Possuja meillä tuskin on ensi kesänäkään joten ei possun rehuakaan. Sikatilalla varmasti tiedetään parhaiten miten porsaan paraspäiväkasvu saavutetaan. Nopein suhteellinen painon nousu saavutetaan tietääkseni broileritiloilla joten kasvu rehua voisi olla tarjolla niissäkin.
Aloin miettimään ensi kesää sinun luona kompostina olemista ja alkoi mietityttää.
1. Mitä sä maatilalla kasvatat?
2. Missä päin suomea sinun maatila on?
3. Pitääkö minun pysty laihana litteä vatsaisena ensi kesään tai pitääkö minun nyt minkä verran lihottaa itseäni että olen ensi kesäänä sinun kompostina minkä painoinen kg?
4. Pidätkö sä minua ilman paitaa ja shortsit jalassa että näät minun litteän vatsan joka kompostina kasvaa pulleamaksi?
5. Kumpaa sä mulle kasvattaa kun oon kompostina läskiä tai lihaa?
6. Missä sä pidät minua sisällä talossa tai ulkona tai missä sä pidät minua kompostina?
7. Kuinka ylipainoisen sä teet minusta kun oon nyt 172cm 55kg. niin paljonko mä sitten painan 100kg tai 125kg tai 150kg tai 175kg tai 200kg?
8. Joudunko mä kompostina syömään itse tai syötätkö sä kompostille komposti ruokaa tai onko minulla suun edessä suppilo johon kaadat komposti ruuat?
9. Olenko mä kompostina istuvalteen tai makaanko?
10. Alkaako minun shortsit jossain vaiheessa jäämään pieneksi niin pistätkö muulle uudet isommat shortsit jalkaan tai mitä sitten teet?
11. Missä vaiheessa on minun punnitus kompostina ja mittaat ko sä samalla minun vatsan ympäryyden?
12. Montako kk olen sinun luonasi kompostina?
13. Otatko minut seuraavana vuona myös kompostiksi?
14. Haittaako se että en osaa uida?
15. Joutuuko minut kompostina pesemään?
16. Mihin tarkoitukseen sä 13v kompostin kasvatat?