Hääpäivä- tarjolla pitsaa ja... maitoa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meni fiilikset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meni fiilikset

Vieras
Suunnittelin tänään töissä, että mennään miehen kanssa illalla syömään ja juhlistamaan hääpäivää. No, se oli itse väsännyt pitsaa eikä ollut tajunnut ostaa juomaksi jotain juhlavampaa kuten punaviiniä tai kuohuvaa! Maitoa sitten ajatteli tarjota kyytipojaksi!
Just...

no siun miehes kuitenki muisti hääpäivän ja tehny sitä pizzaa ihan ite!!!! ei se nyt haittaa vaikka sen kanssa maitoa tarjoaa, hyvää se on silti. ja mikä parasta: oman kullan tekemää!

No mut hei, se TEKI sen pitsan.
Oishan se kiva varmaan jos sais tissutella viini lasillisen kera ruokaa nassuun, mut onhan se kiva et ylipäätä muistaa ja on nähnyt vaivaa =)

Mun mieheni ei ees muista meidän hääpäivää :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no siun miehes kuitenki muisti hääpäivän ja tehny sitä pizzaa ihan ite!!!! ei se nyt haittaa vaikka sen kanssa maitoa tarjoaa, hyvää se on silti. ja mikä parasta: oman kullan tekemää!

niimpä! ajatus tärkein. suurin osa ukoista ei keksi mitään jos edes sattuu muistaa hääpäivää. ;)

no totta tosiaan iso plussa ukolles että muisti päivän ja jtn yritti tehdä sen eteen. ei saa marmattaa aina vaan pitsat suuhun ja loppuillaks viettämään laatuaikaa yhessä makkariin :D

Kiva kun täällä on muutkin vastaajat samaa mieltä, hän on kumminkin halunnut ilahduttaa sinua, eikä välinpitämättömyyttään ole jättänyt viinejä hankkimatta..!
Mukavaa hääpäivää teille ja hus pois koneelta nyt!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
no totta tosiaan iso plussa ukolles että muisti päivän ja jtn yritti tehdä sen eteen. ei saa marmattaa aina vaan pitsat suuhun ja loppuillaks viettämään laatuaikaa yhessä makkariin :D

Mihis me toi 7v laitetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Kiva kun täällä on muutkin vastaajat samaa mieltä, hän on kumminkin halunnut ilahduttaa sinua, eikä välinpitämättömyyttään ole jättänyt viinejä hankkimatta..!

Se kokkailee vielä eikä huoli mua keittiöön, pöytä on kuitenkin katettu; siinä on kymmenen vaaleanpunaista ruusua ja... 1,5 litran MAITOPURKKI!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Totta turhaan täällä nurisen, vaikkakin en voi olla huokailematta hyvän pihvin ja taivaallisen punaviinin perään... :(

Nauti tästä päivästä ja vihjaa ukolle et vois järjestää ihan-muuten-vaan-yllärin ja viedä ravintolaan joku toinen kerta.

Se kokkailee vielä eikä huoli mua keittiöön, pöytä on kuitenkin katettu; siinä on kymmenen vaaleanpunaista ruusua ja... 1,5 litran MAITOPURKKI!

älä ny takerru siihe maitopurkkiin. ei taatusti tee toiste minkäänlaista ateriaa jos nyt nuriset. ens vuonna ehkä se viinipullokin löytyy. minen saanu edes äitienpäivänä kahvia sänkyyn jotta oo tosiaan onnellinen tuostakin. mä oisin taivaassa.

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:

älä ny takerru siihe maitopurkkiin. ei taatusti tee toiste minkäänlaista ateriaa jos nyt nuriset. ens vuonna ehkä se viinipullokin löytyy. minen saanu edes äitienpäivänä kahvia sänkyyn jotta oo tosiaan onnellinen tuostakin. mä oisin taivaassa.

peesi!!! on se jännä miten ne huomioonottavaiset miehet ei kohtaa niien naisten kanssa jokka todellaki osaa antaa arvoa nyt vaikka sille pizzalle???