Häävaatteet! Tässä meidän lasten häävaatteet:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Trikoomekko ei ole juhlavaate ja oli materiaali mitä tahansa, tarvitsee hihattoman mekon kanssa olla jokin yläosa (jakku, neule, bolero tai huivi). Pojan asu persoonallinen, mutta 16-vuotiaalla pitäis olla jo puvuntakki, kuten aikuisillakin.

Mun puolesta kukin pukeutukoon tyylillään(jos sellaista on) ja jos mun häät olisi kyseessä olisi mulle tärkein se rakkaiden läsnäolo, ei miten he ovat pukeutuneet. Mutta itse vieraana en pukeutuis mihinkään noista, enkä pukisi lapsiakaan. Tuo vauvankaan mekko ei pure muhun millään tavalla, synkkä ja sekava kuosi.

Mutta eihän tässä mielipidettä kysytty, joten hauskoja juhlia ap:lle. Ellei tää oo provo, jonka voisin uskoa myös - anteeksi vaan.

No täähän jo kertoo sen että häitä ei vietetä täällä Suomessa, vaan jossain muualla. Kaikin puolin nämä rytkyt ovat häihin sopimattomat. Kumma että aikuiset ihmiset eivät osaa enää pukeutua juhliin.

Nämä kuteet kävisit esim. koulun tai pk:n kevätjuhlassa, mutta ei herra vie häihin.

No. Joo. Ei.

Ei ei ei. En ikimaailmassa pukeutuisi häihin noihin vaatteisiin, saatikka antaisi lasteni pistää päälle tuollaisia. Minusta häät nyt vaan on sen verran arvokkaat juhlat, että vaativat juhlapukeutumista. Eikä nuo vaatteet ole oikeasti yhtään juhlavaatteita.

Mutta... Pakko sanoa, että lasten vaatevalinnat selittyi, kun ap linkitti omat + miehensä vaatteet. :D

Joo, hauskoja juhlia. Mutta ette te tyylikkäitä tai asiallisesti pukeutuneita ole. =) Tämän sanon siksi, että miksikä muuten oisit nämä tänne linkittänyt, jos et provoillaksesi.

Pukukoodit ja ryppyotsaisuus on sanoja joita käyttää juuri ne, jotka ei osaa/tajua/halua pukeutua juhlaan kuten juhlaan kuuluu. Se että juhlat on rennot ei tarkoita sitä etteikö sinne kuuluisi pukeutua juhlavasti.

Ja sitten noihin ap:n lasten vaatteisiin. Toi 10v tytön mekko ei tosiaan ole juhlava ja mun mielestä nilkkurit ei sovi mekon kanssa missään tilanteessa. Mielestäni niitä käytetään jonkun farkkuleggiensien jne kanssa ja mekon kanssa saapikkaita. Mekko + nilkkurit on töksähtävä ja juntti yhdistelmä. Varsinkin, jos varsi ei ole istuva ja nilkka hölskyy siinä.

16v pojalla taas pitäisi olla kyllä puku. Meidän poika on 8v ja omistaa sellaisen eikä kävisi mielessäkään viedä lasta häihin tuollaisissa.

Kivoja oikeesti juhlavia mekkoja saa ihan naurettavan halvalla, kun vain viitsii etsiä AJOISSA.

Pikkukengät juhliin sille 10v ikäiselle. Nilkkureitten kanssa sitten ulkona vaikka.

[QUOTE="Jepulis";25361880]Mielenkiintoisesti teidän kaikkien vaatteet löytyy nettikaupan katalogeista...[/QUOTE]

Joo tehtiin tilaus häävaatteista. :) Ja sitten noi ton pojan kengät on muuten vanhat kengät kirpparila, niitä ei viitsitty ostaa hennesiltä. :p

On sinulla erikoinen 16v poika jos tuollaiset housut oikeasti laittaa jalkaansa... mutta jokainen tyylillään. Mutta tuo isomman tytön mekko ei ole kylläkään mikään juhlamekko...

Kuvitteletko oikeasti, että nuo vaatteet saapuu ennen häitä?

Eipä voi odottaa lastenkaan vaatteilta juhlavaa ilmettä, kun ei sitä ole vanhempienkaan vaatteissa. Nuo sun vaatteet, niillä käydään kesällä kaupassa, ei todellakaan mennä kenenkään häihin, ei kesällä eikä talvella, jos yhtään kunnioittaa tilaisuutta.

Meidän häihin olisitte kyllä tervetulleita. Meillä juhlitaan rennoissa merkeissä, eikä pääasiassa ole vaatteet.
Itsekään en meinannut ns. virallista hääpukua laittaa.

Jokainen tavallaan, itse tykkään rennosta ja siististä tyylistä.

Voi, voi, voi, voi ! Suomessa on talvi ! Onko perhe ulkomaalainen ? ( En jaksa lukea kaikkea ). Kertokaa sille, että meillä käytetään kesävaatteita kesällä ja talvivaatteita talvella. Nämä ihmisethän paleltuvat kuoliaaksi kuvien vaatteissa. Ei sandaaleilla liikenteeseen, ei tuollaisissa hepeneissä! Työpaidassako mies aikoo, ilman pikkutakkia ?
Tämä on kuulkaa nyt joku pila !! Onko ?

Ihan hirveitä kaikki! YÖK. En laittaisi häihin kun häihin mitään noista lapsilleni. Ja olen yleensä avarakatseinen ja en turhista nipota, mutnyt meni yli hilseen... HÄIHIN??:O

Yhteistyössä