Haaveena olisi päästä maatilalle asumaan kesäloman ajaksi ja lihomaan

  • Viestiketjun aloittaja Aika laiha
  • Ensimmäinen viesti
Aika laiha
[QUOTE="vieras";28853772]Miksi sinä haluat niin isoksi?[/QUOTE]

No sen takia haluan olla oikeen iso ja läskin lihava jättimäisen pulska koska nyt näkyy luut ja ja halun kylki luut peittoon ja olisi kiva kokemus olla syöttöporsas/komposti jättimäisen lihavana.

se on mun haaveeni löytää lihottaja?
 
gggf
Mä haluaisin olla marraskuussa tai viimeistään joulukuussa jättimäisen lihava syöttöporsas kun en tykkää olla mikään liian laiha niin pitääkö mun vatsa roikkua tosi lihavana osua lattiaan kiini kunnes olen jättimäisen lihava syöttöporsas?
ja millaista ruokaa mulle syötetään ja kuinka paljon?
ja paljonko mun pitää syöttöporsaana painaa joulukuussa kg?

Olisi kiva löytää joku feederi lihottaja kasvattaja?
Meillä ei ole possuja joten en ihan tarkasti tiedä porsaiden ruokavalio. Epäilisin että melko proteiinipitoista ruokaa koska tavoitteena ei ole saada mahdollisimman paljon läskiä vaan mahdollisimman paljon lsyötävää lihaa (lihasta). Ruokinta | Farmit.net
 
Aika laiha
Meillä ei ole possuja joten en ihan tarkasti tiedä porsaiden ruokavalio. Epäilisin että melko proteiinipitoista ruokaa koska tavoitteena ei ole saada mahdollisimman paljon läskiä vaan mahdollisimman paljon lsyötävää lihaa (lihasta). Ruokinta | Farmit.net
Onnistuisiko minun lihotus kompostina kaikki ruuat ja herkut mitä ei mahdu jää kaapiin tai pakastimien niin kompostille syöttää ne voin itse syödä myös kaikki mitä ette halua viedä roskiin olen kyllä aluksi pieni ruokanen komposti mutta minut saa kyllä syöttää niin täyteen että oon halkeamis pisteessä olisin kiitollinen 13v 165/44 jos lihoisisin 150-200kg kompostiksi haluaisin luut peittoon ja olisi kiva kokemus olla kompostina en halua joutua 200kg pataan/uuniin?

Olisiko mahdollista olla teille kompostina?
 
Aika laiha
[QUOTE="vieras";28854014]Kuinkahan pitkä susta kasvaa jos nyt rupeat syömään noin paljon?
oletko tasan 165cm vai pidempi jo?[/QUOTE]

Olen tasan 165cm siis nyt en ymmärrä siis syömään minkä verran?
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";28428110]Kyllä.
Maatilan emännän kuuluu olla hyvin pyöreä. Se kuvasti myös tilan varallisuutta.
Ominaisuuteen kuuluu myös punaiset posket. Ne kertovat et emäntä onhyvin terve.
Punaiset posket saa joka iltaisesta konjakki hörpystä.
Näin aateltiin vuosikymmeniä sitten.

Nykyään emännät ovat hyvin laihoja. Syövät vain ituja ja rahkaa.
Joten ei maatalossa pääse enään lihoamaan, lähinnä kuihtumaan .
Enään emännät eivät osaa edes laittaa ruokaa saatikka leipoa.

Nykyää pitää mennä koko kesäksi leirille.siellä on aina paljon hyvää ruokaa monta kertaa päivässä.
Valmiiseen pöytään on kiva mennä.[/QUOTE]


Olin kesän aikana useaan otteeseen lastenleirillä töissä.
Oli aivan mahtavat ruuat.
Salaatteja monenlaisia. Ruoka oli täydellistä.
Aamu ja iltapala pöydät notkui tarjottavia;)

Ei siis tarvitti maatiloja.;)
 
Aika laiha
[QUOTE="vieras";28854072]Mikset syö koulussa ittees läskiksi[/QUOTE]

Mä en tiedä antaako emäntä minun syödä läskiksi pitäisikö kysyy häneltä lihotusta että paisuisin kehittäjän padan ja uunin välissä?

Kuinka läskiksi emäntä lihottaisi minut kg?
 
Aika laiha
[QUOTE="vieras";28854132]Koska oot viimeksi käyny vaa'alla? Jos oletkin jo tavoite painossasi[/QUOTE]

Viimeksi kävin sunnuntaina entisen koulu kaverin kotona vaa'alla kun siellä on hyvä digitaalinen vaa'ala maksimi paino on 180kg mut mä painan edelleen 44kg mut se perheen on lihava ja ne oli koko kesäloman etelässä ja ne asuu minusta 40km päässä.
 
Aika laiha
[QUOTE="Vieras";28854084]Olin kesän aikana useaan otteeseen lastenleirillä töissä.
Oli aivan mahtavat ruuat.
Salaatteja monenlaisia. Ruoka oli täydellistä.
Aamu ja iltapala pöydät notkui tarjottavia;)

Ei siis tarvitti maatiloja.;)[/QUOTE]

Oliko ne lastenleirillä ne lapset tosi laihoja vai tosi lihavia kun olit siellä?
 
Aika laiha
Terveyden hoitaja käveli äsken vastaan kysyin että onnistuuko mittaa pituus no se kysy entä painosi koulu loppui just mutta sanoi että odota niin hän käy kopioimaan papereita ja tulee takas kohta ja jätti oven rakoselle?

Menisikö ilman lupaa mittaamaan pituuden kun ei oo tullut takas viellä terveyden hoitaja???
 

Yhteistyössä