V
"vieras"
Vieras
Onko täällä ketään, joka olisi järjestänyt omat häänsä kotona (kerrostalossa) tai taloyhtiön kerhotiloissa? Me aiomme pitää todella pienet häät. Vieraita kutsumme n. 20, joten en näe mitään järkeä vuokrata mitään isoa ja kallista. En aio edes hääpukua pitää (pukua kylläkin, mutta en perus hääpukua). Menemme siis maistraatissa naimisiin arkena ja sit vietämme ns. "viikonloppu häät" luultavasti kotonamme kerrostalossa (kolmio). Tosin nyt olen myös miettinyt kiinteistön kerhotilojen vuokraamista, mutta en tiedä ovatko ne missä kunnossa että kehtaako siellä mitään hääjuhlia järjestää..
Onko täällä muita, jotka ovat niin juhlineet (omassa kotona kerrostalossa tai kerhotiloissa)? Ja mites hääkutsukortit, kirjoititteko te jo siihen mitä tahdotte häälahjaksi vai erikseen kerroitte sen kaikille?
Mitä lämpimiä ruokia tarjoitte? Tilasitteko te ne vai teittekö te itse?
Onko täällä muita, jotka ovat niin juhlineet (omassa kotona kerrostalossa tai kerhotiloissa)? Ja mites hääkutsukortit, kirjoititteko te jo siihen mitä tahdotte häälahjaksi vai erikseen kerroitte sen kaikille?
Mitä lämpimiä ruokia tarjoitte? Tilasitteko te ne vai teittekö te itse?