Hääpäivälahja miehelle...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Mietin tuossa eilen, ku saunottiin kavereitten kanssa, et kun mies ei ikuna saa pyyhettä pysymään kunnolla tuossa lantiolla, et tekisin sille semmosen lantiopyyhkeen, jossa kuminauhavyötärö ja tarranauhoilla edestä kiinni. Ni mietin, et jos tekiskin hääpäivälahjaks ja siihen samaan satsiin sit ompelis saunamyssyn. Ne tavalliset on vaan niin tavallisia, ni mietin, et jos tekis siitä saunamyssystä kruununmallisen ja siihen lannepyyhkeeseen aplikois vaiks ison kruunun kanssa ja vaikka brodeerais miehen nimikirjaimet ja päivämäärän... Oisko hölmö idea? Väri vois olla ihan musta-harmaa tai sit joku kiva pirtsakkakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Kuulostaa hyvältä. =)

Ainut vaan, et mikä on saunamyssy? :o :D

Mie oon ommellu ihan pellavafroteesta semmosia myssyjä saunojille, ku suojaa todella hyvin päänahkaa ja siuksia saunan kuumuudessa... ootko koskaan kokeillu, et heität kunnon löylyt ja sit nostat jalat ylös kattoa kohti? Polttaako? Yhtä kuuma se päälle on eikä kovin hyvää tee.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Kuulostaa hyvältä. =)

Mie oon ommellu ihan pellavafroteesta semmosia myssyjä saunojille, ku suojaa todella hyvin päänahkaa ja siuksia saunan kuumuudessa... ootko koskaan kokeillu, et heität kunnon löylyt ja sit nostat jalat ylös kattoa kohti? Polttaako? Yhtä kuuma se päälle on eikä kovin hyvää tee.

En kokeile, kun en sauno. Mielummin kylmää, kun kuumaa. :D

MIEHELLE voisin myssyn hankkia kyl. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Kuulostaa hyvältä. =)

En kokeile, kun en sauno. Mielummin kylmää, kun kuumaa. :D

MIEHELLE voisin myssyn hankkia kyl. :D

Mie oon ekat saunamyssyt ommellu isovanhemmilleni yli 10 vuotta sitten, kun olivat kovia saunojia...Papalla on vieläkin sama myssy käytössä. Appivanhemmille ja omalle äidilleni ja tämän avokille ompelin joululahjoiks kanssa ja kovassa käytössä ovat. Nytkin perjantaina istuttiin myssyt päässä, ku savusaunottiin ja ne todella on hyviä.

Yhteistyössä