Häät tulossa,miten saada kilot pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toinen tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toinen tulossa

Vieras
Minulla on laskettu aika helmikuussa ja häät elokuussa. Jo nyt minä tuskailen miten ihmeessä minä pystyn laihduttamaan noin 5 kuukaudessa. Onneksi ei hirveästi ole tullut lisää painoa (vielä), mutta viimeksikin kroppa näytti niin lerpahtaneelta synnytyksen jälkeen. Ehkä se hääpäivä jotenkin inspiroi minua pääsemään päämääräni tai edes lähelle!
Haluaisin kuulla muiden laihdutuskertomuksia...Niin onnistuneita kuin epäonnistuneita. Ehkä ne saa minut jaksamaan yrittää!

Aloitat rauhallisesti mm.lenkkeillen synnytyksen jälkeen ja sitten ajan kanssa raahaudut kuntosalille...Teetät kuntosali-ohjaajalla henkilökohtaisen treeni-suunnitelman ja noudatat sitä säntillisesti...Kyllä lähtee ja mieli kohenee samalla kummasti!Tsemppiä! :flower:

Mie synnytin maaliskuussa, ja häät oli elokuussa. Aloin melkein heti synnytyksen jälkeen laskeen pisteitä, ja olin kyllä lähtöpainossa häiden aikaan, mutta kropan kiinteytymiseen meni kyllä melkein vuosi. Ja painoa oli tullu raskaudesta vain 9kg.

Kokeile myös Callaneticsia!! (sitten myöhemmin keväällä, ei raskaana ollessa!) Sitä voit tehdä kotosalla esim lasten nukkuessa, tv:tä katsellessa tms. Ei tarvitse lähteä minnekään (itselläni se on vaikeaa - siis en vaan pääse liikkeelle... :ashamed: ) vaan voi kotona itselle sopivana hetkenä käydä noi liikkeet läpi. Tsemppiä!

käy jonkun terveyslehden tai kotilääkärin sivuilla laskemassa mikä on siun kulutus ja enerdiantarve. sitten nappaat ton meijän ruokavalion sokeriklubin ekalta sivulta ja alat noudattaa sitä. tietty katot sen suhteessa siun kulutukseen. raskaus lisää energiantarvetta 300kcal, imetys n. 500 (täysimetys). sitten vaan kulutat enemmän kun syöt.

paljon kasviksia ja ruisleipää.

saanko viel kehaista, et miul lähti heinäkuustä tänne tammikuulle 24 kiloa. lapsi nyt 3 kk ja jouduin tuolle ruokavaliolle raskausaikana rask.diabeteksen takia.

Yhteistyössä