minkähän kokoista 1v käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiira

Vieras
hennesiltä aattelin tilata kesävaatetta. poika nyt on 8kk ja pituutta on 70cm ja painoa 8700g mun tyttö oli taas vuoden ikäsenä vasta 80cm enkä kyllä edes muista mitä kokoo se sillon käytti! eli,mitäs kokoo teitin 1v:t on ja mitäs kokoo käytätte?

68-86cm :whistle: ja tonkin haitarin ulkopuolelle mahtuu :D

*Muoks* Niin ja meillä tyttö nyt 72cm (tai 73 ) ja n.10kg, käyttää 74cm, osa 80cm. Huhtikuun lopussa (tyttö sillon n. 10,5kk ) ollaan menossa etelään ja sitä varten olen ostellut 80cm kesävaatteita, toivottavasti pärjätään...

Noh...just 1-vuotta täyttäneenä 80cm:siä, mutta melkein heti kohta siirryttiin 86cm:in. Typy nyt 1v5kk ja 86cm:set edelleen käytössä. H&M:n vaatteet on aika pieniä, kannattaa siis ostaa reilumman kokosia.

Meidän 1-vuotiailla on käytetty 80-92 cm vaatteita.
Mitä H&M:n vaatteiden kokoon tulee, mun mielestä ne taas on reilun kokoisia. Poika on 95 cm pitkä ja mahtuu mainiosti vielä Hennesin 86 cm bodyihin :D ja 92 cm paitoihin. Monesta muusta vaatteesta koko 92 on jo auttamattomasti pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Meidän 1-vuotiailla on käytetty 80-92 cm vaatteita.
Mitä H&M:n vaatteiden kokoon tulee, mun mielestä ne taas on reilun kokoisia. Poika on 95 cm pitkä ja mahtuu mainiosti vielä Hennesin 86 cm bodyihin :D ja 92 cm paitoihin. Monesta muusta vaatteesta koko 92 on jo auttamattomasti pieni.

Täysi peesi.
Meillä 1v käytti 86cm, nyt 5kk myöhemmin hän käyttää 92/98 kokoa. :whistle: