häät maistraatissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maria"

Vieras
he ollaan suunniteltu mennä naimisiin maistraatissa,jonne ei tule ketään muuta,kuin minä ja mies,itelläni kuitenkin on jo hankittuna kunnon valkoinen häämekko,miehellä puku...onko tymää laittaa se "oikea" häämekko maistraattiin?

entä onko jotenkin tyhmää sit sieltä lähteä se päällä syömään joko hää yön viettopaikkaa tai muualle ravintolaan,ihan kahestaan siis....

olen hankkinut mekon jo aikoja sit,ja haluaisin sitä nyt käyttää kerta nyt olen naimisiin menossa

Minä pidin valkoista häämekkoa maistraatissa, eikä se mielestäni ollut hassua. Mentiin kyllä juhlistamaan omaan kotiin, jossa vaihdoin sitten valkoiseen juhlamekkoon, joka ei herättänyt tanssiravintolassa huomiota (en itse olisi jaksanut olla "pällisteltävänä").

Ei ole tyhmää, miksi olisi. En ehkä pitkää pukua kuitenkaan laittaisi.
Mentiin itse naimisiin käräjäoikeudessa ja pukeutumista näki pareilla ihan laidasta laitaan. Itselläni oli lyhyt hääpuku, mutta todella näyttävä.

Itse vaihdoin ravintolaan mennessä toisen juhlamekon päälle. Toki tyhmempikin ymmärsi muutenkin että häitä ollaan juhlimassa, kun oli kimppu mukana, miehellä kukka rintapielessä ja muutenkin tukka ja meikki laitettu.

Maistraatissa voi mennä naimisiin ihan sellaisessa asussa kuin haluaa.

Ehkä voi olla hieman huvittavaa ravintolassa, jos joku syö siellä kahdestaan jossain prinsessahääpuvussa huntu päässä. Mutta jos huomion herättäminen ei sinua haittaa, niin siitä vaan.

Meillä häät maistraatissa ja miulla ihan pitkä hääpuku ja miehellä saketti ja silinteri ja kaikki.. Häävastaanotto meillä oli kyllä vanhassa hostellissa, eikä sillee oo ravintolasta kokemusta :) Kannustan pukeutumaan niinkuin itse haluaa, ettei myöhemmin jää kaduttamaan se ettei kehdannutkaan :) Ne on teidän juhlat kuitenkin!

Me mentiin kirrkoherranviraston kappelissa (onks toi sit se maistraatti?) naimisiin, vieraita oli jotain kymmenkunta, kotona kahvittelu. Mulla oli täyspitkä valkoinen häämekko.
Ravintolaan en olis se mekko päällä lähtenyt, mutta se johtuu vain siitä etten tykkää huomiosta.

No jos se häämekko on hankittu, niin tottakai sitä pitää käyttää.

Kannattaa tietysti varautua, että katseet kääntyy kun jonnekin menee se päälle. Mutta onko se nyt niin paha asia? Jollekin se tietysti voi olla kynnyskysymys, ja voihan sen mekon vaihtaa vihkimisen (ja valokuvaamisen?) jälkeen.

Yhteistyössä