Häävaatteet! Tässä meidän lasten häävaatteet:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25358680]Ei todellakaan sovi, ei varsinkaan jos mekon alle ei tule mitään paitaa. Oikeasti todella törkeää mennä tammikuussa kenenkään häihin hihattomissa mekoissa.[/QUOTE]

olin morsiamena juuri tässä hihattomassa trikoomekossa ja nilkkurit jalassa eikä mulle kukaan tullu sanomaan että olempa törkeästi pukeutunut häihin!

Suoraan sanottuna en tykkää yhdestäkään vaatteesta. Eka mekko minusta liian kirjava, toinen nyt vielä jotenkin menettelee ja toi kolmas asu kokonaisuus minusta jotenkin turhan räikeä (sininen paita ja keltaset housut)

Molemmille tytöille joko alle jokin paita tai mieluiten jokin neulejakku mekkojen kaveriksi, niin nuo on hyvät. Noista kengistä en minäkään oikein välitä, jotenkin turhan kolhot sisätiloihin ja muutenkin elle jalassa ole housut (meiltä löytyy nuo eteisestä ja se nilkkaosuus on tosi leveä ja siksi hölmön näköinen jos ei jalassa ole kuin korkeintaan sukkahousut).

[QUOTE="vieras";25358677]ja eikö häissä jokainen pukeudu miten haluaa ja morsian siellä on pääosassa ei vieraiden lapset.
ihan kivat ja nuorekkaat vaatteet=)[/QUOTE]

Ei tietenkaan pukeudu miten haluaa! Oletko ikina kuullut pukukoodista?

Tuon trikoomekon voi pelastaa hopeisella bolerolla tai neuletakilla, joka vähentää rantafiilistä. Pojan asu on vähän pikkupoikamainen, mutta ehkä nuorekas ja rennosti solmittu kravatti pelastaisi? Housut on hienon väriset!

[QUOTE="vieras";25358680]Ei todellakaan sovi, ei varsinkaan jos mekon alle ei tule mitään paitaa. Oikeasti todella törkeää mennä tammikuussa kenenkään häihin hihattomissa mekoissa.[/QUOTE]

Mitä se sinun persettä kutittaa, jos mun tyttö menee sun häihin hihattomassa?

Nuorimmaisen tytön vaatteet mielestäni ok. Tuollainen tumma sopiikin talvihäihin, mutta muut vaatteet.. hmmm... ehkä kuitenkin liian kesäisiä?? Nyt on kuitenkin tammikuu! Ja 16 vuotiaalta pojalta minä odottaisin jo pukua tuollaiseen juhlaan. Jos ei omista pukua niin edes mustat housut ja valkoinen(tai joku muu yksivärinen) kauluspaita. 10v. tytön asu näyttää kieltämättä siltä kun olisitte menossa kesämarkkinoille... :/ Ihana juttu että lapset saavat itse valita vaatteensa mutta jonku rajan itse vetäisin siihenkin hommaan. Kuitenki häät on häät... Toki enhän minä tiedä millä tyylillä teillä siellä niitä häitä vietetään että voihan nuo vaikka sitten sopiakin häiden teemaan :) Mukavia juhlia :)

mä en oikeesti ymmärrä tätä jatkuvaa vittuilua ja tappelua niinkin tyhjänpäiväisestä asiasta kuin vaatteet.. eikö se oo aivan sama mitä päällä on kunhan nen on siistit, pitäjä viihtyy niissä itse. APn vaatteet on tosi kivat lapsille ja sopivat juhlaan hyvin. ei meillä ainakaan osteta miljoonan mekkoja yhden lyhyen juhlan takia varsinkaan lapsille jotka kasvaa sitä tahtia että vaatteet ei todellakaan sovi seuraavissa juhlissa.

hauskaa hääjuhlaa lapsille ja koko perheelle=)

[QUOTE="vieras";25358857]mä en oikeesti ymmärrä tätä jatkuvaa vittuilua ja tappelua niinkin tyhjänpäiväisestä asiasta kuin vaatteet.. eikö se oo aivan sama mitä päällä on kunhan nen on siistit, pitäjä viihtyy niissä itse. APn vaatteet on tosi kivat lapsille ja sopivat juhlaan hyvin. ei meillä ainakaan osteta miljoonan mekkoja yhden lyhyen juhlan takia varsinkaan lapsille jotka kasvaa sitä tahtia että vaatteet ei todellakaan sovi seuraavissa juhlissa.

hauskaa hääjuhlaa lapsille ja koko perheelle=)[/QUOTE]

Ei ole aivan sama, kyseessa on kuitenkin juhlat.

[QUOTE="vieras";25358909]ja juhlia on monenlaisia. ei kaikki järjestä niitä verenmaku suussa niin että kaikki on justiinsa jetsulleen.

jotkut nääs osaa ottaa rennomminkin ja silti ne on juhlat![/QUOTE]

Jos pukeutumisen osaa, niin ei sita todellakaan tarvitse miettia "verenmaku suussa" :D. Rentoa voi olla vaikka pukukoodia noudatetaankin.

Jos pukeutumisen osaa, niin ei sita todellakaan tarvitse miettia "verenmaku suussa" :D. Rentoa voi olla vaikka pukukoodia noudatetaankin.

ja en tarkoittanut pukeutumista vaan juhlien järjestämistä yleensä verenmaku suussa.... itse menin juuri viime viikolla naimisiin ja kaikille kutsutuille sanoin että vaatteille on aivan sama pääasia että tulee juhlimaan meidän kanssa. joillakin oli sitten hienompaa ja joillakin farkkua. eikä ketään käsketty pois! oli mahtavat juhlat ja rennot.

16 v pojalla pitää jo olla puku, tosi noloa ois mennä tuollaisissa ja tuo keskimmäisen hihaton rantamekko/talvinilkkuriyhdistelmä tammikuussa vetää mut ihan sanattomaksi.

Hienot housut pojalla muuten, mutta häät sellaiset kun meilläpäin on tapana niin puku pitäisi olla tuon ikäisellä pojalla ehdottomasti.
Mutta jos häät ovat jotkut rennot pikkuhäät niin oikein kiva asut kaikilla :)

Pukeutumien riippuupin paljon siitä kenen häät ja minkätyyliset häät on kyseessä. Suurimmassa osassa kirkkohäitä miehet pukeutuu pukuihin ja naiset sen mukaan. Silloin kaikki 15 vuotta vanhemmat pojat pukeutuvat pukuihin ja pienemmätkin lapset juhlavaatteisiin. Mutta jos rennommat juhlat, missä miehet ovat paitapuseroissa ja naiset arkisemmissa mekoissa, niin niihin sopii arkisemmatkin vaatteet.

Jos juhlat on parin viikon päästä ja sä oot vasta tilaamassa niitä henkkamaukan nettishopista niin onnea vaan! (Olithan tilannut ne jo, olithan? Muuten ne todennäköisimmin ei kerkee.)

Tästä mä olen täysin samaa mieltä. Hihaton mekko - tammikuussa Suomen olosuhteissa?

Nilkkurit hihattoman mekon kanssa?

Yhteistyössä