En löytänyt kuvia googlesta.
- En oikein usko etteikö 13 v poika niitä löytäisi.
Millä hakusanalla niitä kuvia löytyy?
- Eläinvaaka mm.
Eläinvaaka / Palkkivaaka : Vaakatalo Oy
Voiko maatilan isäntä ja emäntä kasvattaa minusta jättimäisen lihavan maatilan pojan tilalle niin missä joutuisin olemaan?
- En tiedä, en tiedä kuka sinut pojan tilalle kasvattaisi, enkä tunne jättimäisen lihavia poikia, joten valitettavasti en osaa auttaa.
Mutta olisiko se mahdollista että maatilan isäntä voisi kasvattaa minulle rehuilla niin jättimäisen isoksi karsinassa että olisin heidän lemmikkinä maatilan pihalla?
- Toki lemmikkien pitäminen maatiloilla on mahollista.
Voisiko olla vaarana että maatilan isäntä saattaisi itse teurastaa minut?
- Jaa-a. Miksi ne sinut teurastaisi. En tunne isäntiä jotka mitään kotona teurastaisi.
Joudunko mä omena puun kepiksi jos meen lähelle omena puuta?
- Missä ja miksi? Omenapuut ei kukkakeppejä kaipaa, niiden tuet on yleensä vankempaa tekoa.
Millaista olisi olla keitto luuna padassa?
- Miksi minun se pitäisi tietää, en koskaan ole ollut padassa.
Voiko joku tehdä minusta nyt liian laihana tai pitääkö olla pulleutta ja pyöreyttää että pääsen leikisti joulu kinkkuksi joulu pöytään?
- Se kai riippuu ihan siitä kenen kanssa leikit joulupöytä leikkejäsi.
Arvaa kumpi minua kiinnostaa emännän lihotuksen jälkeen saada itselleni läskimakkarat vai isännän karsinan lihakasvatukseen että saa paljon rehua että kasvaisi paljon lihaa?
- Sama suomeksi? En ymmärrä. Joko se emäntä nyt sinut lihotti?
Voiko maatilalla isäntä aluksi syöttää minulle rehua niin että mulle kasvaisi lihaa karsinassa ja emännän keittiössä emäntä lihottaisi minua niin että mulle tulisi vähän vai sopivasti vai liikaa läskiä
- En edellenkään ymmärrä mitä kysyt.