haamu apteekin raskaustestillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tintti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tintti*

Vieras
Menkat 2vkoa myöhässä, olen nyt tehnyt 4 kpl testejä alkamispäivän jälkeen (tai kun olisi pitänyt alkaa). Kaksi selvää negaa, mutta nyt tullut kaksi heikkoa haamua tuolla apteekin testillä. Jälkimmäisen tein aamuvirtsasta, joten jos olen raskaana, miksi haamu?

Voiko tuo testi näyttää haamua "helpommin"?

Huomenna vielä menen labran testiin, koska tod. näköisesti päädyn keskeytykseen elämäntilanteeni vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Lumikukka'':
Raskaustestiin voi ihan hyvin tulla haamu ja testi on silloin positiivinen.

Meni plussa väärään osoitteeseen tällä kertaa.

Niin...no antaisin sen mielelläni jollekin muulle. Kaksi ihanaa lasta on riittävä vaikeaan elämäntilanteeseen, ja tämä on tosiaan vahinko ehkäisystä huolimatta...

Alkuperäinen kirjoittaja alkuper.:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumikukka'':
Raskaustestiin voi ihan hyvin tulla haamu ja testi on silloin positiivinen.

Meni plussa väärään osoitteeseen tällä kertaa.

Niin...no antaisin sen mielelläni jollekin muulle. Kaksi ihanaa lasta on riittävä vaikeaan elämäntilanteeseen, ja tämä on tosiaan vahinko ehkäisystä huolimatta...

Huoh... minä voisin sinun plussasi ottaa jos ei se sinulle kelpaa.

En syyllistä, sanon vain kuten asia on. Toiset haluavat eivätkä saa, toiset saavat vaikka eivät halua. Se on elämää se.

Vaikean päätöksen joudut tekemään eikä varmasti ole helppoa.

Lumikukka on oikeassa. Mutta tämä ei ole välttämättä se oikea palsta kysellä, kun tietää/kertoo menevänsä keskeytykseen. Täällä nimenomaan h a a v e i l l a a n raskaudesta.

Mä sitten taas en ymmärrä, että miksi alkuperäinen tulee vauvahaaveet-nimiseen ketjuun kyselemään tätä asiaa? Täällä on ihmisiä, jotka haaveilevat vauvasta, ovat yrittäneet ehkä jopa vuosia, ja sinä tulet kertomaan, että teet abortin, jos olet raskaana.
Et varmasti tee ratkaisuasi kevyellä sydämellä, ei kukaan kai tee, mutta ensi kerralla ehkä jotain harkintaa siihen, missä haluat tämäntyppisiä asioita kertoa ja kysellä.

Eikös tällä mahdollisella vauvanalulla kuitenkin olisi oikeus elämään? Vaikka sitten heti synnyttyään häntä toivoneille adoptiovanhemmille?

Kyselee neljän äiti

Yhteistyössä