Häävaatteet! Tässä meidän lasten häävaatteet:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
tyttö 6kk

hmprod
mekko hennesiltä

tyttö 10v.

hmprod

hmprod

hmprod

poika 16v.

hmprod

hmprod
H&M

[QUOTE="Kiss";25358517]Tyttö 10v vaatteet on mielestäni liian arkiset. Eikö löytyisi juhlavampaa mekkoa? Kivat kengät kyllä. Pojallakin voisi olla suorat housut ennemmin..[/QUOTE]

Tyttö valitsi itse vaatteet ja poika valitsi myös. En enää viitsisi muokata tilausta...

[QUOTE="Kiss";25358517]Tyttö 10v vaatteet on mielestäni liian arkiset. Eikö löytyisi juhlavampaa mekkoa? Kivat kengät kyllä. Pojallakin voisi olla suorat housut ennemmin..[/QUOTE]

Samaa mieltä. Poja vaatteet vielä joten kuten menee, mutta keskimmäisen tytön vaatteet ihan liian arkiset.

[QUOTE="vieras";25358642]Mun mielestä kivat vaatteet, 10- vuotiaalla voi aivan hyvin olla trikoomekko, mutta nuo kengät ei kyllä sovi yhtään.[/QUOTE]

miten niin kengät ei sovi? ne on harmaat kuten mekkokin :)

Noi pojan housut on kaameat, tuo väri ei miellytä minua yhtään. Ja tosiaan tuo vanhemman tytön mekko on liian arkinen. Millos nämä häät ovat, kun tytöillä on hihattomat mekot vai tuleeko alle joku paita kuitenkin.

Minusta nuo olisi ihan kivat vaatteet vaikka naapurin lapsen syntymäpäiville.
Mutta kaikkien lasten vaatteet on liian arkiset häihin.
Mutta nämä on tietysti mielipidekysymyksiä...

[QUOTE="shihtzu";25358659]Noi pojan housut on kaameat, tuo väri ei miellytä minua yhtään. Ja tosiaan tuo vanhemman tytön mekko on liian arkinen. Millos nämä häät ovat, kun tytöillä on hihattomat mekot vai tuleeko alle joku paita kuitenkin.[/QUOTE]

Häät on parin viikon päästä ja ei tule mitään paitaa alle. :)

[QUOTE="vieras";25358664]Juhliin voiv lapsikin laittaa jotkin nätit juhlakengät tai balleriinat, ei mitään talvinilkkureita sisäkengiksi.[/QUOTE]

Mielestäni nilkkurit sopii hyvin sisälle ja ulos siksi päädyimme tytön kanssa niihin.

Mun mielestä ihan hienot on! :) Ja itekin mieluummin puen lapset sellaisiin vaatteisiin jossa itse viihtyvät, ja isommat siten saavat itse valita. Kunhan ei lökäpöksyissä eikä vanhoissa, kulahtaneissa vaatteissa mennä!

Yhteistyössä