haastan teidät kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs "ystävä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
E

eräs "ystävä"

Vieras
jos teillä on pienikin epäilys asiasta että Jätkä ei osaa toimia puolueellisena modena ja ole oikea ihminen siihen hommaan laittakaa ihmiset ylläpidolle viestiä., Tiedän useita jotka ovat sitä tehneet mutta ylläpito ei korvaa lotkauta, miksi sitten tästä yhdestä ja samasta modesta tehdään valituksia ja ketjuja vuosien ajan? Siksi, että hän ei osaa toimia modena oikein

En ole aktiivisimpia palstailijoita, mutta en ole tuollaista huomannut.

Nykyään ihmisillä on periaatteessa kauhea "auktoriteettivastustus", lapsia ei opeteta kunnioittamaan opettajia, päivähoidossa räyhätään hoitajille, virastoissa valitetaan kaltoinkohtelua, kun on itse timinut erheellisesti...
mistään ei saisi kieltää ja kaikki pitäsi saada tehdä ja toisten auttaa se eteen.
Niin, että jopa tälläisillä keskustelupalstoilla moderoija(t) ärsyttävät.

Miksi jotkut ottaa niin kovasti itseensä yhden palstan takia? En nyt tarkoita mitään pahaa enkä puolustele modeja (en edes tunne Jätkää saati muita modeja). Mutta mua vaan ihmetyttää, mitä väliä sillä on, mitä ne täällä touhuaa? Ei mua ainakaan kauheasti paina, jos joku mun ketjuni poistetaan tai viestit hävitetään. Hyvähän se on, että joku tätä valvoo, koska nytkin täällä näkyy olevan jos jonkinlaista pikkukakaraa paikalla heittämässä perverssejä kommenttejaan joka ketjuun.

Modena oleminen on aika mutu-juttua. Eli oman harkinnan varassa. Toiset reagoi viesteihin helpommin ja toiset katsoo vaikka mitä läpi sormien. Joskus kun itse tympäännyin yhteen toiseen palstaan sen vuoksi, kun siellä sallittiin jos jonkinlaista paskanjauhantaa, niin yksinkertaisesti vaihdoin palstaa.

Pointti siis oli, että miksi jonkun yhden moden touhut ja toiminnat häiritsee niin paljon?

Alkuperäinen kirjoittaja linnunrata:
En ole aktiivisimpia palstailijoita, mutta en ole tuollaista huomannut.

Nykyään ihmisillä on periaatteessa kauhea "auktoriteettivastustus", lapsia ei opeteta kunnioittamaan opettajia, päivähoidossa räyhätään hoitajille, virastoissa valitetaan kaltoinkohtelua, kun on itse timinut erheellisesti...
mistään ei saisi kieltää ja kaikki pitäsi saada tehdä ja toisten auttaa se eteen.
Niin, että jopa tälläisillä keskustelupalstoilla moderoija(t) ärsyttävät.

Tässäpä oli enemmän asiaa kuin moni varmaan osaa ymmärtääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs "ystävä":
jos teillä on pienikin epäilys asiasta että Jätkä ei osaa toimia puolueellisena modena ja ole oikea ihminen siihen hommaan laittakaa ihmiset ylläpidolle viestiä., Tiedän useita jotka ovat sitä tehneet mutta ylläpito ei korvaa lotkauta, miksi sitten tästä yhdestä ja samasta modesta tehdään valituksia ja ketjuja vuosien ajan? Siksi, että hän ei osaa toimia modena oikein

Tarkoittanet puolueettomana?

Hyvinhän tuo on toiminut :)

Koska olen ollut modena vuosien ajan? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

niin sipulikin mutta montako valitusketjua löydät hänestä? ja kookos ollut kauan

Ehkä sun olis jo aika jäädä eläkkeellä tai jtn.? :D

Kiitokset Jätkälle (kuten muillekin modeille), että jaksaa tällaisista avauksista huolimatta moderoida palstaa. Sille moderoinnille kun on todellakin täällä tilausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:

Ehkä sun olis jo aika jäädä eläkkeellä tai jtn.? :D

Njääh, miksi edes muuten jaksoin kommentoida tähän mitään?
Aikuisten oikeesti noi valitukset tulis osoittaa ihan ylläpidolle. Ei tällaisella huutoäänestyksellä mitään kukaan saavuta.

Musta tuntuu, että mä en jaksa tehdä tuollaasta valitusta. Ihan vain siitäkin syystä, että tämä on kuitenkin vain netin keskustelupalsta.

Tämä aihe riittää tältä illalta.

Jos teillä on palautetta annettavana moderaattoreiden toiminnasta, puoleen tai toiseen, ne annetaan alta löytyviin sähköpostiosotteisiin.

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot

Status
Viestiketju on suljettu.