APTEEKIN OMA RASKAUSTESTI+"ROSKIS"HAAMU

Niiskuneiti84

Jäsen
05.03.2008
56
0
6
Moips!

Mitäs tästä ajattelette?
Elikkä tein apteekin raskaustestin lauantaina jolloin kp 38/30-31. Nega oli, mutta jätin testin pöydälle. Myöhemmin (tunteja) olin näkevänäni testissä TODELLA heikon viivan kun sitä tiirailin kaiken maailman asennoissa ja valoissa. Mutta mieheni ei nähnyt siinä mitään!! No olin sitä mieltä että kuvittelin, mutta tiirailin sitä kaksi päivää ja mieheni meinas jo menettää hermot kun kyselin koko ajan, että eks sä nyt varmasti nää mitään

No sitten eilen illalla klo 23.00 tein kuin teinkin uuden apteekin oman raskaustestin (minulla on jatkuvia juilinoita alamahassa) ja kuinka ollakaan se näytti negaa. Silloin aattelin että noniin se on siis nega, odotellaan menkkoja. MUTTA aamulla 8h tästä testauksesta siinä on hailakka viiva, vahvempi kuin lauantaina.

Kun testasin edellisestä lapsesta, minulla kävi apteekin testillä aivan samalla lailla, mutta silloin kaivoin testin roskiksesta päivän jälkeen-jossa siis oli sittenkin roskishaamu. Sen jälkeen testasin predictorilla ja sain selkeän plussan..

Täytyy tänään varmaan hakea joku muu testi kuin tämä apteekin..

Terkuin niiskuneiti

Mulla on kanssa tuosta apteekin testistä roskishaamukokemus.
Unohdin työpaikanpukukaappiin tunniksi ja sillä välin oli tullut viiva.
Jopa mun keskimmäinen napero näki viivan,vahingossa tosin ;)
Tässä kierrossa testaan Prismasta ostetulla testillä,se on aina ennenkin näyttänyt,kuten pitää :D

Itse en luottaisi, koska siinä ohjeessa lukee muistaakseni että ei katsoa (=luottaa vastaukseen ) 10min jälkeen..Saattoi olla pidempikin aika, en muista.
Mulla tullut tosi selkeä viiva sillä vaikka testannut heti samana päivänä kun kuukautiset jäi pois

kokeile apteekista early detection liuskatesti, sain sillä semmosen semivahvan mut selkeän viivan ja kun samana pvänä tein apteekin oman, ei näkyny juuri mitään, haamujen haamu. ja en tehny kumpaakaan aamupissasta.

Kiitos vastanneille :)

Hain tänään predictorx2 ja huomenaamulla testaamaan. Meidän apteekissa ei ainakaan aconeita ole ja clearblue oli niiiin kallis, ettei sitä viitsinyt ottaa.

Toivottavasti tähän tilanteeseen tulis pian vastaus, kun alamahakin on ollut jo yli viikon kipeänä-kaikenlaisia pistelyitä, juilimisia, poltteluita...

Kyllä kuitenkin epäilys kalvaa mieltä..

eiii predictoria.. sillä et ainaskaa saaa yhtää mittään :headwall: :headwall: se meinaa näyttää myöhemmin ku apteekin oma testi.. koska siin kaiketi herkkyys on 50 ja apteekin omassa on 25.. Mulla siis näytti menkkojen alkamispvänä predictor negaa puhtaasti ja sit apteekin omalla tuli selvä haamu iha ohjeaikaan mennessä..

kääk! :headwall:

Musta alkaa kylläkin tuntumaan, että noihin apteekin testeihin vaan tulee noita haamuja vaikka olis nega..Jotenkaan olo ei oo nyt kauheen uskova..

Kuitenkin siis voin vannoa, että mun alamahassa tapahtuu jotain kurjaa. Ainakun esim. nousee ylös niin vihlasee jommalta kummalta pualelta, ihan kun edellisessä raskaudessakin..valkovuotoa tulee ihan pirusti myös..Kai mä oon saamas jonkun km:n tai jotain..

Jännittää ihan hirveästi ja HUOMISEEN ASTI pitää odottaa.. :headwall:

Niiskuneiti

Mulla kans kokemuksia haamuplussasta. Ja liekö ollu just toi apteekin testi jossa näky tosi pitkän ajan päästä tosi haalea plussa. Ja raskaana olin todellakin vaikkei testi sitä heti vahvana plussana näyttänytkään. =)

no voihan rähmä.. hmm.. no voiha se olla et plussaat vain myöhemmin mut uskosin et predictor ei mittään näytä.. tai kun siihenkin sit voi roskishaamu sit tulla ni muista myös kahtoo se sit ajois :)

Mulle tosissaa se predictor oli iha susi ja sai vähä mielen lannistumaan ku olin kotitesti.fi:n liuskoilla saanu kolmesti haamua ja tuntuki et oon raskaana.. Mut ny sit ku menkat on myöhässä 10 pvää ni ny siihen kyl tuli oikein mahtavan pullee plussa :p :D Et tiedä sitten.. ku muulloin en tosissaan sillä oo testaillu ku noi kaks kertaa ja eilenki ko tein sen ni sit oli tosi vaikeutta siinäki et se ois eka se virtsa siihe testii imeytyny.. mut sit laitoin uudestaa ylösalas ni sit toimi ja alko imeytyy.. eli kai sit liia aikasi siin pistin sen tollain vaakatasoon..

Mut toivotaan et sulla se näyttäis jo nyt!!!! :heart: :hug: :hug:

No hemmetti teidän kanssa! :o Pitääkö mun mennä nyt hakemaan toissapäivänä tehty testi tuolta roskiksesta :ashamed: se kun oli ihan täysin 110% puhdas nega ja niin sen pitääkin kyllä olla :whistle: :D
Jos tarkastaisin että se ei siitä plussaksi ole muuttunut..

Alkuperäinen kirjoittaja Abu:
Minulle kävi samoin, eli roskishaamujen haamun sain apteekin omalla n. tunti testaamisesta. Seuraavana aamuna clearbluella plussa! Toivotaan sulle samaa kohtaloa :D

Jännä tilanne kyllä, jänskää siis ihan mielettömästi :D Oliks sulla kuinka kauan ollut menkat myöhässä kun testasit?

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
No hemmetti teidän kanssa! :o Pitääkö mun mennä nyt hakemaan toissapäivänä tehty testi tuolta roskiksesta :ashamed: se kun oli ihan täysin 110% puhdas nega ja niin sen pitääkin kyllä olla :whistle: :D
Jos tarkastaisin että se ei siitä plussaksi ole muuttunut..

Joo tuu si kertomaan mitä näytti! :D

Näyttääköhän noi testit mitään jos on siis ihan puhdas nega..?? :whistle:

Huamista odotellessa, toivotaan että toi predictori nyt sitten toimis..Ei oo kiva elää tälläsessä epätietosuudessa--

Jännä tilanne kyllä, jänskää siis ihan mielettömästi :D Oliks sulla kuinka kauan ollut menkat myöhässä kun testasit?

Taisi olla päivän vain myöhässä.. Mutta silloin tosiaan asiasta oli myös täällä ketju, eli ei ole kovinkaan harvinaista kyseisen testin kohdalla..
Sun puolesta jänskään pian 6kk täyttävän "roskishaamun" kanssa ;)

muoks. ääh, en vaan osaa tuota lainaamista!

Yhteistyössä