättimäisen lihavan perheen joiden lapset ja nuoret ovat tosi lihavia ja heidän mukana oli liian laiha lapsi ajattelin että oliko se liian laiha lapsi heidän oma vai lasten kaveri vai serkkun lapsi?
- Oliko tämä kysymys? En todellakaan voi tietää ketä olet nähnyt kaupassa ja oliko lapset omia, lainattuja, serkkuja tai jotakin muita.

Voisiko joku jättimäisen lihava perhe lihottaa minut oikeen jättimäisen lihavaksi että olisin tosi lihava poika?
En tiedä. Miksi kysyt? En koe että kysymys olisi minulle suunnattu.

Mitä tekemistä näillä edellä olevilla kysymyksillä on maatilojen kanssa? Ajatuksesi ja kysymyksesi on niin sekavia ja hajanaisia että suosittelen oikeasti sinua hakemaan apua ongelmiisi lääkäriltä, en tilalta, en isännältä, en emännältä, en kompostista, en mittanauhasta, en koukku vaa'asta...
 
Aika laiha
Ajattelin elopainomittanauhalla mitata minun ympäryyden ja katsoa mitä merkintöjä siinä mitta rauhassa on?
- Niin? Onko tämä kysymys? Ihan vapaasti voit tutkia merkintöjä, en kylläkään takaa että ne sinulle avautuvat.

Haluaisin takas vanhaan kouluun siellä on mun parhaat kaverit ja ystävät uudessa koulussa on kiusaajat ja haukkuvat minua koko ajan.
- Okei. Tässä asiassa en voi auttaa, vaikeaa se varmasti on muillekaan palstalla vierailevalle.

Olen nähnyt ruoka kaupassa jättimäisen lihavan perheen joiden lapset ja nuoret ovat tosi lihavia ja heidän mukana oli liian laiha lapsi ajattelin että oliko se liian laiha lapsi heidän oma vai lasten kaveri vai serkkun lapsi?
- Oliko tämä kysymys? En todellakaan voi tietää ketä olet nähnyt kaupassa ja oliko lapset omia, lainattuja, serkkuja tai jotakin muita.

Voisiko joku jättimäisen lihava perhe lihottaa minut oikeen jättimäisen lihavaksi että olisin tosi lihava poika?
En tiedä. Miksi kysyt? En koe että kysymys olisi minulle suunnattu.

Mitä tekemistä näillä edellä olevilla kysymyksillä on maatilojen kanssa? Ajatuksesi ja kysymyksesi on niin sekavia ja hajanaisia että suosittelen oikeasti sinua hakemaan apua ongelmiisi lääkäriltä, en tilalta, en isännältä, en emännältä, en kompostista, en mittanauhasta, en koukku vaa'asta...
Omasta mielestäni et ole vastannut minun komposti aiheisiin kysymyksiin. Mitään vastauksia ei ole tullut sinulta. Olen kysynyt mutta et ole vastannut minulle päin suuremmin mitään.

Sivu 2

14.08.13, 12:57 Aika laiha #29
Olisiko mahdollista olla teille kompostina?

14.08.13, 13:10 gggf #34
Mikäs siinä erillistä kompostia ruoan tähteille
meillä ei vielä olekaan,

Sivu 3

03.09.13, 06:50 Aika laiha #54
03.09.13, 07:16 gggf #55
Et vastannut komposti kysymykseen.

04.09.13, 06:48 Aika laiha #57
04.09.13, 07:34 gggf #58
Et vastannut komposti kysymyksiin

04.09.13, 08:27 Aika laiha #60
Odottin että olisit vastannut komposti kysymyksiin.

04.09.13, 08:46 gggf #61
Et omasta mielestä vastannut minun kysymyksiin.

04.09.13, 09:01 Aika laiha #62
Kysyin kompostina

04.09.13, 09:18 gggf #65
Et omasta mielestäni vastannut minun komposti aiheeseen kysymykseen.

Sivu 5

15.09.13, 12:26 Aika laiha #110
Kysyin kompostiksi ja kompostina

15.09.13, 16:09 gggf #112
mm. komposti kysymykseen olen mielestäni jo
vastannut.



Minun mielestä et ole vastannut minun tekemiin komposti kysymyksiin.
 

Yhteistyössä